Grupul Bourrelier câștigă MAVIC în fața eroului din Turul Franței, Bernard Hinault!

Grupul Bourrelier câștigă MAVIC în fața eroului din Turul Franței, Bernard Hinault!

Renumitul brand european de roți și jante, MAVIC, deținător a peste 90% dintre recordurile mondiale de pe velodrom, devine mai puternic și mai coerent ca oricând.

Odată cu noii proprietari, familia Bourrelier (deținătoare Bricorama până de curând), brandul MAVIC promite să-și recapete renumele istoric pe piața ciclismului internațional!

Brandul MAVIC este lider în segmentul roților și jantelor din aluminiu și carbon din Europa. Grupul este specializat în proiectarea, producția și distribuția echipamentelor și accesoriilor pentru biciclete. De asemenea, a fost partener mai bine de 40 de ani în Turul Franței, unde „mașinile galbene” MAVIC ofereau asistență tehnică rutierilor.

Grupul Bourrelier are o viziune antreprenorială pe termen lung și este o afacere de familie listată pe bursă (Euronext Growth) din 1996. Fondatorul grupului, Jean-Claude Bourrelier și-a început aventura antreprenorială în 1975 și a construit un lider de piață, Bricorama. În 2017, a vândut activitățile de bricolaj în Franța și Spania și și-a schimbat numele în Bourrelier Group SA. Astăzi, cu o cifră de afaceri de 223 milioane de euro, grupul continuă să dezvolte activitățile de bricolaj în Belgia și Olanda sub brandurile GAMMA și KARWEI cu peste 72 de puncte de vânzare.

Fiind un concurent activ în ciclismul montan și împărtășind pasiunea pentru sport, Yoann Bourrelier, unul dintre acționari, cunoaște bine piața de ciclism, în trecut jucând rolul de pionier în distribuția exclusivă a bicicletelor asistate electric (VAE).

Noua conducere vine cu un proiect strategic în care "Obiectivul este clar: să permită MAVIC să revină la creștere și performanță. MAVIC trebuie să redobândească dimensiunea unei întreprinderi familiale cu o conducere agilă, cu un proces de decizie și o autonomie care a lipsit în ultimii ani, și cu o reorientare profesională care va determina succesul mărcii ", adaugă Jean-Michel Bourrelier, CEO al Bourrelier Group.

Pilonii pe care se bazează proiectul sunt următorii:
- concentrarea pe produsele de succes MAVIC pentru utilizatorii care își doresc performanță: roți, anvelope, butuci. Pentru produsele softgoods (îmbrăcăminte, încălțăminte, căști) se va trece la simplificarea gamei;
- concentrare pe cercetare, dezvoltare și inovare;
- servicii impecabile pentru clienți;
- modernizarea tehnologiei de producție;
- o politică proactivă de marketing și comunicare în jurul evenimentelor emblematice;
- mobilizarea echipelor MAVIC în jurul unei viziuni pe termen lung;
- o nouă guvernare flexibilă, cu o politică rapidă de luare a deciziilor, bazată pe Yoann și Jean-Michel Bourrelier și un manager general cu puternică competență;
- revenirea la autonomia MAVIC cu sprijnul fostului proprietar, Amer Sports (grupul Salomon)
Browserul este învechit!

Actualizați browserul pentru a vizualiza corect acest site.

Actualizați browserul acum! ×