Vand bicicleta electrica Specialized Turbo S, model 2016, a fost adusa din SUA in 2017 si de atunci a facut 2 ture de cicloturism pe asfalt in Grecia si in Italia. Recent au fost schimbate pinioanele si lantul. Marime M cu top tube lung. Este o bicicleta foarte puternica, bateria tine ca noua, ( 30 cicluri de incarcare in ultimii 2 ani), vine cu incarcator original, cheie la baterie si baterie originala. Are mai multe moduri de asistenta, Turbo, unde urca cu 45km/h pante ( nu are limita europeana de 25km/h) sau eco unde setezi tu de la 10-70 % asistenta motorului. Cu bagaje de 15 kg, eu 110 kg, bateria se consuma intre 0,5% si 2% pe km, in functie de nivelul de asistenta. Pe modul turbo consuma 2.5% pe km dar nu transpiri deloc nici cu bagaj . Locul ei este pe asfalt, ruleaza impecabil si franele Deore XT nu iti dau emotii, pe teren accidentat am inteles de pe forumuri ca se rup spitele din cauza greutatii motorului. Bicicleta are urme de folosire,pur estetice, va arat in poze pentru cine doreste detalii. Acum e echipata cu sa SMP TRK si portbagaj Topeak, restul ca in specificatii. Am sa las aici specificatiile de pe site, va incurajez sa cautati review-uri la bicicleta si va astept cu intrebari daca e nevoie. Pretul initial in 2016 in SUA era 7000 dolari CHAIN KMC X11, 11-speed, w/ reusable MissingLink BOTTOM BRACKET Samox CRANKSET Specialized Stout, 2 pc., w/ alloy bashguard SHIFT LEVERS Shimano XT, 11-speed, I-spec CASSETTE Shimano XT, 11-speed, 11-40t CHAINRINGS 48T REAR DERAILLEUR Shimano XT Shadow Plus, 11-speed, SGS cage SADDLE Body Geometry Targa Comp, hollow Cr-Mo rails, 155mm, w/ rear light integration SEATPOST Specialized, alloy, 2-bolt, 12.5mm offset, 30.9mm HANDLEBARS Specialized, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm GRIPS Specialized Body Geometry XCT, dual compound, lock-on STEM Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise, 60mm FRONT HUB Specialized, Hi Lo disc, alloy, RCC bearing system, QR, 36h SPOKES Front: DT Swiss Champion 2.0mm, Rear: DT Swiss Alpine 2.34/2.0mm RIMS Turbo 700c, alloy, double-wall, w/ eyelets, 36h FRONT TIRE Specialized Nimbus Armadillo, 60TPI, wire bead, 700x45mm REAR TIRE Specialized Nimbus Armadillo, 60TPI, wire bead, 700x45mm FRONT BRAKE Shimano XT, hydraulic disc, 180mm rotor REAR BRAKE Shimano XT, hydraulic disc, 180mm rotor PEDALS Specialized Bennies, 6061 alloy body, sealed cartridge, 4.5mm removable pins SEAT BINDER Alloy, 34.9mm HEADSET 1-1/8"" upper/lower, threadless, Campy style, cartridge bearings FORK Custom Turbo alloy, fender eyelets, Low Rider mounts FRAME Turbo alloy, smooth welds, speed optimized geometry, fully-integrated down tube battery, internal cable routing, 700c, X12 thru-axle dropout, full fender/rack mounts BATTERY Turbo Integrated down tube battery, self-locking key release, on-board or off-bike charge capable, LED power indicators, start-up diagnostic feature, magnetic connectors, 691Wh capacity, w/ ANT and Bluetooth USER INTERFACE/REMOTE Turbo Clean Cockpit, integrated thumb control, illuminated display WIRING Wiring harness CHARGER Custom Specialized, 42V4A, w/ Rosenberger plug MOTOR Turbo SC Specialized Motor, 500Watt, X12 axle
Scrie o recenzie , fii primul ! :)
Postează un comentariu sau o recenzie despre acest produs, dacă l-ai folosit sau l-ai testat. Ajută și alte persoane să aleagă produse de calitate!