Forum

Subiect: Cauciuc Race

#113117

Yos Popa
Postat de Yos Popa
Subiect deschis de la 7 iunie 2016 la 18:15
Raporteaza
Salutare!

Sunt in cautarea unor cauciucuri usoare ce se vor folosi pe: asfalt 40%, poteci-paduri 30%, urcari si coborari dealuri inalte 30% si curse (ocazional). Momentan folosesc un Continental MK2 Protection 27.5x2.4 dar e foarte greoi in special pe asfalt. Acum m-am gandit la:

1. Schwalbe Rocket Ron Evolution Liteskin Folding Tire 27,5x2.25 - 510gr.
Article Image

2. Continental Race King RaceSport MTB-Folding Tire BlackChili 27.5×2.2 - 510gr.
Article Image

3. Michelin Wild Race’R2 Advanced Ultimate 27,5×2.25 - 530gr.
Article Image

Ce puteti sa imi recomandati?
Postat de Yos Popa la 7 iunie 2016 la 18:15
0
0
RaceKing zic eu. E cel mai polivalent cauciuc in viziunea mea, eventual poti face combinatie RaceKing spate si XKing fata pentru o mai buna aderenta la roata de fata, dar nu cred ca e cazul.
Eu ma dau cu RaceKing, varianta cea mai ieftina, pe sarma..., cu cel mai dur compound(60 tpi), la 700g! bucata si nu am simtit nici o data nevoia de mai multa aderenta pe asfalt, in curbe, pe teren uscat sau pe teren umed. Pe noroi ceva mai dens, ce-i drept nu se descurca prea bine. Ale mele au pana in prezent ~4500 de km, cu rotatia fata-spate undeva la 2000-3000 de km rulati cam 50/50 off/on road. Crampoanele nu foarte inalte si destul de dese te ajuta pe sosea. De incarcat cu noroi se incarca, dar nu ridicol de mult, in limitele normale pentru un cauciuc care nu a fost proiectat pentru noroi.
De cateva zile mi-am luat o tura de RaceKing pliabil, 84tpi, 590g, ca sa le am de rezerva, nu de alta dar nu am vrut sa ratez pretul scazut :)
RK blackchilli banuiesc ca nu va avea aceasi durata de viata deoarece compound-ul e mai moale si se va uza mai repede, dar ai un plus de aderenta datorita materialului mai moale, care se va mula mai bine pe sol.
Cam asta e parerea mea despre RK.

De la Schwalbe m-am dat doar cu modelul Black Jack si cel putin pe asfalt e mult mia incet, produce muuuult mai mult zgomot si tot pe asfalt se uzeaza mult mai repede decat RK-ul, asa ca eu raman la Conti sau in lipsa de buget pentru Conti m-as baga la CST.

Cu CST am avut o experienta asemanatoare cu cea oferita de RK. Modelul Jack Rabbit. Ce-i drept, s-a uzat mai repede, dar dpdv al aderentei si al vitezei e foarte asemanator cu RK.

Despre Michelin nu spun nimic ca nu am folosit

Alt cauciuc pe care il foloseste un prieten si e foarte multumit de el pe off-road e Maxxis Ikon. Pe asfalt pune unele slick, deci despre rularea pe asfalt a Ikon-ulei nu am nimic de zis
Postat de Dan Oltean editat la 7 iunie 2016 la 18:50
0
0
Salut
RaceKing zic eu. E cel mai polivalent cauciuc in viziunea mea, eventual poti face combinatie RaceKing spate si XKing fata pentru o mai buna aderenta la roata de fata, dar nu cred ca e cazul.
Eu ma dau cu RaceKing, varianta cea mai ieftina, pe sarma..., cu cel mai dur compound(60 tpi), la 700g! bucata si nu am simtit nici o data nevoia de mai multa aderenta pe asfalt, in curbe, pe teren uscat sau pe teren umed. Pe noroi ceva mai dens, ce-i drept nu se descurca prea bine. Ale mele au pana in prezent ~4500 de km, cu rotatia fata-spate undeva la 2000-3000 de km rulati cam 50/50 off/on road. Crampoanele nu foarte inalte si destul de dese te ajuta pe sosea. De incarcat cu noroi se incarca, dar nu ridicol de mult, in limitele normale pentru un cauciuc care nu a fost proiectat pentru noroi.
De cateva zile mi-am luat o tura de RaceKing pliabil, 84tpi, 590g, ca sa le am de rezerva, nu de alta dar nu am vrut sa ratez pretul scazut :)
RK blackchilli banuiesc ca nu va avea aceasi durata de viata deoarece compound-ul e mai moale si se va uza mai repede, dar ai un plus de aderenta datorita materialului mai moale, care se va mula mai bine pe sol.
Cam asta e parerea mea despre RK.

De la Schwalbe m-am dat doar cu modelul Black Jack si cel putin pe asfalt e mult mia incet, produce muuuult mai mult zgomot si tot pe asfalt se uzeaza mult mai repede decat RK-ul, asa ca eu raman la Conti sau in lipsa de buget pentru Conti m-as baga la CST.

Cu CST am avut o experienta asemanatoare cu cea oferita de RK. Modelul Jack Rabbit. Ce-i drept, s-a uzat mai repede, dar dpdv al aderentei si al vitezei e foarte asemanator cu RK.

Despre Michelin nu spun nimic ca nu am folosit

Alt cauciuc pe care il foloseste un prieten si e foarte multumit de el pe off-road e Maxxis Ikon. Pe asfalt pune unele slick, deci despre rularea pe asfalt a Ikon-ulei nu am nimic de zis
Postat de Dan Oltean la 7 iunie 2016 la 18:50
0
0