Identiti Mogul DH

Identiti Mogul DH

Autor: Dan Mazilu | 3 ianuarie 2013

De prea puţine ori putem folosi cuvântul „accesibil” când vorbim despre bicicletele de downhill. Din fericire însă în ultimii ani au fost introduse pe piaţă câteva biciclete care aproape că se încadrează la categoria accesibil, mai ales atunci când le compari preţul cu opţiunile deja existente pe piaţă. Dar chiar şi aşa tot nu există prea multe variante când vine vorba de cadre pentru DH cu preţuri accesibile. Din acest motiv Identiti a decis să îşi diversifice oferta bazată pe hardtail-uri şi să lanseze un produs destinat downhill-ului sub forma acestui Mogul.

Identiti Mogul DH
Identiti Mogul


Timp de câţiva ani cadrul s-a aflat în stadiul de cercetare şi dezvoltare timp în care compania s-a folosit de feedback-ul primit de la riderii săi care au folosit bicicletele peste tot prin Europa. Faţă de varianta iniţială cea mai importantă schimbare o vedem la head angle care are acum o valoare respectabilă de 64°. Un lucru bun pe care Identiti l-a făcut a fost să păstreze cursa de 19cm. Realist vorbind 19 cm sunt suficienţi pentru majoritatea riderilor. O altă decizie bună a fost să instaleze shock-ul RockShox Vivid R2C, un amortizor bun despre care cei de la Identiti au spus că au lucrat destul de mult cu RockShox pentru a obţine cel mai bun design pentru cadrul lor. Legat de suspensie, nu e nimic extraordinar de menţionat în afara faptului că alegerile s-au făcut pe baza principiului „încercat şi testat” aşa că lucrurile ar trebui să funcţioneze cât se poate de bine.

Cadrul este disponibil în 3 mărimi. Dacă multe firme economisesc bani oferind o singură variantă de mărime a cadrului când vine vorba de modelele mai ieftine, cei mai puţin înalţi cât şi cei prea înalţi se vor bucura de cele 3 variante pe care le are Mogul. Iar dacă galbenul strident nu este totuşi alegerea ta pentru culoarea cadrului, poţi sta liniştit pentru că există în multe alte versiuni.

Iată şi specificaţiile cadrului:
- Aluminiu 6061
- Tapered Headtube: 1 1/8” – 1.5”
- 64° head angle
- Greutate 2.9kg (6.4lbs) fără shock
- BB: 83mm
- ISCG05 Tabs
- Rock Shox Vivid R2C coil shock, 222/69mm
- Dropout: 12mm x 150mm e-thru system
- Anvelope: 26” x 2.40”
- Seatclamp: 34.9
Preţ: 1.349 EUR
Raporteaza

7 Comentarii

Alexandru Has
3 ianuarie 2013 la 17:15
=)) accesibil?! din nou, doar CADRUL costa 1350 eur. si pentru ce dai banii astia? pentru un monopivot aflat in primul an de viata? fi serios...macar horst link puteau sa-l faca. si suspensia da, probabil functioneaza bine...cand NU franezi! nu neg istoria identiti...dar la full-uri mai au ceva de lucru, fie ele si ``de buget``. uite aici ceva putin mai serios ``de buget`` http://www.yt-industries.com/shop/index.php?page=categorie&cat=21 p.s. daca tot aduni 1400eur...mai ai putina rabdare pana pe la 1700 si iei nukepoof scalp...si asa te alegi cu un cadru mult mai serios ``de buget``
3 Teodor Mihail, Ede Jakob, Matar Kassem Mario (Tecktonelnoua)
1 Vlad Sabau
Bela Andras - Microbike
3 ianuarie 2013 la 18:25
Se poate ca e un cadru random din Taiwan, in care au bagat un shock si atat. Restul articolului pare o garnitura obisnuit, care nu zice nimic. Poate eu sunt prea sceptic.
1 Matar Kassem Mario (Tecktonelnoua)
0
Razvan Agape
3 ianuarie 2013 la 20:06
Unde se pot gasi aparatoare pentru noroi lafel ca in poza?
0
0
Sasha Nezvinsky
5 ianuarie 2013 la 17:14
cumperi una normala si te infigi cu o foarfeca de otel in ea :) vei avea rezultate mult mai bune :D
0
0
Maximilian Munteanu
5 ianuarie 2013 la 17:29
Bela, chiar nu cred că e un cadru generic. Ăstea se cam văd la Eurobike şi nu îmi amintesc de ceva similar. Până şi RAM cică fac o chestie proprie începând de sezonul ăsta.

Alexndru, "accesibil" în raport cu piaţa occidentală a.k.a. "cea care contează". Nu uita care e preţul de raft de nou al unui Demo, al unui Session sau al unui M9. La cadru mă refer. Dacă noi cumpărăm SH la greu, pentru că trăim în altă realitate economică, asta nu înseamnă că brianicul sau neamţul sunt idioţi. Nu, au doar salarii peste câteva mii de euro şi le e mai lejer să facă economie. Şi hai să vorbim de biciclete cu care ne-am dat şi să presupunem mai puţine despre celelalte. Până la urmă Nukeproof a picat din pom în lumea asta gravity de când a fost revitalizată marca. Înainte făceau hardtail-uri de XC, pipe şi butuci cu miez de carbon şi casetă de XT. Scalp-ul a fost şi el o premieră. De ce ar fi el mai legitim? Te-ai dat cu el? Te-ai dat cu Identiti-ul ăsta, ca să ştii că e mai rău şi că "mai au de lucru"? YT e în aceeaşi oală, la Banshee avem o poveste învecinată. Mai degrabă m-aş ingrijora de Giant-urile anilor trecuţi. Să fii o companie de talia lor şi să nu fii în stare să bungheşti o geometrie 15 ani consecutiv e o realizare!

Sasha şi Răzvan, o cameră veche prinsă unde trebuie face aceeaşi treabă. Sam ştie! Jacy la fel! ;)
0
0

Scrie un comentariu

Dan Mazilu
Membru din: 12 septembrie 2012

Share

Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!
Google Ads
Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads