Forum

Subiect: Ezitare schimbare viteze

#112155

Mircea Dan
Postat de Mircea Dan
Subiect deschis de la 12 iunie 2015 la 16:42
Raporteaza
Salut,

la un schimbator Shimano Tiagra 10 viteze,intampin urmatoarea problema:incepand cam de la mijlocul pinioanelor (dinspre mare inspre mic) cand schimb exista o intarziere ,parca ceva ezita acolo.Pana la urma se schimba.Oare sa fie din reglaje?Un mecanic fara mari pretentii dar macar cinstit,a zis ca el mai mult de atat nu poate regla sau zice ca poate e ceva mai sofisticat (un arc slabit undeva,etc)Daca ar fi ceva stricat,cam ce sa fie ?Interesant e ca ,cu bicicleta rasturnata schimba perfect ,iar in mers nu mai schimba.
Postat de Mircea Dan la 12 iunie 2015 la 16:42
0
0
Nu sunt mecanic, dar e important de stiut istoria din spatele problemei. E o problema recenta, asa a fost de cand ai cumparat bicicleta? Eu banuiesc ca daca echiparea e de fabrica, e o problema de reglaj. Poate schimbatorul e lovit, stramb, si nu mai e aliniat perfect.

Si eu am intalnit problema asta, si am rezolvat-o jucandu-ma cu reglajul de la maneta. Din pacate, la cursiere nu exista reglaj la manete, dar ar trebui sa existe la schimbator. Ai incercat sa rezolvi problema asa?
Postat de Eduard Motoi editat la 12 iunie 2015 la 16:56
0
0
Nu sunt mecanic, dar e important de stiut istoria din spatele problemei. E o problema recenta, asa a fost de cand ai cumparat bicicleta? Eu banuiesc ca daca echiparea e de fabrica, e o problema de reglaj. Poate schimbatorul e lovit, stramb, si nu mai e aliniat perfect.

Si eu am intalnit problema asta, si am rezolvat-o jucandu-ma cu reglajul de la maneta, prin care se aliniaza manual schimbatorul cu pinioanele. Din pacate, la cursiere nu exista reglaj la manete, dar ar trebui sa existe la schimbator. Ai incercat sa rezolvi problema asa?
Postat de Eduard Motoi la 12 iunie 2015 la 16:56
0
0
Sunt afon la mecanica ,eu doar ma urc pe bicicleta si plec (-: Eu nu am incercat nimic sa reglez ca nu stiu cum si de unde .Asa e de cand am luat bicicleta si nu am observat atunci.Nu cred sa fie lovit schimbatorul,bicicleta a fost intr-adevar ingrijita dar din pacate are uzura mare.De 2 saptamani tot schimb cate ceva la ea,imediat e alta (-: Doar asta cu vitezele a mai ramas.In oras nu am un mecanic din asta "modern" doar asa din aceia de pe vremuri.De asta intreb putin pe aici ca altfel mergeam direct la unul mai specialist daca aveam.In cel mai rau caz,ce ar trebui sa schimb?
Postat de Mircea Dan editat la 12 iunie 2015 la 17:02
0
0
Sunt afon la mecanica ,eu doar ma urc pe bicicleta si plec (-: Eu nu am incercat nimic sa reglez ca nu stiu cum si de unde .Asa e de cand am luat bicicleta si nu am observat atunci.Nu cred sa fie lovit schimbatorul,bicicleta a fost intr-adevar ingrijita dar din pacate are uzura mare.De 2 saptamani tot schimb cate ceva la ea,imediat e alta (-: Doar asta cu vitezele a mai ramas.In oras nu am un mecanic din asta "modern" doar asa din aceia de pe vremuri.De asta intreb putin pe aici ca altfel mergeam direct la unul mai specialist daca aveam.In cel mai rau caz,ce ar trebui sa schimb?
PS:cu siguranta bicicleta asta este ultimul lucru second pe care il mai cumpar vreodata.Am un MTB Btwin de 1400 ron nou,de nu l-am trantit ca ma mir ca mai e intreg si nu am nimic -nimic la el.Cu asta umblu ca pe oua cu ea numai pe sosea si tot cate ceva pica(Specialized Tricross)
Postat de Mircea Dan la 12 iunie 2015 la 17:02
0
0
Si eu am avut un Specialized cu probleme. Sincer acum, nu e vina bicicletelor in sine, problema e ca atunci cand sunt aduse, sunt deja obosite si vanzatorii nu mentioneaza ce trebuie inlocuit. Bicicleta vine cu 4-5000 de km facuti pe transmisia originala cand ajunge in Romania, normal ca urmatorul proprietar o sa trebuiasca sa mai inlocuiasca unele piese. Mai ales ca piesele nu mai sunt ce au fost odata.
[IMG]http://i59.tinypic.com/2052z2q.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 12 iunie 2015 la 17:19
0
0
Si eu am avut un Specialized cu probleme. Sincer acum, nu e vina bicicletelor in sine, problema e ca atunci cand sunt aduse, sunt deja obosite si vanzatorii nu mentioneaza ce trebuie inlocuit. Bicicleta vine cu 4-5000 de km facuti pe transmisia originala cand ajunge in Romania, normal ca urmatorul proprietar o sa trebuiasca sa mai inlocuiasca unele piese. Mai ales ca piesele nu mai sunt ce au fost odata.
Pana la urma, cand cumperi o bicicleta model nou de 50 de milioane cu 15 sau 20, trebuie sa te astepti sa fie ceva in neregula.
[IMG]http://i59.tinypic.com/2052z2q.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 12 iunie 2015 la 17:19
0
0
Si eu am avut un Specialized cu probleme. Sincer acum, nu e vina bicicletelor in sine, problema e ca atunci cand sunt aduse, sunt deja obosite si vanzatorii nu mentioneaza ce trebuie inlocuit. Bicicleta vine cu 4-5000 de km facuti pe transmisia originala cand ajunge in Romania, normal ca urmatorul proprietar o sa trebuiasca sa mai inlocuiasca unele piese. Mai ales ca piesele nu mai sunt ce au fost odata.

Pana la urma, cand cumperi o bicicleta model nou de 50 de milioane cu 15 sau 20, trebuie sa te astepti sa fie ceva in neregula.
[IMG]http://i59.tinypic.com/2052z2q.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 12 iunie 2015 la 17:19
0
0
Si eu am avut un Specialized cu probleme. Sincer acum, nu e vina bicicletelor in sine, problema e ca atunci cand sunt aduse, sunt deja obosite si vanzatorii nu mentioneaza ce trebuie inlocuit. Bicicleta vine cu 4-5000 de km facuti pe transmisia originala cand ajunge in Romania, normal ca urmatorul proprietar o sa trebuiasca sa mai inlocuiasca unele piese. Mai ales ca piesele nu mai sunt ce au fost odata.

[IMG]http://i59.tinypic.com/2052z2q.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi la 12 iunie 2015 la 17:19
0
0
Pot fi mai multe cauze.lant uzat,pinioane uzate,poate chiar manetele uzate dar asta mai putin probabil.gadilo la rotita de reglaj pana o nimeresti.poate nu duci cursa de la maneta destul atunci cand schumbi viteza,fi putin mai ferm cu maneta afunci cand schimbi maneta
Postat de Sorin Jac la 12 iunie 2015 la 17:20
0
0
Viteza am vrut sa scriu
Postat de Sorin Jac la 12 iunie 2015 la 17:21
0
0
Bicicletele de sosea au, de obicei, reglaj al tensiunii cablului montat si pe camasile schimbatoarelor.
Verifica sa nu ai indoita urechea schimbatorului de pinioane, apoi alinierea rotitei superioare pe pinioane(trebuie sa fie perpendiculara), unge cablurile acolo unde intra in camasi.

Article Image
Postat de Alex Tudor la 12 iunie 2015 la 18:47
0
0