Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Maximilian Munteanu


Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
ieri la 23:59
Lichid Dot 4 in loc de ulei mineral
Discutii tehnice / Frane
Cine ți-a făcut aerisire cu DOT e un imbecil care nu ar trebui să repare biciclete. Momentan ți-e dator cu o frână nouă. DOT-ul este lichid de frână dedicat, nu ulei mineral, și este extrem de coroziv, atacă garniturile, dacă nu sunt speciale pentru sistem cu DOT.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana asta miercuri la 11:35
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Nici o panică, Megatron e cu noi!

https://www.dirtbike.ro/bazar/cheie-schimbator-robot-439614
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana asta marti la 20:44
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Laurentiu Zotta: La bugetul xc50-ului am văzut Massi.
Stiti ceva despre marca asta?


Massi e o marcă spaniolă, pentru care a alergat ceva timp la downhill armăsarul Ivan Oulego Moreno. E una dintre mărcile spaniole onorabile, cum sunt și MSC, Orbea, Mondraker, BH etc.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana asta marti la 00:54
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Frumoase și recomandările ”cum să-și facă mărcile treaba, că noi știm mai bine”. E logic să ții de toate pe stoc, pentru orice eventualitate, că nu se știe niciodată. Cum adică rămâi cu mii de Euro blocați? Lasă men, că merită, că sunt numai oameni care apreciază în țara asta!


Mă opresc aici. :)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana asta luni la 20:55
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Mie îmi place cum lumea judecă din poignet și știe mai bine decât insiderii din industrie. GT ”nu vrea” să te ajute. Adică toată industria a fost pe hold câteva luni, stocurile sunt haos, TOATĂ lumea are probleme cu stocurile (inclusiv Decathlon, am vorbit de curând cu un director despre asta), dar Vlad ”e sceptic” și bănuiește că GT sigur sigur face biciclete complete, dar îl discriminează pe el în mod special. Pentru că din bănuieli ne construim argumentația, nu-i așa?

Vlad, judecând după răspunsurile tale de aici de pe forum, ești un tip de bun simț. Dar ești în eroare când spui că GT e marcă de fiță și că ai fi trebuit tratat special. Parte din a fi client înseamnă să înțelegi contexte, iar contextul actual e extrem de imprevizibil pentru toți. Deci nu are nimeni nimic în mod deosebit cu tine, încetează să mai crezi asta.

În rest, e fix cum spunea Vlad: Decathlon, recunoscuți pentru conservatorism, sunt mai progresivi decât GT, deși cifrele arată HA mai în cap cu un fucking grad și un SA mai slack cu alt fucking grad, într-o eră în care lucrurile evoluează, de fapt, fix pe dos. Bravo, aplauze!

Eu zic să mai discutăm un pic din nou despre cum ”avem nevoie” de transmisii peste SX, că ălea sunt sub demnitatea noastră, nobili ai datului pe bicicletă!

Spor la dat!
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana trecuta luni la 19:18
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
”Mai lungă decât am” poate fi multe lucruri, de la 1 mm mai lung și nu simțim sau 100 mm pe care-i simți de numai! Oamenii îți spun să alegi atent. Până la urmă, Btwin-ul de apare la profil e cam zero ca reper, cam despre aia e vorba.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
saptamana trecuta luni la 00:56
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Gelu Vlad: Pai pasul logic e sa vinzi Foxy-ul pentru ca presimt ca o sa adune praf :)

Auzi, eu nu te-am înjurat de mamă. Cealaltă bicicletă tot e mai faină decât hardtail-ul, dacă e să nu mă cac pe mine.

Da, suntem aici câțiva ghizi acreditați. Există și bițe de închiriat și e-bike-uri, dar pe la alți oameni de bine. Eu am trei full-uri mai vechi pentru închiriat și împrumut la prieteni, de 26” dar bune, că n-am proiecte pe fonduri și atât mi-am permis, un S, un M și un L. Regula e că bicicleta se închriază doar cu ghid și minim 2 persoane. Se poate și cu și fără bike propriu. Rumeg dacă să ofer spre închiriere și ăstea mai noi mari de 29”.

Now back to hardtails...
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
28 iunie la 20:24
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
De o săptămână și ceva mă dau doar cu Scout-ul. Urăsc bicicleta asta deja, că mă face să mă întreb de ce căcat mai am Foxy-ul. #dilemeexistențiale

Bifat tură din Bran până sub refugiul Țigănești în șa, unde am decis că e stupid să mai împingem ca să coborâm pe o potecă îngustă și îngropată numai bine cât să nu poți sta în pedale. 16 km și aproape 1200 m diferență de nivel, pe jumătate din care mi-am spus permanent că mă întorc, dar când am făcut-o, am făcut-o cu toții, deci all good. Foarte faină tură, oameni mișto, dar nu m-aș mai chinui la pushbike din ăsta a doua oară.

Ghidonul, care era pus în pulă cu satelitul inițial, a fost coborât la cota un spacer de 10 mm peste cuvete și e bine și așa. Azi m-am dat cu niște clienți din București la cross-countreală lejeră cu încă 10 mm peste ăla și e bine și așa, deci probabil că o să retez Turnul Babel de peste pipă la jumate. Altfel... Foarte faină bicicleta, acum îmi trebuie Foxy mai ușor. Adică shock pe aer. Și carbon. Adică scumpete. Sau shock pe arc cu arc din titan. Adică altă scumpete. Fuck My Life, urăsc bicicleta asta.

* rolls eyes *
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
27 iunie la 18:14
Cat as putea cere pentru urmatoarele doua roti?
Discutii tehnice / Roti
Gelu Vlad: 350-400 max. 230 buc. Phahahaha, ăla e pre de roți bunuțe de 26” cu butuci de disc pe rulmenți. Eu am vândut cu 500 roți de DH Kore cu butuci noi. Hai să nu fim ridicoli!

Ăstea sunt roți de 20 de ani și nimic special. S-au montat zeci de mii de roți din ăstea pe toate bicicletele medii ale vremii. Ăstea sunt și varianta ieftină de jantă, fără capse. N-au nici o gară cu jantele vârf de gamă SUP. Realistic vorbind, un preț FAIR pentru roțile ăstea e undeva între 150 și 200 RON, și asta fiindcă sunt în stare foarte bună.

Ca să dau puțin context, mă lovesc de roți de nivelul ăsta săptămânal, de când tot meșteresc să mă mai scap de niște biciclete vechi. Sunt bune pentru ce au fost făcute atunci, dar nu sunt nimic special, că dacă erau mai speciale, aș fi păstrat un set. Dar sunt de consum, aia e. Pe de altă parte XT-uri cu 217 SUP am ținut și nu-mi pare rău.

Inițiatorului topic-ului (îți pui și tu un nume real la profil, please?) îi zic așa: chief, ca să vezi reper REAL la un produs care se vinde pe eBay, caută la ”completed listings” și așa vezi cu cât s-a vândut, nu cât cere Fritz din Germania pe el, că nu e tare relevant. Și asta mai ales la piese vechi și pe Germania, unde totul e overhyped degeaba. Că așa pun și eu un Logan din 2004 cu 100.000 EUR și zic că-i ”de colecție”, dar tot nu înseamnă că aia e valoarea lui reală.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
27 iunie la 00:40
Cat as putea cere pentru urmatoarele doua roti?
Discutii tehnice / Roti
Sunt niște roți de prin 1999-2000. Caută și tu frumos în bazar roți similare cu butuci Shimano Deore LX și vezi cât costă. Spor!

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
27 iunie la 00:39
Trasee freeride
Propuneri intalniri / Ture de XC
Depinde la ce te referi cu ”trasee de freeride” și ce bicicletă folosești.

Dacă privești freeride-ul drept ceea ce este, adică ce vezi la Red Bull Rampage, atunci nu o să găsești nimic la noi.

Dacă pentru tine ”freeride” înseamnă să te dai la vale lejer, nu așa hardcore ca pe un traseu de downhill, atunci de fapt cauți niște trasee dulci cu mult flow. Pentru asta aruncă un ochi la Sinaia pe Fairy Trail și poate pe la Azuga.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
26 iunie la 11:53
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
vali preda: pinioane Shimano SLX 11-16 de 11 rânduri

Vai de mine, îmi cer scuze! Mă duc să mă autopedepsesc!

@Alexandru: Vezi că ai o iconiță cu un brăduț când postezi reply nou. Folosește-o și așa vedem și noi imaginile direct. Când pui pe imgur, dă right click și ”open image in new tab”, iei URL-ul de acolo și-i dai ”paste” în câmpul care-ți apare când apeși pe brăduț!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
25 iunie la 15:59
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Da, e de la dropper bucla. O să o scurtez, după ce mă lămuresc cu alte lucruri.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
25 iunie la 10:03
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Cam aici sunt:



Build:

furcă RockShox Yari 150 mm cu DebonAir și offset de 42 mm
roți custom de ieftineală din butuci Diamondback Boost, jante Octane One Solar Trail (29 iw), spițe negre Sapim Leader și nipluri de aluminiu
gume Bontrager SE5 Team Issue 2.6 cu camere
pipă OnOff de 30 mm
ghidon PRO FRS de 800 mm cu rise de 40 mm
manșoane Burgtec Bartender
dropper OnOff Pija 150 mm cu manetă de SDG Tellis
șa Fabric Scoop Sport Flat (cred)
angrenaj Race Face Atlas cu BB X-Type și toate spacerele ca să nu lovească în cadru
foaie NW de 30T de calitate AliExpress
pedale Burgtec Penthouse Flats MK3
pinioane Shimano SLX 11-46 de 11 rânduri
lanț SRAM PC-1110
schimbător spate Shimano Deore XT
manetă de schimbător Shimano Deore XT cu colier improvizat dintr-un SRAM MatchMaker
frâne Shimano Deore XT M785 cu discuri Magura de 203 mm

Concluzii după prima tură, Brașov - Drumul Forestier - Poiană - Postăvarul (cabină) - Crucuri - Ștechil - The Strat/Piciorul Boului - Fântânița Popii:

Urcă evident mai bine decât Foxy-ul, dar Foxy-ul e cu shock pe arc, pe care eu nu-l blochez de fel, și e varianta din aluminiu, adică nu cea mai ușoară. Foxy e totuși o bicicletă asumată cu care nu visam să fiu capră neagră și cu care te poți obișnui la urcat, că am sesizat diferența pe partea asta și când am făcut switch-ul de la Intense-ul Tracer VPP de 26”, un bike sensibil mai ușor și el. Deci ăstea mi-erau reperele: Intense - urcă excelent, Mondraker - urcă meh/acceptabil, dar te obișnuiești rapid. Revenind la Scout, am făcut tura asta duminică, după o săptămână de bolit, cu stomacul pilaf, nu tare mâncat și evident slăbit. Nu-mi propusesem nu știu ce, dar m-am lipit la urcare de doi cunoscuți care spuneau că-i dau până sus la cabană, deci m-am gândit că nu o să urce în ritm prea rapid până-n Poiană. Am urcat fără pauze și fără probleme, ceea ce nu e puțin lucru pentru mine, fiindcă urăsc Drumul Forestier, care se întețește pe final. În mod normal folosesc scurtătura spre Drumul Vechi și de acolo urc mai lejer. Cu siguranță o să mai urc tot Forestierul, cu gândul la experiența asta.

La coborâre am fost cât de precaut am putut fi, având în vedere că era destul de ud și cu bicicletă nouă, dar și că încă nu mă consider recuperat după operația la cot din iarnă, deci am mers cătinel prin unele locuri pe unde în mod normal zburd și am luat chicken line-uri pe anumite secțiuni de rădăcini. Chestia asta m-a frustrat, evident, dar sunt curios cum evoluează în timp, că n-am de gând să rămân în faza asta. Bicicleta se mișcă bine și fluid, ceea ce era de așteptat. Pe alocuri am uitat cu ce bike sunt, în alte locuri mi-am adus rapid aminte. Dar mă aștept la lucruri bune de la ea. Până la urmă m-am dat prin locurile ălea cu biciclete de dirt cu gume de pădure și schimbător, deci nu poate fi decât mai bine cu asta. Mulțumit de cum stau pe biță, cum se mișcă.

Frânele mi s-au părut insuficiente, deși e normal să ai parte de fading când mergi încet și precaut, mai ales la gabaritul meu. Am în vizor MT Trail Sport sau MT5, dar nu sunt prioritare. Gumele momentan bune, no issues here.

Momentan experimentez cu înălțimea ghidonului și cred că am nevoie de altă abordare decât ”toate bicicletele să aibă aceeași înălțime de ghidon”, că asta mi-era aspirația principală. Conform principiului ăsta am pe Scout un turnuleț de distanțiere ridicol de mare, lucru pe care suspectez că nu l-au intenționat producătorii, conform unei logici minimale. Am pus ghidonul jos de tot, cu un singur spacer de 10 mm și se simte binișor la plimbare, aștept să văd dacă o să o simt prea jos unde contează și mă mai joc, dar momentan mi-e clar că nu aam nevoie de un ghidon în cer. Iarăși, am comparat cu Foxy, unde am reach de 495 mm și m-am gândit că poate o să mi se pară scurt 475 mm la asta, apoi mi-a trecut prin cap că-s bou și că probabil compar mere cu pere și că ar trebui să mă calmez.

Cam atât for now.
Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
24 iunie la 21:32
Achizitie hardtail 29
Discutii tehnice / Biciclete
Marius Dan: Am luat asta http://www.x-factor.ro/shop/index.php?route=product/product&product_id=98 . Rise 15mm, e mai bine. Si 710mm e perfect fata de 740mm. Ma tot gandesc cum isi iau unii 800 :).

Datul pe bicicletă s-a mai schimbat din epoca de piatră când toți ne dădeam cu 660 și 710 era considerat lat. Eu am 1.91 m și am 800 mm pe bicicleta de DH, de enduro și pe hardtail-ul cel nou. 750-ul de pe bike-ul de dirt mi se pare îngust.

Nu știu cum se pot da unii cu 710 mm, care e pentru fete mai micuțe. ;)

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
24 iunie la 10:14
Exista in momentul de fata dirt park-uri/pump track-uri prin Romania?
Discutii diverse / Discutii diverse
Gelu, din câte știu eu de la prietenii mei care chiar se dau în Cluj, lumea încă mai merge în Hoia și acolo sunt destule linii și ceva mai sus de locul principal de lângă Muzeul Satului.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
24 iunie la 09:17
Exista in momentul de fata dirt park-uri/pump track-uri prin Romania?
Discutii diverse / Discutii diverse
Dacă ”mai”?

Cluj, Bistrița, Sighișoara, Brașov, Râșnov, Cheile Grădiștei, Porumbacu. Asta așa, pumptrack-uri la prima strigare.

Spot-uri de dirt, în diferite stări, există la Cluj, Brașov, Miercurea Ciuc, Sibiu.

Cred că lumea ar trebui să uite pentru o vreme de ”dirtpark-uri”, adică de locuri de dat pe care să li le ofere cineva pe tavă, fără să facă nimic, și să pună mâna pe sapă și să-și facă. Să înțelegă cum se face o dublă, cum se dă curbură unui kicker, de ce e bine să ai linii, unde înveți ritmul etc.

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
23 iunie la 23:24
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Vorbesc ca să mă aflu în treabă, dar faină bicicletă, însă mă enervează numele de-mi vine să pocnesc pe cineva și să spun ”Hello Dave e MĂ-TA!”

Altfel, am dat prima tură cu Scout-ul XL.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
19 iunie la 18:40
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
Mă rog, ideea de bază e că nu ”te fură” nimeni și nu are nimeni ”adaosuri nesimțite”, asta e o aberație. De fapt, lupta prețurilor e dusă adesea în jos și magazinele se oftică unele pe altele când unul începe reducerile mai rapid, fiindcă-i strică apele și celuilalt. Au fost în trecut și destule cazuri de vândut la dumping. Aici, la noi în sat, unul dintre magazine a mers ani de zile pe politica următoare, când era întrebat de un preț la un produs mai scump, precum o furcă sau o bicicletă întreagă: ”Cât costă? Păi cât costă la concurență? Na, eu îți dau cu 5 lei mai ieftin.”. De-a lungul timpului, cunoscând mulți oameni din scenă, magazine, importatori etc., am tot avut ocazia să cumpăr lucruri fără adaos, exact la prețul cu care importă oamenii. Niciodată nu am primit reducere mai mare de 40%, iar de cele mai multe ori adaosurile nu sunt mai mari de 30% pentru multe articole. Contează mult când și în ce volum sunt comandate. Dacă, spre exemplu, mă duc la unul care importă X marcă când își face precomenzile, în august, și-i comand de atunci un bike care o să vină în martie, prețul va fi clar cel mai bun posibil. Dacă-i comand aceeași bicicletă în iunie, când toți sunt bike-crazy, el nu o mai are pe stoc și poate-poate o mai fi una într-un stoc european de prin Olanda, să zicem, prețul va fi evident mai mare. Ține de logica de baltă.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
19 iunie la 18:10
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
...sau lipsă de cultură în domeniu, că informații există berechet, chiar și aici sau mai ales aici. :)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
19 iunie la 10:28
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
Gelu Vlad: Targul e pus atunci tot in functie de obiceiurile de consum.

No, că ăia cu cel mai mare târg din lume or fi proști! :))
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
19 iunie la 09:11
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
Horatiu Daraban: Cum nu au adaosuri mari când, de exemplu, sunt unele reduse și 30%?
Si fii convins ca tot pe profit vând. Au minim 50% adaosuri. Pai la un obiect care îți ajunge în depozit la preț de 1000 de euro, îl vinzi la 1500-1600? Posibil chiar dublu.
Mai cunosc un dealer Mercedes, cu adaosuri de 40% la mașini de 60000 de euro...
Mi se pare hoție.
Toată lumea trebuie sa mănânce, dar cu bun simt.
În concluzie, mi se par aberante adaosurile practicate dacă nu sunt negociate.
La Mercedes mi se pare nehalire.
La urma urmei, fiecare aplica adaos comercial cât vrea. Se poate negocia. Se poate plati în avans, iar eu vor cumpăra cu banii clientului. În decembrie presupun ca e cea mai neagra perioada. Ca și în majoritatea domeniilor.


Sorry, dar ești pe arătură bine bine de tot. Și din păcate mai e multă lume care e pe filmul ăsta. Nu știu de ce ai tu impresia că adaosurile sunt Răul Absolut și că ar trebui să ți se vândă fără nici un adaos, dar e absurd. Practic, spui că nimeni n-ar trebui să câștige din serviciul pe care-l oferă și că asta ți se pare ”hoție”. E stupid, să mă ierți. De când lumea și pământul așa funcționează comerțul: dacă eu Gigel iau un bun de acolo și-l mut dincolo și ți-l vând ție mai aproape de tine, atunci îți iau un ban în plus pe asta. Cât e în plus e discutabil, iar dacă ție nu-ți convine, nu te obligă nimeni să plătești. Crezi că ești mai bun decât mine? Apucă-te tu de treaba asta. E fix atât de simplu! Adaosurile ălea ”diabolice” de care vorbești conțin și sumele din care se plătesc salarii, taxe, utilități, chirii etc. Este NORMAL să ai adaosuri. NOR-MAL! Toată atitudinea asta de ”ne fură” e tipică psihologiei poporului și are legătură cu 1. faptul că suntem săraci și 2. percepția noastră este că bicicleta trebuie să fie o chestie ieftină. De ce? Că așa ni se pare nouă, fără nici un argument real. ”Bicicletele trebuie să fi ieftine, dom'le!” Câtă lume ai văzut isterizându-se că un Bugatii costă cât costă? Sau un ceas Patek Philippe, să zicem? Nimeni, se vorbește despre cât de frumoase și fascinante sunt, opere de artă aproape. La biciclete, ferească-te dumnezeu să dai de un Merlin sau de vreun Colnago, că sigur o să apară unii să-ți spună că ”e hoție” și că ”n-are cum” să coste atât. Că ”știe el”.

Mercedes? Păi Mercedes nu e pentru oricine și e foarte bine așa! Să te întreb o chestie: dacă ai putea munci pe triplul sumei pe care o faci acum, ai face asta? Sau ai spune că ”nu e corect” și că ”e hoție”? ;) Prețul e o chestie de selecție de clienți, în afară de asta. Că de regulă e așa: omul ăla care e dispus să plătească în plus pentru un produs de o anumită calitate va fi aproape întotdeauna mai relaxat în comportament decât ăla care vrea totul la preț de nimic, cumpără cel mai ieftin produs și apoi vine și te freacă pe degeaba de paișpe mii de ori, că ”el are drepturi”. Când spun asta, mă gândesc la toate situațiile pe care le-am văzut de-a lungul timpului prin bikeshop-uri, inclusiv când lucram eu într-unul, dar și la apropiați de-ai mei care, la job de upper middle management de câteva mii de Euro, o ard gen ”dar de ce-i fluieră frâna la asta, am dat pe ea 1500 de Euro, nu e normal, să mi-o schimbe!”. Concluzia e că noi, românii, suntem unii dintre cei mai nasoi clienți, dar nu prea ne vedem în oglindă. Și, oricât de nasoale ar fi magazinele ăstea ”demonice”, care îndrăznesc să practice adaos, mai există și următorul dezechilibru: de bine de rău, magazinele se mai civilizează, forțate de împrejurări, de piață, de șantajul practicat uneori de clienți ”mă duc la OPC dacă nu...”, dar pe clienți nu-i civilizează nimeni, că nu prea are cum, nu sunt pârghii.

Gelu, târguri sunt mai multe, iar ăla de la Konstanz nu e la Konstanz, ci la Friedrichshafen, la câteva zeci de kilometri distanță. Reducerile ăstea nu se aplică doar în funcție de târguri, ci mai degrabă în funcție de anotimpuri și de obiceiurile de consum.

Mă duc să văd ce mai zice Oculta Mondială a bicicletelor, cu adaosurile ei ”nesimțite” și aștept cu mare interes noile companii de biciclete fondate de ”oameni corecți” care o să ne ofere și XTR și carbon la preț de Alivio și aluminiu, că ”așa e corect” și chestia asta cu vândutul de biciclete nu ar trebui să fie business, ci serviciu social și nu ar trebui nimeni să realizeze profit de pe urma lor, ci să moară sărac și cinstit, ca Ion Iliescu!

Mx
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
18 iunie la 14:30
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Jante? Ia-le pe cele mai ușoare, dacă și așa e de plimbare!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iunie la 17:14
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Eu sper să continuăm dialogul cu Mihăiță!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iunie la 16:28
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
https://www.olx.ro/oferta/vand-2-biciclete-IDdKROA.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=2787332344

”Salut, foarte tari bicicletele! Dar ce concurs de sărituri a fost la Brașov? Oare găsesc poze pe undeva pe net? Că sună foarte interesant! Tu te-ai dat acolo la concurs? Mulțumesc!” :)
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
17 iunie la 15:38
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Idiotului cu Santa Cruz și Scott i-am scris.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iunie la 10:00
Alegere spec bike
Discutii tehnice / Biciclete
Chief, forumul ăsta are un rol: întrebi și dacă primești răspuns îl lași acolo, că poate îi ajută și pe alții. Așa e CIVILIZAT. Nu e ca un șervețel pe care l-ai folosit și l-ai aruncat la gunoi după. Te-ai văzut tu cu sacii în căruță și gata, la revedere, ce să-ți povestesc!
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iunie la 09:48
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
. bibi: Daca Eldridge Grade e acela șampanie, abia aștept să-l văd!!! Aaa, șampanie e cel din 95...

Ambele sunt șampanie. Și am uitat de Indian Fire Trail-ul de 1997. * rolls eyes *

Gelu, și eu curăț la stash-ul de vechituri zilele ăstea. Dar merge mai greu. :))
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
16 iunie la 00:51
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
Cu Manitou SX era original. Cred că am văzut-o pe aici prin bazar la un moment dat. Frumoasă bicicletă și albul ăla era foarte fain. Eu caut un Pine Mountain mare de 1997 și am văzut unul aici în sat și țin ochii deschiși după el. Mai fusese un Team Marin pe OLX, dar l-am ratat. Marin-urile '97-'99 sunt o slăbiciune de-a mea, că primul meu MTB bun a fost un Palisades Trail de '98 Gloss Red. Îmi place în mod deosebit era aia, că erau clare înscrisurile de pe cadre, fără prea multe umbre triplări și briz briz-uri. Momentan termin un Eldridge Grade de '97 pe post de beater, mai am unul de '95 în beci, un Pine Mountain de '95 pe care tocmai am decis că-l dau cadou și un Bear Valley de '99 care o să fie de vânzare. Oh well..
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
15 iunie la 22:36
Rog o parere avizata
Discutii tehnice / Biciclete
Ce-ai făcut cu Pine Mountain-ul ăla alb cu furcă Manitou albastră și ce mărime era?

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro