1. Dacă ai un magazin, dar nu ești prezent virtual, te voi neglija, indiferent de feedback-ul verbal pe care l-am primit despre tine.
Motivul e simplu: nu am timp sa vin degeaba la magazinul tau.
2. Site-ul trebuie sa contina filtrare corecta, altfel risc sa imi pierd rabdarea cautand sau ratez produse
3. Este important sa stiti ce vindeti. Nu pot sa iti cumpar un produs daca nu sunt sigur de compabilitate.
4. Daca raspunsul la o intrbare adresata pe e-mail depaseste 24 ore, considerati un client in minus.
5. Daca aveti service, oferiti bon pentru lucrarile efectuate.
6. Daca lucrarea din service dureaza tine clientul ocupat. Da-i un tetris, eventual.
Mai am o problema legata de felul cum va spalati pe maini de garantia produsului pentru faptul ca nu a fost montat in service-ul vostru. Vindeti on-line... Eu astept un raspuns de la ANPC. Va mai sugerez cate una, alta dupa ce il primesc.