Forum
Esti aici:
Subiect: Maros Bike - marosbike.ro
#4485
Postat de Ede Jakob
Subiect deschis de la 1 octombrie 2013 la 21:23
Raporteaza
Maros Bike e o firmă cu care am colaborat destul de mult. Întotdeauna am fost foarte mulţumit de serviciile lor. Prima dată am comandat de la ei prin intermediari, apoi eu am comandat o bicicletă, piese, încă o bicicletă etc. Toate ´tranzacţiile´ au fost reuşite. Însă nu de mult a apărut o problemă cu furca bicicletei care era încă în garanţie. Am să povestesc cum mi sa schimbat opinia despre acest shop:
Într-o zi de august am observat că a pierdut ceva furca din cursa lui. Am măsurat, a avut doar 135mm. (Pike 454 Dual Air). No, asta e, am umflat camera pozitivă, însă după o tură nu prea solicitantă am rămas doar cu vreo 70-80mm. Am trecut cu ea pe la un service. Mecanicul nu a observat nimic special şi m-a îndrumat spre magazinul de unde am cumpărat bicicleta deorece toate piesele sunt încă în garanţie. În furcă a fost deja schimbată de câteva ori uleiul, dar garniturile, simeringurile nu au fost schimbate deoarece furca nu a fost folosită prea mult. Chiar la sfârşitul sezonului am dorit să le schimb, însă cum a apărut problema asta deja nu am reuşit.
În data de 11 septembrie am scris un mail la Maros cu problema mea. Mi sa cerut nr. de telefon. Am fost sunat de un domn care mi-a povestit ( cu un ton care mai lasă de dorit) cum stau lucrurile. Mi-a subliniat faptul că vor analiza cu mare atenţie toate piesele şi în cazul în care mecanicul care a făcut service-urile la furcă a greşit atuncea nu am nici o şansă ca furca să fie reparată în garanţie ci va fi făcută contra cost. Am zis că e bine, aşa trebe procedat. Am trimis furca. Din păcate întotdeauna am fost sunat, deci nu pot argumenta ce au spus, dar cred că nici nu e cazul. Când au desfăcut furca şi au observat care este problema am fost sunat din nou, domnul mi-a povestit că piesele care au generat problema sunt piese care aparţin de întreţinere, care se schimb periodic, deci nu e o problemă de garanţie aşa că service-area va fi pe bani şi evident şi piesele. Am înţeles situaţia şi am acceptat reparaţia contra cost. Domnul a spus că repararea furcii cu piese şi cu manoperă va costa undeva la 250 ron. Nu am ştiut cu ce tarife lucrează ei şi nu mi-au explicat ce cât costă. (Dacă aş fi fost la un service din oraş evident aş fi luat furca de acolo, dar aici deja transportul în total a costat cam 50 de lei şi nu am vrut să am senzaţia că am aruncat banii pe fereastră.)
Când ajunge furca la mine, o mare surpriză: Între componentele schimbate (cele vechi) am găsit şi un rebound damper. (http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=11315). Chiar dacă pe factură era o mare ´dezordine´ am dedus că eu am plătit pentru această piesă. Aş dori să repet că atuncea când am fost sunat mi sa comunicat că vor fi schimbate piesele care aparţin de întreţinere deorece aceste piese au cauzat problema. Deci cei de la Maros aşa cred că rebound damper-ul este un component care se schimbă periodic. :D Am trimis un mail în care am spus că sunt foarte nemulţumit şi dezamăgit şi am povestit de ce. În răspunsul primit au încercat să mă convingă că nu am fost ´ţepat´, că ei au comunicat preţul şi rebound damper-ul nu are kit serivice şi trebuia înlocuită total. Au mai spus că piesele au termen de valabilitate şi aluminiul se uzează. Nu am înţeles de ce îmi povestesc basme atât de morbide. Într-un ultim mail am încercat să explic, cât de simplu am putut, care era adevărata problemă. Aici e o parte din mail: ˝Exact cum aţi spus a fost comunicat preţul şi v-aţi incadrat în ea. Însă mie mi-a fost comunicat că vor fi schimbate produsele care aparţin de întreţinere. Aici e problema.˝...˝ Înţeleg eu ce spuneţi dumneavoastră dar nu sunt de acord cu cele spuse. :) Să vedem de ce: Deci, să vedem prima dată care era defecţiunea furcii. O piesă (garnitură sau cine ştie ce) de pe rebound damper sa stricat. Cum aţi spus, nu există kit service pentru această componentă deci trebuie înlocuită în totalitate. Eu înţeleg asta, nu e o problemă. Dar, să ne gândim puţin: rockshox face kit-uri de service pentru piesele care trebuie schimbate periodic, nu în cazul unor defecţiuni. Dacă piesa defectă de pe rebound damper aparţine de întreţinere ar fi trebuit să existe service kit pentru ea. Dacă nu există, înseamnă că nu
poate fi reparată, deci trebuie schimbată în totalitate. Asta înseamnă, că orice mică problemă are rebound damper-ul, trebe schimbat. Cum am spus deja, rebound damper-ul în totalitate nu este component care aparţine de întreţinere. Deci ne dăm seama că nici cea mai mică componentă a rebound damper-ului nu aparţine de piesele de întreţinere. Componentele alcătuiesc rebound damper-ul, aşa el devine o piesă. Nu are rost să analizăm piesele lui dacă acele piese ´nu există´ separat, doar alcătuind această ´formaţie´. Nu? Astfel piesa defectă era rebound damperul. Piesă, care nu aparţine de întreţinere.˝
La acest mail nu am primit deja răspuns, dar nici nu am aşteptat că nu are rost. E evident că furca a avut o problemă de garanţie.
Avantaje: - preţuri bune la produse
Dezavantaje: - comunicare slabă
- altceva nu pot spune, doar ce reiese din cazul meu prezentat mai sus
Concluzie: Chiar dacă au preţuri bune şi multe reduceri eu nu recomand acest shop deorece produsele cumpărate de la ei pare că ´nu au´ garanţie. Sunt dezamăgit. Pâna acuma am fost client fidel a firmei şi am îndrumat mulţi cumpărători nehotărâţi spre ei. Evident, asta se va schimba.
Într-o zi de august am observat că a pierdut ceva furca din cursa lui. Am măsurat, a avut doar 135mm. (Pike 454 Dual Air). No, asta e, am umflat camera pozitivă, însă după o tură nu prea solicitantă am rămas doar cu vreo 70-80mm. Am trecut cu ea pe la un service. Mecanicul nu a observat nimic special şi m-a îndrumat spre magazinul de unde am cumpărat bicicleta deorece toate piesele sunt încă în garanţie. În furcă a fost deja schimbată de câteva ori uleiul, dar garniturile, simeringurile nu au fost schimbate deoarece furca nu a fost folosită prea mult. Chiar la sfârşitul sezonului am dorit să le schimb, însă cum a apărut problema asta deja nu am reuşit.
În data de 11 septembrie am scris un mail la Maros cu problema mea. Mi sa cerut nr. de telefon. Am fost sunat de un domn care mi-a povestit ( cu un ton care mai lasă de dorit) cum stau lucrurile. Mi-a subliniat faptul că vor analiza cu mare atenţie toate piesele şi în cazul în care mecanicul care a făcut service-urile la furcă a greşit atuncea nu am nici o şansă ca furca să fie reparată în garanţie ci va fi făcută contra cost. Am zis că e bine, aşa trebe procedat. Am trimis furca. Din păcate întotdeauna am fost sunat, deci nu pot argumenta ce au spus, dar cred că nici nu e cazul. Când au desfăcut furca şi au observat care este problema am fost sunat din nou, domnul mi-a povestit că piesele care au generat problema sunt piese care aparţin de întreţinere, care se schimb periodic, deci nu e o problemă de garanţie aşa că service-area va fi pe bani şi evident şi piesele. Am înţeles situaţia şi am acceptat reparaţia contra cost. Domnul a spus că repararea furcii cu piese şi cu manoperă va costa undeva la 250 ron. Nu am ştiut cu ce tarife lucrează ei şi nu mi-au explicat ce cât costă. (Dacă aş fi fost la un service din oraş evident aş fi luat furca de acolo, dar aici deja transportul în total a costat cam 50 de lei şi nu am vrut să am senzaţia că am aruncat banii pe fereastră.)
Când ajunge furca la mine, o mare surpriză: Între componentele schimbate (cele vechi) am găsit şi un rebound damper. (http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=11315). Chiar dacă pe factură era o mare ´dezordine´ am dedus că eu am plătit pentru această piesă. Aş dori să repet că atuncea când am fost sunat mi sa comunicat că vor fi schimbate piesele care aparţin de întreţinere deorece aceste piese au cauzat problema. Deci cei de la Maros aşa cred că rebound damper-ul este un component care se schimbă periodic. :D Am trimis un mail în care am spus că sunt foarte nemulţumit şi dezamăgit şi am povestit de ce. În răspunsul primit au încercat să mă convingă că nu am fost ´ţepat´, că ei au comunicat preţul şi rebound damper-ul nu are kit serivice şi trebuia înlocuită total. Au mai spus că piesele au termen de valabilitate şi aluminiul se uzează. Nu am înţeles de ce îmi povestesc basme atât de morbide. Într-un ultim mail am încercat să explic, cât de simplu am putut, care era adevărata problemă. Aici e o parte din mail: ˝Exact cum aţi spus a fost comunicat preţul şi v-aţi incadrat în ea. Însă mie mi-a fost comunicat că vor fi schimbate produsele care aparţin de întreţinere. Aici e problema.˝...˝ Înţeleg eu ce spuneţi dumneavoastră dar nu sunt de acord cu cele spuse. :) Să vedem de ce: Deci, să vedem prima dată care era defecţiunea furcii. O piesă (garnitură sau cine ştie ce) de pe rebound damper sa stricat. Cum aţi spus, nu există kit service pentru această componentă deci trebuie înlocuită în totalitate. Eu înţeleg asta, nu e o problemă. Dar, să ne gândim puţin: rockshox face kit-uri de service pentru piesele care trebuie schimbate periodic, nu în cazul unor defecţiuni. Dacă piesa defectă de pe rebound damper aparţine de întreţinere ar fi trebuit să existe service kit pentru ea. Dacă nu există, înseamnă că nu
poate fi reparată, deci trebuie schimbată în totalitate. Asta înseamnă, că orice mică problemă are rebound damper-ul, trebe schimbat. Cum am spus deja, rebound damper-ul în totalitate nu este component care aparţine de întreţinere. Deci ne dăm seama că nici cea mai mică componentă a rebound damper-ului nu aparţine de piesele de întreţinere. Componentele alcătuiesc rebound damper-ul, aşa el devine o piesă. Nu are rost să analizăm piesele lui dacă acele piese ´nu există´ separat, doar alcătuind această ´formaţie´. Nu? Astfel piesa defectă era rebound damperul. Piesă, care nu aparţine de întreţinere.˝
La acest mail nu am primit deja răspuns, dar nici nu am aşteptat că nu are rost. E evident că furca a avut o problemă de garanţie.
Avantaje: - preţuri bune la produse
Dezavantaje: - comunicare slabă
- altceva nu pot spune, doar ce reiese din cazul meu prezentat mai sus
Concluzie: Chiar dacă au preţuri bune şi multe reduceri eu nu recomand acest shop deorece produsele cumpărate de la ei pare că ´nu au´ garanţie. Sunt dezamăgit. Pâna acuma am fost client fidel a firmei şi am îndrumat mulţi cumpărători nehotărâţi spre ei. Evident, asta se va schimba.
Postat de Ede Jakob editat la 1 octombrie 2013 la 21:24
0
0
Experienta mea cu Maros consta intro singura comanda facuta acum cateva zile. In urma ei, pot spune ca imi pare rau ca nu am apelat pana acum la ei. Am comandat pe site undeva pe la ora 12 o pereche de cauciucuri cu camerele aferente si alte cateva maruntisuri in valoare de 200 si vreo 30 de lei. In graba si fiind la serviciu am gresit comanda. Am apelat telefonic pt corectare. Imediat o doamna/domnisoara extrem de amabila mi-a corectat comanda. Apoi la maxim 2 ore am fost sunat pt detaliile facturii iar a 2-a zi la orele 15 aveam produsele la poarta. Asta in conditiile in care locuiesc langa Bucuresti, deci marfa a facut ceva km. Produsele au fost exact cele comandate si intru totul in concordanta cu imaginile si info de pe site-ul updatat la zi. Nu stiu cum stau cu service-ul si cu atitudinea din magazin asa ca nu ma pronunt. Pana una alta am un plus mare pentru serviciile online si livrarile la distanta.
Postat de Alex Rolland la 7 octombrie 2013 la 21:17
0
0
Din punct de vedere al magazinului online, totul merge foarte bine. Am facut mai multe comenzi, toate onorate foarte rapid, nimic de reprosat, voi apela in continuare la Maros, pe aceasta cale.
Din punct de vedere service am avut o singura experienta, generata de o problema creata de divizia de vanzari.
Aveam un pedalier Shimano 105 in configuratia 50 T / 34 T.
Am solicitat doar un chain ring de 39, pentru al substitui pe cel de 34.
Mi-au fost solicitate model, serie si fotogtrafii atat ale pedalierului cat si ale chain ring-ului vechi, ceea ce este normal, pentru o buna identificare.
Mi s-a propus o piesa echivalenta, producator BBB. Livrarea prin posta a fost foarte rapida, problema a fost ca in noua configuratie (50 placa veche / 39 placa noua) la schimbarea vitezelor de pe placa mare pe cea mica lantul cadea mereu intre cele doua placi si evident se bloca, cu exceptia situatiei in care pe spate eram pe cele mai mari 2 pinioane, 23 si 25, in rest daca eram pe primele 8 pinioane, 12-21, se intampla fenomenul mai sus prezentat. In acel moment lantul avea cam 2000 km rulati. Raman la parerea ca placa mica nou achizitionata se "aseza" cateva zecimi de milimetru, poare chiar 1 mm, prea departe de cea mare, deci nu exista compatibilitate totala cu originalul. Se vedea cu ochul liber ca placa noua avea o concavitate usor mai mare decat cea veche.
Indiferent de reglaje nu am reusit sa imbunatatesc functionarea, daca eram de exemplu pe 50 cu 14 si doream sa trec la 39 cu 14, trebuia mai intai sa schimb pe spate de la 14 la 23, apoi pe fata de la 50 la 39 si apoi iar pe spate inapoi de la 23 la 14.
Am sunat la Maros, am prezentat situatia si mi s-a raspuns ca este doar o problema de reglaj. Poate ca eu sunt mai putin experimentat, dar nimeni din prietenii mei care au zeci de ani de ciclism nu au facut mai mult.
Dupa circa alti 3000 km rulati de la momentul acesta, intamplator avand un drum la Cluj, mi-am spus sa trec pe la Maros, sa vada si ei cum sta treaba, mai ales ca doream sa schimb lantul si pinioanele. Speram sa vad ca au avut dreptate ei si ca voi invata o smecherie legata de reglaj.
Aici apare lucrul care m-a deranjat cel mai tare, la preluarea bicicletei, dupa ce am spus povestea mea, fara a arunca nici o privire asupra modului cum lucreaza schimbatorul sau a montajului placii mici, mi s-a explicat ca vina o poarta starea avansata de uzura a lantului si ca trebuie sa schimb neaparat pedalierul sau minim ambele foi de angrenaj.
Nu aveam pretentia sa mi se inlocuiasca placa mica cu una intr-adevar compatibila, dar macar putin efort pentu a vedea situatia reala speram sa vad, mai ales ca daca puneam la loc placa veche de 34, schimbatorul mergea foarte bine deci povestea cu uzura lantului nu statea in picioare. Recunosc ca lantul era uzat (in acel moment), dar nu asta era cauza reala, ci faptul ca piesa cumparata de la Maros nu era perfect compatibila.
Poate ca cineva cu mai multa bunavointa m-ar fi facut sa dai totul uitarii, dar asa am cumparat ''suparat'' un nou pedalier, sa stiu ca scapam de problema. Nu mi-a placut cum au tratat situiatia aceasta.
Repet in rest magazinul online e bine organizat si serios. poate am nimerit eu peste cine nu trebuia.
Din punct de vedere service am avut o singura experienta, generata de o problema creata de divizia de vanzari.
Aveam un pedalier Shimano 105 in configuratia 50 T / 34 T.
Am solicitat doar un chain ring de 39, pentru al substitui pe cel de 34.
Mi-au fost solicitate model, serie si fotogtrafii atat ale pedalierului cat si ale chain ring-ului vechi, ceea ce este normal, pentru o buna identificare.
Mi s-a propus o piesa echivalenta, producator BBB. Livrarea prin posta a fost foarte rapida, problema a fost ca in noua configuratie (50 placa veche / 39 placa noua) la schimbarea vitezelor de pe placa mare pe cea mica lantul cadea mereu intre cele doua placi si evident se bloca, cu exceptia situatiei in care pe spate eram pe cele mai mari 2 pinioane, 23 si 25, in rest daca eram pe primele 8 pinioane, 12-21, se intampla fenomenul mai sus prezentat. In acel moment lantul avea cam 2000 km rulati. Raman la parerea ca placa mica nou achizitionata se "aseza" cateva zecimi de milimetru, poare chiar 1 mm, prea departe de cea mare, deci nu exista compatibilitate totala cu originalul. Se vedea cu ochul liber ca placa noua avea o concavitate usor mai mare decat cea veche.
Indiferent de reglaje nu am reusit sa imbunatatesc functionarea, daca eram de exemplu pe 50 cu 14 si doream sa trec la 39 cu 14, trebuia mai intai sa schimb pe spate de la 14 la 23, apoi pe fata de la 50 la 39 si apoi iar pe spate inapoi de la 23 la 14.
Am sunat la Maros, am prezentat situatia si mi s-a raspuns ca este doar o problema de reglaj. Poate ca eu sunt mai putin experimentat, dar nimeni din prietenii mei care au zeci de ani de ciclism nu au facut mai mult.
Dupa circa alti 3000 km rulati de la momentul acesta, intamplator avand un drum la Cluj, mi-am spus sa trec pe la Maros, sa vada si ei cum sta treaba, mai ales ca doream sa schimb lantul si pinioanele. Speram sa vad ca au avut dreptate ei si ca voi invata o smecherie legata de reglaj.
Aici apare lucrul care m-a deranjat cel mai tare, la preluarea bicicletei, dupa ce am spus povestea mea, fara a arunca nici o privire asupra modului cum lucreaza schimbatorul sau a montajului placii mici, mi s-a explicat ca vina o poarta starea avansata de uzura a lantului si ca trebuie sa schimb neaparat pedalierul sau minim ambele foi de angrenaj.
Nu aveam pretentia sa mi se inlocuiasca placa mica cu una intr-adevar compatibila, dar macar putin efort pentu a vedea situatia reala speram sa vad, mai ales ca daca puneam la loc placa veche de 34, schimbatorul mergea foarte bine deci povestea cu uzura lantului nu statea in picioare. Recunosc ca lantul era uzat (in acel moment), dar nu asta era cauza reala, ci faptul ca piesa cumparata de la Maros nu era perfect compatibila.
Poate ca cineva cu mai multa bunavointa m-ar fi facut sa dai totul uitarii, dar asa am cumparat ''suparat'' un nou pedalier, sa stiu ca scapam de problema. Nu mi-a placut cum au tratat situiatia aceasta.
Repet in rest magazinul online e bine organizat si serios. poate am nimerit eu peste cine nu trebuia.
Postat de MIHAI BURLIBASA la 10 octombrie 2013 la 14:55
0
0
O să scriu asta temporar aici, fiindcă nu o recenzie, ci o părere. O voi şterge ulterior.
E bine când un client pleacă mulţumit de la un service. Dar atitudinea "noi nu peticim" mi se pare o tâmpenie. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi să arunci o cameră după fiecare pană doar pentru că "tu nu peteceşti". Să aplici un petec durează maxim 5 minute, chiar nu e aşa mare şmecherie. De fiecare dată când sunt tentat să pun o cameră nou, îmi zic "Nu, stai aşa. Hai s-o reparăm pe asta veche, să nu irosim aiurea lucrurile!"
Acest mesaj va fi şters, având în vedere regulamentul secţiunii de recenzii, Merci.
E bine când un client pleacă mulţumit de la un service. Dar atitudinea "noi nu peticim" mi se pare o tâmpenie. Nici nu vreau să-mi imaginez cum ar fi să arunci o cameră după fiecare pană doar pentru că "tu nu peteceşti". Să aplici un petec durează maxim 5 minute, chiar nu e aşa mare şmecherie. De fiecare dată când sunt tentat să pun o cameră nou, îmi zic "Nu, stai aşa. Hai s-o reparăm pe asta veche, să nu irosim aiurea lucrurile!"
Acest mesaj va fi şters, având în vedere regulamentul secţiunii de recenzii, Merci.
Postat de Maximilian Munteanu la 26 octombrie 2013 la 13:39
0
0
Daca tot s-a redeschis topicul...
Prima data cand am fost la ei imi trebuia ajustata frana(credeam ca are o problema) si indreptat discul. Am dat 12 lei ca sa mi-o ajusteze unpic,si ca sa imi spuna ca discul e prea stramb,si sa cumpar unul nou cu 100 lei,nici nu a stat la discutii. Asa ca am mers la alt service,cu 5 lei a ajustat pefect si a si indreptat discul,era ca noua.
Puncte pro:
-casierul stie absolut tot ce are in magazin,unde este si ce pret are
-preturi rezonabile,nu cele mai bune
Contra:
-atitudine cam aroganta asupra cumparatorului care cumpara iteme maruntele. Deci daca nu mergi sa cheltui,se uita la tine de sus.
-la service nu tinde sa iti rezolve toate problemele,aplica si strategii de marketing.Rapid imi prezinta ce produse au.
-atitudine dezinteresata.
Concluzie:o sa ma duc la ei la service doar daca o sa am vreo urgenta mai complicata si nu am timp sa o rezolv eu sau nu am posibilitatea.
Prima data cand am fost la ei imi trebuia ajustata frana(credeam ca are o problema) si indreptat discul. Am dat 12 lei ca sa mi-o ajusteze unpic,si ca sa imi spuna ca discul e prea stramb,si sa cumpar unul nou cu 100 lei,nici nu a stat la discutii. Asa ca am mers la alt service,cu 5 lei a ajustat pefect si a si indreptat discul,era ca noua.
Puncte pro:
-casierul stie absolut tot ce are in magazin,unde este si ce pret are
-preturi rezonabile,nu cele mai bune
Contra:
-atitudine cam aroganta asupra cumparatorului care cumpara iteme maruntele. Deci daca nu mergi sa cheltui,se uita la tine de sus.
-la service nu tinde sa iti rezolve toate problemele,aplica si strategii de marketing.Rapid imi prezinta ce produse au.
-atitudine dezinteresata.
Concluzie:o sa ma duc la ei la service doar daca o sa am vreo urgenta mai complicata si nu am timp sa o rezolv eu sau nu am posibilitatea.
Postat de Claudiu Ghirean editat la 6 mai 2014 la 07:22
0
0
Incearca sa rezolvi direct la dhsbikeparts au magaziunu la iesirea din bucuresti spre pitesti
Postat de Marin Popescu la 1 august 2014 la 12:22
0
0
Ieri am avut si eu extraordinara placere sa realizez cat de "bune" servicii ofera aceasta firma "extraordinara". Sa va explic cu s-a intamplat. Acum aproximativ o luna am comandat de la ei de pe site un tricou si inca niste maruntisuri pentru mentenanta bicicletei. Am platit direct de pe site si am asteptat. Pe mail am primit confirmarea comenzii, tot tacamul. Peste vreo 3 zile ma uit pe mail sa vad daca apare vreun update, dar nimic, tin sa mentionez ca in acest timp nu m-a sunat nimeni (mai tarziu cand am intrat in contact cu cineva de la Marosbike chiar mi-a zis ca a incercat sa dea de mine de multe ori, dar culmea ca nu am avut nici un apel pierdut pe telefon). Trimit un mail si intreb care este stadiul comenzii. Ma suna cineva si imi zice ca nu au pe stoc bluza decat o marime mai mica. Ok, perfect, atunci l-am rugat pe respectivul sa imi returneze banii inapoi in cont si gata. La o saptamana mai tarziu, imi aduc aminte de comanda si imi verific contul, si supriza naibii banii ioc. Dau inapoi un mail si ii rog sa imi trimita marimea mai mica si restul maruntisurilor. Iar astept cateva zile, vorbesc cu cineva la telefon si imi zice ca o sa livreze comanda saptamana urmatoare pe marti-miercuri (asta se intamplat marti cu o saptamana inainte). Am zis ok, fie, astept. La vreo 2 zile ma suna altcineva de la Marosbike si imi spune ca nu mai au un soi de vaselina pentru componente ce o comandasem dar are una mai ieftina. Am zis ok, sa o trimita pe aceea si sa adauge un kit de pana si o camera de 26" cu balonaj 2.4, valva presta scurta. Omul a zis ca iese perfect la bani sa nu mai trebuiasca sa returneze nimic. Vine comanda saptamana urmatoare, cand sa ridic pachetul, curierul imi cere banii pe transport si pachet (dupa ce eu am facut plata cu cardul la Marosbike pe site). Am sunat iar la Marosbike, am vorbit cu cineva, a zis ca se rezolva. A doua zi in sfarsit am intrat in posesia pachetului. In culmea fericirii ca am reusit sa intru in posesia pachetului, in graba nu m-am uitat sa vad ce fel de camera mi-au trimis, doar am verificat sa fie cu valva presta pentru ca deja aveam dubii de cat de bune servicii ofera. Ieri, am iesit la o tura cu bicicleta, pe la jumatea traseului am facut o pana si am zis, nu-i nimic am camera de schimb. Cand scot camera din rucsac observ ca pe cutie scria 28/29 in loc de 26 cum cerusem eu si noroc ca am avut chitul de pana de la ei ca sa imi repar vechea camera. Acestea fiind spuse si imi cer scuze pentru greselile de ortografie pentru ca scriu la nervi toate cele intamplat, eu personal nu va recomand. Produse de calitate 10 din 10, dar servicii de foarte proasta calitate 1 din 10. Nu ii recomand dar am sa ii si ajuta cu reclama proasta pe unde pot.
O zi faina in continuare.
O zi faina in continuare.
Postat de Cristian Juravle la 15 aprilie 2015 la 06:06
0
0
Site-ul e unul de nota 10, filtrele bine puse ca sa ajungi foarte simplu la ce cauti. Gama variata de produse. Prima comanda mi-a venit in 2 zile. Am fost contactat de un domn amabil, unul din produse nu era pe stoc si mi-a recomandat ceva echivalent. Mi-au lasat o parere foarte buna. La o saptamana si ceva dupa asta am lansat o noua comanda, mai exact pe data de 08.04.2015. Acum nu au mai fost la fel de fermi, m-au contactat dupa 2 zile si mi-au spus ca o sa trimita comanda abia dupa Paste, pe 15.04.2015. Comanda nu a venit nici macar azi, 17.04.2015, nu am primit nici un telefon, mesaj cum ca ar fi predat coletul la curier.
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta, produsele sunt pe stoc dar trece mai mult de o saptamana ca sa le primesti. Si chiar aveam nevoie rapid de sabotii de frana, facand naveta 20km zilnic...
Un alt magazin online mai serios, dar la fel de bine organizat in ceea ce priveste site-ul, gasesc in Romania?
Multumesc!
Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta, produsele sunt pe stoc dar trece mai mult de o saptamana ca sa le primesti. Si chiar aveam nevoie rapid de sabotii de frana, facand naveta 20km zilnic...
Un alt magazin online mai serios, dar la fel de bine organizat in ceea ce priveste site-ul, gasesc in Romania?
Multumesc!
Postat de Andrei Mihalcea la 17 aprilie 2015 la 21:22
0
0
Revin cu o completare la ce am scris mai sus: Facut comanda miercuri 8 Aprilie- receptionat produse comandate miercuri 22 Aprilie.Fix 2 saptamani!!! Desi intre timp mi-am rezolvat franele si le-am dat mail sa anuleze o parte din comanda, am receptionat intreaga comanda! Se pare ca nu se mai uita pe mail-uri sa vada daca mai ai ceva de modificat in legatura cu acea comanda.
Cu toate astea cred ca o sa raman client magazinului si sper ca aceasta intamplare a fost doar un incident nefericit. :)
Cu toate astea cred ca o sa raman client magazinului si sper ca aceasta intamplare a fost doar un incident nefericit. :)
Postat de Andrei Mihalcea la 22 aprilie 2015 la 19:19
0
0
Am comandat si eu acum o luna niste accesorii...de vreo 250 lei... concluzii: n-au nicio treaba cu ce le scrii pe e-mail...sau si/la sectiunea "contact" ... omu de raspunde la telefon are un ton plictisit si iti da senzatia ca...parca iti face un favor. Una peste alta...un magazin online submediocru!
Postat de Ion Ionut editat la 23 aprilie 2015 la 17:30
0
0
Pana acum nimeni nu le a facut o plangere la O.P.C asta observ ca isi fac de cap cu anumiti clienti dar probabil ei nu stiu ca vestea circula foarte repede!
Daca nu imi trimitea o alta roata iesea cu scandal la O.P.C ca asta aveam de gand sa fac sa se invete minte si cu speranta ca nu vor mai tepuii oameni!
La o comanda mica gata par foarte interesati ''mai doriti ceva?'' texte de genu' dar cand iei roti...furci...etc piese de la ei...e jale cauta sa fuga de garantii sa te descurci singur!
minusuri:
lipsa de comunicare/informare
aroganta probabil nu stiu ca de la comenzi si service isi fac salariile!
nu ma atrage nimic sa trimit la service la ei daca am o problema complicata
uita sa mai puna cate ceva prin colete
cauta sa te prosteasca pe fata cu produse vechi/defecte
plusuri?!!
sunt punctuali cat de cat cand comanzi ceva
impacheteaza cat de cat un colet cum trebuie..
Daca nu imi trimitea o alta roata iesea cu scandal la O.P.C ca asta aveam de gand sa fac sa se invete minte si cu speranta ca nu vor mai tepuii oameni!
La o comanda mica gata par foarte interesati ''mai doriti ceva?'' texte de genu' dar cand iei roti...furci...etc piese de la ei...e jale cauta sa fuga de garantii sa te descurci singur!
minusuri:
lipsa de comunicare/informare
aroganta probabil nu stiu ca de la comenzi si service isi fac salariile!
nu ma atrage nimic sa trimit la service la ei daca am o problema complicata
uita sa mai puna cate ceva prin colete
cauta sa te prosteasca pe fata cu produse vechi/defecte
plusuri?!!
sunt punctuali cat de cat cand comanzi ceva
impacheteaza cat de cat un colet cum trebuie..
Postat de Florin Cristea la 26 noiembrie 2015 la 13:39
0
0
Am colaborat de cateva ori cu acest magazin, avand in general comenzi mici de maxim 300 ron, toate pe online. Ceea ce am apreciat in mod special la ei este ca au o gama variata de produse, site-ul este actualizat cu stocurile si se poate plati online cu cardul (ceea ce doar pe site-urile din Germania puteam). In general eram contactat de un operator la cateva ore dupa plasarea si plata comenzii online pentru confirmare de expediere.
Plusuri:
- posibilitatea de a plati online cu cardul
- preturi bune
- gama variata de produse
- comunicare buna cu clientii
Minusuri:
- site-ul se misca cam greu
- firma de curierat cu care colaboreaza (cargus) efectueaza livrarile cu intarziere
Plusuri:
- posibilitatea de a plati online cu cardul
- preturi bune
- gama variata de produse
- comunicare buna cu clientii
Minusuri:
- site-ul se misca cam greu
- firma de curierat cu care colaboreaza (cargus) efectueaza livrarile cu intarziere
Postat de Radu Barbuc la 17 decembrie 2015 la 15:07
0
0
Discutate recent pe forum