Forum

Subiect: Lockout nefunctional dupa servisare (la magazin)

#10625

Calin Neagu
Postat de Calin Neagu
Subiect deschis de la 28 octombrie 2020 la 16:52
Raporteaza
Buna, e vorba de Rockshox XC30 Silver Air 100mm
Furca dupa servisare are urmatoarele probleme (?)

- lockoutul merge de la ~jumatatea cursei, inainte bloca tot travel-ul, acum cand blochez culiseaza pana la jumatatea si blocheaza restul de cursa.
- scapa ulei pe la maneta de rebound...nu mult, se aduna 1 picatura in 10 minute... ma gandesc ca o fi pus prea mult...

Imi fac eu griji degeaba sau au gresit ceva la service ?
Multumesc
Postat de Calin Neagu editat la 28 octombrie 2020 la 18:06
0
0
Lockout-ul e pe brat sau are remote pe ghidon? Daca e cu remote pe ghidon, poate nu au setat corect prinderea cablului, presupunand ca au schimbat camasa si cablul.
Griji nu iti faci degeaba, dupa service, furca ar trebui sa se comporte ca noua, nu sa curga ulei din ea sau sa functioneze blocajul doar pe jumatate. Evident ceva e gresit acolo...
Postat de Adrian Radulescu la 29 octombrie 2020 la 04:48
0
0
Curge ulei si lockoutul merge la jumatatea cursei furcii ... nu ai suficient ulei in damper cel mai probabil.
Postat de Ionut Tanase la 29 octombrie 2020 la 07:05
0
0
Salutari,

Curge ulei pentru ca, probabil, au folosit acelasi crush-washer (care trebuie inlocuit la fiecare servisare, este inclus in kitul de service) sau nu au strans cum trebuie incat sa se blocheze crush-washerul si astfel sa faca etans.

Asa cum scrie Ionut Tanase, de verificat daca este pusa cantitatea precisa de uleiuri. RS au pe site cantitatile corecte pentru fiecare furca/model.

Unde a fost servisata furca? Cat a costat lucrarea? Era inclus si kitul de servisare in pret?

O zi usoara,
Postat de Mircea Popan la 29 octombrie 2020 la 07:58
0
0
Adrian, nu e pe cablu e lock direct pe furca.

Mda, deci merg din nou la ei...
Postat de Calin Neagu la 29 octombrie 2020 la 08:00
0
0
Am folosit aceleasi crush washere de muuulte ori si nu am avut scurgeri niciodata, desi stiu ca e recomandata inlocuirea lor.

Este evident ca au facut o treaba de cacao acolo si se vede si din scurgerea de ulei si din cantitatea insuficienta pusa in damper.
Postat de Ionut Tanase la 29 octombrie 2020 la 08:07
0
0
N-am rezolvat nimic, adica e in aceeasi stare.
I-am facut o servisare de baza (80lei), iar la telefon mi-a spus ca NU s-a umblat la cartusul lockout sau de aer deci nu e de la ei... si ca inainte avea presiune mare si de aici era lockout-ul mai ferm - asta e minciuna.

Nu mentionez magazinul fiindca in trecut mi-au lucrat ok.... dar de vre-o 2 ani s-a extins si are noi angajati...
Sa vedem cu merge, n-am chef sa dau alti bani in alta parte pe alta servisare imediat, plus scurgerea de ulei pare sa se fi oprit.

Se pare ca s-au prostit rau cu servisarile, am mai avut o problema cu servisare la butuci, deja imi vine sa cumpar eu chei sa-mi fac butucii singur.
Postat de Calin Neagu editat la 30 octombrie 2020 la 10:16
0
0
Încet încet le înveți. La ce prețuri astronomice au deja, nici nu vreau să mă gândesc peste 5 ani ce prețuri vor fi.
Postat de Teodor Jagate la 1 noiembrie 2020 la 20:55
0
0
Lockoutul merge si cu 0 presiune in furca .. furca se bazeaza pe uleiul din damper pentru blocaj, nu pe preiunea aerului(care e si in bratul celalalt). daca asta a fost motivul pe care ti l-au invocat .. sunt praf si te-au prostit!

Scurgerea pe la rebound nu se produce neaparat din cartus, posibil iti curge uleiul de lubrifiere din brate!

Pe scurt, ai fost la macelarie cu furca! Si prin urmare e normal sa curga ceva ..
Postat de Ionut Tanase la 2 noiembrie 2020 la 07:51
0
0
Bikelab e magazinul,
Postat de Calin Neagu la 2 noiembrie 2020 la 13:30
0
0