Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Antonio Constantin


Filip Lorincz

Trimite mesaj
Posturi: 13
Subiecte: 5

#372861 21 septembrie 2016 la 18:41

Salut,

In data de 16.09.2016 miam cumparat un set de frane magura mt8 carbon in valoare de 815 RON de la acest domn, Antonio Constantin in varsta de 38 ani, dupa care sa observ ca nu le pot folosi din cauza ca sunt fisurate (curge ulei la ambele manete) am vb cu acest domn la telefon inainte de a achizitiona setul si nu mia precizat acest lucru, binenteles nici pe site. Inainte sa observ ca manetele sunt fisurate am constatat ca am si 2 piese lipsa la maneta pt frana spate (stutul ce se introduce in conducta si inelul ce vine peste stut pt a putea lega conducta de maneta) in locu acestor 2 piese, culmea era facuta o improvizatie cu banda izolata. Aceste lucruri nu au fost specificate in anunt si nici telefonic!!!(nu leasi fi luat daca stiam aceste lucruri mai ales la o asa suma), Asta doar daca vine el cu afirmatia ca eram in cunostinta de cauza, OI FI IO PROST DAR NUS ATAT DE TAMPIT SAMI CUMPAR FRANE STRICATE.


Dupa ce am patit NU RECOMAND, in ciuda recomandarilor acestui domn Antonio Constantin la profilul dansului, am avut incredere ca voi primi cv ok in colet!


http://www.dirtbike.ro/profil/5744

Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372862 21 septembrie 2016 la 19:05

Piesele lipsă le găseşti la MarosBike şi sunt şi ieftine, n-ar fi o problemă. http://www.marosbike.ro/index.php5?module=Frontend&action=search&search_value=magura

Să ne înţelegem: nenorocitele astea de Magura au nişte mici "defecte" de fabricaţie, ascunse şi nerecunoscute nici până azi de Magura, deşi utilizatorii le-au experimentat pe pielea lor. Eu sunt unul dintre ei. Există probleme atât la manetă, cât şi la etrier, în speţă plăcuţele de frână.
Acum... cum adică "sunt fisurate, curge lichid" ? Fii mai explicit, am trecut prin aşa ceva, poate te pot ajuta.

-2
Un fost membru
Posturi: 85

#372863 21 septembrie 2016 la 19:16

Nasol moment cu teapa asta.Eu zic sa discuti cu omul pt retur.
Vladon-adica tu sfatuiesti un tepuit sa mai cheltuie ceva in plus pt a face functionale franele?Cam ciudata atitudine...Incurajezi derbedeii sa si faca de cap pe buzunarele credulilor...Daca vede ca i merge asa va face in continuare...

ultima modificare: 21 septembrie 2016 la 19:20

+1
Dan Oltean

Trimite mesaj
Posturi: 1642
Subiecte: 28

#372864 21 septembrie 2016 la 19:19

Inainte sa deschizi topicul ai contactat vanzatorul sa-i spui ce nemultumiri ai, eventual sa va rezolvati problema personal, pe cale amiabila?

Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372865 21 septembrie 2016 la 19:36

Tudor Laurenţiu - vorbeşti mult, adesea pe lângă subiect. Mai bine nu te mai băga unde nu cunoşti sau nu înţelegi despre ce e vorba.
Nu reiese de niciunde că Filip ar dori returnarea. Mai degrabă pare resemnat şi îşi asumă paguba. Mai mult, şansele să-şi vadă banii restituiţi sunt ZERO !
Mai MULT !! Ca posesor de Magura, ştiu micile secrete ale modelelor MT, unele pot DOAR părea defecte şi probleme de funcţionare.
Dacă banii nu îi mai vede înapoi, putem măcar să-l ajutăm, să încercăm să recuperăm acele frâne, dacă se poate. Sau aruncăm pe fereastră 800 de lei ? Tu ce zici ?

0
Un fost membru
Posturi: 85

#372866 21 septembrie 2016 la 19:42

Vladone-nu contest ce stii despre Magura-nu asta se discuta aici si nu inteleg de ce subliniezi asta inutil.Discutam principiul tepei,teapa pe care tu,cumva,te resemnezi sa fie acceptata si l sfatuiesti si pe pagubit sa faca la fel.Mai bine nu zici nimic fiindca cu ce zici promovezi inselaciunea,clar?

ultima modificare: 21 septembrie 2016 la 19:44

+4
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372869 21 septembrie 2016 la 20:07

Tudor ---: Discutam principiul tepei

Tudor, despre ce discuţi tu ? Nu începe, abţine-te ! Eşti nou pe acest forum, pe care astfel de "prinţipii" s-au discutat şi întors pe toate feţele de zeci de ori. S-a certat toată lumea cu toată lumea, ne-am bălăcărit ca la uşa cortului, într-un final reclamantul a rămas cu paguba, reclamatul şi-a văzut frumos de drum cu banii în buzunar, iar câştigătorul a fost unul singur. Ghici, cine ?!
Nu e primul astfel de caz, când încercăm să remediem o problemă a unei componente cumpărată cu defect. Mai mult, nu e primul caz de frâne cu defecte, când cumpărătorul a fost nevoit să mai scoată nişte bani, să le serviseze, ca să le poată folosi, pt că vânzătorul refuza să le primească retur.
Iar în cazul de faţă e posibil să nu fie niciun defect, de aceea l-am şi rugat pe Filip să ne dea mai multe detalii.

Eu am înţeles perfect, s-a marcat, tipul X a tras o ţeapă ! Eşti tu sigur că aşa s-a întâmplat ? Vrei să discuţi "prinţipiul ţepei", deşi nu ai toate datele problemei. Cumpărătorul/reclamantul pare resemnat, vânzătorul/reclamatul nu a venit încă se ne prezinte versiunea lui, dar tu vrei să discuţi prinţipii.

ultima modificare: 22 septembrie 2016 la 19:04

+1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372878 21 septembrie 2016 la 22:53

nu stiu despre ce teapa vorbiti?

ultima modificare: 21 septembrie 2016 la 23:28

-1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372879 21 septembrie 2016 la 23:02

Franele Magura MT8 erau aproape noi. Am vorbit la tel. si am facut specificatia ca frana spate trebuie scurtata si aerisita (oliva care lipseste costa 7 lei si se gaseste la orice magazin de bike

-1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372880 21 septembrie 2016 la 23:14

Filip Lorincz te sfatuiesc sa te duci la cineva care se pricepe la frane si nu in ultimul rand sa-ti ceri scuze. Am zeci de martori care pot confirma ca franele au fost folosite fara probleme pana cand am primit un set de XTR M9000

-1
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372885 22 septembrie 2016 la 08:05

La câte plasări pe podium au participat MT8-urile ? Frâne cu pedigree de campion

Ne întâlnim noi pe trail şi îţi iei eşapament de la mine !

-1
. bibi

Trimite mesaj
Posturi: 3484
Subiecte: 15

#372905 22 septembrie 2016 la 12:54

Cel mai bine ar fi ca cel ce a cumparat sa pune niste poze cu fisurile si locul cu banda si toata lumea va fi lamurita!

+3
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372907 22 septembrie 2016 la 13:23

Andrei Ionescu, problema ta care e, tată ?!

Boris, aşa ar fi bine, asta aştept şi eu încă de ieri. Se pare că a trântit o postare şi s-a făcut nevăzut.

+2
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372940 22 septembrie 2016 la 21:41

Vladone Nasta,ai mare dreptate

-1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372942 22 septembrie 2016 la 21:54

Eu nu pot sa-l condamn pentru ca frana spate avea pusa conducta doar de forma,urmand a fi scurtata si aerisita(am specificat destul de clar la telefon acest lucru)sieste posibil sa fi curs ulei pe ambele manete, crezand ca sunt fisurate.

-1
Filip Lorincz

Trimite mesaj
Posturi: 13
Subiecte: 5

#372943 22 septembrie 2016 la 21:55

http://s12.postimg.org/qsa5x857x/image.jpg http://s21.postimg.org/b85ygmxjr/image.jpg http://s16.postimg.org/cjwczdvkl/MT8_MAGURA.jpg http://s22.postimg.org/s6s9eio9t/mt8.jpg

Filip Lorincz

Trimite mesaj
Posturi: 13
Subiecte: 5

#372945 22 septembrie 2016 la 22:00

am fost nevoit sami cumpar un kit separat ca nimeni nu da la buncata cu 7, 8 lei asa cum zice domnul Antonio si am cumparat kitul degeaba ca tot nu le pot folosi fiind sparte acele incinte din cauciuc! la telefon atat sa specificat ca trebuie scurtata conducta ca a fost bagata printrun cadru! nu sa specificat nimic de piese lipsa sau improvizati cu banda izolata! am fost la service sa mi le monteze, de acolo am aflat ca manetele au scurgeri domnul Antonio Constantin!!!!

+1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372946 22 septembrie 2016 la 22:12

banda izolanta a font pusa sa stea conducta in maneta provizoriu

-1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372947 22 septembrie 2016 la 22:14

ce fel de kit ai cumparat?

-1
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372948 22 septembrie 2016 la 22:27

frane folosite aproximativ patru luni fare nici cea mai mica problema,demontate cu grija,ambalate corect. Ceva nu-mi da voie sa cred ca exista vreo problema la frane

-1
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372952 22 septembrie 2016 la 23:19

Exact aşa cum bănuiam ! De aceea i-am şi cerut insistent lui Filip să vină cu detalii, poze, pe unde curg acele frâne. Iar Tudor poate confirma, pt că am avut o discuţie în privat cu el.
Aşadar... după cum spuneam, modelele MT au nişte mici secrete şi, la fel, nişte mici defecte ascunse. Necunoaşterea lor poate duce fie la confuzii, cum e cazul de faţă, fie la deteriorarea iremediabilă a manetei.
Acum, explicaţiile:
Acele găuri din "fundul" manetei au rol de eliminare a surplusului de lichid din rezervorul manetei. Este un fel de supapă de evacuare a supraplinului cu lichid şi, de asemenea, se elimină bulele de aer rămase blocate în manetă. Atenţie, numai aerul care a urcat din circuit în manetă. Aerul prins pe conducte sau în etriere nu poate fi evacuat decât prin aerisirea completă a frânei. Evident, există o şmecherie ca acel aer să poată fi trimis către manetă, dar nu o voi spune, dat fiind că mulţi se cred mari mecanici de biciclete, dar când vine vorba de Magura, majoritatea refuză o banală aerisire.
În concluzie: e normal să iasă lichid prin acele găuri. Cu atât mai mult dacă pistoanele etrierelor au fost împinse la maxim în interiorul etrierelor, în manetă a urcat un surplus de lichid.
Acele rezervoare de cauciuc de care vorbeşte Filip nu există. E vorba de două membrane de cauciuc care acoperă găurile. Pe interior, în interiorul manetei. Surplusul de lichid se prelinge pe lângă ele şi iese prin găuri. Nu există incinte din cauciuc. Iar dacă ar exista, găurile de evacuare exact de aceea sunt acolo, pentru a preveni o eventuală presiune apărută în manetă.

Frânele sunt în regulă.

Ce recomand:
- montare pe ghidon. Mare atenţie, şuruburile de prindere nu trebuie strânse puternic. Atât cât să nu se mişte manetele pe ghidon. Ba chiar le poţi lăsa să se mişte la o apăsare mai puternică, astfel previi deteriorarea manetei la o cazătură.
- AERISIRE ! Absolut necesară, dat fiind că s-a pierdut lichid.

E posibil ca după aerisire să mai scape puţin lichid pe la manete, nicio problemă, e semn că se reglează presiunea din circuit. De asemenea, e posibil să auzi un fâsâit sau bolborosit când apeşi maneta. La fel, e surplsul de lichid care scapă prin acele găuri. În momentul în care surplusul de lichid s-a eliminat complet lucrurile vor reveni la normal, poţi folosi frânele la capacitatea lor maximă.

+5
Antonio Constantin

Trimite mesaj
Posturi: 9

#372955 22 septembrie 2016 la 23:54

Multumesc pentru explicatii,nici eu nu stiam smecheriile astea pentru ca nu am avut probleme cu ele cat timp am folosit franele

-1
Un fost membru
Posturi: 85

#372957 23 septembrie 2016 la 03:45

Vladone-jos palaria...explicatie mai buna decat in manual.

Florin Dandu

Trimite mesaj
Posturi: 902

#372959 23 septembrie 2016 la 08:39

Era "normal" în 2012 ( http://www.support-english.magura.com/index.php?s=&showtopic=5162&view=findpost&p=13665 ), după recall deodată nu mai e și e treabă de garanție ( http://www.support-english.magura.com/index.php?s=&showtopic=5486&view=findpost&p=15404 ).

Indiferent ce-ți spune unul sau altul, frâna e un sistem etanș, nu are voie să curgă. Curge pe lângă membrana rezervorului când bagi prea mult lichid în ea, dar asta nu înseamnă că e normal.



ultima modificare: 23 septembrie 2016 la 08:41

Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372963 23 septembrie 2016 la 10:07

Păi nu, nu e aşa, Florine. Încă de la început, Magura a explicat prezenţa acelor găuri în spatele manetei. Primele versiuni MT aveau o singură gaură, ultimele modele, în speţă MT8 şi MT7, au mai multe. Nu ştiu de ce, aşa au considerat inginerii Magura. Cele două link-uri puse de tine nu fac decât să explice prezenţa găurilor şi fâsâitul care apare când prin ele se elimină lichidul. De asemenea, Magura precizează clar: folosirea plăcuţelor originale, modelele 7.1, 7.2 şi 7.3. Diferenţa dintre ele e dată de duritatea ferodoului, 7.1 având cel mai moale ferodo. Folosirea lichidului original Royal Blood. Folosirea, la aerisire, a distanţierului original pt etrier, cel galben, de 10 mm grosime.
De asemenea, sistemul de evacuare a surplusului de lichid (cred) că e o inovaţie Magura. Evacuare lichid şi auto-aerisire manetă, dacă are bule de aer în ea. Treaba e gândită să funcţioneze într-o singură direcţie, dinspre manetă înspre exterior, să permită doar evacuarea lichidului şi aerului din manetă, fără a permite intrarea aerului din exterior înspre manetă. Acesta este rolul acelei membrane, să blocheze pătrunderea aerului în manetă.
Acum... tu spui că frâna e un sistem etanş şi nu are voie să curgă. Exact ăsta e rolul membranei, menţine sistemul etanş, menţine presiunea optimă în circuit. Şi nu curge, e greşit termenul. Elimină surplusul de lichid din sistem. De ce ? Foarte simplu: un surplus de lichid poate genera presiune suplimentară pe garniturile din interiorul manetei şi ale etrierelor. În timp, asta poate duce la deteriorarea acelor garnituri. Am păţit-o pe pielea mea, am strâns prea tare maneta pe ghidon, membrana a fost atât de etanşă încât nu a mai permis scurgerea lichidului pe lângă ea. Ce s-a întâmplat ? Suprapresiune în manetă, mi-a distrus garniturile de la piston, lichidul trecea pe lângă ele, levierul se deplasa către ghidon, până la lipirea de acesta, dacă îl ţineam mai mult timp apăsat.
Ce spune acel link despre "treabă de garanţie" ? Păi spune aşa: dacă se folosesc RoyalBlood, plăcuţe originale, pad original, procedură de aerisire/mentenanţă recomandată de Magura, iar cu toate acestea maneta continuă să scuipe lichid, fenomenul nu încetează, abia atunci e treabă de garanţie. Magura specifică în clar: nu îşi asumă răspunderea pentru deteriorarea sau funcţionarea necorespunzătoare a frânei dacă se folosesc alte plăcuţe, alt lichid de frână, alt distanţier pt etrier.
Toate astea au fost experimentate de mine, de 4 ani de când folosesc Magura.
Am încercat lichid Shimano, Tektro şi unul auto, frâna era aproape moartă, nu aveam deloc presiune în circuit. Până nu am pus RB, nu am rezolvat problema.
Acum am plăcuţe de frână de la alt producător. Frâna nu mai e atât de eficientă cum era cu cele originale. În momentul în care am schimbat plăcuţele, manetele au început să scuipe lichid. Am făcut aerisirea, după aerisire a mai scuipat puţin lichid, apoi treaba a încetat, însă eficienţa frânării şi feeling-ul la manetă nu mai sunt aceleaşi.

+4
Bogdan Nicolae

Trimite mesaj
Posturi: 657
Subiecte: 13

#372967 23 septembrie 2016 la 10:50

Filip Lorincz: am fost la service sa mi le monteze, de acolo am aflat ca manetele au scurgeri domnul Antonio Constantin!!!!
vezi ca astia de la service pot fi si mai praf cateodata sau habarnisti. cand m-am dus sa-mi scurteze conductele la elixir 7 trail acu 2 ani, ala de la service a zis "wow... 7 trail... n-am mai vazut" ca si cum ar fi fost cine stie ce raritate de frana super :)). da, e rara, dar in nici un caz motiv sa te entuziasmezi in halu ala :))

experienta conteaza si cunostintele. si cum magura sunt rare pe la noi, tind sa-l cred pe Vladone. intotdeauna un pasionat stie mai multe despre bicla lui si componente decat un service. asta ti-o spun si din experienta proprie, si a altora.

ultima modificare: 23 septembrie 2016 la 10:51

Marius Marcus

Trimite mesaj
Posturi: 650

#372969 23 septembrie 2016 la 11:29

Mda, pe mine m-au pus sa schimb furca cu totul, un RS Tora SL (deci nu e raritate) pt un oring? really? Deci daca imi curge in lower uleiul nu se poate face nimic la o furca dupa unii. Dif e ca fostul proprietar mi-a spus ca nu ii merge blocajul dupa o vreme de la servisare (deci ce servisare o fi fost si aia nu stiu).

Si ca sa fim si ontopic, eu am luat niste pedale de la Antonio si fost ok, m-a si sunat sa-mi spuna cum se prezinta, unde-s julite si de ce cu toate ca batusem palma deja pe PM si nu prea am pus eu intrebari, ca era clar din poze ca aratau bine.

Mladen Brașovan

Trimite mesaj
Posturi: 1115
Subiecte: 9

#372970 23 septembrie 2016 la 11:29

Frânele hidraulice (majoritatea) au un rezervor care are rolul de a compensa mărirea sau micşorarea volumului de lichid datorat modificări de temperatură şi de la compensarea uzurii plăcuţelor.
Acest rezervor - vas de expansiune - ca să funcţioneze trebuie să aibe legătură cu exteriorul, dar ca lichidul să nu se amestece cu aerul se foloseşte o membrană ca separator. Formulele Oro aveau gaura de la rezervor tot sub colierul de prindere pe ghidon (fapt divers).
Dacă pe acolo iese lichid există posibilitatea ca membrana să fie crăpată, dar la fel de posibil îi să fi ajuns ulei dacă s-a umblat pe la rezervor, sau chiar apă de la spălarea bicicletei, ploaie...
Dacă Magurele au o supapă suplimentară, asta nu ştiu.

+1
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#372972 23 septembrie 2016 la 13:15

Da, la MT-uri, rezervorul de compensare e cel indicat prin săgeata roşie în poza de la Florin. Tot acolo se vede şi pistonul, cu arcul şi garnitura de presiune de pe el, cauciuc, teflon... dracu ştie din e facută acea garnitură. Partea nasoală e că interiorul manetei nu se poate servisa, pistonul, arcul, garnitura nu se pot extrage şi înlocui. De aceea nici nu există astfel de piese de schimb. S-a bulit arcul ? S-a ros garnitura pistonului şi scapă lichid pe lângă ? La revedere, arunci maneta.

Dar nu e cazul la Filip. Dacă urmează întocmai indicaţiile mele, o să aibă frâne funcţionale.

Filip Lorincz

Trimite mesaj
Posturi: 13
Subiecte: 5

#373758 15 octombrie 2016 la 13:25

salut, am revenit cu un mesaj ca raspuns la problema cu MAGURA MT8! Imi cer "scuze" din lipsa de informatii si ne mai avand deaface cu acest tip de frana sa creat confuzia cu scurgerea lichidului de frana, dar cu un kit service potrivit si cu ajutorul lui Vladone Nasta am reusit sa rezolv aceasta problema, mam ocupat personal de aerisirea lor si franeme in momentul de fata sunt ok(nu mai au scurgeri) la inceput elimina surplusul de lichid dar dupaia se comportau ca atare! Drept urmare din propria experienta va recomand sa aflati cel mai mic detaliu despre produs (aici nu ma refer doar la proprietarulul produsului, sentampla ca nici el sa nusi cunoasca produsul in totalitate, culegeti informati si din alte parti) mai ales daca nu ati mai avut deaface cu acel tip de marca! DA, Franele sunt OK!

+4

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro