![Identiti Mogul DH](https://www.dirtbike.ro/imageproxy?url=https://www.dirtbike.ro/img/foto/19526/46912.jpg&w=3840)
De prea puţine ori putem folosi cuvântul „accesibil” când vorbim despre bicicletele de downhill. Din fericire însă în ultimii ani au fost introduse pe piaţă câteva biciclete care aproape că se încadrează la categoria accesibil, mai ales atunci când le compari preţul cu opţiunile deja existente pe piaţă. Dar chiar şi aşa tot nu există prea multe variante când vine vorba de cadre pentru DH cu preţuri accesibile. Din acest motiv Identiti a decis să îşi diversifice oferta bazată pe hardtail-uri şi să lanseze un produs destinat downhill-ului sub forma acestui Mogul.
Timp de câţiva ani cadrul s-a aflat în stadiul de cercetare şi dezvoltare timp în care compania s-a folosit de feedback-ul primit de la riderii săi care au folosit bicicletele peste tot prin Europa. Faţă de varianta iniţială cea mai importantă schimbare o vedem la head angle care are acum o valoare respectabilă de 64°. Un lucru bun pe care Identiti l-a făcut a fost să păstreze cursa de 19cm. Realist vorbind 19 cm sunt suficienţi pentru majoritatea riderilor. O altă decizie bună a fost să instaleze shock-ul RockShox Vivid R2C, un amortizor bun despre care cei de la Identiti au spus că au lucrat destul de mult cu RockShox pentru a obţine cel mai bun design pentru cadrul lor. Legat de suspensie, nu e nimic extraordinar de menţionat în afara faptului că alegerile s-au făcut pe baza principiului „încercat şi testat” aşa că lucrurile ar trebui să funcţioneze cât se poate de bine.
Cadrul este disponibil în 3 mărimi. Dacă multe firme economisesc bani oferind o singură variantă de mărime a cadrului când vine vorba de modelele mai ieftine, cei mai puţin înalţi cât şi cei prea înalţi se vor bucura de cele 3 variante pe care le are Mogul. Iar dacă galbenul strident nu este totuşi alegerea ta pentru culoarea cadrului, poţi sta liniştit pentru că există în multe alte versiuni.
Iată şi specificaţiile cadrului:
- Aluminiu 6061
- Tapered Headtube: 1 1/8” – 1.5”
- 64° head angle
- Greutate 2.9kg (6.4lbs) fără shock
- BB: 83mm
- ISCG05 Tabs
- Rock Shox Vivid R2C coil shock, 222/69mm
- Dropout: 12mm x 150mm e-thru system
- Anvelope: 26” x 2.40”
- Seatclamp: 34.9
Preţ: 1.349 EUR
![]() |
Identiti Mogul |
Timp de câţiva ani cadrul s-a aflat în stadiul de cercetare şi dezvoltare timp în care compania s-a folosit de feedback-ul primit de la riderii săi care au folosit bicicletele peste tot prin Europa. Faţă de varianta iniţială cea mai importantă schimbare o vedem la head angle care are acum o valoare respectabilă de 64°. Un lucru bun pe care Identiti l-a făcut a fost să păstreze cursa de 19cm. Realist vorbind 19 cm sunt suficienţi pentru majoritatea riderilor. O altă decizie bună a fost să instaleze shock-ul RockShox Vivid R2C, un amortizor bun despre care cei de la Identiti au spus că au lucrat destul de mult cu RockShox pentru a obţine cel mai bun design pentru cadrul lor. Legat de suspensie, nu e nimic extraordinar de menţionat în afara faptului că alegerile s-au făcut pe baza principiului „încercat şi testat” aşa că lucrurile ar trebui să funcţioneze cât se poate de bine.
Cadrul este disponibil în 3 mărimi. Dacă multe firme economisesc bani oferind o singură variantă de mărime a cadrului când vine vorba de modelele mai ieftine, cei mai puţin înalţi cât şi cei prea înalţi se vor bucura de cele 3 variante pe care le are Mogul. Iar dacă galbenul strident nu este totuşi alegerea ta pentru culoarea cadrului, poţi sta liniştit pentru că există în multe alte versiuni.
Iată şi specificaţiile cadrului:
- Aluminiu 6061
- Tapered Headtube: 1 1/8” – 1.5”
- 64° head angle
- Greutate 2.9kg (6.4lbs) fără shock
- BB: 83mm
- ISCG05 Tabs
- Rock Shox Vivid R2C coil shock, 222/69mm
- Dropout: 12mm x 150mm e-thru system
- Anvelope: 26” x 2.40”
- Seatclamp: 34.9
Preţ: 1.349 EUR
Raporteaza
7 Comentarii
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!
Alexndru, "accesibil" în raport cu piaţa occidentală a.k.a. "cea care contează". Nu uita care e preţul de raft de nou al unui Demo, al unui Session sau al unui M9. La cadru mă refer. Dacă noi cumpărăm SH la greu, pentru că trăim în altă realitate economică, asta nu înseamnă că brianicul sau neamţul sunt idioţi. Nu, au doar salarii peste câteva mii de euro şi le e mai lejer să facă economie. Şi hai să vorbim de biciclete cu care ne-am dat şi să presupunem mai puţine despre celelalte. Până la urmă Nukeproof a picat din pom în lumea asta gravity de când a fost revitalizată marca. Înainte făceau hardtail-uri de XC, pipe şi butuci cu miez de carbon şi casetă de XT. Scalp-ul a fost şi el o premieră. De ce ar fi el mai legitim? Te-ai dat cu el? Te-ai dat cu Identiti-ul ăsta, ca să ştii că e mai rău şi că "mai au de lucru"? YT e în aceeaşi oală, la Banshee avem o poveste învecinată. Mai degrabă m-aş ingrijora de Giant-urile anilor trecuţi. Să fii o companie de talia lor şi să nu fii în stare să bungheşti o geometrie 15 ani consecutiv e o realizare!
Sasha şi Răzvan, o cameră veche prinsă unde trebuie face aceeaşi treabă. Sam ştie! Jacy la fel! ;)