Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Maximilian Munteanu


Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
3 septembrie la 23:34
George Alexandrii - Tepar
Discutii in legatura cu site-ul / Membrii problema
George Alexandrii: Salut,
O sa postez acest singur comentariu pentru a clarifica:

Eu nu o sa mai vand nimic in viata mea online, mai bine le donez celor mai putin norocosi decat sa dau peste asemenea persoane.


Coa', vrei să-ți clarific cum tratăm noi aici persoanele care o ard cu conturi false? ;)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
29 august la 01:04
Incepator, vreau sa trec la 1x9 de la 3x9.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Excelent, merci!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
29 iulie la 11:15
Caut Bicicleta MTB
Discutii tehnice / Biciclete
Dima Bivol: Max, stai linistit ca nu vind biciclete, vroiam doar un sfat ca nu prea stiam care ii splilul cu bicicletele acu cateva luni. Daca nu ma crezi ....treaba ta :) Ala nu prea vinde cunoscatorilor, numai brand-ul din ele ca la echipare sunt slabe, iar daca sunt dotate costa mult prea mult pt ceva furat din afara.

Cred că ne-am lămurit Dragoș, mai sus. În rest, stai liniștit, că am văzut destule minuni în 12 ani aici pe forum! ;)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
28 iulie la 17:54
Caut Bicicleta MTB
Discutii tehnice / Biciclete
Dragos Bahna: Bo$$, reclama pe forum e "dăcât dă porc"!

Zici că băiatul ăsta de laudă potențialele furăciuni le și vinde? Hm!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
18 iulie la 01:17
ce parere aveti de cadrele de carbon ??se rup usor ?
Discutii tehnice / Biciclete
Teodor Jagate: "știința și arta de a convinge clienții să cumpere". Deci....marketing. Auzi da io bag aselenizarea. Ma culc.

A propos aselenizare, uite aici ceva similar: Buzz are un gând bun pentru tine!

https://www.youtube.com/watch?v=G_YM9cCtwz4
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
18 iulie la 01:04
ce parere aveti de cadrele de carbon ??se rup usor ?
Discutii tehnice / Biciclete
Nu ai înțeles nimic, nu ai argumente și ești pe ulei, cum s-a mai întâmplat pe aici.

Nivelul discuției a fost adus de tine la cota ”copii de pe Pinkbike care postează poze cu Kona rupte”. Probabil fiindcă atât ai înțeles tu. Ce pari să nu fi înțeles e că și în filmuleț e un accident, iar bicicletele nu sunt concepute să reziste la accidente, ci să te dai cu ele. Nici nu mai spun că bicicletele de concurs sunt VOIT și ASUMAT superușoare, fiindcă durabilitatea nu e cel mai important criteriu într-un concurs. Sau că, în căutarea ultimei fracțiuni de secundă, există echipe de downhill (și nu numai) care renunță la garniturile de la rulmenții din butuci. Probabil că nu ai auzit de mașinile de curse americane din anii '60, dar există un anume Camaro de '67 de la Penske cu livery Sunoco foarte celebru, fiindcă a interpretat regulamentul Trans-Am într-un mod extrem (și a și câștigat ceva curse), iar unul dintre trick-uri era că ușile și alte părți ale caroseriei erau cufundate în acid, ca să se ușureze. Ca la Plymouth-ul Barracuda 426 Hemi din '69, de altfel. Dar ce ce vorbesc eu cu tine despre ustensile de curse, Teodor?

Știu cât costă un cadru de cursieră modern și m-am și dat cu unele. M-am mai dat și cu câteva MTB-uri destul de noi din carbon. Tu cu câte cadre din carbon te-ai dat, Teodor? Și cu ce le-ai comparat? Știi că nu e important unde sunt făcute niște cadre, ci CUM sunt făcute? Și că în China sunt unele dintre cele mai moderne fabrici pentru biciclete? Și că e destul de important să vină un cadru din ăla de carbon de la o companie cunoscută, care-și asumă calitatea lui? Și că e bine ca fibrele să fi fost livrate de o firmă care garantează calitatea, precum Torayca sau Mitsubishi? Dar, de fapt, ce știi tu despre carbon, dacă-mi permiți să te întreb???

Carbonul nu este dumnezeu pe roți, nu a spus nimeni așa ceva, dar sunt motive bune pentru care el se găsește în gamele superioare ale producătorilor. Nu există dumnezeu pe roți, asta e o prostie. Dar există cadre foarte bune făcute din carbon. Și din aluminiu. Și din oțel. Și din titan. Și chiar și din aliaj de beriliu. Dar nu materialul e cel mai important, ci cum e prelucrat și cine a inginerit cadrul și dacă toate reperele sunt în armonie. Că există cadre foarte bune din toate materialele și cadre foarte proaste din toate materialele, dar ele nu se evaluează după ureche sau după impresii sau prejudecăți, ci după ce te dai cu ele și le testezi pe bune.

Dacă citeai ce am scris mai sus, ai fi reținut poate că mult lăudatul carbon poate fi prelucrat să fie ușor sau durabil (raportat la aluminiu). O discuției interesantă aici poate fi despre rigiditatea torsională prea mare a carbonului și cum poate afecta asta calitatea unei biciclete. Sunt oameni care preferă elasticitatea laterală a metalului, dar contează întotdeauna la ce ne raportăm. Și idealmente să ne fi dat pe biciclete perfect identice, unde doar materialul din care e făcut cadrul să fie diferit și în rest tot, piese, setări, să fie la fel. Cam așa ai face un test relevant. Spre exemplu, am avut ocazia să mă dau cu o bicicletă foarte apropiată de cea actuală pe care o am, doar că din carbon. Greutatea redusă era un plus, dar tot prefer mai mult cum se simte aluminiul.

Da, știu, tu parcă ești cu conspirațiile. Aici nu ai prea nimerit-o. Sfatul meu e să-i urăști mai puțin pe ăia care-și permit biciclete mai scumpe decât tine, că asta nu e o vină, ci doar o conjunctură, și fiecare își ia ce poate și ce-i place.

Îți doresc să te dai măcar o dată cu o bicicletă bună din carbon, poate așa mai scapi de prejudecăți... :(

Numai bine,
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
18 iulie la 00:29
ce parere aveti de cadrele de carbon ??se rup usor ?
Discutii tehnice / Biciclete
Teodor, vorbești niște prostii fără margini. Putem discuta aplicat, pe subiect, despre avantaje și dezavantaje, dar e limpede că nu stăpânești subiectul, deci ne pierdem vremea.

Tocmai mi-am amintit că există oameni care în loc de argumente dau link-uri de YouTube. ;)

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 17:35
Incepator, vreau sa trec la 1x9 de la 3x9.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Marius Valeanu: Intreg groupset-ul si schimbatorul:
https://www.bike24.com/p2334685.html
https://www.bike24.com/p2334418.html
Sunt chiar si-n stock...


Aha, deci din țară și la îndemână și și la preț bun, cum bănuiam! ;)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 16:37
Incepator, vreau sa trec la 1x9 de la 3x9.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Marius Valeanu: Exista schimbatoare cu clutch si pentru 9 viteze:
https://www.pinkbike.com/news/review-microshifts-125-advent-drivetrain.html


Minunat, de unde le cumpărăm? Din țară, de undeva? Link, please?
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 14:21
Incepator, vreau sa trec la 1x9 de la 3x9.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Am mai auzit și eu de combinația asta, dar numai cineva o încercase. Dar altfel, rămâne valabil ce spuneam eu: 9 și 10 au alte rapoarte de tragere.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 13:25
Incepator, vreau sa trec la 1x9 de la 3x9.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
1x9? Ca să ce?

Foaia narrow-wide te ajută doar în relație cu un schimbător cu clutch, iar schimbătoarele cu clutch nu prea sunt compatibile cu manetele de 9, că au alt raport de tragere, după știința mea.

Fix din motivele ăstea fac upgrade la 3 biciclete de la 3x9 la 1x10. Pentru că nu știu schimbător de 9 cu clutch, că nu există, și nu știu ca ălea de 10 să fie compatibile, nici la SRAM, nici la Shimano.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 11:32
Parere RAM DHX
Discutii tehnice / Biciclete
”Să fie tun”, ”nu mă deranjează un tanc” - mda, e clar. Nu e importantă calitatea bicicletei, e important să fie de militărie. Cum nu e important să asculți de cei cu experiență, ci doar să întrebi de gradul de a întreba și să ți se valideze propriile păreri. N-am nimic cu tine, că nu te cunosc, dar genul ăsta de atitudine nu te duce nicăieri în sportul ăsta și mai devreme sau mai târziu te vei lovi singur de niște probleme pe care le poți evita dacă alegi să asculți.

La 1.87 și un L de RAM DHX ți-e mic. Eu am 1.91 și știu cum e cu bicicletele prea scurte. Partea și mai proastă e că nu prea s-au vândut RAM-uri mărime L prin România. Eu știu doar unul și importatorul de atunci mi-e prieten și știu cum era cu mărimile. Dar na, cum zici tu...

Dacă ție îți place cum arată DHX-ul, e treaba ta.

Dacă vrei SĂ TE SIMȚI BINE și SĂ TE DISTREZI cu bicicleta pe acolo pe unde stai, evită o bicicletă de downhill, oricât de ”cool” ți s-ar părea că arată și oricât de des ți-ar spune băieții ”moamă, ce tănculeț”.

Un tanc de cărat la deal nu e nici o fericire. Ba mai mult, nici la vale nu te ajută tot timpul, fiindcă greutate mare înseamnă manevrabiliate mică.

La înălțimea ta, nu ar trebui să te uiți la nici o bicicletă pe care nu scrie minim ”L” și și atunci să fii sceptic și să verifici ce reach și ce lungime de top tube are, că ăstea sunt cele mai importante repere.

Dacă ai răbdare și cauți atent, o să găsești full-uri de enduro mai vechi între 2000 și 3000 de lei, care o să te facă fericit. Dacă asta vrei. Dacă vrei să fii cool printre băieți, fă cum zic băieții.

Ceva îmi spune că oricum vei ignora orice sfat, o să-ți iei DHX pentru cum arată, o să te chinui o vreme cu el, apoi sau o să te lași sau o să te chinui să-l vinzi și o să revii aici pentru alte sfaturi. Că nu degeaba vinde toată lumea DHX-uri. ;)

Spor!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iulie la 11:19
Caut Bicicleta MTB
Discutii tehnice / Biciclete
Dacă tu ești împăcat cu faptul că ai putea cumpăra o bicicletă furată, ba mai mult, te și gâdilă la orgoliu că ”are numai brand-uri șmechere”, atunci prefer să închei discuția asta aici, fiindcă fix genul ăsta de client, căruia îi place să se simtă ”șmecher” făcând o afacere pe seama altcuiva (de la distanță aici), îmi repugnă mie. De aia nu ne facem noi bine ca nație, printre altele: că în loc să luăm bicicleta onorabilă cu Alivio din sursă sigură, suficientă pentru cum ne dăm noi, ne dăm filme cu ”echipări” și luăm biciclete furate de afară cu XT. Și apoi mergem cu ele la piață și prin parc. Dar cine e șmecher și are bicicletă cu XT, bă sărakilor? ;)

Ca fapt divers, nu știu ce înțelege lumea prin ”brand-uri șmechere”, dar omul ăla vinde acolo niște mărci banale pe care le întâlnești pe toate gardurile și nu e nimic deosebit la ele.

Salut!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iulie la 14:50
Caut Bicicleta MTB
Discutii tehnice / Biciclete
Eu zic că ”băiatul” are o groază de bițe de proveniență dubioasă! ;)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iulie la 14:48
Shimano BR MT200 vs Magura Louise FR
Discutii tehnice / Frane
Le am/am avut pe ambele. Shimano pe bițe de închiriat, că sunt ușor de întreținut și au putere suficientă, și un set de Louise pe un bike pe care tocmai l-am vândut unui prieten. Am fost uluit de cât de bine mergeau, aproape că le-aș fi păstrat. După aerisire și plăcuțe fresh erau ca noi. Nu degeaba dă Magura 5 ani garanție pe etanșeitate.

Trăim într-o eră bună a frânelor!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iulie la 14:44
Sfat achizitie MTB 2000
Discutii tehnice / Biciclete
Vlad Pasca: https://www.dirtbike.ro/bazar/hardtail-cube-fox-32-416843

Dacă-ți mai recomanzi propria bicicletă pe forum, se consideră spam și te alegi cu anunț șters și mute de câteva zile. Doar ca să știi!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iulie la 14:42
ce parere aveti de cadrele de carbon ??se rup usor ?
Discutii tehnice / Biciclete
Gelu Vlad: Unde sa si faci DH in Oradea? La Arieseni eventual.

Sus pe deal la releu, chief! ;)



On-topic: întrebarea inițială e un nonsens. Orice se poat strica dacă vrei. Depinde cum folosești acel ceva. Sunt cadre din carbon făcute ca să fie super ușoare la aceeași rezistență cu aluminiul (majoritatea) sau altele care sunt făcute să fie super durabile la aceeași greutate cu aluminiul (de exemplu generația antepenultimă de GT Fury).

Dacă te plimbi cu bița prin oraș sau te dai pe un traseu de DH ca melcul și nu sari chestii, nu o să rupi nimic. Dar nici nu o să înțelegi nimic din DH și se ridică întrebarea ce faci cu așa un bike. Numai zic...

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iulie la 14:36
Parere RAM DHX
Discutii tehnice / Biciclete
Salut!

Cred că exagerezi un pic cu laudele și mă faci să mă întreb care ți-l reperele estetice. E ca și cum ai lăuda un Logan din 2004. Dar până la urmă, nu e treaba mea.

Răspunsul pe scurt: dacă ești pe buget redus și vrei un bike de dat la vale, RAM DHX poate fi un bike decent. Decent și cam atât.

Răspunsul lung: Ești din Câmpulung, unde o să te dai cu el și cu ce o să urci? Asta e prima problemă. Da, poate că ți se pare că arată cool un bike de DH și ăsta în particular, după cum zici, dar un bike nu se ia după cum arată, ci după cum merge.

În afară de asta, există un motiv pentru care DHX-urile sunt atât de ieftine: ele sunt niște biciclete uzate moral, înainte de orice altceva. La origini, sunt copii de Intense M1 din fabrica Astro din Taiwan, doar că nu atât de reușite precum originalul. Sunt shock-dependent, adică dacă nu ai un shock foarte bun o să meargă cam prost, destul de grele, cu geometrie depășită și nu tocmai manevrabile. Și mai au o problemă: aproape toate sunt foarte mici. Uită de ce scriu vânzătorii, cele mai multe care au fost în România au fost S/M, nu L, iar asta înseamnă că sunt scurte și au un comportament nervos. Deci contează mult cât de înalt ești.

Dacă ești mic de statură și poți lua una okay în jurul a 2000 de lei, poți să-ți bifezi visul ăsta. Probabil că nu ai mai avut full suspension înainte, deci nu ai repere, prin urmare nici exigențe prea mari. Dar e bine să știi ce cumperi.

Dacă aș fi în locul tău, m-aș uita după o bicicletă cu travel mai mic, pe la 150, mai ușoară și mai polivalentă, cu care să poți și urca. Săptămâna trecută am luat de aici din bazar cu 2500 RON un Cannondale Prophet mai vechi, cu Pike, shock Fox, frâne bune Guide, transmisie Zee 1x, brațe XT, roți solide, ghidon lat și piese bune în general. Deci se poate. Eu am luat-o ca să o închriez, când mai e nevoie, dar pentru alții poate deschide lumi.

Am petrecut o bună parte din viața mea de biciclist pe hardtail all-around, cu care m-am dat și la dirt și la street și la 4X, ba chiar și la DH, apoi am mai adăugat un full de DH, că am mers tot timpul la concursuri. Dar dacă aș fi avut de mai demult o bicicletă așa cum ți-o descriu eu, polivalentă, m-aș fi dat mult mai mult și m-aș fi bucurat mai mult de dat. Am început asta prin 2012, cu un Cannondale Jekyll, am trecut printr-un Specialized Enduro și un Intense Tracer VP, iar anul ăsta am un Mondraker Foxy de 29”. Pot spune lejer că m-am dat în ultimii trei ani cu bițele de enduro mai mult decât cu orice alte biciclete.

Cheers!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
13 iulie la 13:07
Tare Ca Piatra 2019
Evenimente / Downhill
Salut! Vedeți că s-a modificat data!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
12 iulie la 15:28
Achizitie Enduro XL
Discutii tehnice / Biciclete
Dan Dinoiu: 29er-ul e un pic mai lent cand vine vorba sa il dai de pe o parte pe alta, dar cu o geometrie moderna si eventual o roata de 27.5 pe spate ar trebui sa mearga snur. Eu am folosit roti de 27.5 pseudo-plus pe un hardtail de 29" si a fost cea mai buna combinatie ever... Nu m-am dat cu nukeproof mega, nu as putea sa-ti ofer o opinie, insa m-am dat de cateva ori cu un Commencal Meta AM 4.2 27.5 din 2017, marimea M, si era ce trebuie... putea sa fie si un pic mai mare, nu m-ar fi deranjat, eu am 180cm... Ideal ar fi ca tu sa poti proba un 27.5 si un 29 inainte sa te decizi...

Cred că am mai spus-o, dar de când am Foxy-ul de 29” nu am simțit niciodată că nu ar fi destul de manevrabilă sau jucăușă. Dau manual și bunny cât dădeam cu aia de 26”, poate mai sus, și arunc spatele pe orice switchback vrei. Dar un adevăr simplu e că bița sau dimensiunea roții nu suplinește tehnica.

Eugen, eu am 1.91 și Foxy 29” mărime L e fix ce trebuie. Dacă ajungi prin BV, te scot la o tură să vezi cum e. Vorbesc serios. Oricum, preț mai bun decât la Mondraker e greu să găsești. Poate doar la discounteri web și acolo bătăile de cap sunt știute.

Cheers,
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
11 iulie la 09:59
Sugestie butuc spate
Discutii tehnice / Roti
Alex, dacă tot ai ajuns aici, mai bine schimbă roțile cu totul, că nu are sens să te complici. E posibil să poți repara butucul spate, în funcție de ce e stricat la el, apoi vinde roțile, pentru a mai amortiza din bani.

Alte roți? Depinde numai de buget, sincer.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
11 iulie la 09:56
Diferenta intre modele de deraioare
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Calin Neagu: Din ce am citit (n-am probat) merge pe 10v cu deraior de 11 - M7000/ M8000.
In ce priveste clutch sau nu, depinde pe unde mergi..

Cele cu "T" sunt pt trekking, deci Nu


Dap, 10 cu 11 sunt intercompatibile. Trebuie asumată o viteză în plus sau în minus la manetă sau pinioane. Schimbătorul în sine merge, că are aceleași rapoarte de tragere. Ăsta e mare lucru, că n-am mai avut așa ceva la Shimano din 1998, de când s-a încheiat era 7-8 și am sărit la 9, apoi la 10, care au alte etajări în manetă. Bine, schimbătoarele de 9 pot fi lejer folosite și pe 8 sau 7, că trag la fel de mult cablu.

Ălea de trekking cred că sunt toate fără clutch.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
24 iunie la 13:58
Alegere janta IW 25 sau 30
Discutii tehnice / Roti
Zoltan Balint: Scuze, dar de ce și-ar pune cineva jante de 30, ca să folosească cauciucuri de 2.2? 2.2.....

...și ca să meargă pe macadam! :-o
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
23 iunie la 10:56
Alegere janta IW 25 sau 30
Discutii tehnice / Roti
Alexandru, probabil la roțile tale baiul principal era că fuseseră spițate cu curul, dar dă-le în foc oricum!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
21 iunie la 01:09
Alegere janta IW 25 sau 30
Discutii tehnice / Roti
Dan Dinoiu: Pentru drumuri forestiere nu are rost sa iti faci griji legate de jante. Cumpara-le pe cele mai ieftine.

What he said.

All-mountain înseamnă totuși și să te dai în zona alpină cu o bicicletă de 120-140 mm. Din ce deduc, tu mergi de agrement prin pădure, iar asta intră tot la XC.

Eu am 94-95 kg la 1.91 m, mă dau pe aici pe munți și la curse de enduro și am concuzionat că EX511-le mele de 29” cu 30 mm iw pot fi lejer folosite și la downhill, DACĂ sunt spițate și centrate de un om cu experiență. Le-am văzut weekend-ul trecut și la Kovarik într-o cursă din Pro GRT (downhill), care se dă cu totul altfel decât... mine. Am cochetat cu XM481, care e mai ușor decât EX511, și încă o mai fac.

Ce vreau eu să spun cu asta? La 30 mm iw o să găsești în mare jante din ăstea, care sunt prea mult pentru cum te dai tu, o să cari după tine greutate degeaba. Pentru ce spui tu că faci 25 mm iw e arhisuficient. Eu am supraviețuit ceva timp chiar cu niște jante cu 21 mm iw, tot în regimul de dat de mai sus.

Ia cele mai ieftine roți complete pe care le poți găsi, sunt sigur că tre' să fie pe piață DT-uri de primă echipare demontate de pe vreun bike.

Spor!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
7 iunie la 23:44
Cadru din aluminiu indoit sau sudat gresit
Discutii tehnice / Cadre
Eu zic să-l topești!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
4 iunie la 00:26
Andres - Vlaic Andres - Tepar
Discutii in legatura cu site-ul / Membrii problema
Ce surpriză! Țeparul și-a reîncărcat datele la cont și și o imagine! :)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
31 mai la 00:30
CNE #2 Câmpulung Muscel
Evenimente / Altele
Flavius Monda: Salut,

Pagina din calendarul Dirtbike are link-ul web aferent evenimentului CNE #2 Câmpulung Muscel greșit.

https://www.dirtbike.ro/calendar/cne-2-campulung-muscle

În loc de www.mtbcup.ro, ar trebui să fie https://cnenduro.ro/ciocanu-enduro/





Flavius


Okay, nu cred că nu e nici o tragedie. Nu am timp să modific acum. Ne legăm de chichițe. Cine chiar vrea să se înscrie o să dea un click în plus, nu moare nimeni!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
28 mai la 15:35
Ajutor identificare model si an full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
Eu stau să mă întreb un pic care bikepark bagă Cambere la hămălit... :)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
28 mai la 12:57
Ajutor identificare model si an full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
Edmond Dantes: echipat destul de modest pentru un full.

Cum vine asta? Un full trebuie să fie echipat ”mai bine” decât un hardtail? Zice cine și în baza a ce? Două hardtail-uri echipate cu Hope, XTR și Chris King râd aici lângă mine de afirmația asta!

Edmond Dantes: Vrea 750 euro dar nu cred ca merita mai mult de 500 de euro in conditiile in care dupa parerea mea ar trebui schimbate destule

Ți se pare că ”nu merită mai mult de 500”, fiindcă ești obișnuit să vezi toate furăciunile. Iar dacă omul are 4, aproape sigur sunt furăciuni.

Edmond Dantes: dupa parerea mea ar trebui schimbate destule

Și cam ce ar trebui schimbat la un Comp, mă rog? Să înțeleg că nu se poate fără Enve și o furcă de race cu umeri din carbon? Poate niște discuri Galfer superușoare și șuruburi din titan! Ai naibii fraieri care se dau cu Comp-uri din ăstea de săraci și bat curse de XC! Dar recunosc, că nu se prea pupă cu profilul bicicletei ”bine echipate” în viziunea românului expert standard, că aia trebuie să aibă musai XT și ceva Reba și jante Mavic. Și se merge cu ea la piață, să se facă performanță. Că la piață nu se poate merge cu Alivio și Deore, că râd de tine babele care vând leuștean. ;)

Ca fapt divers, zilele trecute o prietenă a cumpărat la recomandarea mea de aici din bazar un Trek/Fisher Rumblefish din 2011 cu 950 EUR. Cu acte, service la suspensii fresh, stare țiplă, uzură minimală. Ăla e prețul corect, nu treimea cu care vând samsarii bicicletele cu stickere de bikeshop-uri din Oslo și Bergen.

O zi bună!
Mx

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2019 DirtBike.ro