Forum
Esti aici:
Subiect: Adaptor de la Presta la Shrader
#11598
Postat de Florin Vasiliu
Subiect deschis de la 21 noiembrie 2022 la 11:59
Raporteaza
Florin Vasiliu
@Kalindor
Va rog sa-mi raspundeti daca ati folosit adaptor de la valva Presta la Shrader.
Dar prin inlocuierea miezului de la Presta cu o valva Shrader.
https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/joes-thin-to-fat-valve-converter/137592114/p
A intrat etansant in miezul Presta la tubless. Dar si la camere nu imi pompeaza. Dupa ce ridic levierul pompei nu se aseaza bine miezul in garnitura pompei. Trebuie sa-i gasesc o anumita pozitie. Trebuie sa sucesc roata sa fie valva jos si sa nu nu stea capul furtunului pompei intr-o parte.
Asa am crezut ca s-a intamplat si la tubless. Pana la urma am desfacut miezul si era plin de etansant.
Am avut vreo 10 luni demontate tubless-urile. Poate cand am schimbat cauciucurile s-a umplut de lapte si s-a intarit. Vara trecuta dupa 2-3 apasari pe pompa se desfunda. Cealalta valva functiona acum. Dar, parca si la aia am montat capul furtunului de mai multe ori.
Deci sunt 2 motive pt. care as monta adaptoarele.
1. Se infunda Presta cu etansant.
2. Nu se aseaza bine capul furtunului pompei pe valva.
Dar nu stiu daca si la Shrader nu se va intampla la fel. Si nu stiu daca in cazul in care se va umple cu etansant o voi putea desface si curata.
Cica Shrader nu retine atat de bine aerul ca Presta. Stiu cum au principiul de functionare, dar nu am folosit Shrader. Piesa aia argintie de sus este pentru a desface miezul de la Shrader?
Cica adaptorul Shrader ar sta mai departe si ajunge mai greu etansant in ea.
Dar prin inlocuierea miezului de la Presta cu o valva Shrader.
https://www.tradeinn.com/bikeinn/en/joes-thin-to-fat-valve-converter/137592114/p
A intrat etansant in miezul Presta la tubless. Dar si la camere nu imi pompeaza. Dupa ce ridic levierul pompei nu se aseaza bine miezul in garnitura pompei. Trebuie sa-i gasesc o anumita pozitie. Trebuie sa sucesc roata sa fie valva jos si sa nu nu stea capul furtunului pompei intr-o parte.
Asa am crezut ca s-a intamplat si la tubless. Pana la urma am desfacut miezul si era plin de etansant.
Am avut vreo 10 luni demontate tubless-urile. Poate cand am schimbat cauciucurile s-a umplut de lapte si s-a intarit. Vara trecuta dupa 2-3 apasari pe pompa se desfunda. Cealalta valva functiona acum. Dar, parca si la aia am montat capul furtunului de mai multe ori.
Deci sunt 2 motive pt. care as monta adaptoarele.
1. Se infunda Presta cu etansant.
2. Nu se aseaza bine capul furtunului pompei pe valva.
Dar nu stiu daca si la Shrader nu se va intampla la fel. Si nu stiu daca in cazul in care se va umple cu etansant o voi putea desface si curata.
Cica Shrader nu retine atat de bine aerul ca Presta. Stiu cum au principiul de functionare, dar nu am folosit Shrader. Piesa aia argintie de sus este pentru a desface miezul de la Shrader?
Cica adaptorul Shrader ar sta mai departe si ajunge mai greu etansant in ea.
Postat de Florin Vasiliu editat la 21 noiembrie 2022 la 12:56
0
0
Florin Vasiliu
@Kalindor
Am probat iar umflarea cauciucurilor. La cea curatata intra usor. La cealalta care mergea cat de cat trebuie sa o desfac si sa o curat. Deci nu a intrat numai la una accidental cand am schimbat cauciucurile.
Am vazut ca inainte de a baga mustiucul de la pompa trebuie apasat scurt pe miez ca sa nu fie blocat. Degeaba.
Ventilele de tubless sunt Mavic, nu jafuri.
Pompele de podea si mana sunt Zefal.
Am vazut ca inainte de a baga mustiucul de la pompa trebuie apasat scurt pe miez ca sa nu fie blocat. Degeaba.
Ventilele de tubless sunt Mavic, nu jafuri.
Pompele de podea si mana sunt Zefal.
Postat de Florin Vasiliu editat la 21 noiembrie 2022 la 12:56
0
0
Florin Vasiliu
@Kalindor
Normal, desurubez miezul complet ca sa bag etansant.
Valvele sunt Mavic UST:
https://www.bike-discount.de/en/mavic-ust-tubeless-valve
Adaptoarele de la Marosbike sunt pt. a folosi garnitura pompei pentru Shrader.
Adaptorul Joe's este ca sa transformi valva Presta in valva Shrader. Janta nu are gaura pt. Shrader. Folosesc corpul valvei Mavic ca sa am legatura cu anvelopa, dar valva rezultata va fi o valva Shrader. Principiul va fi exact ca o valva Shrader.
Undeva scrie: "Este alcătuit dintr-o carcasă exterioară din metal cu o supapă de reținere cu arc în interior."
Se umfla mai usor decat cu Presta.
Scopul pe care il urmaresc va fi de a nu se mai infunda miezul cu etansant. Dar asta presupun deoarece are diametrul mai mare.
Si asta este intrebarea.
Alta intrebare este: valvele Sharder nu retin bine aerul? Trebuie umflate cauciucurile inainte de a pleca in tura. Bine, nu se vor dezumfla complet.
Valvele sunt Mavic UST:
https://www.bike-discount.de/en/mavic-ust-tubeless-valve
Adaptoarele de la Marosbike sunt pt. a folosi garnitura pompei pentru Shrader.
Adaptorul Joe's este ca sa transformi valva Presta in valva Shrader. Janta nu are gaura pt. Shrader. Folosesc corpul valvei Mavic ca sa am legatura cu anvelopa, dar valva rezultata va fi o valva Shrader. Principiul va fi exact ca o valva Shrader.
Undeva scrie: "Este alcătuit dintr-o carcasă exterioară din metal cu o supapă de reținere cu arc în interior."
Se umfla mai usor decat cu Presta.
Scopul pe care il urmaresc va fi de a nu se mai infunda miezul cu etansant. Dar asta presupun deoarece are diametrul mai mare.
Si asta este intrebarea.
Alta intrebare este: valvele Sharder nu retin bine aerul? Trebuie umflate cauciucurile inainte de a pleca in tura. Bine, nu se vor dezumfla complet.
Postat de Florin Vasiliu editat la 22 noiembrie 2022 la 00:39
0
0
Florin Vasiliu
@Kalindor
Pompele de mana si de podea sunt Zefal.
Valvele Presta s-au infundat cu etansant. De aceea am deschis postarea. Vroiam sa stiu daca Shrader se infunda mai rar pentru ca au diametrul mai mare.
Trebuie sa tot mut pompa astfel incat furtunul sa aseze mansonul perpendicular pe valva ca sa intre aerul mai usor. Asta la valvele tubless. Shrader avand diametrul mai mare sau a modului de functionare, posibil, nu este atat de pretentiosla asezarea mansonului. Si asta era o intrebare.
Valvele Presta s-au infundat cu etansant. De aceea am deschis postarea. Vroiam sa stiu daca Shrader se infunda mai rar pentru ca au diametrul mai mare.
Trebuie sa tot mut pompa astfel incat furtunul sa aseze mansonul perpendicular pe valva ca sa intre aerul mai usor. Asta la valvele tubless. Shrader avand diametrul mai mare sau a modului de functionare, posibil, nu este atat de pretentiosla asezarea mansonului. Si asta era o intrebare.
Postat de Florin Vasiliu editat la 22 noiembrie 2022 la 22:52
0
0
Florin Vasiliu
@Kalindor
Am curatat miezurile ventilelor, dupa care se umfla usor. A doua zi am mers vreo 2Km. Dupa vreo 2 ore am vrut sa vad daca se umfla usor. Am desfacut foarte greu suruburile supapelor. Probabil iar a intrat lapte acolo.
Postat de Florin Vasiliu la 23 noiembrie 2022 la 05:20
0
0
Alții folosesc aceleași valve ani de zile, la tine se înfundă după două ore. Măcar să nu faci un topic de ăla interminabil, ca și cu scârțâitul... Du-te la un mecanic, cineva care să îți arate ce sa faci sau sa îți pună niste valve bune.
Postat de Marius Chereja la 23 noiembrie 2022 la 11:01
0
0
Florin Vasiliu
@Kalindor
Acum se infunda, dar la prima pompa se indeparteaza dopul. Cred ca se infundase valva la una din roti pt. ca am montat cauciucurile tubless spre seara si dupa ce la prima roata a mers la a doua roata s-a intarit cauciucul din cauza frigului si cand am pompat nu mai tinea aer. S-a improscat etansant spre exterior in multe locuri, posibil a intrat si in valva.
Postat de Florin Vasiliu editat la 26 noiembrie 2022 la 11:20
0
0
Discutate recent pe forum