Team PlayBike/Făgăraș - mintea și inima din spatele cortinei

Team PlayBike/Făgăraș - mintea și inima din spatele cortinei

Autor: Maximilian Munteanu | 30 iunie 2016

Zilele trecute au marcat un moment mai special pentru comunitatea de downhill și gravity din România: brand-ul de ciocolată Făgăraș și-a anunțat echipa de rideri. Făgăraș? Ciocolată? Rideri? Ce se întâmplă aici?


Știam de proiect de ceva vreme, dar cum nu se cade să vindem blana bunului urs din pădure, am așteptat momentul potrivit pentru a anunța veștile cele bune. Weekend-ul trecut, la concursul Arena Platoș Day & Night, proiectul echipei a fost prezentat oficial într-o conferință de presă cu membrii din media mainstream și cu diverși influenceri din Social Media, care să ducă mai departe mesajul pozitiv țesut în jurul acestei inițiative.





De ce este sunt importante toate acestea? În primul rând, fiindcă e prima oară când o entitate din afara sportului se implică în el, iar asta îl legitimează ca fiind relevant, dar și transmite un semnal altor potențiali sponsori care sunt curioși de această scenă. În al doilea rând, e pentru prima oară când avem doi rideri de downhill cu un salariu lunar, plătit fix pentru acest lucru, deci ei sunt ”pro” în adevăratul sens al cuvântului, iar la secțiunea ”cât de bine te dai” din profilul lor de pe DirtBike ”primesc bani pentru asta” nu mai e o glumă. Ciprian Alexandru Mureșan și colegul nostru Ionuț Sava sunt cei doi echipieri Făgăraș și fac parte și din echipa PlayBike, unde îi găsim pe mai tinerii Dorian Borkics și Andrei Loghin. Logic, echipa se numește PlayBike/Făgăraș.


Article Image 1

Pentru a culege informații din tot spectrul celor implicați în proiectul de downhill Făgăraș, am stat de vorbă cu cei doi team-rideri, dar și cu Radu Pilat de la Heist industries, agenția care se ocupă de Făgăraș, dar și cu Ciprian Burtan de la PlayBike.


Mai întâi, însă, comunicatul oficial din partea Făgăraș:


Comunitatea de downhill din România are un nou suporter!


Team Făgăraș - prima echipa profesionistă de downhill susținută de un baton de ciocolată


Batonul Făgăraș, un brand iconic cu o tradiție de peste 50 de ani, comunică pentru prima oară pe piața autohtonă și alege să susțină comunitatea de downhill din România. Ca urmare, în premieră în țara noastră, un brand non-equipment crează un team profesionist de downhill, Team Făgăraș. Echipa este compusă din doi dintre cei mai buni rideri din România, Ionuț Sava și Ciprian Mureșan.


Băieții au concurat în acest weekend pentru prima dată în aceasta formulă în cadrul concursului de DownHill Mountain Bike de la Arena Platoș Mountain Resort. Downhill-ul este un sport cu potențial, care a crescut foarte mult în ultima perioada la nivel de performanță și în România, dar în care investițiile încă nu sunt pe măsură. Făgăraș a ales să se implice în comunitatea de downhill mountain biking pentru spectaculozitatea sportului, pentru potențialul ei și pentru nucleul relativ mare de practicanți și admiratori.


Din anii ’60 pe piata din Romania
Începând cu acest an, Făgăraș devine, astfel, batonul oficial al sporturilor de munte, fiind primul brand românesc de ciocolată care sponsorizează o echipă de downhill din țară. Făgăraș este una dintre primele mărci de batoane de ciocolată din România, existând pe piață din anii ’60. Deși nu a beneficiat de suport din punct de vedere al comunicării până acum, Făgăraș se regăsește pe locul 3 în categoria de batoane, din punct de vedere al numărului de bucăți vândute. Fiind ușor de consumat, este un mini pack de recharge, consistent, potrivit pentru micile pauze din timpul activităților de tip sesiuni.
“Făgăraș este o marcă frumoasă, cu mult potențial, pe care ne dorim să o creștem cât mai mult în viitor. Pentru asta am ales să ne concentrăm pe a atrage consumatorii din segmentul de vârstă mai tânăr. Ne referim aici la cei care nu au încă o istorie cu această marcă și pentru care Făgăraș începe să-și construiască și în comunicare o identitate cât mai relevantă pentru ei. Indiferent că vorbim de sport sau de viața de zi cu zi, motto-ul este să depășim obstacolele și să nu renunțăm, Cu alte cuvinte: ÎNCEARCĂ. REPETĂ. REUȘEȘTE. ”, declară Valeria Buleandra, Brand Manager Kandia.


Manifesto-ul Făgăraș poate fi urmărit AICI.


"Proiectul Făgăraș se potrivește perfect cu comunitatea de downhill. Un baton mic, perfect pentru "session action sports" - activități cu grad mare de spectaculozitate. Încearcă/Repetă e ideea sub care vom construi brand content alături de această comunitate. Plănuim o comunicare continuă și o implicare tot mai mare.", este de părere Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, agenția care a preluat contul Făgăraș.


Riderii sunt parte a echipei PlayBike, un magazin respectat și unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mountain biking-ului din România. De-a lungul timpului, PlayBike a susținut rideri la cel mai înalt nivel, a creat noi locuri de dat pentru comunitate și a organizat concursuri de rang internațional de mare notorietate. Asocierea dintre cele două entități este una firească și subliniază importanța dezvoltării valorilor locale.


DESPRE RIDERI:


Ciprian Mureșan
De când s-a urcat pe bicicleta de coborâre, Ciprian a experimentat cam tot ce se putea experimenta pe bicicletă la munte, de la cross-country până la dirt jumping. În 2008, la 13 ani, Ciprian și-a gasit forma preferată de adrenalină: downhill-ul. De atunci, a participat la toate concursurile de profil. Vrea să cucerească pante. Sfârșește prin a cuceri și trofee. A urcat pe treapta 2 la Dorna Xtreme Fest 2014 și la Mogoșa Downhill Challenge 2012. Și nu se oprește aici.


Ionuț Sava
Ionuț face downhill și cu bicicleta, și cu instrumentele de construcție, și cu tastatura. Scrie articole despre mișcarea de downhill și despre comunitate, pune umărul la construirea bikepark-ului din Postavarul și tocmai s-a întors de la prima etapă a Cupei Naționale de Downhill a României, unde a ocupat locul 2. Pentru Ionuț, nu există linie de finish. Din 2008, de când s-a urcat pentru prima oară pe bicicleta de coborâre, încearcă, repetă și reușește la cele mai importante concursuri de downhill din țară.



Întrebări și răspunsuri cu unii dintre principalii actori ai proaspetei inițiative Făgăraș:


Pe Ciprian Mureșan îl știm din vremurile bune Garage Racing și fiindcă tot timpul apare la concursurile de downhill cu familia, niște oameni foarte săritori, care te ajută și când n-ai nevoie. Iată ce are de spus un băiat serios și bine educat despre noul proiect în care este implicat:


Article Image 2

Salut Ciprian! Anul acesta este o coală proaspătă pentru tine; ești unul dintre cei doi rideri susținuți de Făgăraș, dar și un membru al tinerei echipe PlayBike. Ce s-a schimbat pentru tine odată cu aceste două colaborări?


Salut comunitatea DirtBike! De când am început activitatea competițională, am făcut parte din mai multe echipe. E bine de menționat că am debutat la echipa Garage Racing, originară din Baia Mare și axată pe cross country, downhill și chiar triathlon și ski. În Baia Mare există o comunitate de bikeri dezvoltată și foarte unită indifirent că vorbim de BMX, downhill sau cross-country. Am avut o relație foarte bună cu cei de la Garage Racing, dar în ultimii ani aceștia au decis să se orienteze mai mult pe sporturile de anduranță. După ce am ajuns la Facultatea Tehnică din Cluj-Napoca, m-am mutat la Bikenet, unde am avut o colaborare foarte frumoasă cu Mihai Istrate, omul care se află și astăzi în spatele suspensiilor bicicletei mele. Schimbarea a venit atunci când cei de la PlayBike s-au decis să înființeze o echipă fresh de downhill, formată din rideri tineri, deși acest lucru nu a fost tocmai ușor. După o serie de teste și un schimb intensiv de păreri, am decis că bicicletele Mondraker sunt foarte foarte capabile și pe placul nostru, iar pe partea de echipament am început o colaborare cu cei de la O'Neal, care au produse de care am fost foarte pozitiv surprinși și cărora nu avem ce să le reproșăm. Mai apoi ni s-a alăturat și ciocolata Făgăraș care ne oferă un sprijin esențial pentru ca totul să funcționeze ca la carte. Aceste colaborări mi-au dat încrederea că fac parte dintr-o echipă dedicată, care încearcă să facă o treabă foarte serioasă, o echipă la fel de pasionată și de ambițioasă ca și mine.


Familia te-a susținut foarte mult până acum și în continuare îi vedem pe părinții tăi la concursuri. Cât de importantă e relația ta cu ei și cât contează pentru un rider să aibă sprijin din partea părinților?


Sprijinul părinților este fără doar și poate cel mai important lucru pentru un rider. Atunci când ai și sprijinul părinților și ai o echipă integrată în spate, nu iți rămâne decât să îți stabilești obiectivele și să faci tot posibilul să le atingi. Eu le mulțumesc cu fiecare ocazie părinților mei pentru că îmi susțin această pasiune. Mai in glumă, mai in serios, ei sunt “staff-ul meu tehinic”. Tatăl meu e un participant activ atât la track walk-ul traseelor cât și la setup-ul bicicletei. Împreună cu el iau cele mai importante decizii legate de cauciucuri, suspensii și tot ce ține de pregătirea bicicletei. Pe partea cealaltă, mama mea împreună cu prietena mea mă ajută foarte mult cu restul echipamentului de concurs și cu toată susținerea morală de care am nevoie. Aș adăuga aici două persoane ce m-au motivat și ajutat foarte mult, e vorba despre Tamas Debreczeni și Mircea Fânățan de la Garage Racing. Ei au clădit practic baza mea în downhill, m-au luat ”sub aripa” lor și m-au învățat tot ce au știut și au considerat că e bine.


Sponsorizările sunt lucruri foarte serioase și știu de la tine, de anul trecut, că erai în căutarea unei relații solide de acest gen, care să te motiveze și mai mult. Ca rider sponsorizat, ai semnat un contract? Ce obligații aveți? Sunteți legați de rezultate?


Îmi place să simt că fac parte dintr-o echipă la fel de dedicată ca și mine. Îmi place să ofer seriozitate dar și cer acelasi lucru înapoi. Cu aceste colaborări simt că am reușit să îndeplinesc aceste lucruri fără urmă de indoială, în spatele nostru fiind oameni la fel de pasionați. Tot acest angrenaj ne oferă motivație în plus și în același timp siguranță. Revenind la partea de sponsorizări, da, avem contract atât cu cei de la PlayBike cât și cu cei de la Făgăraș, pentru că acesta e mersul corect al lucrurilor. Avem o relație foarte deschisă și țin să precizez că nu suntem presați de rezultate, ba mai mult se ține foarte mult la siguranța noastră atunci când ne dăm cu bicicleta. Cu toate că nu suntem legați de rezultate, ne stabilim noi obiective mari și încercăm să ne autodepășim pentru a oferi ceva înapoi celor care cred în noi. Toată echipa PlayBike/Făgăraș e motivată să fie pe podium la toate concursurile și să lase o amprentă frumoasă în urma ei.


Article Image 3

Ionuț Sava e una dintre cele mai plăcute surprize din ultimii ani din lumea downhill-ului, fiindcă este un om cu o coloană vertebrală, serios și foarte interesat să miște lucruri pentru comunitate. A trecut ceva timp de când și-a primit porecla de ”Overshot Boy”, ca voluntar și tester de kickere la Bunloc. De atunci, a făcut trasee pentru brașoveni acolo unde nu erau unele, a realizat un dirtpark, amenință constant podiumul la Elite și ne scrie despre concursuri. Despre toate ăstea și nu numai la trei vorbe cu el:


Article Image 4

Servus Ionuț! Știu că ai muncit mult în ultimii ani, atât ca rider, dar și ca trailbuilder și, mai nou, și ca jurnalist de mountainbike. Cum se leagă noua susținere de la Făgăraș de ceea ce făceai până acum?


Am încercat pe cât posibil să îmi orientez activitatea în jurul lucrurilor care mă pasionează și care în viitor pot să se transforme în locul meu de muncă, lucru spre care în continuare țintesc. Pentru a putea face din mountainbiking un stil de viață la propriu, consider că este necesară o concentrare în mai multe direcții, de aici și implicarea mea atât pe trailbuilding, riding, team-managing cât și munca de aici, de la DirtBike. Susținerea din partea celor de la Făgăraș, dar și a familiei extinse PlayBike, mă ajută să pot efectiv să mă concentrez strict pe lucrurile menționate mai sus, fără a mai fi nevoie să îmi ocup mare parte din timp cu un loc de muncă din afara domeniului.


Ești team-managerul proaspetei echipe PlayBike. Ce înseamnă asta concret? Ce se schimbă și care sunt obiectivele pentru viitor ale echipei?


Deja din discuțiile preliminare, Ciprian (n.r. Burtan) mi-a propus să mă ocup de tot ceea ce ține de viitoarea echipă, de la conceperea ei, atragerea sponsorilor și identificarea posibilelor parteneriate, pâna la imprimarea echipamentului, gestionarea bugetelor alocate pentru deplasări, antrenamente, echipamente etc. Pot spune că o bună parte din aceste îndatoriri am reușit să le îndeplinesc doar sub îndrumarea lui, dar în rest, am primit mână liberă și în acest mod, reușesc să acumulez foarte multă experiență, oportunitate pentru care îi mulțumesc pe această cale. Obiectivele pentru viitor fac referire la dezvoltarea cât mai sănătoasă a echipei, a relației dintre membrii acesteia dar și cu ceilalți rideri din țară, atragerea directă și indirectă a cât mai multor colaborări precum cea cu Făgăraș, toate având ca scop final popularizarea și dezvoltarea mai bună a acestui sport la nivel național.


Ce se întâmplă cu TrailBros acum? Ați fost motorul principal pentru PlayGround, noul dirtpark din Brașov, și ați realizat un pumptrack la Bistrița. Există planuri de viitor pe partea asta?


TrailBros începe să aibă căutare. Sunt câteva proiecte mai restrânse asupra cărora ne vom opri și anul acesta, însă marele proiect la care participăm alături de oamenii de la PlayBike îl constituie realizarea unor trasee în masivul Postăvarul, proiect la care se lucrează aproape zilnic, iar chiar dacă încă nu se observă încă nimic notabil la fața locului, când vom îndeplini toate condițiile legale, nu va mai dura mult să putem finaliza prima linie. În categoria planuri de viitor se încadrează foarte multe obiective, pe lângă specializarea în domeniu pentru membrii TrailBros, chiar o extindere la nivel logistic etc.


Article Image 5

Radu Pilat reprezintă liantul care a făcut posibilă existența noii echipe de downhill susținute de Făgăraș. Dincolo de titlurile oficiale gen ”Managing Partner Heist Industries”, el are un suflet mare pentru tot ce înseamnă action sports și comunitate și a reușit să miște deja destul pentru acestea. Perspectiva publicitarului pasionat despre rideri, echipe și batoane de ciocolată:


Article Image 6

Salut Radu! Puțini știu că echipa voastră a fost strâns legată și de echipa Burn, o premieră în comunitate la vremea respectivă, și de succesul pe care l-ați obținut în primul rând alături de RideMore, în special prin evenimentele de mare calitate organizate și pe partea de iarnă și pe partea de vară. Cum ați ajuns la proiectul cu Făgăraș și cu ce e diferit față de ce ați făcut până acum?


Salut! Burn a fost un proiect în primul rând de suflet și primul client cu care am pornit aventura Heist Industries. Spun că a fost de suflet pentru că am crescut admirând comunitatea și visam să facem lucruri legate de ea. Lucruri care să facă diferența, care să ajute scena și interesul acordat ei să crească. Proiectul Burn a fost un succes, din toate punctele de vedere. Cel puțin după părerea mea. Am pornit în 2010 cu proiecte multe și mici, ajungând în 2015 la două transmisii în direct pe TV. La fel s-au mișcat și vânzările și (sper eu) că am ajutat comunitățile să crească, la fel și expunerea lor către marea masă. Parteneriatul cu RideMore a fost și este unul extrem de interesant și obligatoriu pentru succes, atât al proiectului cât și al brandului. E foarte important ca fiecare entitate să își facă bine treaba. Ei sunt buni la organizat și activat nucleul comunității, noi ne pricepem sa comunicăm și să promovăm proiectul către marea masă.


Proiectul Făgăraș a fost o provocare din partea echipei de marketing. Cum putem construi un brand cu multă tradiție dar care nu a comunicat niciodată? Cum putem face asta în 2016, o epocă în care social media, Tamas -ul și poveștile reale sunt cele cu adevărat urmărite și apreciate? Soluția a fost modelul de community marketing, iar ideea a venit direct din produs: un baton onest, cu ambalaj rezistent la apă, perfect deci pentru session action sports. Acum, session action sports sunt multe și bugetul era limitat, așa că am căutat comunități dezvoltate, cu mult potențial, puternic legate de brand și nu în ultimul rând unele spectaculoase. Am ajuns la comunitatea de DH. Iar ideea de brand e simplă și din nou extrem de legată de produs: ÎNCEARCĂ. REPETĂ. Cele două condiții care asigură evoluția, progresul și succesul, ca sumă a celor de mai sus.


O bună parte din fluxul unui proiect depinde de clientul unei agenții, așa cum e a voastră, iar, din ce am văzut până acum, cei de la Făgăraș s-au arătat pozitivi și deschiși. Care sunt pașii următori pentru proiectul Făgăraș și cum va beneficia comunitatea sportului pe două roți de această implicare?


E foarte adevărat că pentru succesul unui proiect e nevoie de un client care să îți dea credit. Noi încercăm să ne poziționăm ca parteneri ai tuturor clienților noștri. Încercăm să dărâmăm relația clasică client-agenție. Avem încredere unii în alții, ne sfătuim, reglăm lucruri din mers, și unii și alții înțelegem particularitățile modelului și ale business-ului. Cei de la Făgăraș sunt un exemplu perfect legat de un astfel de partener, de aici cred eu și succesul pe care acest proiect îl va avea, atât în rândul comunității cât și din punct de vedere brand. Pașii următori ai proiectului sunt un pic de “turnat fundația” în comunitate, mai plănuim content, vrem să afle cât mai multă lume de băieți (Ionuț și Ciprian), de care suntem foarte mândri. 2016 e un an-pilot; dacă lucrurile merg bine, și eu sunt sigur că vor merge bine, în 2017 vom apăsa accelerația. Asta înseamnă mai multe proiecte care să implice comunitatea. Dau câteva exemple: lărgirea echipei, alegerea unei comunități pentru iarnă, implicarea în susținerea bikepark-urilor, în creșterea evenimentelor, a performanței, al interesului copiilor pentru sport, al stake-holderilor din jurul infrastructurii. Iar asta nu e tot. Nu vreau încă să divulg chestiile pe care le pregătim, pot doar spune doar ”stay tuned”.


Care este cel mai important lucru pe care îți dorești să-l declanșeze Făgăraș, odată cu derularea inițiativei ăsteia?


Îmi doresc mai multe lucruri, pentru că genul ăsta de proiect e întotdeauna un cumul de factori care se influențează unii pe alții. Sunt sigur că asocierea brandului cu comunitatea de biking e una foarte bună, așa că îmi doresc să facem multe lucruri alături de această comunitate, care are mult potențial, atât de imagine cât și de dezvoltare. Pentru asta e nevoie de investiții mai mari iar investițiile mai mari înseamnă nevoia de vânzări mai mari. Deci în prima fază îmi doresc vânzări care să ne ajute să continuăm planul pe care tocmai l-am început și să îl ducem la turație maximă.


Article Image 7

Înainte de a avea un business cu biciclete, Ciprian Burtan a mâncat kilometri de șosea și a produs rezultate bune ca rutier profesionist și rider de cross country. Când s-a lăsat de sportul de performanță, s-a apucat de ce i-a făcut plăcere: downhill. Perfecționist fanatic și uneori exasperant de exigent, el este motivul succesului PlayBike, dar și principalul motor al seriei de curse ”On The Rocks”. Cum vede ochiul experimentat noua colaborare? Voila:


Article Image 8

Salut Cipri! Echipa PlayBike tocmai s-a redefinit și arată mai bine ca niciodată. Ce presupune organizarea unei echipe de rideri și cum contribuie concret un magazin de biciclete la evoluția ei?

