Forum
Esti aici:
Subiect: Bicicleta electrica
#9162
Postat de Alexandru V. ALEXANDRU
Subiect deschis de la 3 ianuarie 2019 la 21:17
Raporteaza
Bună ziua,
Doresc sa achiziționez o bicicleta electrica MTB pentru soția mea.
Puteți să-mi dați ceva sfaturi, să-mi dați niște modele care sunt mai rezistente, păreri pro și contra.
Vă mulțumesc frumos.
Doresc sa achiziționez o bicicleta electrica MTB pentru soția mea.
Puteți să-mi dați ceva sfaturi, să-mi dați niște modele care sunt mai rezistente, păreri pro și contra.
Vă mulțumesc frumos.
Postat de Alexandru V. ALEXANDRU la 3 ianuarie 2019 la 21:17
0
0
Buna
Uitati aici experient-descrierea mea cu o bicicleta electrica, defapt bicicleta sotiei modificata in una electrica, cu un pret muult mai ieftin decat una noua din magazin.
" Sunt nou pe acest forum, si vrea sa va felicit pentru crearea acestui topic,biciclete electrice.Daca nu va deranjeaza descriu si eu cum m-a infectat si pe noi sistemul pedelec sau bicicleta electrica.
Am citit ca uni au bciclete electrice cu motoare serioase, de firma cumparati cu bani multi. Am cautat si eu anul trecut pentru "nevastuica" mea o bicicleta electrica la un pret acceptabil.Am gasit Devron/Pegas cu motor in butucul din spate, Bafang limitat la 25 km/h cu pret redus de aprox 7 000 lei.Alti producatori cu motoare renumite aveau pretul cu 5 cifre, si la uni nu cu 1 incepea prima cifra...!
La urma urmei am modificat un Canondale Jekyll full-suspension, cu care era obisnuIta soti, in una electrica, cu motor central.
In 2 luni dupa ce am montat kit-ul am pedalat 1350 km.
Stiu ca nu este mult, dar asteptam cu nerabdare primavara sa dam din nou la pedala.Eu in spate Ea in fata sa tina "trena"...
De ce am ales bicicleta electrica?
Ne-am saturat sa ne grabim dupa restul trupei, sa ajungem printre ultimi sus pe varf, sa transpire, sa gafaie,si sa asteptam cu nerabdare urmatoarea oprire.
Sa nu intelegeti gresit, nu suntem bicilisti de mode-fite,care iesim in natura cu masina, scotem bicicleta din masina, tragem mai multe salfe-uri.si gata,am fost in "tura" am pedalat in natura. Dam la pedala din 92-94.Dar de ce sa ajunga nevasta acasa mort de oboseala, sa vada numai in poze ce peisaje faine au fost in tura,etc.
Acest motor nu are acceleratie este un pedelec simplu,Nu pedalezi,nu te ajuta.
Eu am mers foarte putin cu bicicleta sotiei, aprox 50 km, dar sunt foarte entuziasmat de acest sistem.Simplu,eficient,usor (cu tot cu acumulator 6 kg) economic, si cel mai important, pret ok.
Daca doreste cineva pot sa prezint bicicleta chiar si cu un mic demo.Ma puteti contacta la 0724-840-240.
Va multumesc pentru atentie.
Cu stima,Z "
Pe scurt asta este experinta noastra de 2 luni cu u bicicleta electrica.Parerea mea este, ca daca aveti o bicicleta cu care este obisnuita sotia D-voastra, nu merita sa mai investit in una noua.
Bicicletele electrice noi sunt in 3 variante de motor.
Motor pe fata,in locul butucului este un motor relatic slabut, motor in spate, in locul butucului este un motor destul de greu, si al treilea sistem, cel mai practic-eficient-performant-puternic-ifiabil-IEFTIN,motor central, sau motorul in locul butucului pedalier.
Cand faceti pana, la acest tip de motor, intoarceti bicicleta cu capul in sus, si rezolvati problema.
Pentru alte informatii suplimentare va stau la dispozitie la nr.tel,de sus.
Sunt prea multe detalii pe care nu le pot descrie in scris deoarece fiecare este important in sine.
Cu acest sistem (kit motor central in locul butucului pedalier) NU pierzi senzatia ciclismului.
NU pedalezi NU te ajuta.
O zi faina.
Uitati aici experient-descrierea mea cu o bicicleta electrica, defapt bicicleta sotiei modificata in una electrica, cu un pret muult mai ieftin decat una noua din magazin.
" Sunt nou pe acest forum, si vrea sa va felicit pentru crearea acestui topic,biciclete electrice.Daca nu va deranjeaza descriu si eu cum m-a infectat si pe noi sistemul pedelec sau bicicleta electrica.
Am citit ca uni au bciclete electrice cu motoare serioase, de firma cumparati cu bani multi. Am cautat si eu anul trecut pentru "nevastuica" mea o bicicleta electrica la un pret acceptabil.Am gasit Devron/Pegas cu motor in butucul din spate, Bafang limitat la 25 km/h cu pret redus de aprox 7 000 lei.Alti producatori cu motoare renumite aveau pretul cu 5 cifre, si la uni nu cu 1 incepea prima cifra...!
La urma urmei am modificat un Canondale Jekyll full-suspension, cu care era obisnuIta soti, in una electrica, cu motor central.
In 2 luni dupa ce am montat kit-ul am pedalat 1350 km.
Stiu ca nu este mult, dar asteptam cu nerabdare primavara sa dam din nou la pedala.Eu in spate Ea in fata sa tina "trena"...
De ce am ales bicicleta electrica?
Ne-am saturat sa ne grabim dupa restul trupei, sa ajungem printre ultimi sus pe varf, sa transpire, sa gafaie,si sa asteptam cu nerabdare urmatoarea oprire.
Sa nu intelegeti gresit, nu suntem bicilisti de mode-fite,care iesim in natura cu masina, scotem bicicleta din masina, tragem mai multe salfe-uri.si gata,am fost in "tura" am pedalat in natura. Dam la pedala din 92-94.Dar de ce sa ajunga nevasta acasa mort de oboseala, sa vada numai in poze ce peisaje faine au fost in tura,etc.
Acest motor nu are acceleratie este un pedelec simplu,Nu pedalezi,nu te ajuta.
Eu am mers foarte putin cu bicicleta sotiei, aprox 50 km, dar sunt foarte entuziasmat de acest sistem.Simplu,eficient,usor (cu tot cu acumulator 6 kg) economic, si cel mai important, pret ok.
Daca doreste cineva pot sa prezint bicicleta chiar si cu un mic demo.Ma puteti contacta la 0724-840-240.
Va multumesc pentru atentie.
Cu stima,Z "
Pe scurt asta este experinta noastra de 2 luni cu u bicicleta electrica.Parerea mea este, ca daca aveti o bicicleta cu care este obisnuita sotia D-voastra, nu merita sa mai investit in una noua.
Bicicletele electrice noi sunt in 3 variante de motor.
Motor pe fata,in locul butucului este un motor relatic slabut, motor in spate, in locul butucului este un motor destul de greu, si al treilea sistem, cel mai practic-eficient-performant-puternic-ifiabil-IEFTIN,motor central, sau motorul in locul butucului pedalier.
Cand faceti pana, la acest tip de motor, intoarceti bicicleta cu capul in sus, si rezolvati problema.
Pentru alte informatii suplimentare va stau la dispozitie la nr.tel,de sus.
Sunt prea multe detalii pe care nu le pot descrie in scris deoarece fiecare este important in sine.
Cu acest sistem (kit motor central in locul butucului pedalier) NU pierzi senzatia ciclismului.
NU pedalezi NU te ajuta.
O zi faina.
Postat de ZOLTAN BASCHANT la 19 ianuarie 2019 la 10:47
0
0
Ce reclama aiurea...
Postat de Vali Preda la 19 ianuarie 2019 la 13:16
0
0
Iti multumesc de parere, domnul Vali Preda.
Presupun ca esti in tema, ai folosit asa ceva,sau esti posesor a unei biciclete electrice.
Din pacate ai inteles mesajul gresit.Nu este o reclama, este o descriere din experienta noastra.
O zi faina.
Presupun ca esti in tema, ai folosit asa ceva,sau esti posesor a unei biciclete electrice.
Din pacate ai inteles mesajul gresit.Nu este o reclama, este o descriere din experienta noastra.
O zi faina.
Postat de ZOLTAN BASCHANT la 22 ianuarie 2019 la 17:31
0
0
Zoltan , degeaba te superi , din moment ce iti expui nr de telefon e Reclama gratis....
Postat de Alex Dorgo la 22 ianuarie 2019 la 19:31
0
0
Buna tuturor.
Doresc sa enumer cateva ture in care am fost cu Cannondale Jekyll, care are o geometrie foarte.confortabila pentru sotie.
Prima ture era cu Lucian Mandruta.
"HAI IN 7-9 SEPTEMBRIE CU BICICLETA LA CAZANELE DUNARII! Facem de doi ani tura asta si mi-a placut atat de tare incat ma intorc si in al treilea. Pentru peisaj, pentru plimbarea cu barca pe Dunare, pentru urcarea prin defileul Cernei la Godeanu."
Am plecat din Herculane, in 3 ore eram sus aproape de Godeanu la domnul"la Nicolae"unde am mancat peste de nota 10.
Herculane 135 metri, urcus aprox 43 km, sus, aprox 900 metri altitudine
.A 2-a tura am plecat din Caransebes,urcat prin satul Poiana. la satul parasit Lindenfeld, coborit la Resita.Pornit din Caransebes 200 metri,urcat la Lindenfeld aprox 1100 metri altitudine in aprox 4 ore admirind peisajul, coborit la Resita.Total aprox 80 km.
A 3-a tura iar una faina (misto cum se mai zice....) Nadrag 280 metri, urcare la cabana Caprioru la 14 km de start aprox 840 metri altitudine, coborit frumos la Nadrag. aprox 55 km.A 4-a si a 5-ea tura tot printre munti pe forestierea fost cu difernte de nivel
destul de semnificative.
Am facut si o tura mai lunga, tura de campie-ses, Foeni-Zrenjanin-Timisoara aprox 150 km.Problema era ca batea foarte tare vantul din fata, nu puteam sa mergem mai mult de 18-20 km/h.
Deci, poti utiliza bicicleta cu care esti obisnuit ( -a ) unde vrei, dar cei drept iti scade confortul-randamentul daca nu folosesti, modelul tipul pentru ce a fost inventata.
Noi mergem sa ne distram,sa ne simtim bine, sa vedem (unde au mai ramas) peisaje frumoase, sa savuram aer curat, si la asta ne ( o ) ajuta bicileta electrica.Nu mai ramane ''nevastuica"in spate, nu ajunge pe varf gafaind, uda leoarca.
Va multumesc.
O zi faina.
Doresc sa enumer cateva ture in care am fost cu Cannondale Jekyll, care are o geometrie foarte.confortabila pentru sotie.
Prima ture era cu Lucian Mandruta.
"HAI IN 7-9 SEPTEMBRIE CU BICICLETA LA CAZANELE DUNARII! Facem de doi ani tura asta si mi-a placut atat de tare incat ma intorc si in al treilea. Pentru peisaj, pentru plimbarea cu barca pe Dunare, pentru urcarea prin defileul Cernei la Godeanu."
Am plecat din Herculane, in 3 ore eram sus aproape de Godeanu la domnul"la Nicolae"unde am mancat peste de nota 10.
Herculane 135 metri, urcus aprox 43 km, sus, aprox 900 metri altitudine
.A 2-a tura am plecat din Caransebes,urcat prin satul Poiana. la satul parasit Lindenfeld, coborit la Resita.Pornit din Caransebes 200 metri,urcat la Lindenfeld aprox 1100 metri altitudine in aprox 4 ore admirind peisajul, coborit la Resita.Total aprox 80 km.
A 3-a tura iar una faina (misto cum se mai zice....) Nadrag 280 metri, urcare la cabana Caprioru la 14 km de start aprox 840 metri altitudine, coborit frumos la Nadrag. aprox 55 km.A 4-a si a 5-ea tura tot printre munti pe forestierea fost cu difernte de nivel
destul de semnificative.
Am facut si o tura mai lunga, tura de campie-ses, Foeni-Zrenjanin-Timisoara aprox 150 km.Problema era ca batea foarte tare vantul din fata, nu puteam sa mergem mai mult de 18-20 km/h.
Deci, poti utiliza bicicleta cu care esti obisnuit ( -a ) unde vrei, dar cei drept iti scade confortul-randamentul daca nu folosesti, modelul tipul pentru ce a fost inventata.
Noi mergem sa ne distram,sa ne simtim bine, sa vedem (unde au mai ramas) peisaje frumoase, sa savuram aer curat, si la asta ne ( o ) ajuta bicileta electrica.Nu mai ramane ''nevastuica"in spate, nu ajunge pe varf gafaind, uda leoarca.
Va multumesc.
O zi faina.
Postat de ZOLTAN BASCHANT la 6 februarie 2019 la 14:07
0
0
Discutate recent pe forum