Ca orice companie care se respectă Merida trebuie să fie în pas cu ritmul alert al lumii în care trăim, iar Merida a fost dintotdeauna una din firmele cu un departament de marketing bine uns şi pus la punct care nu s-a ferit să anunţe cu surle şi trâmbiţe cam orice mică mare noutate. Dar să nu fiu înţeles greşit, este tehnica pe care o adoptă majoritatea marilor jucători de pe piaţă.
 |
Sigle Merida mai vechi |
Ultima noutate este de ordin estetic şi urmează trendul mondial de reinventare, remodelare spuneţi-i cum doriţi.
Într-un filmuleţ parcă desprins din cele mai „de acţiune” filme americane Merida anunţă, dar fără să spună, noua lor siglă. Mişcarea de marketing completează stilul agresiv al mărcii şi ne dă de înţeles că brandul taiwanez încă mai are multe de spus. Prima sugestie a schimbării de imagine am primit-o la Merida Press Camp când riderii echipei oficiale de mountain bike au apărut îmbrăcaţi în noul echipament de race de pe care lipseau flăcările verzi atât de celebre. Se pare că noul logo îl vom vedea pe biciclete începând cu ediţia de anul acesta a expoziţiei Eurobike, din august.
 |
Riderii Multivan Merida echipaţi în noul echipament. Foto: merida-bikes.com |
Pentru România Merida este una din mărcile care se vinde şi încă bine. Pentru calitatea, designul şi raportul preţ / componente pe care îl oferă, brandul taiwanez administrat de nemţi reprezintă una din primele alegeri ale biciclistului autohton, potrivit
sondajului făcut de Prima Evadare în 2011,
 |
Noul logo Merida, începând din august 2013 |
Însă, cu atât marketing pompat în piaţă şi cu atâtea pretenţii de brand de top este posibil ca preţul mărcii să ajungă, în curând, la nivelul mărcilor Premium cum ar fi Trek, Giant, Scott şi alţii.