Salut! Organizarea unei echipe, din toate punctele de vedere, presupune un cumul de efort financiar, moral, fizic si de uzura a tuturor care susțin această mișcare. Eu, ca reprezentant PlayBike și susținător direct al echipei, am făcut un efort material greu de justificat de către un magazin de specialitate. Toate cunoștințele și resursele PlayBike au fost îndreptate înspre această echipă și susținerea ei a implicat pe toată lumea, de la mecanic până la prieteni și oameni care au dorit să se alăture acestei idei. Nu ne e deloc ușor, mai ales pentru o disciplină de nișă cum e downhill-ul, pentru care cererea de biciclete a fost din ce în ce mai redusă, datorită concurenței neloiale a pieței de biciclete furate și a altor factori. Acest fenomen afectează DIRECT susținerea sportivilor de către magazine. Concret, am lucrat strâns cu riderii pentru ca ei să aibă biciclcete cât mai bune, acces la piese și consumabile și bani pentru drum, cazare și înscrieri la evenimente. Banii pe care îi obținem din service, de exemplu, se îndreaptă spre ei. Și să știți că mai avem și o echipă de anduranță care merge la cross country și la maratoane și obține rezultate bune acolo, Onessa și Nandi Csender de la PlayBike București și vechiul nostru prieten Kiks, a.k.a. Christian Rakosy. În afară de asta, din echipa de downhill PlayBike Făgăraș mai fac parte și juniorul Andrei Loghin și Dorian Borkics, căruia i-am făcut în sfârșit rost de un full suspension demn de el! Cred că e un moment bun să spunem că salutăm toate magazinele și toți importatorii, chit că sunt concurenți sau parteneri, care sprijină sportivi, indiferent de mijloace! Publicul trebuie să știe că sportul nu ar exista fără implicarea lor!


Toți riderii echipei sunt tineri. Ce așteptări ai de la ei? Cât contează rezultatele și sunt alte lucruri mai importante decât rezultatele?


Ca în orice sport rezultatele sunt importante, dar acestea se obțin după multă muncă. O echipă nu se formează de la sine, ci presupune o voință comună și ca toată lumea să tragă pentru atingerea scopului comun. Băieții sunt tineri și plini de dorință, fac antrenamente zilnice și își urmează visul de a fi cei mai buni. Dincolo de asta mai contează caracterul și educația sportivilor și ne pare bine să avem niște rideri cu un fundament solid în privința asta. Nu e destul să fii cel mai rapid, trebuie să fii un om pe care ceilalți să se poată baza la nevoie și care să înțeleagă scopul comun al unei echipe.


Făgăraș a fost surpriză plăcută, care a intrat pe final, când aproape toate lucrurile erau deja aranjate. Cu ce a schimbat asta lucrurile și cum vezi colaborarea cu Făgăraș?


După cum am spus și în cadrul primei întrebări, o astfel de echipă nu poate fi susținută doar de un magazin de biciclete și ne pare tare bine că am reușit să semnăm un parteneriat cu cei de la Făgăras, o marcă românească originală, care susține o echipă activă la nivel național. Suntem mândri de țara noastră frumoasă și vrem să o promovăm cum trebuie. Nimic nu e întâmplător! Nici măcar faptul că avem un Duster și că băieții merg la concurs cu el! Sperăm ca toată colaborarea cu Făgăraș să fie un început bun pentru alte lucruri și mai bune. Pentru că avem o grămadă de lucruri de făcut și orice sprijin e binevenit!


Article Image 9

Iată încă niște imagini frumoase cu noua echipă:


Article Image 10
Article Image 11
Article Image 12
Article Image 13
Article Image 14
Article Image 15
Article Image 16

Cele de mai sus fiind spuse, le urăm mult succes băieților și sperăm să vedem cât mai multe alte mărci din afara industriei implicându-se în dezvoltarea sportului pe care îl iubim, indiferent de disciplină!


Fotografii de Tibi Hila, cu mulțumirile și plecăciunile de rigoare!

Raporteaza

5 Comentarii

Alex Roata
30 iunie 2016 la 19:46
Foarte fain spot-ul publicitar, spor lor!
1 . Bibi
0
Lucian Postolache
30 iunie 2016 la 23:30
Ok. De acum in turele mai lungi o sa renunt la Snickers si o sa trec pe Fagaras :)
5 Ciprian Cretu, Bogdan, Alexandru Ciprian Muresan, Maximilian Munteanu, . Bibi
0
. Bibi
2 iulie 2016 la 16:05
Bravo! La cat Fagaras am mancat in ultimii 20 de ani....ma bucur ca fac asta.
2 Maximilian Munteanu, Costi Iordan
0
Dragos Iancu
3 iulie 2016 la 11:01
Perfect!
1 . Bibi
0
Dann De La Ruia (Dan Lucea)
3 iulie 2016 la 22:02
Nota 10 pentru articol! Nota 10 pentru oamenii impicati!
2 Alexandru Ciprian Muresan, . Bibi
0

Scrie un comentariu

Maximilian Munteanu
Membru din: 21 octombrie 2006

Share

Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads