![Prezenţă foarte bună pentru Sram la Absa Cape Epic 2013](https://www.dirtbike.ro/imageproxy?url=https://www.dirtbike.ro/img/foto/19526/48200.jpg&w=3840)
Sram a fost reprezentată cât se poate de bine la maratonul din Africa de Sud, Absa Cape Epic. Riderii de top care folosesc componentele Sram au ocupat primele cele mai înalte 5 poziţii ale podiumului.
Jaroslav Kulhavy şi Cristoph Sauser de la Specialized au câştigat ediţia de anul acesta a maratonului concurând în echipa Burry Stander – Songo, echipă creată pentru a-l onora pe regretatul Burry Stander, victimă a unui accident rutier în timp ce se antrena pe şosea în Africa de Sud.
Participarea la maraton a fost extrem de bogată în concurenţi de talie mondială care folosesc acest concurs pentru a-şi începe sezonul competiţional. Campionul olimpic Kulhavy şi multiplul câştigător al maratonului Cape Epic, Sauser, au mers din ce în ce mai bine la această ediţie a maratonului culminând la final cu victoria la general. Jaroslav şi Cristoph ambii au mers pe transmisie Sram XX1 demonstrând că acest sistem este cât se poate de bun şi pentru maratoane, nu doar pentru curse scurte de XC.
Echipele Bulls 1 şi 2 au completat celelalte două poziţii ale podiumului, toţi folosind suspensii SID 29 şi Monarch XX. Pe locul patru au venit Jose Hermida şi Rudi Van Houts de la Multivan Merida ei folosind transmisie X0 Type 2, Sid 29 XX şi frâne Avid XX, iar Cannondale Factory Racing s-a clasat pe cinci prin Marco Aurelio Fontana şi Manuel Fumic care au folosit X0 Type 2, frâne Avid XX şi shock Monarch XX. Furci nu aveau cum să fie de la Sram întrucât au folosit celebrele Lefty de la Cannondale.
Campionul mondial în excercitiu la XC, Nino Schurter, şi colegul său Florian Vogel de la Scott Swisspower s-au clasat pe 12 după ce au avut parte de câteva etape cu ghinion şi un accident serios care aproape că l-a scos din cursă pe Florian.
Sram a fost prezent la Cape Epic în calitate oficială de sprijin tehnic pentru a-şi susţine atleţii sponsorizaţi dar şi pe toţi ceilalţi care au concurat pe componente Sram, RockShox, Avid şi Truvativ. Cu un număr de peste 1.200 de participanţi în concurs echipa Sram a rezolvat în medie 100 de probleme tehnice pe zi de multe ori lucrând direct pe traseul de concurs, iar în race village până târziu în noapte.
Reprezentant SRAM în România – DHS Bike Parts
Jaroslav Kulhavy şi Cristoph Sauser de la Specialized au câştigat ediţia de anul acesta a maratonului concurând în echipa Burry Stander – Songo, echipă creată pentru a-l onora pe regretatul Burry Stander, victimă a unui accident rutier în timp ce se antrena pe şosea în Africa de Sud.
![]() |
Christoph Sauser şi Jaroslav Kulhavy – Team Burry Stander - Songo (Specialized, SRAM XX1, RockShox SID 29 Brain, frâne Avid XX). Foto: Karin Schermbrucker / Cape Epic / SPORTZPICS |
Participarea la maraton a fost extrem de bogată în concurenţi de talie mondială care folosesc acest concurs pentru a-şi începe sezonul competiţional. Campionul olimpic Kulhavy şi multiplul câştigător al maratonului Cape Epic, Sauser, au mers din ce în ce mai bine la această ediţie a maratonului culminând la final cu victoria la general. Jaroslav şi Cristoph ambii au mers pe transmisie Sram XX1 demonstrând că acest sistem este cât se poate de bun şi pentru maratoane, nu doar pentru curse scurte de XC.
Echipele Bulls 1 şi 2 au completat celelalte două poziţii ale podiumului, toţi folosind suspensii SID 29 şi Monarch XX. Pe locul patru au venit Jose Hermida şi Rudi Van Houts de la Multivan Merida ei folosind transmisie X0 Type 2, Sid 29 XX şi frâne Avid XX, iar Cannondale Factory Racing s-a clasat pe cinci prin Marco Aurelio Fontana şi Manuel Fumic care au folosit X0 Type 2, frâne Avid XX şi shock Monarch XX. Furci nu aveau cum să fie de la Sram întrucât au folosit celebrele Lefty de la Cannondale.
![]() |
Karl Platt şi Urs Huber – Bulls 1 (Bulls, RockShox SID 29 XX şi Monarch XX). Foto: Nick Muzik / Cape Epic / SPORTZPICS |
![]() |
Thomas Dietsch şi Tim Boehme – Bulls 2 (Bulls, RockShox SID 29 XX şi Monarch XX). Foto: Shaun Roy / Cape Epic / SPORTZPICS |
![]() |
Jose Hermida şi Rudi Van Houts – Multivan Merida (Merida, SRAM X0 TYPE 2, RockShox SID 29 XX, frâne Avid XX). Foto: Shaun Roy / Cape Epic / SPORTZPICS |
![]() |
Marco Aurelio Fontana şi Manuel Fumic – Cannondale Factory Racing (Cannondale, SRAM X0 TYPE 2, Monarch XX, frâne Avid XX). Foto: Shaun Roy / Cape Epic / SPORTZPICS |
Campionul mondial în excercitiu la XC, Nino Schurter, şi colegul său Florian Vogel de la Scott Swisspower s-au clasat pe 12 după ce au avut parte de câteva etape cu ghinion şi un accident serios care aproape că l-a scos din cursă pe Florian.
Sram a fost prezent la Cape Epic în calitate oficială de sprijin tehnic pentru a-şi susţine atleţii sponsorizaţi dar şi pe toţi ceilalţi care au concurat pe componente Sram, RockShox, Avid şi Truvativ. Cu un număr de peste 1.200 de participanţi în concurs echipa Sram a rezolvat în medie 100 de probleme tehnice pe zi de multe ori lucrând direct pe traseul de concurs, iar în race village până târziu în noapte.
Reprezentant SRAM în România – DHS Bike Parts
Raporteaza
11 Comentarii
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!
O mica ciupeala prin ricoseu nu e rea ca de fapt in feed back isi masoara valoarea si eventual sa corecteze cate ceva.
Sau mai stii, poate cei pe care ii promoveaza au fost si ei sponsor la deplasare , au platit cartofii prajiti de la McChicken sau bulele de la apa minerala sau mai stiu eu ce contribitie au avut. Pai atunci ,citand din “Vacanta mare” , exista o explicatie…Sa nu-l uitam totusi si pe Caragiale care ne indeamna: “Tradare , tradare dar sa stim si noi”.
Dar daca nu au fost sponsor in folosul comunitatii ? Numai Dan stie.
Un alt tip de consecinta s-a intamplat vineri. De vreo 2 luni tot pun la cale sa-mi schimb transmisia de la 9x3 la 10x2.Am tot analizat si optiunile sunt clare SRAM (X9,X0) sau Shimano (XT , SLX) fiecare cu avantajele si dezavantajele ei . Sunt singurele pe care le stiu eu ca folosesc noua tehnologie de stabilizare a schimbatorului spate. Si cum ziceam ma duc la magazinul x cu lista pentru SRAM ca asta aveau pe stoc , iau schimbatorul si-l invart , si-l sucesc si intreb : dar cu cusca medie nu aveti ? Nu dar aducem de la reprezentanta .
In momentul acela mi-am adus aminte de ultimul tau rand si instantaneu m-a ars mana . Vanzatorul ,amabil si priceput de altfel, a ramas fara cuvinte cand am pus piesa pe masa , i-am multumit , cred ca am salutat si dus am fost.
Reclama voalata nu este altceva decat manipulare si in orice curs serios de management este data ca cea mai eficienta metoda de a influenta comportamentul celor asupra carora este aplicata. Dar tot acolo scrie ca nu se aplica decat pe termen scurt si sa te fereasca sfantul sa se prinda cel manipulat.
Sper sa nu fie cazul tau dar te asigur ca pentru cei care aleg cantecul si baga monezile, tonomatele sunt victime colaterale, odata compromisi nimeni nu ii mai asculta ,dar ei si-au facut treaba – adica cifra de vanzari. Si cum prin Ardeal este saptamana luminata pentru multi concetateni eu asta iti doresc : un pic de lumina. Si abia acum ii dam inainte.
Revenind la subiect, sunt obligat sa repet ca ultimul rand este mentionat pentru toti reprezentantii de marci in Romania, fie ca isi fac reclama pe site fie ca nu-si fac reclama. Trimiterea se face la importatorul oficial, care in general nu vinde direct clientului final, si nu la magazinul x sau y care vinde direct. Cu alte cuvinte odata ce afli cine raspunde de marca respectiva esti liber sa-ti alegi magazinul de unde sa-ti cumperi. Mentionarea este gratuita, iar reclama este platita. Randul respectiv este o informare si nu o invitatie voalata pentru a-ti cumpara Sram in cazul de fata. Insa e drept, fiecare interpreteaza diferit fiind influentat in mare parte de experientele negative avute anterior si nefiind capabil sa faca diferenta.
Dar sunt curios, ai pus piesa pe masa si ai plecat sa cumperi mai ieftin de la reprezentant sau ai cumparat Shimano sau pur si simplu nu ai mai cumparat nimic doar ca sa-ti demonstrezi ca nu te lasi manipulat?
Am cateva precizari la ultimul tau comentariu :
Calificarea in management o am si chiar profesez alaturi de inginerie dar nu dau sfaturi decat cand imi pasa . Intotdeauna incerc sa nu jignesc chiar daca sunt provocat.Nu intotdeauna imi iese.
Cu tot respectul nu a fost vorba de un deget dojenitor ci remarcarea unui deget care imi arata subtil ce sa fac.Eu si destui de multi asa am perceput-o.
Este clar ca nu esti nascut ieri ca daca nu aveam interlocutor o lasam balta de mult.
Explicatia cu importatorul si magazinul o i-au ca un „deja vu ” : asa cum ai observat nici eu nu sunt nascut ieri.
Curiozitatea din ultimul aliniat este o copilaria fata de ce ma astept de la tine. Daca chiar te intereseaza prefer sa cumpar din Romania chiar daca astept mai mult si uneori platesc mai mult. Cand ajung cu cutitul la os, de obicei dupa 3 luni de asteptare , apas pe cateva butoane si vin piesele din Anglia sau Germania intr-o saptamana. Dar daca cumparam toti de afara si toti citesc pinkbike in loc de dirtbike atunci cine mai mananca pe plaiul mioritic ?
Consider din partea mea incheiata polemica „ultimului rand” : informare nu invitatie voalata.
Pana ma obisnuiesc cu ideea la articolele tale trebuie sa ma opresc la penultimul rand...