Forum
Esti aici:
Subiect: Achizitie hardtail 29
#10177
Postat de Marius Dan
Subiect deschis de la 7 mai 2020 la 13:39
Raporteaza
Salut, vreau o bicicleta de 29". O folosesc pt. orice, dar nimic hardcore, deci si sosea si drumuri mai grele, urcari/coborari.
Variante ar fi
1. 2x 11 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cube-attention-sl-29-black-blue-2020.html
2. 2x 11 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cannondale-trail-3-29plus-matte-black-2020.html
3. 1x 12 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cube-reaction-pro-29-blue-red-2020.html
Mentionez ca nu sunt vreun campion la urcari (mediu...asa :) ), dar am inteles ca se poate si cu 1x 12, datorita pinioanelor 10-51T.
E o diferenta de pret, dar pana la urma nu o schimb in fiecare an, deci e ok si varianta mai scumpa daca merita. Actuala e din 2013, o Univega 26".
Ca marime, voi merge pe 47 la Cube sau 48 la Cannondale, am 182cm.
Parca prefer Shimano in dauna SRAM.
Multumesc.
Variante ar fi
1. 2x 11 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cube-attention-sl-29-black-blue-2020.html
2. 2x 11 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cannondale-trail-3-29plus-matte-black-2020.html
3. 1x 12 https://www.marosbike.ro/mtb-29er/bicicleta-cube-reaction-pro-29-blue-red-2020.html
Mentionez ca nu sunt vreun campion la urcari (mediu...asa :) ), dar am inteles ca se poate si cu 1x 12, datorita pinioanelor 10-51T.
E o diferenta de pret, dar pana la urma nu o schimb in fiecare an, deci e ok si varianta mai scumpa daca merita. Actuala e din 2013, o Univega 26".
Ca marime, voi merge pe 47 la Cube sau 48 la Cannondale, am 182cm.
Parca prefer Shimano in dauna SRAM.
Multumesc.
Postat de Marius Dan la 7 mai 2020 la 13:39
0
0
Salutare tuturor! Nu mai deschid un nou topic - mă lipesc de cel de față pentru că am o întreebare asemănătoare: cum vi se pare bicicleta asta ca și marcă/dotări/preț? Mulțumesc.
https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/bicicleta-mtb-devron-zerga-d4-9-s-420mm-magma-ash-29-28971.html
https://www.afisport.ro/biciclete-biciclete-mtb/bicicleta-mtb-devron-zerga-d4-9-s-420mm-magma-ash-29-28971.html
Postat de Valeriu Florea la 8 mai 2020 la 08:40
0
0
Ok, am citit topicul, multe informatii. Elimin Attention din lista. In principiu imi place Cube Reaction. A mai mentionat cineva un brand pe topicul recomandat de tine, si anume ROSE Bikes. La ei am vazut https://www.rosebikes.ro/rose-count-solo-2-bike-now-2685986?product_shape=Matt+Petrol%2FNeon+Orange&article_size=L-29 , ce ar fi interesanta.
Ma mai uit zilele astea si pe bikediscount daca nu apar inapoi Radon-urile in stoc, la pana in 1200 euro sa zicem.
Dar e posibil sa ramana Cube Reaction.
Ma mai uit zilele astea si pe bikediscount daca nu apar inapoi Radon-urile in stoc, la pana in 1200 euro sa zicem.
Dar e posibil sa ramana Cube Reaction.
Postat de Marius Dan la 8 mai 2020 la 13:42
0
0
Mda, raspunsul tau e demn de unul care se pricepe si ii priveste de sus pe altii mai habarnisti in acest domeniu, adica infumurat.
Ti-as multumi dar nu am pt. ce, ai pierdut vremea degeaba pe topicul meu.
Ca final, nu mai am nevoie de pareri, tot o sa mi iau ceva pana la urma, ma descurc eu cumva.
Ziua buna.
Ti-as multumi dar nu am pt. ce, ai pierdut vremea degeaba pe topicul meu.
Ca final, nu mai am nevoie de pareri, tot o sa mi iau ceva pana la urma, ma descurc eu cumva.
Ziua buna.
Postat de Marius Dan editat la 8 mai 2020 la 15:47
0
0
Nu ma supar, doar am raspuns. Arunca niste termeni despre care eu habar nu am. Ideea e in felul urmator, daca vrei sa ajuti, o faci, daca nu, nu posta degeaba. Ok, sunteti useri vechi, va stiti etc., dar nu asta conteaza.
Furca moderna? Care e aia? Rock Shox Recon nu e ok? Acum detin o amarata de Suntour, si nu pot spune ca nu am fost multumit sau ca s-a stricat. Ma gandeam ca Rock Shox recon e totusi un upgrade, acum vad ca nu e moderna.
Furca moderna? Care e aia? Rock Shox Recon nu e ok? Acum detin o amarata de Suntour, si nu pot spune ca nu am fost multumit sau ca s-a stricat. Ma gandeam ca Rock Shox recon e totusi un upgrade, acum vad ca nu e moderna.
Postat de Marius Dan editat la 8 mai 2020 la 16:03
0
0
Ok, am citit despre diferenta dintre QR si Thru Axle. Nu stiam despre ce e vorba, acum stiu. Normal ca acum am QR, dar voi incerca sa iau TA. La Merida am vazut ca specifica Centerlock, deci e vorba de sistem TA. As fi vrut cu echipare Shimano, dar probabil si SRAM SX isi face treaba. Chisel...nu am vazut L, doar M se mai gaseste. Mai stau un pic, poate apar mai multe variante daca deschid fabricile.Dar vreau sa o iau in maxim 2 luni, sa apuc anul asta sa o si folosesc.
Postat de Marius Dan la 9 mai 2020 la 06:30
0
0
JDM Al Khalid
'Chisel' - Cadru cu o geometrie moderna, mai jos, mai lung, chainstay mai scurt
Chisel are geometrie XC race, cadrul e mai inalt si un pic mai scurt, similar cu ce gasesti la Merida, sau Cannondale model Trail dar mai scurt.
In rest de acord e alegere buna, cat timp intelege ca Chisel e pt dat mai agresiv imo.... sau cum sa spun, e pt cineva mai antrenat si atent.
Dpmdv nu e alegerea ideala pt unul care merge relaxat si nu se grabeste.
JDM Al Khalid
Boost QR ala e o gluma proasta, chiar nu inteleg la ce foloseste in afara de unghiul spitelor si asa zisa rigiditate. Bashini clocite de mintile unora pusi pe reduceri de costuri.
Boost 141 e fix vechiul 135 in format boost, nu e nimic SF la el.. da e pt bicle mai ieftine unde se vrea slutie mai ieftina decat thru.
Postat de Calin Neagu editat la 9 mai 2020 la 11:35
0
0
Da, asta zic ca e geometria aia agresiva/race similara cu ce gasesti la Merida,
Baga exemple cu CS mai scurt pe 29-er cu 2/3 foi ca eu nu stiu.
Gelu Vlad
Eh CS scurt. 430 e inca mediu.
Baga exemple cu CS mai scurt pe 29-er cu 2/3 foi ca eu nu stiu.
Postat de Calin Neagu editat la 10 mai 2020 la 08:54
0
0
Eu nu caut ceva musai spre "race'', ca nu particip la competitii, vreau ceva care sa fie ok si pt sosea dar si pt teren accidentat, dar nu va fi ceva sa bat nu stiu ce timpi. Mai astept un pic sa apara din nou mai multe modele de Radon la bikediscount (vazusem modele ok la ~ 1200 euro). Nu ma arunc din prima, mai pot astepta o luna doua, cu Covid-ul prezent si fabricile inchise nu stiu daca e ok sa cumpar ceva chiar acum.
Dar avand mai multe detalii tehnice oferite de voi, acum am marit sistemul de filtrare si e si ceva mai greu, pana la urma trebuie sa mi placa si culoarea :).
Dar avand mai multe detalii tehnice oferite de voi, acum am marit sistemul de filtrare si e si ceva mai greu, pana la urma trebuie sa mi placa si culoarea :).
Postat de Marius Dan la 10 mai 2020 la 10:30
0
0
Două chestii:
Inițial, când am văzut QR 141 mi-am dat ochii peste cap și mi-am zis ”nu scăpăm odată de prostiile ăstea???”. Până ieri, când am ajutat-o pe o prietenă să-ți ia bicicletă nouă (Kona Kahuna) și vine cu ax de 15 cu QR pe față și cu QR 135 pe spate și mi-am dat seama că e mai ușor pentru cineva care nu e tehnic să dea roțile bicicletei jos și să o care sau naiba știe. Mi se pare okay opțiunea de a avea QR pe spate pentru bicicletele din segmentul mai de jos. Ce mi s-ar părea fain ar fi să ai cadre care să poată fi echipate ulterior cu roți pe boost de 148 de la sistemul de QR, dar probabil că treaba asta e mai ușor de aruncat pe net decât pusă în practică. La Intense-urile mele M1 și Tazer din 2003-2004 am adaptoare la drop-outs care permit utilizarea și cu roată cu QR de 135 x 9 și cu through-axle de 135 x 12, deși ălea sunt altă mâncare de pește...
Altfel, supun aici discuției o chestie care mi se pare intersantă. Contextul e acela că nu am stat să studiez la toate mărcile care dintre ele oferă geometrie mai modernă și mai progresivă pe modelele entry-level, deși din ce am văzut până acum, îmi dau seama că avem niște geometrii mai cuminți pe, să zicem, Cube și unele mai moderne pe, să zicem, Cannondale. Săptămâna trecută cineva cerea un sfat pe un grup de FB despre un hardtail din ăsta de 29” și pe listă era și Devron și cineva care a avut Devron a spus o chestie interesantă: că Devroanele au un unghi de atac mai agresiv decât multe alte modele din același segment și că el a fost foarte încântat de geometria lor pe un bike mai vechi, cu roți de 27.5”, pe care și l-a luat intenționat cu o mărime mai mare. M-a surprins un pic treaba asta, am căutat geometrii de Devron, n-am găsit nimic (evident), dar din poze bițele păreau cu head-angle mai slack și mi-a dat de gândit. Tind să cred că treaba asta, și dacă e așa, e întâmplătoare, dar aș fi curios dacă se confirmă. Voi ce părere aveți?
Cheers,
Mx
Inițial, când am văzut QR 141 mi-am dat ochii peste cap și mi-am zis ”nu scăpăm odată de prostiile ăstea???”. Până ieri, când am ajutat-o pe o prietenă să-ți ia bicicletă nouă (Kona Kahuna) și vine cu ax de 15 cu QR pe față și cu QR 135 pe spate și mi-am dat seama că e mai ușor pentru cineva care nu e tehnic să dea roțile bicicletei jos și să o care sau naiba știe. Mi se pare okay opțiunea de a avea QR pe spate pentru bicicletele din segmentul mai de jos. Ce mi s-ar părea fain ar fi să ai cadre care să poată fi echipate ulterior cu roți pe boost de 148 de la sistemul de QR, dar probabil că treaba asta e mai ușor de aruncat pe net decât pusă în practică. La Intense-urile mele M1 și Tazer din 2003-2004 am adaptoare la drop-outs care permit utilizarea și cu roată cu QR de 135 x 9 și cu through-axle de 135 x 12, deși ălea sunt altă mâncare de pește...
Altfel, supun aici discuției o chestie care mi se pare intersantă. Contextul e acela că nu am stat să studiez la toate mărcile care dintre ele oferă geometrie mai modernă și mai progresivă pe modelele entry-level, deși din ce am văzut până acum, îmi dau seama că avem niște geometrii mai cuminți pe, să zicem, Cube și unele mai moderne pe, să zicem, Cannondale. Săptămâna trecută cineva cerea un sfat pe un grup de FB despre un hardtail din ăsta de 29” și pe listă era și Devron și cineva care a avut Devron a spus o chestie interesantă: că Devroanele au un unghi de atac mai agresiv decât multe alte modele din același segment și că el a fost foarte încântat de geometria lor pe un bike mai vechi, cu roți de 27.5”, pe care și l-a luat intenționat cu o mărime mai mare. M-a surprins un pic treaba asta, am căutat geometrii de Devron, n-am găsit nimic (evident), dar din poze bițele păreau cu head-angle mai slack și mi-a dat de gândit. Tind să cred că treaba asta, și dacă e așa, e întâmplătoare, dar aș fi curios dacă se confirmă. Voi ce părere aveți?
Cheers,
Mx
Postat de Maximilian Munteanu la 10 mai 2020 la 10:35
0
0
JDM, cu siguranță un om atehnic o să poată demonta mai ușor o roată cu QR decât una la care ai nevoie de o cheie. Faptul că e nevoie de o cheie deja înseamnă bătaie de cap pentru multă lume. La asta mă refeream. Rămân la ideea mea că QR e bun pentru beginneri și că product managerii ăia nu sunt idioți. Ce beginner crezi tu că simte ce simți tu sau eu? Și de ce ar fi relevant?
Postat de Maximilian Munteanu la 10 mai 2020 la 14:01
0
0
Man, eu mă refer la SPATELE bicicletei, unde adesea through-axle cere un inbus. Eu despre CADRU vorbesc. Nu știu cum ai sărit tu la furci.
Postat de Maximilian Munteanu la 10 mai 2020 la 15:31
0
0
Discutate recent pe forum