Forum
Esti aici:
Subiect: Recomandare fat bike full suspension - buget maxim 1000e
#11096
Postat de Andrei G
Subiect deschis de la 16 iulie 2021 la 19:39
Raporteaza
Salut. Sunt amator, o sa ies pe deal probabil de doua ori pe luna si nu am pretentii exagerate de calitate, doar sa nu cada roata la prima groapa mai serioasa.
Am mai avut un dhs de bazar full suspension acum vreo 10 ani care m-a multumit pe total(cu toate ca mai scartaia una alta). Deci nu am cine stie ce standarde sau pretentii si sunt ok cu asta.
As dori o recomandare de fat bike full suspensie de la o firma consacrata pana in 1000 euro. Eu nu am gasit decat chinezarii pe aliexpress pe la 400-500 euro sau ceva firma dubioasa in spania www.helliot-bikes.eu la 350 euro dar cu recenzii proaste pe amazon. Aveti vreo alternativa sa imi recomandati? Multumesc.
Am mai avut un dhs de bazar full suspension acum vreo 10 ani care m-a multumit pe total(cu toate ca mai scartaia una alta). Deci nu am cine stie ce standarde sau pretentii si sunt ok cu asta.
As dori o recomandare de fat bike full suspensie de la o firma consacrata pana in 1000 euro. Eu nu am gasit decat chinezarii pe aliexpress pe la 400-500 euro sau ceva firma dubioasa in spania www.helliot-bikes.eu la 350 euro dar cu recenzii proaste pe amazon. Aveti vreo alternativa sa imi recomandati? Multumesc.
Postat de Andrei G la 16 iulie 2021 la 19:39
0
0
Salut. Sunt destul de sigur ca bicicleta pe care o cauti nu exista - nu de la un brand consacrat, cel putin. Sunt cativa care fac genul asta de bicicleta (din producatorii mainstream imi vin in minte doar Cube si Scott si Surly; cu siguranta mai sunt si altii), dar doar in configuratie hardtail, cu furca fixa sau maxim 120 mm. Un fat bike full e o chestie lipsita de sens din mai multe puncte de vedere, asa incat ar trebui sa te uiti doar la hardtail.
Pe de alta parte, chiar crezi ca traseele pe care te duci necesita ceva atat de masiv? Un hardtail normal nu si ar face treaba mai bine? Nu scriu asta cu gandul de a te descuraja, ci doar ca sa te gandesti bine unde folosesti bicicleta, cat de mult si daca ai intr adevar nevoie de un fat bike. De asemenea, niste date privind inaltimea, greutatea etc, ar fi de folos
Pe de alta parte, chiar crezi ca traseele pe care te duci necesita ceva atat de masiv? Un hardtail normal nu si ar face treaba mai bine? Nu scriu asta cu gandul de a te descuraja, ci doar ca sa te gandesti bine unde folosesti bicicleta, cat de mult si daca ai intr adevar nevoie de un fat bike. De asemenea, niste date privind inaltimea, greutatea etc, ar fi de folos
Postat de Ioachim Mihalache la 16 iulie 2021 la 20:31
0
0
Multumesc de raspuns.
Inaltime 1.90, 90 kg, fumator, as vrea sa merg pe poteci offroad in weekend.
Sincer, nu, nu cred ca traseele vor necesita asa ceva si evident ca nu am nevoie de un fat bike full suspensie pentru ele, dar totusi vreau una. De fapt cel mai probabil m-as descurca cu orice bicicleta mtb.
Ideea de fat bike, dubla suspensie si eventual inca o suspensie pe scaun mie imi surade la fel cum unora le surade ideea de a face soft offroad cu un touareg in loc de un wrangler. De ce nu? In afara de pedalat mai greu, singurul impediment e ca o sa ma barfeasca colegii de poteca "baa uite si la cocalarul ala cu chinezaria aia, ce blasfemie, fat bike inutil, ii ajungea o rigida de 29 plus size, fat bike bun doar pe zapada si nisip hurr durr, fat bike rau, plus size bun"? Va respect convingerile si sper ca nu am insultat pe nimeni cu ce am zis, dar eu nu sunt un purist, nu ma intereseaza viteza, nu fac bani din asta, vreau doar sa ma plimb linistit in super comfort (raportat la standardele de ciclism) pe dealuri, poteci, mai fac o poza, mai fumez o tigara, etc, doar sa scap de nebunia orasului. De asemenea, vreau sa testez diverse motoare electrice pe care le am ramase de la diferite proiecte si sa fac o conversie DIY iar un cadru de fat bike se potriveste mai bine la prinderile pe care mi le imaginez ca le voi implementa si la greutatea pe care o voi adauga.
Am cochetat si cu varianta de hardtail fatbike, dar mi-e ca o sa regret mai incolo stiind ca m-am limitat, de asta as prefera ceva full suspensie din start, preferabil din otel, sa am o baza rezistenta si pretabila la eventuale modificari prin gaurire/sudura/etc.
Daca nu o bicicleta completa, macar un cadru complet de fat bike full suspensie din otel (rezistent si de calitate) gasesc de la o firma consacrata?
Inaltime 1.90, 90 kg, fumator, as vrea sa merg pe poteci offroad in weekend.
Sincer, nu, nu cred ca traseele vor necesita asa ceva si evident ca nu am nevoie de un fat bike full suspensie pentru ele, dar totusi vreau una. De fapt cel mai probabil m-as descurca cu orice bicicleta mtb.
Ideea de fat bike, dubla suspensie si eventual inca o suspensie pe scaun mie imi surade la fel cum unora le surade ideea de a face soft offroad cu un touareg in loc de un wrangler. De ce nu? In afara de pedalat mai greu, singurul impediment e ca o sa ma barfeasca colegii de poteca "baa uite si la cocalarul ala cu chinezaria aia, ce blasfemie, fat bike inutil, ii ajungea o rigida de 29 plus size, fat bike bun doar pe zapada si nisip hurr durr, fat bike rau, plus size bun"? Va respect convingerile si sper ca nu am insultat pe nimeni cu ce am zis, dar eu nu sunt un purist, nu ma intereseaza viteza, nu fac bani din asta, vreau doar sa ma plimb linistit in super comfort (raportat la standardele de ciclism) pe dealuri, poteci, mai fac o poza, mai fumez o tigara, etc, doar sa scap de nebunia orasului. De asemenea, vreau sa testez diverse motoare electrice pe care le am ramase de la diferite proiecte si sa fac o conversie DIY iar un cadru de fat bike se potriveste mai bine la prinderile pe care mi le imaginez ca le voi implementa si la greutatea pe care o voi adauga.
Am cochetat si cu varianta de hardtail fatbike, dar mi-e ca o sa regret mai incolo stiind ca m-am limitat, de asta as prefera ceva full suspensie din start, preferabil din otel, sa am o baza rezistenta si pretabila la eventuale modificari prin gaurire/sudura/etc.
Daca nu o bicicleta completa, macar un cadru complet de fat bike full suspensie din otel (rezistent si de calitate) gasesc de la o firma consacrata?
Postat de Andrei G la 16 iulie 2021 la 22:17
0
0
Din cate stiu eu nu, si chiar daca ar face, un cadru full normal cu tot cu amortizor te poate duce lejer peste 1000e. Cel mai probabil nu vei gasi asa ceva la brandurile de renume, motiv pentru care imi este greu sa cred ca cineva de aici iti poate "recomanda" asa ceva. Daca spui ca, cauti "super comfort" parerea mea este ca mai bine iti iei ceva cu o suspensie bine gandita si o sa pe marimea ta (seile late cu arcuri nu inseamna ca sunt confirtabile daca nu sunt conpatibile tu anatomia ta, dai pe google sa vezi care e treaba cu ele), decat sa iti cumperi o ciudatenie care flexeaza din toate incheieturile si care mai mult te va incurca la pedalat. Incearca sa pedalezi la deal pe o bicla de DH sa vezi cum este, iti garantez ca nu te vei simti comfortabil desi are toata suspensia din lume.
Acestea fiid zise, exista biciclete cu roti plus size adica pana la 3" mi se pare, zic eu, un compromis rezonabil.
Acestea fiid zise, exista biciclete cu roti plus size adica pana la 3" mi se pare, zic eu, un compromis rezonabil.
Postat de Razvan Mar editat la 18 iulie 2021 la 05:43
0
0
Tu ai nevoie de o bicicleta pentru fumători!
În loc de bidon pentru apa și trusa de scule, montezi o scrumieră și o bricheta...
În loc de bidon pentru apa și trusa de scule, montezi o scrumieră și o bricheta...
Postat de Laurentiu Zotta la 18 iulie 2021 la 08:43
0
0
:)
Radem noi dar e cam trist, si fumeaza si vrea sa se chinuie cu panarame de fatbikes...
Vrei confort stai pe canapea, vrei sa faci miscare ia bicicleta normala, adecvata conditiilor in care intentionezi sa o folosesti.
Vrei sa o arzi si fumator fara fitness dar sa mergi relativ repede, ia electrica, una construita de la inceput/ de-a gata e-bike nu incropeli.
Parerea mea
Radem noi dar e cam trist, si fumeaza si vrea sa se chinuie cu panarame de fatbikes...
Vrei confort stai pe canapea, vrei sa faci miscare ia bicicleta normala, adecvata conditiilor in care intentionezi sa o folosesti.
Vrei sa o arzi si fumator fara fitness dar sa mergi relativ repede, ia electrica, una construita de la inceput/ de-a gata e-bike nu incropeli.
Parerea mea
Postat de Calin Neagu la 18 iulie 2021 la 14:41
0
0
Eu sunt foarte curios de o chestie : daca tu , inainte sa postezi aici, ai cauat ceva pe google legat de tema asta? Sau pur si simplu ti s-a aprins tie becul la ideea asta si gata ai si postat aici.
Aici ai foarte mare dreptate, se pare ca nu prea ai repere bune in ceea ce priveste o bicicleta decenta , pt ca DHS full suspension inseamna calorifer pe roti.
Ideal ar fi sa cautii /imprumuti/inchiriezi o bicicleta normala si sa faci traseele pe cere planuiesti sa le parcurgi cu strutzocamila ca sa-ti dai seama de abilitatile tale si de cerintele terenului. Inteleg ca vrei tu sa iesi din tipare, insa poate motivul pt care fatbike-urile nu au prins e pt ca nu sunt tocmai utile. Iar pe langa Cluj, nu stiu eu cum urci pantele cu 18kg de bicicleta; or fi fattie-urile ok la coborari, insa tot trebuie sa ajungi in varful dealului pt asta , nu ?
Nu e tocamai identica comparatia. Ce vrei tu sa faci e sa folosesti un Peugeot 3008 DKR sau X-Raid Mini JCW pt a urca in confort un deal ... e overkill si total inutil, dar se poate daca principiul care primeaza e "De ce nu?".
Astea erau construite o data , cand hype-ul era mare. insa observi ce preturi aveau :
https://salsacycles.com/bikes/archive/2017_bucksaw_carbon_xo1
https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/mountain-bikes/fat-bikes/farley-ex/farley-ex-8/p/17074/
Ca ultima solutie,daca mergi tot in directia asta, poti comanda pe marinobike.com un cadru custom , insa fii sigur ca intregul build te va duce departe, foarte departe de 1000euro.
Sau iei un atv si mergi cu max 25km/h , ai si posibilitatea sa observi natura , poti sa faci linistit si pauza de tigara.
Spor in toate!
...Am mai avut un dhs de bazar full suspension acum vreo 10 ani care m-a multumit pe total(cu toate ca mai scartaia una alta). Deci nu am cine stie ce standarde sau pretentii si sunt ok cu asta...
Aici ai foarte mare dreptate, se pare ca nu prea ai repere bune in ceea ce priveste o bicicleta decenta , pt ca DHS full suspension inseamna calorifer pe roti.
Ideal ar fi sa cautii /imprumuti/inchiriezi o bicicleta normala si sa faci traseele pe cere planuiesti sa le parcurgi cu strutzocamila ca sa-ti dai seama de abilitatile tale si de cerintele terenului. Inteleg ca vrei tu sa iesi din tipare, insa poate motivul pt care fatbike-urile nu au prins e pt ca nu sunt tocmai utile. Iar pe langa Cluj, nu stiu eu cum urci pantele cu 18kg de bicicleta; or fi fattie-urile ok la coborari, insa tot trebuie sa ajungi in varful dealului pt asta , nu ?
Ideea de fat bike, dubla suspensie si eventual inca o suspensie pe scaun mie imi surade la fel cum unora le surade ideea de a face soft offroad cu un touareg in loc de un wrangler. De ce nu?
Nu e tocamai identica comparatia. Ce vrei tu sa faci e sa folosesti un Peugeot 3008 DKR sau X-Raid Mini JCW pt a urca in confort un deal ... e overkill si total inutil, dar se poate daca principiul care primeaza e "De ce nu?".
Astea erau construite o data , cand hype-ul era mare. insa observi ce preturi aveau :
https://salsacycles.com/bikes/archive/2017_bucksaw_carbon_xo1
https://www.trekbikes.com/us/en_US/bikes/mountain-bikes/fat-bikes/farley-ex/farley-ex-8/p/17074/
Ca ultima solutie,daca mergi tot in directia asta, poti comanda pe marinobike.com un cadru custom , insa fii sigur ca intregul build te va duce departe, foarte departe de 1000euro.
Sau iei un atv si mergi cu max 25km/h , ai si posibilitatea sa observi natura , poti sa faci linistit si pauza de tigara.
Spor in toate!
Postat de Adrian Damian editat la 18 iulie 2021 la 14:53
0
0
Eu as mai introduce ceva in caietul de sarcini: sa fie pliabila.
Postat de Laurentiu Zotta la 18 iulie 2021 la 18:07
0
0
Ce pot sa mai zic? Este clar ca avem pe aici ori profesionisti, ori snobi, insa eu nu apartin niciunei categorii de care am mentionat. Altfel nu imi explic obsesia observata mai peste tot legata de greutatea bicicletei, folositul ei in scopuri sau situatii neconforme cu biblia ciclismului sau alte reguli pe care am indraznit sa le incalc.
Nu consider ca daca am mentionat ideea de confort trebuie sa stau pe canapea, nu "sa ma dau cu panarame de fatbikes strutocamile", "calorifere pe roti", etc. Voi va auziti? Chiar atat de convinsi sunteti ca fara o bicicleta full carbon de 4k euro, un oarecare nu este in stare sa urce un deal de Cluj, in ritmul lui, si sa se bucure de o plimbare? Daca bicicleta are si 10kg in plus, imi dau suflul si mor pe traseu? Scurtez traseul sau iau o pauza scurta. Nu iau curbele destul de ager si nu voi bate niciodata timpul lui xulescu? Nu inteleg.. Care e problema la o bicicleta mai grea? Sincer, as vrea sa aud pareri.
Nu e vorba de iesit din vreun tipar, pentru ca eu nici macar nu cunosc tiparul. Sunt complet rupt de realitatea in care traiti voi si sincer cred ca e mai bine asa. Am studiat solutiile constructive oferite pe piata din punct de vedere tehnic, am vazut niste clipuri pe youtube cu fatbikes si am ajuns la propria concluzie ca un fat bike cu full sus ajutata de un motor electric de putere mica legat la o foaie este exact ce am nevoie. M-am si dat cu una si e foarte ok, controlabila si da, se poate pedala, se poate ridica. Din pacate era hardtail iar comportamentul la borduri sau obstacole mi se pare inacceptabil. Ma doare fix jos ca e mai eficienta la pedalat sau mai usoara cu 500 de grame, nu o sa imi iau hardtail in veci.
In incheiere, va sugerez politicos sa iesiti un pic din aceasta bula elitista; daca ai dhs nu inseamna ca "te dai cu caloriferul pe roti". Nici nu am apucat sa achizitionez ceva si ati reusit sa imi distrugeti entuziasmul, mai putin legat de plimbat cu bicicleta in sine, cat mai mult legat de comunitatea de ciclism. Cu mici exceptii, nu vad potential de a-mi aduce o contributie pozitiva in viata daca vreodata m-as asocia grupului vostru. Sper doar ca ma insel si in sufletul vostru e mai importanta activitatea de plimbat cu bicicleta propriu zisa, decat frustrarea ca nu ai ultima furca de compozit de carbon mai usoara cu 150 grame sau obsesia ca trebuie neaparat sa folosesti un tip special de bicicleta pentru un traseu anume.
Nu consider ca daca am mentionat ideea de confort trebuie sa stau pe canapea, nu "sa ma dau cu panarame de fatbikes strutocamile", "calorifere pe roti", etc. Voi va auziti? Chiar atat de convinsi sunteti ca fara o bicicleta full carbon de 4k euro, un oarecare nu este in stare sa urce un deal de Cluj, in ritmul lui, si sa se bucure de o plimbare? Daca bicicleta are si 10kg in plus, imi dau suflul si mor pe traseu? Scurtez traseul sau iau o pauza scurta. Nu iau curbele destul de ager si nu voi bate niciodata timpul lui xulescu? Nu inteleg.. Care e problema la o bicicleta mai grea? Sincer, as vrea sa aud pareri.
