Santacruz Heckler CC MX 2023 M A fost echiparea X0 AXS RSV, Ulterior am luat Turbo Levo G3 Alloy 2025 facut swap la piese de pe un bike pe altul. Heckler carbon CC frame MX , marime M , rulmenti noi in cadru Cadru infoliat complet invisiframe din prima zi Shock super deluxe ultimate m-am dat pe el cateva iesiri / a fost schimbat cu Float X2 care acum este pe Levo motor EP800 4150km merge fara niciun fel de probleme Baterie Darfon E4C0G 726Wh 93 cicluri , battery health 96% Tija de sa Fox Transfer Restul de piese sunt noi luate de pe bitza noua Levo si montate Ghidon Specialized 35mm diameter, 8 degree back sweep, 6 degrees up sweep, 800mm width. S1/S2: 30mm rise, S3-S6: 40mm rise taiat la 780mm Furca Marzocchi Bomber Z1, 29", S2-S6: 160mm, S1: 150mm, sweep adjust compression Pinioane SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t Schimbator pinioane SRAM GX Eagle, 12-speed Manete schimbator SRAM NX Eagle, single-click lever Lant SRAM NX Eagle, 12-speed Frane SRAM DB8, 220/200mm rotor Dimensiune roata Fata: 29" - Spate: 27.5" Jante Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready Butuc fata Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h Butuc spate Specialized Alloy Rear Hub Disc, Sealed Cardridge Bearings, 6-Bolt, 12X148mm Thru-Axle, 32H, Hd Steel Fhb Cauciucuri Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" F./ Eliminator, GRID GRAVITY casing, GRIPTON T9/T7 compound, 27.5x2.3" R. Fara pedale Mai multe poze drive.google.com/drive/folders/1W7Z5I3R5UjshUXaidAji4dfy7lbaH4-X Nu sunt interesat de niciun fel de schimb, doar vanzare. Pret FIX.
Scrie o recenzie, fii primul ! :)
Postează un comentariu sau o recenzie despre acest produs, dacă l-ai folosit sau l-ai testat. Ajută și alte persoane să aleagă produse de calitate!