Forum

Subiect: Experienta folosire anvelope Pirelli, vredestein, Michelin

#11726

George F
Postat de George F
Subiect deschis de la 2 mai 2023 la 19:20
Raporteaza
Buna ziua,
Are cineva experienta cu urmatoarele anvelope pe dimensiunea 622 42 sau 622 47 pentru urmatoarele modele?
https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/bike/tyres/catalogue/angel-urban-dt/42-622
https://www.vredestein.co.uk/bicycle-tyres/products/1381-DYNAMIC-CITY/?198=700X45C&sizes=3
https://www.vredestein.co.uk/bicycle-tyres/products/1387-PERFECT-TOUR/?198=700X45C&sizes=1
https://www.vredestein.co.uk/bicycle-tyres/products/1397-PERFECT-4-SEASONS/?198=700X38C&sizes=2
Postat de George F editat la 2 mai 2023 la 19:23
0
0
Gelu Vlad
Nu. Pirelli sunt bune cele de Cinturato Gravel dar nu pentru ce vrei tu. Eu iti recomand astea:
https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/schwalbe-marathon-almotion-evolution-microskin-28-foldable-tyre/137653995/p
https://www.tradeinn.com/bikeinn/it/vittoria-copertone-gravel-terreno-zero-tnt-graphene-2.0-700/138246547/p

Multumesc,
eu am folosit Vredestein pe masina si am fost foarte multumit de ele mai ales la acvaplanare. sper ca si la biciclete se pricep daca la autovehicule o fac!
Postat de George F la 2 mai 2023 la 19:46
0
0
George F
eu am folosit Vredestein pe masina si am fost foarte multumit de ele mai ales la acvaplanare. sper ca si la biciclete se pricep daca la autovehicule o fac!


Nu-i o regula general valabila. Exemplu concret - Michelin. Nu mi-as pune niciodata altceva pe masina, dar cand vine vorba de bicicleta nici nu ma uit la ele. Am avut unele de sosea si n-am stiut cum sa scap mai repede de ele - pene multe, uzura rapida... Le-a schimbat cu niste Conti Ultra Sport care au fost minunate.
Evident, exista si reversul medaliei, adica producatori specializati in anvelope de bicicleta, dar care fac niste gherle de anvelope auto - vezi Maxxis, care sunt foarte ok cand vine vorba de biciclete, ATV-uri sau aplicatii auto off-road, dar habar n-au sa faca o anvelopa auto de strada.
Exceptia notabila e Continental, care le face bine pe ambele.

Alea de le-ai listat tu acolo sunt grele cu spume toate. Daca vrei sa bagi ture de +70km si urcari, o sa impingi la ele aiurea.
Votez si eu pentru Vittoria Terreno. Am varianta de XC si mi se par fenomenale.
Postat de Camil Badulescu editat la 3 mai 2023 la 08:00
0
0
Camil Badulescu
[quote="George F"]eu am folosit Vredestein pe masina si am fost foarte multumit de ele mai ales la acvaplanare. sper ca si la biciclete se pricep daca la autovehicule o fac!

Nu-i o regula general valabila. Exemplu concret - Michelin. Nu mi-as pune niciodata altceva pe masina, dar cand vine vorba de bicicleta nici nu ma uit la ele. Am avut niste Michelin (mai entry level, ce-i drept) de sosea si n-am stiut cum sa scap mai repede de ele - pene multe, uzura rapida... Le-am schimbat cu niste Conti Ultra Sport care au fost minunate.
Evident, exista si reversul medaliei, adica producatori specializati in anvelope de bicicleta, dar care fac niste gherle de anvelope auto - vezi Maxxis, care sunt foarte ok cand vine vorba de biciclete, ATV-uri sau aplicatii auto off-road, dar habar n-au sa faca o anvelopa auto de strada.
Exceptia notabila e Continental, care le face bine pe ambele.
Alea de le-ai listat tu acolo sunt grele cu spume toate. Daca vrei sa bagi ture de +70km si urcari, o sa impingi la ele aiurea.
Votez si eu pentru Vittoria Terreno. Am varianta de XC si mi se par fenomenale.[/quote]
da, multumesc. de vredestein nu a incercat nimeni ?
Postat de George F la 4 mai 2023 la 20:14
0
0
schalbe marathon... buna anvelopa, pe un 622 37 merge un 622 47 ?
Postat de George F la 4 mai 2023 la 20:25
0
0
Trebuie avut grija si cu modelul de anvelopa si locul de unde este luata.
Eu pt MTB XC folosesc Hutchinson Skeleton. Si pt ca prin Romania nu mai gaseam pe nicaieri, am dat comanda pe BikeInn. Nu stiu daca e vina BikeInn ca anvelopa e rara, vânduta uneori de pe stocuri cu produse fabricate cu ani in urma, dar realitatea este ca anvelopa s-a prezentat si se prezinta foarte imbatranita (microfisuri longitudinale, fisuri in jurul cramponilor).
Morala: eu nu as mai lua raritati/modele greu de gasit, ci as merge pe ceva mai slab cotat dar proaspat.
Postat de Bogdan B. la 4 mai 2023 la 21:42
0
0
Am tot cautat-o in ultimii 2 ani si in Decathlon, dar in afara de Toro, Kraken si Phyton2 nu au altceva de la Hutchinson.
De altfel, in acest moment daca ma intrebi, eu as raspunde ca nu cred ca se mai produce.
De aici si concluzia de mai sus, daca cineva face un research, un top al anvelopelor dorite iar cea de pe pozitia 1 este greu de gasit, dpmdv ar trebui sa nu se dea peste cap sa si-o procure, din simplul motiv ca poate fi veche.

Eu nu i-am mai făcut retur pentru ca deja o pusesem pe bicla, facusem roata tubeless, si am ales sa merg asa in continuare.
Postat de Bogdan B. la 5 mai 2023 la 08:29
0
0
Camil Badulescu
Nu-i o regula general valabila. Exemplu concret - Michelin. Nu mi-as pune niciodata altceva pe masina, dar cand vine vorba de bicicleta nici nu ma uit la ele. Am avut niste Michelin (mai entry level, ce-i drept) de sosea si n-am stiut cum sa scap mai repede de ele - pene multe, uzura rapida... Le-am schimbat cu niste Conti Ultra Sport care au fost minunate.
Exceptia notabila e Continental, care le face bine pe ambele.


Michelin au cauciucuri bunicele, se rod repede. Rezistenta la inaintare e foarte buna (23c si 25c) Pro4 Service Course si Endurance, rezistenta nu e cea mai stralucita, dar nici cea mai proasta.

Cat despre Continental, cel putin la sosea, sunt praf rau. Degeaba sunt mega laudate la noi, insa foarte putin mentioneaza faptul ca aderenta pe ud este o jale, corneringul e mai jale, ca la seria 4000 IIs ieseau atele afara, rezistenta la pana era so so, iar la seria 5000, caci tot romanul nu a auzit si de altceva, sunt si mai praf. Si asta nu o zic ca am folosit doar 2 cauciucuri la viata mea, ci e o statistica de peste 100 de oameni care bat 10.000-20.000km pe an pe sosea.

Personal am avut o inclinatie ceva mai mare spre Schwalbe, in special la mtb, cat si la gravel (nu prea mult), dar si la sosea (peste 15.000km). Ceea ce si recomand pentru gravel sau Panaracer.

Anul asta o sa merg pe Pirelli, vedem cum sunt. Am echipat 3 cursiere, pe sabot 26c (din pacate nu permite mai mult), iar pe disc 28c sau 30c, insa nu stiu sigur.
Postat de Mircea Ciucă editat la 7 mai 2023 la 19:00
0
0
Am uitat sa adaug faptul ca cele de la Continental au peretii laterali foarte slabi, se taie foarte usor, iar corneringul poate deveni periculos din cauza gripului foarte prost, la seria 5000 mai prost ca la seria 4000.
Postat de Mircea Ciucă editat la 7 mai 2023 la 19:09
0
0
Mircea Ciucă
Fara vreo suparare, legat de Continental, nu recomandati cauciucuri daca nu ati testat macar 2000km in diferite conditii de utilizare si viteze ceva mai mari decat cele de placere si mult entuziasm.


Nu-i bai! Cu toții apreciem o atitudine voalat-superioară ți oamenii care trag concluzii fără să aibă acces la premise. :) Asta mă duce cu gândul la ce scriau colegii în alt thread despre cicliști, bicicliști si alte categorii de chestii cu roți.

Am mers pe Conti Ultra Sport apropape trei ani in condiții de navetă zilnică prin București, ~ 50km în fiecare zi (fă un calcul, vezi cât iese), pe orice vreme, pe asfalt și pe lângă asfalt. Da, o făceam din plăcere și mult entuziasm. că d-aia merg oamenii pe bicicletă. Pentru scopul declarat și-au făcut treaba foarte bine și nu m-au dezamăgit din niciun punct de vedere.
Postat de Camil Badulescu editat la 8 mai 2023 la 06:23
0
0
Și eu am Ultra Sport și vreo 3000 de km fara nici o pană, iar un prieten cu de alea scumpe, nu știu dacă 4000 sau 5000, e colecționar de pene...
Postat de Marius Chereja la 8 mai 2023 la 07:08
0
0
Asta cu penele e foarte relativa, am taiat un Pro4 Endurance in primii 300km, ... de atunci ~1000km fara pene ...
Protectia e slabuta, rezista la chestii mici insa NU se compara cu banda de protectie de pe anvelope de 350+gr de trekking.

Article Image
Postat de Calin Neagu editat la 8 mai 2023 la 08:57
0
0