Nu e vorba de iesit din vreun tipar, pentru ca eu nici macar nu cunosc tiparul. Sunt complet rupt de realitatea in care traiti voi si sincer cred ca e mai bine asa. Am studiat solutiile constructive oferite pe piata din punct de vedere tehnic, am vazut niste clipuri pe youtube cu fatbikes si am ajuns la propria concluzie ca un fat bike cu full sus ajutata de un motor electric de putere mica legat la o foaie este exact ce am nevoie. M-am si dat cu una si e foarte ok, controlabila si da, se poate pedala, se poate ridica. Din pacate era hardtail iar comportamentul la borduri sau obstacole mi se pare inacceptabil. Ma doare fix jos ca e mai eficienta la pedalat sau mai usoara cu 500 de grame, nu o sa imi iau hardtail in veci.
In incheiere, va sugerez politicos sa iesiti un pic din aceasta bula elitista; daca ai dhs nu inseamna ca "te dai cu caloriferul pe roti". Nici nu am apucat sa achizitionez ceva si ati reusit sa imi distrugeti entuziasmul, mai putin legat de plimbat cu bicicleta in sine, cat mai mult legat de comunitatea de ciclism. Cu mici exceptii, nu vad potential de a-mi aduce o contributie pozitiva in viata daca vreodata m-as asocia grupului vostru. Sper doar ca ma insel si in sufletul vostru e mai importanta activitatea de plimbat cu bicicleta propriu zisa, decat frustrarea ca nu ai ultima furca de compozit de carbon mai usoara cu 150 grame sau obsesia ca trebuie neaparat sa folosesti un tip special de bicicleta pentru un traseu anume.
Postat de Andrei G la 21 iulie 2021 la 00:13
0
0
Bine zici, nu prea te potrivești pe forum... Aici găsești oameni care se pricep la biciclete, cărora le place să se dea și care nu o să poată recomanda vreodată cuiva să își cumpere un fatbike fs cu care să urce pe dealuri, ba încă să dea și 1000 de euro... Ai primit răspunsuri la subiect, ai fost luat și la mișto, nu trebuia să te superi pentru asta, ce ai cerut tu se cam bate cap in cap cu ce face un biciclist care se respectă, și băieții de pe aici sunt bicicliști, ceea ce tu nu ești...
Pe banii tai cumpără-ți ce vrei, important e să te dai, indiferent cu ce, iar dacă vei simți nevoia de ceva mai bun mai schimbi pe parcurs. Spor la pedalat!
Pe banii tai cumpără-ți ce vrei, important e să te dai, indiferent cu ce, iar dacă vei simți nevoia de ceva mai bun mai schimbi pe parcurs. Spor la pedalat!
Postat de Marius Chereja la 21 iulie 2021 la 06:15
0
0
Postat de Calin Neagu editat la 21 iulie 2021 la 10:15
0
0
mai gasesti 9 fumatori si o iei la 600 USD (plus transport):
https://feiruiebike.en.made-in-china.com/product/CNWmQgErVPVf/China-2018-Fat-Tire-Full-Suspension-Bafang-MID-Drive-Motor-Electric-Bike-Bicycle-Ebike.html
Are succes la fete
Si toate ii zambesc
Cand ii privesc in taina
De el se indragostesc
Dar lui ii place o fata
Si fuge dupa ea
Cu 90 la ora
Asta e parerea mea
Refren:
Vitezomanul Gica
Şi-a luat masina mica
Rosie ca focul
Sa`i surada norocul
Fata e frumoasa
Dar si`ar dorii ceva
Inelul de logodna
Asta e parerea mea
Lovit de sentimente
Si de o iubire grea
Tot cumpara cadouri
Nu poate renunta
Fata ii zambeste
Asa cum stie ea
Cu o dragoste ciudata;
Asta e parerea mea
https://lyricstranslate.com
https://feiruiebike.en.made-in-china.com/product/CNWmQgErVPVf/China-2018-Fat-Tire-Full-Suspension-Bafang-MID-Drive-Motor-Electric-Bike-Bicycle-Ebike.html
Are succes la fete
Si toate ii zambesc
Cand ii privesc in taina
De el se indragostesc
Dar lui ii place o fata
Si fuge dupa ea
Cu 90 la ora
Asta e parerea mea
Refren:
Vitezomanul Gica
Şi-a luat masina mica
Rosie ca focul
Sa`i surada norocul
Fata e frumoasa
Dar si`ar dorii ceva
Inelul de logodna
Asta e parerea mea
Lovit de sentimente
Si de o iubire grea
Tot cumpara cadouri
Nu poate renunta
Fata ii zambeste
Asa cum stie ea
Cu o dragoste ciudata;
Asta e parerea mea
https://lyricstranslate.com
Postat de Laurentiu Zotta editat la 21 iulie 2021 la 10:15
0
0
Discutate recent pe forum