Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri recente


In ultimele ore

Dan OnutDan Onut
acum o ora si 11 minute
Recomandare bicicleta 1000 1500 de lei
Discutii tehnice / Biciclete
Mi-a lasat cineva o bicicleta sa io vand,daca esti din zona Roman
Roti 29,masura 48,stare foarte buna (cu 1500 ii da drumu)
Daca te intereseaza iti dau mai multe detalii

Nagy Attila (AtiBoa)Nagy Attila (AtiBoa)
acum 6 ore si 21 minute
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
Discutii in legatura cu site-ul / Propuneri
Nu toate bicicletele vin cu eticheta cu marime pe ele. Mai ales la biciclete SH ai sanse slabe sa mai gasesti eticheta aia. Aici vorbim de filtrele din bazar. Daca tu vinzi un NS Bikes Surge EVO de exemplu de marimea L, iar eu caut o bicicleta pt 186 cm, nu voi gasi anuntul tau daca folosesc filtrele actuale din bazar, deoarece la acel model L = 17" nu 20-22" cum e acum intre filtre.
La cursiere nu stiu cum sta treaba, acolo din cate stiu in cm se da marimea oricum. De aceea am si specificat ca la MTB ar fi o idee buna sa renuntam la inch, si lasam doar: S, M, L, etc.
Bogdan BogdanBogdan Bogdan
ieri la 23:36
Recomandare bicicleta 1000 1500 de lei
Discutii tehnice / Biciclete
Salutare!

M-ar interesa o bicicletă undeva in jur de 1000-1500 de lei. O voi folosi în principal prin drumuri de oraș dar ocazional vreau să ies și prin offroad, pădure etc. (Ca idee nu vor fi trasee dificile).

Despre mine, 22 de ani, 182cm si cam 75kg, începător în ale ciclismului :)

Nu mă interesează să fie sh sau noi (deși nici nu știu dacă as gasi ceva ok nou in banii ăștia). Ce îmi recomandați?
. bibi. bibi
ieri la 23:31
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
Discutii in legatura cu site-ul / Propuneri
Rezonez nu Nagy Attila. Vânzătorii de bună credință ar fi avantajați de poza cu mărimea, țeparii pun mărimea aiurea, eventual specifică că mărimea Y se potrivește pentru persoane de la 1,70 la 1,85!
Gelu VladGelu Vlad
ieri la 23:05
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial
Discutii tehnice / Biciclete
Montarea conductelor hidraulice.

Pentru aceasta operatiune sa aveti ceva cartoane pe jos pentru ca va picura pe jos ulei hidraulic.

Franele care vin cu dopuri au circuitul deja umplut cu ulei si oliva in interiorul manetei. Tot ce trebuie sa faceti e sa le scurtati, sa le montati insertia, cum am descris in postarea anterioara, iar apoi sa introduceti mansonul de protectie pe conducta, sa introduceti conducta in maneta prin oliva din interior si sa strangeti surubul.



Introducem mansonul pe conducta. Daca ati uitat sa-l introduceti si ati strans deja surubul, iar oliva s-a presat pe conducta trebuie sa taiati jos capatul cu insertia si oliva, sa introduceti o noua insertie si oliva si sa reluati procesul de la capat. Prin urmare nu uitati de manson.



Mai verificam odata daca am introdus mansoanele, apoi scoatem dopul galben din maneta si introducem capatul cu insertie al conductei in maneta de frana. Dupa ce introducem conducta se va prelinge ulei pe ea si va picura pe jos.



Strangem surubul care preseaza pe oliva.



Repetam toti pasii de mai sus si pentru cealalta maneta.



Banda tubeless.

De preferinta lasati banda si jantele in soare sau la caldura minim 30 de minute inainte sa aplicati banda pe jante. Astfel banda se va inmuia, si se va aplica mai usor. Se lipeste capatul benzii si se deruleaza o bucata de 25 cm care se aplica tinandu-se in tensiune. Repetati procesul pana infasurati toata suprafata interioara a jantei. Scoateti bulele de aer de sub banda. Pe suprafata pe care banda vine peste gaurile jantei, aerul va iesi usor prin aceste gauri. Suparapuneti banda 15 cm peste capatul de inceput si taiati oblic. Aici bulele de aer vor iesi mai greu si trebuiesc conduse spre capatul benzii. Dupa ce ati terminat faceti o incizie pentru valva cu cutterul sau cu un obiect ascutit.



Banda aplicata pe janta.



Montarea anvelopelor.

Anvelopele le-am montat cu camera, nimic special. Au si intrat destul de usor cu ajutorul levierelor. Inca nu am avut probleme sa-mi intre greu anvelope pe jante DT Swiss. Se pare ca si de data asta am scapat usor. Un alt coleg de forum mi-as spus ca a trebuit sa foloseasca detergent de vase la anvelope Maxxis ca sa se aseze pe janta, asa ca am folosit si eu.



Dam bine apa si detergent de vase pe marginile anvelopei si umflam la 30 psi sau 2 bar ca sa se aseze anvelope pe janta. Au pocnit si s-au asezat perfect.



Montarea discurilor.

Discul din fata are 180 mm diametru si piulita care se strange cu cheia de angrenaj. Amplasam discul urmand indicatia directiei de rotatie. Folosim manusi de protectie ca sa nu lasam grasime de pe mana pe disc si sa nu ne accidentam in cazul in care scapa cheia. Cel mai usor se strange piulita tinand roata intre picioare.



Si strangem piulita cu 40 Nm.



Procedam la fel pentru discul de spate, care are piulita ce se strange cu cheie de pinioane.





Dupa ce am montat discurile, montam rotile, reglam si strangem etrierele. Nu le-am strans inca la cuplu cu cheia dinamometrica si nici nu le-am montat clemele de retentie. Am sa fac asta mai incolo.



Intre timp am montat si 24 de suruburi in monturile accesoriu ale cadrului. Mai am de montat vreo patru dar mi s-au terminat.

Aerisirea franelor.

In mod normal n-am idee daca trebuie aerisite franele care vin cu traseele umplute cu ulei. Eu le-am facut o aerisire simpla, doar cu palnia, fara sa desfac bleed port-ul de la etrier. Mai intai trebuie scoase placutele de frana si instalate bleed block-urile in locul lor. Nu am fotografie cu asta, am sa fac maine.

[foto cu bleed block in etrier]

Apoi se desface maneta si se roteste in pozitie orizintala ca sa stea dreapta palnia. Desfacem capacul manetei si suntem atenti sa nu pierdem o-ring-ul. Apoi montam palnia in bleed port si punem dopul in ea.



Turnam ulei in palnie si incepem sa pompam cu maneta. Se observa bule de aer. In principiu pompam pana cand nu mai ies bule de aer.



Apoi punem dopul in palnie.



Desurubam palnia, o punem in suport si insurubam la loc capacul bleed port-ului. Stergem cu o carpa excesul de ulei si repetam apoi aceeasi procedura pentru cealalta frana.
Alexandru UdrescuAlexandru Udrescu
ieri la 17:51
pareri pentru un DH bike full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
Cand e vorba de pc-uri , situatia actuala este doar unul dintre micii factori . Factorul principal este mining-ul. Placile sunt overpriced complet de cand cu mining .
Calin NeaguCalin Neagu
ieri la 17:36
pareri pentru un DH bike full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
Maximilian Munteanu: ...nu înțeleg cum crede lumea că iese mai ieftin dacă face pe piese, dar mă rog...
Unii vin de la ideea cu PC-urile, unde chiar e mai ieftin sa le faci pe componente.
Bine, asa era inainte de problemele si din industria aia... crypto mining + situatia actuala.
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
Discutii in legatura cu site-ul / Propuneri
Salut,
As dori sa intreb daca puteti modifica filtrele actuale in bazar care se refera la marimile cadrelor de biciclete. E foarte util ca apare si in inch (seat tube) si in marime gen S, M, L, etc, insa cand apare L (20-22" ), iar producatorul specifica alta lungime de seat tube pt L, e cam confuza treaba. In special cei care nu poseda informatiile necesare despre o marca/model anume, s-ar putea sa renunte la o bicicleta care ar potrivi perfect pt ei, insa de exemplu un hardtail all around unde 17" poate fi un L, omul nu o sa stie ce sa aleaga: dupa lungine de seat tube in inch, sau dupa marime: M / L / etc. Eu zic ca (la MTB in special) ar fi suficient sa selectam S/M/L, etc, mai ales, ca nici marimile astea nu sunt universale. In schimb ar fi util sa fie obligatia userului care posteaza anuntul sa copieze datele / puna o poza cu un tabel cu marimi de pe site-ul producatorului ca bicicleta respectiva se potriveste pt inaltime intre X si Y.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
ieri la 15:56
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
Discutii in legatura cu site-ul / Propuneri
Okay, ma uit cum putem implementa.
Maximilian MunteanuMaximilian Munteanu
ieri la 15:00
pareri pentru un DH bike full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
În suma aia nu prea cred că găsești biță de 29” de enduro, iar la 1.74 m nu cred că roțile de 29” sunt cel mai important lucru.

Dacă mergi în magazin, ține cont de faptul că bicicletele diferă foarte mult, iar dacă tu stai bine pe un Trek nou mărime M, asta nu înseamnă că o să stai la fel pe un Specialized de acum trei ani tot mărime M.

Altfel, nu înțeleg cum crede lumea că iese mai ieftin dacă face pe piese, dar mă rog...

Mx
Constantin VarniskiConstantin Varniski
ieri la 11:16
ATENTIE Teapa cu PayPal
Discutii diverse / Discutii diverse
Stefan ma bucur ca am fost de ajutor.

Marius acelasi mail l-am primit ieri.
Calin NeaguCalin Neagu
ieri la 11:05
ATENTIE Teapa cu PayPal
Discutii diverse / Discutii diverse
Lavric Stefan: Se pare că devine un fenomen...
Incearca si ei, ca la teleshoping, fenomenul ar disparea daca fraierii NU ar mai cumpara/ musca.
Dar zilnic ai ore intregi de teleshopping la TV, deci...
Marius RocaMarius Roca
ieri la 10:42
ATENTIE Teapa cu PayPal
Discutii diverse / Discutii diverse
A incercat si la mine. Mi-a trimis un mail cu subiectul "Buna ziua, inca disponibil?". Mi-am dat seama imediat ca e tradus cu google translate si l-am blocat.
Lavric StefanLavric Stefan
ieri la 08:17
ATENTIE Teapa cu PayPal
Discutii diverse / Discutii diverse
Același personaj a încercat din nou. De data asta a pus un număr de UK cu prefix de "call forwarding" +44 70...
Noroc că am făcut o verificare in prealabil și am dat peste acest mesaj. Mulțumesc autorului mesajului.
Se pare că devine un fenomen: pentru același anunț am mai avut o tentativă de la cineva care se dădea a fi din Cehia.

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro