Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Autor:Maximilian Munteanu | 7 septembrie 2008
Ahoi si respectele mele, stimabila comunitate DirtBike.ro!

Nu a trecut foarte mult timp de cand am postat ultima stire, dar datorita aglomerarii de evenimente aici timpul se dilata...

Alaltaseara am fost invitati la cina de catre Trek, alaturi de importatorul din Romania, Tibi Macaveiu, cativa distribuitori si echipa MBike. Reintalnirea cu Bart DeJong, headmaster-ul FatBMX si coordonator de imagine Mirraco, s-a dovedit a fi de bun augur si prilej de glume, iar Christian de la La Finca, distribuitorul german al Mirraco, a intrat si el rapid pe film. Unul dintre contactele mai speciale ale serii a fost cel cu insusi Gary Fisher, considerat de multi parintele mountainbike-ului si prezent an de an la Eurobike. Gary este o personalitate excentrica, iar asta se vede dupa felul in care arata, se poarta s nu numai. Marturisesc ca nu m-a incantat prea tare personajul, judecand dupa imaginea sa din medii si eterna disputa cu Tom Ritchey despre "cine a inventat DE FAPT mountainbike-ul", un fel de "adevarata fiica a Mamei Omida", daca ma intrebati pe mine... Se pare insa ca m-am inselat, ca de multe alte ori, iar Gary a demonstrat din cateva gesturi ca este o persoana cu foarte mult sarm si suficienta cultura cat sa iti dea putin mai mult de gandit. A doua zi pleca la surfing in Australia ("Hey, it's winter down under!"). Invidia mea se indreapta spre el… ;)

Dupa excelenta masa de la Trek, ne-am teleportat rapid impreuna cu dom' Tibi la o reuniune ceva mai restransa, unde fusesem invitati de un prieten mai vechi: domnul Gabi de la Fusion. Gabi a fost unul dintre primul importator al unor firme de prestigiu in Romania (ganditi-va la Manitou, Ringle si Giro acum 12 ani!) si prima persoana care a inteles sa investeasca sume importante pentru a sustine o echipa adevarata. Team-ul Maniac Cycles ramane o legenda, iar brand-ul si logo-ul Maniac au poposit de ceva vreme la Fusion, pe diverse componente de inalta calitate, si starnesc unora dintre noi o puternica senzatie de deja-vu. La gratarul Fusion al lui Gabi am intalnit o gramada de oameni simpatici, dar cei care au iesit in evidenta sunt francezii de la KOXX si 24 Bicycles, distribuiti in Germania de Fusion. Dupa ce s-a dezbatut intens(e) problema originii numelui KOXX, seful insusi s-a declarat incantat sa afle ce mai poate insemna "cox" in slang-ul din Romania si a capotat la confruntarea celebrei Dacii devoratoare de BMW-uri din Brasov, un exemplar gri sobolan cu motor de R5 Turbo si numarul de inmatriculare BV-77-COX.

Ziua de ieri a constat in buna masura plimbari pe la diverse standuri, fotografii (scuze pentru calitate!) si conversatii cu tot felul de oameni simpatici. Tibor Simai si Robert Jauch au trimis, pe langa autografe, un shout-out pentru Romania si dirtbike.ro, iar la standul Intense se pripasise intreaga echipa MS Racing, cu J.D. Swanguen pe post de joker cu blugi rosii mulati, Anneke pe post de hostesa de vita nobila si cu un discret Bas De Bever manipuland un computer. Hm! Un prilej bun si pentru a-i multumi lui Razvan Damian, importatorul Intense si DunCon in Romania, pentru amabilitate, si lui Mircea de la AsSport, pentru turele rapide si eficiente, imbibate in explicatii, pe la Kona si Santa Cruz.

Seara ne-a prins, impreuna cu George si Vicky din Cluj, la obisnuita petrecere de sambata seara din cadrul Eurobike, cu un coverband ce-o dadea din Rammstein in AC/DC si apoi in Offspring, cu paste free oferite de SRAM, pe care nu le-am mai prins, si cu bautura de la Avid, cu ocazia lansarii Elixir. Domnisoarele de la bar au fost mai mult decat amabile si au rezistat pe baricade inca mult timp dupa ce a aparut ploaia si fiindca "atunci cand nu are paine, romanul mananca si el cozonac", m-am multumit cu prajiturile mofturite de alti oaspeti ai targului. Seara s-a incheiat cu un gust de anarhie si bauturi deturnate in stand la Mountainbike Rider Magazine, o voce feminina teuton de ferma informandu-ne ca "sistemul de alarma a fost activat, va rugam parasiti cladirea pentru siguranta dumneavoastra!" Ha-ha!

As insista sa precizez cateva vorbe despre vasta ospitalitate a localnicilor si incredibilul profesionalism si a organizatorilor targului. Indicatiile se dau cu un zambet, nu cu un urlet, exista autobuze pentru a te duce gratuit aproape oriunde, desi distantele nu te-ar ucide nici daca ai merge pe jos, bicicletele au acces PRETUTINDENI, iar posibilitatile de cazare sunt vaste, desi aproape epuizate. Noi locuim in campingul oficial, amplasat langa un teren de fotbal, iar tariful este de 5 Euro de persoana pe noapte. Pentru alti 5 Euro, dimineata te poti bucura de un mic dejun proaspat, in regim de bufet suedez, adica "mananci cat poti ca nu se uita nimeni la tine". Cele mai ridicole mi se par insa conditiile oferite jurnalistilor si chiar am prins deunazi o discutie intre doua persoane cu greutate, care se gandeau ca nu ar strica sa inaspreasca putin conditiile de obtinere a legitimatiei de presa. Acces aproape nelimitat, doua bufete excelent aprovizionate in centrul de presa si in lounge, acces gratuit la internet, telefon si aproape orice informatie, mape de presa sortate alfabetic la discretie, fotografii excelente puse la dispozitie zilnic pe mini CD-uri si aranjate pe categorii si cate si mai cate... E cam ca si cand ar veni Mos Craciun in mijlocul lui Iunie, daca ma intrebati pe mine.

In timp ce scriu randurile de fata, calificarile la 4X se vor fi terminat deja, iar cele la dirtjumping ar trebui sa fie in plin curs. Sam Pilgrim, Timo Pritzel si Amir Kabbani sunt prin preajma, fiindca i-am vazut cu ochii mei, deci concursul se anunta hottt!

Vorbim, Mx

Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Se pare ca la Diamant era ceva de sarbatorit...
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Doua dintre domnisoarele care bantuie prin zona de expo
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Noul Jackal, acum fara cocoasa!
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Un Stone Edge, ce aduce puternic aminte de vechiul Tazer
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Jucaria cu suspensie si cu headtube E2 a celor de la 24 Bicycles
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Un alt fel de Arnold: Fusion Terminator
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Stab-ul Supreme de anul viitor
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Insuficent pentru a fi Campion Mondial; still need those skills...
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Stiti sa cititi, nu?
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Jucaria gravitationala a celor de la Norco
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Clasicul A-Line
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Ibis-ul Tranny al lui Brian Lopes
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Varianta "obisnuita"
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

"Maybe the best trailbike in the world..."
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Un inginer de la Corsair explica principiile sistemului lor de suspensie
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Vedere de detaliu
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

La Orange multe biciclete au inceput asa... "Strange" si arzator de retina.
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Acest Gambler nu este pentru Las Vegas
Eurobike - continuarea aventurii la Friedrichshafen

Timo Pritzel Atmosfair pro-model
Raporteaza

12 Comentarii

Maximilian Munteanu
12 septembrie 2008 la 11:30
Nici nu incape indoiala ca noul Jackal "futie tat"; doar nu va imaginati ca Santa Claus involueaza, ori ca principalul creator al Jackal-ului, Jamie Goldman o fi vreun taraie-buca? Cat despre Daciane 1310, o sursa avizata ;)) mi-a spus ca cele dinainte de '88 erau intr-adevar mai bune, pe motive de tabla. Spune-se ca inainte sa se fi aplicat masura de reducere a costurilor (citeste: 0,8 mm) intru nobila achitare integrala a datoriei externe, tabla de Dacie masura 1,2 mm grosime, intocmai cu originalul frantuzesc. Revenind la Jackal, mie toate modelele cocosate din trecut mi se par teribil de urate, incepand la Jackal, terminand cu V-10, si mi se pare un soi de gag vizual ori de marketing care nu prea a prins. Cocoasele au ce cauta in desert, nu pe biciclete; eventual daca vrei sa iti inlocuesti CamelBak-ul... ;)
0
0
Andrei Lucescu
7 noiembrie 2008 la 00:08
imi place bita gri aia de la scott
0
0
Chiar Adilau
21 noiembrie 2008 la 16:44
fiecare cu cocoasa lui.. cum sunt prea tanar, iar dromader n-am, ma uitam cu jind la jackalul cocosat..
0
0
LuCi Popescu
21 noiembrie 2008 la 19:10
frumos jackalul
0
0
Sami Ciupe
31 martie 2010 la 23:30
a 8-a poza ii cel mai fain :X
0
0

Scrie un comentariu

Maximilian Munteanu
Membru din: 21 octombrie 2006

Share