Forum

Subiect: Camera pe tubeless ?

#8022

Still Drei
Postat de Still Drei
Subiect deschis de la 21 februarie 2017 la 01:22
Raporteaza
Salutare !

Se poate pune camera pe un cauciuc tubeless, pe o janta non tubeless si sa ruleze ok ? Am citit ca e cam cu dus si intors cu chitul ala pt jante non tubeless si ma gandeam daca as putea sa iau 2 cauciucuri tubeless si sa le pun cu camera - in ideea sa beneficiez de tpi-ul mai mare si deci posibilitatea mai rara de pana ... ?

Toate cele bune !
Postat de Still Drei la 21 februarie 2017 la 01:22
0
0
Se poate folosi cu camera dar ce rost are sa dai o căruță de bani pe niste cauciucuri tubless și să le folosești cu camera?
Postat de Marin Popescu la 21 februarie 2017 la 07:25
0
0
Se face până la fel de ușor și cu alea
Postat de Marin Popescu la 21 februarie 2017 la 07:26
0
0
De ce ai impresia că TPI-ul mai mare scade şansele de pană?

Dar să-ţi răspund la întrebare: Da, poţi monta cauciucurile tubeless împreună cu cameră.
Postat de Mladen Brașovan la 21 februarie 2017 la 07:31
0
0
Multumesc de raspunsuri !
Da in mod normal sunt mai scumpe, dar vazusem niste oferte la niste Conti tubeless X King de 2.4 si ma intrebam ce sa iau intre astea si niste Smart Sam 2017 (http://www.freerider.ro/teste/schwalbe-smart-sam-29-x-2-25-2017-116453.html). Mi-ar trebui pt padure + asfalt si ceva de genul asta mixt ...

Deci 3 plies/ 330 tpi in cazul COnti nu protejeaza mai bine decat unul sa zicem de 65-80 TPI ?

Si a propos de ce au scazut asa de tare preturile la Conti astea peste tot, vazusem si cu - 70 % ? :)
Postat de Still Drei la 21 februarie 2017 la 08:05
0
0
Carcasa anvelopelor (simplificat) îi o ţesătură peste care îi aplicat cauciucul.
Dacă creşte TPI-ul (treads per inch) înseamnă că firele folosite sunt mai subţiri, iar rezultatul îi pereţi mai subţiri.
Deci la modul general, TPI mai mare nu înseamnă o anvelopă mai robustă, ci exact contrariul.

După cum ai scris mai sus, anvelopa respectivă are 3 straturi (110TPI fiecare), deci s-ar putea să fie mai groasă decăt una single ply de 60TPI, sau poate nu. Nu ştiu, nu m-au interesat prea mult Continentalurile.

Anvelopele tubeless sunt mai scumpe deoarece sunt produse să respecte toleranţe mai stricte şi menţin presiunea şi fără să fie nevoie de zamă antipană.

Continentalurile de mai sus (ca majoritatea anvelopelor) sunt doar "tubeless ready", deci ca să obţi etanşarea va fi nevoie să foloseşti lichid antipană. Cu alte cuvinte doar talonul este facut să se aşeze mai fix pe jantă, dar pereţii s-ar putea să fie mai poroşi ca un filtru de cafea.
Postat de Mladen Brașovan la 21 februarie 2017 la 09:14
0
0
OK ms, si inca o chestiune , se simte vreo diferenta detul de notabila la viteza intre un 2.25 si 2.4, ambele profil asemanator , cum ar fi intre Smart Sam-urile care le am acum si eventual Conti de 2.4 din astea ?
Postat de Still Drei la 21 februarie 2017 la 12:10
0
0
Depinde de traseu.
Dacă-i mai neted atunci îi mai rapid 2.25, dacă-i mai denivelat atunci 2.4.
Postat de Mladen Brașovan la 22 februarie 2017 la 07:28
0
0