Durata de folosire: 2-3 ani
Domeniul: cross country / trail
Pret: 26 de lire bucata de pe ChainReactionCycles.com
[b]
Descriere:[/b] cativa ani am folosit cauciucurile Maxxis Minion Dhf si Dhr,marimea 26x2.35.Cand acestea s-au tocit si nu mai puteau fi utilizate am vrut sa gasesc un cauciuc mai usor si simetric,Maxxis Minion Dhf si Dhr fiind construite specific pentru roata fata/spate si avand o greutate totala de 1570 grame.Asa ca am cumparat doua cauciucuri Maxxis Advantage de 26x2.1,pliabile,cu durometru 70a,ce aveau o greutate totala de 1250 de grame(625 grame/buc).Camerele pe care le-am folosit pentru aceste cauciucuri sunt Maxxis Welter Weight MTB Tube,26X1.90/2.125,grosime 0.9 mm,cu o greutate de 162 grame bucata,cu valva shrader(auto).Alternativ mai exista camere produse de Maxxis cu grosimi de 0.6 sau 0.45 mm care sunt foarte usoare.
Maxxis Advantage este un cauciuc aparut in 2009,creat de Allison Dunlap(ADvantage) ca un cauciuc voluminos,pentru cross-country agresiv,ce are aderenta in curbe datorita dintilor de pe marginea cauciucului,si care ofera aderenta pe urcari,pe coborari si in timpul franarii,datorita paralelogramului opus(format din un V mare pentru franare si doua crampoane pentru accelerare) de pe centrul cauciucului.Cauciucul se produce in dimensiunile 2.1,2.25 si 2.40 si anumite modele beneficiaza de tehnologii ca EXC,LUST si Silkworm.Cauciucul Maxxis Advantage eXC cu tehnologia SilkWorm are greutatea cea mai redusa din seria Advantage,avand doar 555 de grame.De asemenea se produce cu durometre de 70a(cel mai durabil),62a si 60a(MaxxPro),pliabil(kevlar/aramid bed) sau ne-pliabil(wire bead).
Avantaje: pret acceptabil,greutate redusa,aderenta in conditii de franare si accelerare,rulaj decent,simetria(simetria este un avantaj pentru ca atunci cand cauciucul pe spate se toceste,cauciucul folosit pe fata se monteaza pe spate iar pe fata se monteaza un cauciuc nou)
[b]
Dezavantaje:[/b] niciunul.
Concluzie: pentru mine,este cauciucul optim pentru toate tipurile de teren,cu durabilitate mare si aderenta in conditii de franare sau in curbe.
Poze:
