Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Ajutor alegere anvelope


paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346673 26 iunie 2015 la 17:18

Buna ziua! Am o bicicleta Devron Zerga D6.7 si doresc sa schimb cauciucurile cu care a venit cand am cumparat-o.
De obicei folosesc bicicleta pe trasee de padure, drumuri de pamant, pietruite, etc.
Cele stock de pe bicicleta nu se preteaza deloc pentru asta in sensul ca alunec de foarte multe ori pe drumuri de pamant, pe unde s-au format santuri.
Inca sunt incepator in MTB si nu stiu prea multe despre cauciucuri.
Din ce am cautat pe internet am ramas la:
http://www.bikexpert.ro/anvelope--cauciucuri-_8/anvelopa-maxxis-high-roller-ii-27-5x2-30-pliabil_5788_41814.aspx
http://www.bikeshopbm.ro/piese-biciclete/1943-continental-mountain-king-foldable-275x22.html
Am mai vazut in bazar astea: http://www.dirtbike.ro/bazar/piese/cauciucuri-si-camere/wtb-vigilante-275x23-kevlar--noi--246382
, dar nu stiu care dintre ele se potrivesc pe bicicleta mea. Din cate stiu pe jantele mele nu se pot pune tubeless.
Inca o intrebare. Daca e sa imi comand un set de cauciucuri tubeless, le pot folosi cu camera? Sau ce pot sa fac in acest caz?

LE: sau http://www.dirtbike.ro/bazar/piese/cauciucuri-si-camere/pereche-continental-mountain-king-ii-protection-black-chili-pliabil-275quot-x-24-237074

ultima modificare: 26 iunie 2015 la 17:32

Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#346676 26 iunie 2015 la 17:57

Dintre toate prezentate de tine, eu îți recomand Conti.
WTB nu știu, nu am folosit, nu mă pot pronunța. În orice caz, e mai îngust și mai greu cu vreo 200 gr.
Maxxis e ok, dar la fel, și mai îngust și mai greu. Plus că nu e pe stock în magazin.
Eu aș alege Conti fără să stau pe gânduri.

Nu există noțiunea de cauciuc tubeless, ci de jantă tubeless. Sau roată. Janta e cea construită să permită montarea fără cameră, nu cauciucul. Cauciucul poate fi wired, adică pe sârmă, cauciuc clasic cu inserții de sârmă și plasă de sârmă în compoziție, sau foldable, pliabil, care nu are sârmă, deci e mai ușor neavând metal în compoziție.

Totuși, te întreb: de ce le vrei atât de groase? Pe traseele frecventate de tine, un 2.1, maxim 2.2 e suficient. Nu te gândi că dacă e mai lat ai echilibru mai bun pe bicicletă, că nu o să mai aluneci. La toți ne fuge spatele când intrăm prin șanțuri, chestia e să înveți să controlezi bicicleta. Cauciucul te ajută, atât prin grosimea lui, prin presiunea corespunzătoare, dar mai ales prin aderența/cramponajul pe care o/îl are. Însă doar te ajută, TU trebuie să fi dibaci înainte de toate.
Și încă ceva: până la pădure cu ce ajungi? Mergi pe asfalt, pe stadă? Dar în parcuri nu te plimbi? Un cauciuc atât de lat și cu un cramponaj specific pt pădure/munte te va rupe, ajungi la pădure gata obosit, iar o plimbare în parc devine un calvar.

paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346677 26 iunie 2015 la 18:12

Mersi mult pentru raspuns. Da intradevar fac si drumuri pe asfalt. Pana la padure e asfalt. Fac si plimbari prin parc. Cam 40% sosea si 60% drum forestier, padure etc.
Nu doresc neaparat cauciucuri foarte groase, doar ca deocamdata neavand foarte multe informatii despre biciclete si piese, caut ce cred eu ca ar fi ok. Si ma gandeam ca daca iau un 2.4 o sa se preteze foarte bine la padure.
Deci sa ma duc pe conti? Bugetul meu e in jur de 300/set.
Am mai vazut ca altii folosesc cominatii, gen mai gros pe fata si mai subtire pe spate. Mai am inca de invatat multe. Principalul e ca ma prinde tot mai tare ciclismul:)). Imi place tot mai mult, mai ales mountain.
Totodata, ma gandeam la niste cauciucuri mai groase pentru a le folosi strict pe padure si cand vreau sa fac sosea sa le schimb cu cele pe care le am acum.

LE: De care conti zici? cele din magazin sau de pe bazar?

ultima modificare: 26 iunie 2015 la 18:14

Andrei Ionut

Trimite mesaj
Posturi: 67
Subiecte: 9

#346678 26 iunie 2015 la 18:43

Cele mai versatile mi se par Continental X King 2.2, sunt rapide pe sosea iar pe pamant iti ofera viteza, agilitate si aderenta buna, in plus de asta sunt si durabile. Ai 3 variante, varianta pe sarma, varianta pliabila, varianta pliabila cu black chilli. Am vazut la un moment dat un site din Romania, destul de putin cunoscut care avea niste oferte foarte bune la varianta a doua, cele plabile, undeva pe la 100 de ron( de obicei sunt 150).

paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346682 26 iunie 2015 la 19:21

http://bikes2go.ro/anvelope?product_id=554&mfp=path[97_139]
De astea zici?

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#346683 26 iunie 2015 la 19:30

Dap, alea. Sint excelente pt ce vrei tu plus ca 2.2-ul lui Continental nu e foarte lat.

Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1769
Subiecte: 2

#346686 26 iunie 2015 la 20:06

Mai ok ar fi cele de aici. Continental Mountain King II ProTection Black Chili. Calitativ sunt mai bune, peste cele de la bikeshopbm.ro De aceea și diferența mare de preț dintre ele. Problema e că sunt 2.4, groase rău. Poți avea surpriza nici să nu îți încapă pe spate. Sau să-ți atingă cu crampoanele potcoava de la furcă, Continental sunt știute că au talonul mai înalt decât majoritatea anvelopelor.

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#346687 26 iunie 2015 la 20:27

1. Mountain King nu sint gume de XC
2. Tot ce e guma protection are 100gr+ fata de variantele normale.
3. 2.4 e stupid de mult pt o guma de XC.

Eduard Motoi

Trimite mesaj
Posturi: 606
Subiecte: 22

#346688 26 iunie 2015 la 20:42

Si eu recomand Continental. De asemeni, si Michelin face anvelope bune.

Sunt curios totusi cu ce gume de fabrica vine Devron-ul ala.

ultima modificare: 26 iunie 2015 la 20:43

Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#346689 26 iunie 2015 la 20:53

WTB Vigilante are aderenta foarte buna pe orice fel de teren si in orice stare, uscat, ud, nu conteaza. E unul din cele mai cautate cauciucuri all mountain din ziua de azi, si probabil cel mai bun cauciuc cu care m-am dat vreodata. Downside-ul este ca e cam greu.... Ti-l recomand insa pentru ture la munte, si-n plus, merita la banii astia...
Altfel, pentru ture la munte, nu ti-as recomanda un cauciuc mai subtire de 2.25, si asta numai pe roata din spate... atentie si la presiunea din roti, aderenta cauciucului depinde de ea,... eu nu am in Vigilante mai mult de 20-25 psi niciodata...

Daca esti incepator, arunca un ochi pe link-urile astea, o sa iti foloseasca...
http://www.bike198.com/right-tire-setup-trail-bike/ http://www.wtb.com/blogs/wtb/14980561-the-tires-question

ultima modificare: 28 iunie 2015 la 09:45

paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346695 26 iunie 2015 la 21:59

http://www.bikezone.ro/cauciucuri-bicicleta/wtb/wolverine-ss-comp-27-5x2-0/
Astea sunt cauciucurile care vin pe Devron. Pentru sosea sunt ok, dar cand intru pe teren accidentat se schimba treaba.

300 de lei e bugetul meu, deci sa inteleg ca ar fi ok sa iau WTB Vigilante? In descriere vad ca scrie Tubeless. Pot sa le folosesc cu camera? Nu am jante tubeless.

Multumesc tuturor pentru recomandari!

Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#346697 26 iunie 2015 la 22:11

Sigur ca poti sa le folosesti cu camere. La nivel practic, cauciucurile tubeless sunt proiectate sa ruleze la presiuni mai variate decat cele normale, atata tot. Daca vrei sa rulezi tubeless, poti sa adaptezi jentile destul de usor, folosind un kit de conversie.

ultima modificare: 26 iunie 2015 la 22:59

paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346700 26 iunie 2015 la 22:14

Am vazut o recomandare:
Fata:
http://www.bikeshopbm.ro/cauciucuri-275/1557-maxxis-ardent-foldable-275x240.html

Si conti x-king 2.2 sau maxxis aspen 2.25 spate

Ce ziceti?

ultima modificare: 26 iunie 2015 la 22:24

Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#346704 26 iunie 2015 la 22:25

Am folosit un sezon si ceva combo-ul Ardent 2.4 fata/2.25 spate. E o combinatie excelenta, ieftina si destul de usoara, dar... nu atat de buna pe ud/noroi/mazga ca Vigilante, si se consuma ceva mai repede ca alte cauciucuri. Dar e de luat in calcul, e o combinatie care vine pe multe biciclete de trail de top...

ultima modificare: 28 iunie 2015 la 09:48

Andrei Ionut

Trimite mesaj
Posturi: 67
Subiecte: 9

#346711 26 iunie 2015 la 22:38

Da, eu de alea vorbeam

paul colta

Trimite mesaj
Posturi: 32
Subiecte: 3

#346964 29 iunie 2015 la 17:01

am vazut acum scris pe janta ETRTO 47-57 mm. Asta inseamna ca pot sa folosesc cauciucuri de maxim 2.25? Tot nehotarat am ramas...

Eduard Motoi

Trimite mesaj
Posturi: 606
Subiecte: 22

#346990 29 iunie 2015 la 19:46

Nu stiu chineza standardelor tehnice, dar poti sa masori latimea jantei. Am vazut ca multe jante astazi sunt inguste. La o janta de 20 mm latime, parca n-as pune nimic peste 2.25. Arata cam aiurea si am impresia ca afecteaza putin si modul in care iei curbele, desi si cauciucul in sine contribuie la senzatia de stabilitate, respectiv instabilitate.

Nu vad necesitatea unui cauciuc mai lat de 2.2 oricum. Doar daca mergi pe zapada sau nisip, sau chiar ai nevoie de aderenta pe spate cand cobori dealul in viteza. Basca ca sunt si mai grele, pun o rezistenta mai mare la rularea pe astfalt etc.

ultima modificare: 29 iunie 2015 la 19:50

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro