Chris King lanseaza noul King ISO 150

Chris King lanseaza noul King ISO 150

Postat la: 16 iulie 2007

Chris King Precision Components va lansa noul model de butuc de spate ISO de 150 mm in

acest weekend la Downieville Classic in Downieville, California. Proiectat pentru

biciclete de Freeride si Downhill, ISO 150 e cea mai recenta adaugire la cunoscuta linie

de butuci de disc King ISO. ISO 150 va fi o alegera potrivita impreuna cu apreciatul butuc

King ISO de fata de 20 mm.



Avand carcasa din aluminiu si rulmenti rezistenti Chris King din otel calit, butucul

spate King ISO 150 va fi vazut in premiera pe bicicletele participantilor la "feel-good

mountain bike celebration of the West". La evenimentul din weekend, o cursa downhill de 27

km, il vom putea vedea chiar pe Chris King, servind faimoasele lui clatite.



Chris King lanseaza noul King ISO 150



Butucul spate ISO 150 completeaza linia de butuci King ISO care mai contine butucul

fata de 110 mm, spate de 135 mm si bolt-on, butucul fata ISO 20 mm si 24 mm.



Date tehnice



  • Lungime de 150mm pentru ax de 12 mm.

  • Ax dintr-o piesa cu diametru constant de 19.5 mm (diametru exterior)

  • disponibil cu 32 si 36 de gauri

  • 9 culori posibile

  • 336 grame

  • Pret recomandat: $369.00



Chris King lanseaza noul King ISO 150



Caracteristici



  • Reglajul jocului se face fara a da jos roata cu un inbus de 2.5 mm

  • Sistemul de clicheti RingDriveâ„? suporta un cuplu motor de peste 1000 Nm.

  • Nu necesita un atelier pentru service

  • Garantie 5 ani



Despre Chris King Precision Components



Fondata in 1976, firma este recunoscuta mondial ca un important producator de

componente de precizie pentru biciclete si isi are sediul in Portland, Oregon, SUA, oras

numit de multe ori ca cel mai bun oras pentru ciclism din America de Nord. Compania are

distribuitori in 24 de tari in toata lumea. Chris King, fondatorul companiei a intrat in

Mountain Bike Hall of Fame in 2006 pentru contributiile sale la dezvoltarea acestui

sport.

Raporteaza

8 Comentarii

Sergiu Nichitean
16 iulie 2007 la 02:00
N-o sa scriu de unde traduc articolele, daca voi stiti, foarte bine, oricum am numeroase surse
0
0
Sergiu Nichitean
17 iulie 2007 la 02:00
Da, din ala W16 :D
0
0
Iancu Maries
20 iulie 2007 la 02:00
acuma, a propos de veyron... daca motoru' ala impinge namila aia de peste 1000 de kg (k nu stiu exact cat are si nici nu ma intereseaza...) la 407 km/h, atunci cu 100 kg de bike+biker cat ar duce? oricum, sincer nu m'ar astepta sa duca mai mult de dublu...
0
0
Iancu Maries
29 iulie 2007 la 02:00
la pedale se cheama cadenta, si nu turatie...
0
0
Iancu Maries
29 iulie 2007 la 02:00
si apropo de cutie de viteze, aia intotdeauna se adapteaza la masa pe care tre' sa o duca, ca de aia ai camioane cu 27 de viteze extrem de scurte... revenind, chiar daca ai avea o cutie centrifugala (care schimba continuu raportu') la un momendat frecarea cu aeru' devine enorma... adik un biker pe un bike de dh are frecare cu aeru' mai mare decat un veyron.. uita'te la suprafata sectiunii de frecare.
1 Ioachim Mihalache
0

Scrie un comentariu

Promovarea ta aici!

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads