Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Altenative la GT Avalanche Expert 2020


Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408787 saptamana asta miercuri la 07:39

Salutare!
Povestea este pentru unii cunoscută de la topicul cu problema la transmisie SX 1x12 (nu are nici o vina transmisia), dar am sa reiau pe scurt: la sfarșitul lui aprilie 2020 am achiziționat un GT Avalanche Expert 2020. Anterior acestei achiziții am deținut un RR 520.
De ce am cumpărat această bicicletă?
- cadrul care îmi place cu un design mai deosebit față de restul
- transmisie 1x12. Daca tot vand bicicleta cu 3x8 nu vad rostul sa iau 2x10, 2x11
- furcă RS Recon de 120mm (brațe de 32). Anterior am avut pe RR520 un RS 30 Gold (100 mm cu brate de 30mm)
- TA pe față (aș fi dorit full, dar na, măcăr era pe față)
- rutare internă, aspect mult mai curat al cadrului, mai ușor de curățat
- BB pe filet, nu presfit.
- cauciucuri 29x2.25
- HT conic, HTA de 68,5 grade (ADN de trail :) )
Bicicleta mai avea o serie de avantaje (descoperite ulterior): suport pentru două bidoane, pregătire rutare dropper post.
Una peste alta o bicicleta care să justifice banii și progresul de la ce am avut înainte. Că doar de aia plătim mai mult, nu?

Am realizat după mult chin că este o problema de fabricație la cadru, lucru confirmat de magazin, deci bicicleta este returnată. Problema este că momentan nu pot primi un cadru din cauza problemelor de furnizare. Ma rog, aici o bila neagră pentru GT, un producator mare susținut de un gigant industrial. Să nu poți furniza un cadru mi se pare de tot rahatul, că sunt convins că biciclete complete se fac în continuare. Magazinul mi-a spus că în septembrie se va face aprovizionare. Eu sincer sunt sceptic, septembrie poate să fie și începutul lui octombrie, nu știu cum vor veni cadrele, daca vor arăta la fel ca cel cumpărat (negru total, nu îmi plac astea colorate, de obicei destul de discutabil).
Una peste alta m-am trezit în mijlocul sezonului, fără bicicletă (magazinul returnează evicent banii fără probleme).

Prima reacție a fos să îmi bag picioarele, să mă reped la Decathlon și să îmi iau un XC50. Bicicleta anterioară a mers de a rupt pământul, am garanție la cadru pe viață, am magazine peste tot și cu siguranță nu trebuie să aștept o viață să vină un cadru așa cum se întâmplă la GT. Dar din păcate, modelul nu prea îmi convine:
- are presfit (clar nu vreau să aud)
- furcă, nici un progres față de ce am avut
- rutare externă , ca pe vremea bunicii
- cauciucuri 29x2,10
Avantaj: TA față spate. Aș fi trecut peste furcă și rutarea vieții, dar presfitul mi-a tăiat elanul.

Si acum hai cu algoritmul (vorba simpaticului Dan Cadar de la Zona IT), ce alternative am? Și când zic alternative nu mă gândesc la prețuri de 1000+ de euro, că sunt aberații care nu se justifică sub nici o formă pentru scopul în care folosim majoritatea o bicicletă.
Furca de 120mm nu e un must (sincer resimțeam un pic poziția la mers pe plat, atât cât am reușit să merg cu defunctul GT), dar restul le cam vreau (1x12, TA, BB pe filet, rutare interna), că altfel de ce dreaq sa dau un pumn de bani pentru o bicicletă marginal superioară unui RR520.
Dacă stau degeaba vara asta, presimt ca dau de permis pentru moto. :)
Deci, alternative?

Mulțumesc anticipat!

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 07:47

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408788 saptamana asta miercuri la 08:36

Alternativa in momentul asta e sa iei unul dintre cadrele astea asta pana mai sunt pe stoc:

https://nordestcycles.com/en/product/sardinha-frame
https://alpkit.com/collections/sonder-frontier/products/sonder-frontier-frame-and-fork

Si sa-ti construiesti singur. Ia si un mech hanger in plus. Iti mai comanzi o furca RS Judy sau Recon, o transmisie Deore 5100 sau 6100. Roti sau cauti un set sau iti construiesti cu butuci Deore sau SLX. Daca vrei iti dau shortlist-ul meu de jante de 30 mm. Pana in septembrie te dai cu ea.

Daca nu ai chef sa-ti construiesti, pe pre-order din 4 iulie + 4 saptamani, deci in august o ai:

https://alpkit.com/collections/sonder-frontier/products/sonder-frontier-sx-eagle

dai pe "Buy Now" si il poti configura cu roti plus sau 29", sau alta furca, ghidon, dropper, sa etc.

Biciclete intregi mai sunt ceva Scott-uri 980 si 970, Merida Big Nine, un Korss Dust de trail, scump si destule solutii de compromis la peste 1000€.

Eu am facut precomanda pentru Sardinha 2 kit ca nu mai aveau marimea mea pe stoc, insa probabil ca doar la anul am s-o termin ca am cu ce ma da si nu ma grabesc. Mai era Nordest Britango dar e pe preorder cu livrare in septembrie acum. Nu mai iau biciclete intregi decat de la Kona si inca cateva companii de nisa gen Ragley. Tot timpul am nemultumiri referitoare la roti, la transmisie sau la altceva si de obicei perfer sa imi construiesc. Cu Camino-ul am iesit la pretul biuld-ului lor cu Apex drop bar mechanical, insa cu GRX400 hidraulic 2x, roti DT Swiss cu butuci SLX, cuvete Octane One si kit Ritchey Comp. Daca aveau build 2x cu GRX400 nu ma incurcam, cumparam de la ei si schimbam kit-ul.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 13:24

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 803
Subiecte: 2

#408797 saptamana asta miercuri la 14:19

Pressfit nu e ceva de fugit ... folosesc de mai multi ani si sincer e super, nu am avut nici o problema.
Rutare externa poate sa fie un avantaj pentru intretinere.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 14:19

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#408800 saptamana asta miercuri la 15:16

Daca gasesti RR XC50 marimea ta ia-l.
La acei bani e f bun, + starea actuala de rahat dpdv al achizitiei de bicla.

Ori te dai acum ori la anul.

+1
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408801 saptamana asta miercuri la 15:22

Gelu, e faina ideea sa iti faci singur o bicicleta si sunt de acord ca este frustrant sa dai o grmada de bani si sa gasesti tot felul de componente sub limita acceptabilului, dar nu prea m-as baga pentru ca e cam prea mult pentru mine. Trebuie scule sau eventual acces la un service (nu prea am nici una din ele), o gramada de chestii care trebuie sa se potriveasca si pentru care nu am cunostintele complete si cred ca la final ies ce ceva mixt (nou-sh). In plus cadrul, furca si rotile sunt destul de scumpe, cred ca numai cu astea depasesc bugetul pe intreg avalanche-ul. Deci, nu prea.

Ionut, pressfit se cam plange lumea iar partea de mentenanta e si ea greoaie. Rutarea externa e urata, cea interna daca e facuta cum trebuie, nu e problema cu intretinerea, sau in cel mai rau caz necesita un pic atentie.

Noah, bag seama ca avalanche-ul pe care nu il am este un best buy :)
Ma gandesc ca e placut si toamna de dat cu bicicleta. De fapt cel mai placut pentru mine este primavara si toamna. Vara, cu canicula asta, e cam naspa. Mai am si niste proiecte de realizat prin gospodarie, ceva de lucru pe partea profesionala, cred ca cu ceva strans din dinti, am sa rezist pana la toamna. Efectiv nu gasesc alternative macar pe aproape cu ce am enumerat la GT Avalanche Expert. Ce ghinion sa am cadru cu defect.

@Calin: bine zis, daca este pe stock. OMG, ce a patit toata lumea asta? Ca nu vad nici un biciclist pe strada.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 15:26

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408802 saptamana asta miercuri la 15:39

Deci, trebuie sa cer scuze public Dorel Industries, ca am zis ca nu sunt in stare sa aduca cadre. Vad ca aproape nimeni nu are biciclete. Nici macar Decathlon. Si eu care ma repezeam sa imi iau XC 50.
Beton. Chiar is curios cand se va debloca situatia asta?
Cred ca ma apuc de moto, cat s-or mai gasi si motociclete :)

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408806 saptamana asta miercuri la 16:21

Sincer am dubii ca or sa aiba in toamna. Cel mai bun deal mi se pare preorder la Frontier daca nu vrei sa-ti construiesti.

Ti-au dat banii inapoi sau de ce te gandesti la altceva?

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 16:22

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408810 saptamana asta miercuri la 17:05

Nu mi-au dat banii, era una din opțiuni.
Frontier e cu furcă de 100mm, nu sunt alte opțiuni. Și cadrul pare banal, cel puțin în ochii mei de nespecialist.
Oricum, e ceva ciudat. Bicicletele scumpe de la Decathlon nu se cumpărau neam. Și acum nu găsești mai nimic.
Cred că vine o criză economică zdravănă de tot.

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#408811 saptamana asta miercuri la 17:06

da, nu mi-as face sperante ca ajunge toamna asta...

Vlad Fratiman: ...Și acum nu găsești mai nimic.
Cred că vine o criză economică zdravănă de tot.

Prob nu s-au produs/adus 2-3 luni, si MULTA lume a cumparat bicicleta in ultimele luni, ca sa evite transportul in comun/ sa faca sport, alta optiune nu aveai.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 17:15

+1
Marin Popescu

Trimite mesaj
Posturi: 1292
Subiecte: 48

#408813 saptamana asta miercuri la 17:16

Pai le-ai dat mesaj la decthaton?
https://www.decathlon.fr/p/velo-vtt-xc-50-29-eagle-bleu/_/R-p-313013?mc=8575904&c=BLEU
Marimea M e in stoc de exemplu in Franta, la comanda
Asta inseamna ca e pe undeva prin depozitele din UE

[email protected]

dai mesaj si vezi ce se poate aduce la comanda, lasa siteul ca nu e deloc actualizat

+2
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408816 saptamana asta miercuri la 18:23

@Marin Popescu
Mie imi trebuie L, dar cu varianta decathlon nu prea ma inghesui. Am zis mai sus de ce. Probabil ca as gasi pe undeva, dar ....momentan mai stau.
O am in vedere, undeva la 60% intentie (furca de 100, pressfit, rutare hidoasa). Mi-am dorit atât de mult GT-ul avalanche că îmi este greu să iau în calcul altceva. Doar dacă corespunde pe multe chestii și tot rămâne cadrul care este banal la majoritatea astora care se învârt pe la 800-1000 de euro. Si faza e ca daca imi iau ceva cam cu aia raman, ca nu are rost sa mai schimb bicicleta de 4000 de lei cu alta, pierd la revanzare si ce sa imi iau, la 6000-7000, e irațional pentru nevoia mea?
Deci acel GT il aveam pe viață (desigur cu probabilitatea de rigoare). Nu vreau sa imi iau ceva la care sa am multe chestii care nu imi plac, mai bine nu imi mai iau.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 18:23

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#408817 saptamana asta miercuri la 18:37

o iei temporar, o vinzi la primavara cand gasesti ce vrei.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408818 saptamana asta miercuri la 18:50

Corect. E si motivul pentru care ti-am propus Sardinha sau Britango. De scule speciale nu prea ai nevoie, doar de o trusa din Decathlon, stand, o presa de cuvete dintr-o tija filetata si saibe, ciocan de cauciuc si un kit de aerisire pentru frane daca nu le iei gata asamblate. Piese iti putem zice ce sa iei, nu e inginerie spatiala, iar Shimano cel putin are documentatie foarte buna in care iti spune destul de clar ce potriveste cu ce. Cam in jur de 1100…1150€ ai sa iesi cu Deore M6100 (transmisie +frane) si RS Judy Gold cu boost through axle.

Esti prea fixat pe GT, sa stii ca mai sunt si alte biciclete mai faine.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 20:05

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408821 saptamana asta miercuri la 19:36

Calin Neagu: o iei temporar, o vinzi la primavara cand gasesti ce vrei.
Cu revânzarea nu e soluție, mai ales pe rockrider care pierde mult din cauza lipsei de brand. Cumpăr cu 3800 și vând cu 2500, nu e nici o afacere. Dacă iau rockridet, cu aia rămân, mai facem și altele în viața asta.

Gelu, Sardinha, Britango e pe oțel, sunt modele de nișă, nu e pentru mine ci pentru pasionații ca tine.
Mie îmi trebuie ceva mai de cocalari, gen Merida, Cannondale, GT, Scott :)

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408822 saptamana asta miercuri la 20:18

Poate de mass market vrei sa zici. De cocalari e e-bike Haibike X-Duro fully cu cip ca sa-i scoata limitarea de viteza.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 23:08

+1
Jon I

Trimite mesaj
Posturi: 4
Subiecte: 1

#408823 saptamana asta miercuri la 20:48

Eu as lua banii si mi-as lua un SH, pe care apoi l-as face cum vreau...
Toate magazinele de biciclete au probleme mari de aprovizionare, fabricile/depozitele au fost inchise etc

Nu te tenteaza nimic SH?
Cu 1000 eu gasesti ceva oferte interesante sau poti lua ceva de genul: https://www.olx.ro/oferta/bicicleta-specialized-rockhopper-29-IDdMeep.html#92a74ac2bc;promoted apoi sa adaugi ce iti doresti.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408824 saptamana asta miercuri la 20:59

Sh nu știu ce să zic. Dacă la una nou am avut defect de cadru ( adică ghinion maxim), vă dați seama ce iau sh.
Na, nu zic un nu absolut, dar e cam ultima variantă luată în considerare. Motivul este că îmi place să știu istoricul lucrurilor pe care le prețuiesc, e cam greu să ai asta la o bicicletă sh.
Ar fi o opțiune dacă aș sta într-o zonă cu oferte bogate gen București, Cluj, Brașov, dar în cazul meu am doar Iași că opțiune și opțiunile sunt limitate. Am să văd și ce găsesc pe Iași, dar nu am speranțe, mai ales că sunt multe criterii pe care le iau în considerare.
Oricum nu as lua sh fără să văd și sunt pretențios la aspect.

ultima modificare: saptamana asta miercuri la 21:34

Jon I

Trimite mesaj
Posturi: 4
Subiecte: 1

#408825 saptamana asta miercuri la 22:36

Faci o plimbare pana in Bucuresti, verifici cateva modele apoi te duci la o firma de curierat si ti-o trimiti acasa.
Raman la ideea de SH, gasesti inclusiv cu garantie ;)

Apoi e greu de comparat un Specialized cu un Rockrider de exemplu.

Dar daca esti genul care vrea risc catre 0 poti incerca si Cross nou etc

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 803
Subiecte: 2

#408829 saptamana asta joi la 09:45

Vlad Fratiman:
Ionut, pressfit se cam plange lumea iar partea de mentenanta e si ea greoaie. Rutarea externa e urata, cea interna daca e facuta cum trebuie, nu e problema cu intretinerea, sau in cel mai rau caz necesita un pic atentie.

Ce mentantanta sa faci la BB? cand ajunge mizerie in rulmentii aia, cam trebuie schimbati. Schimbatul il poti face cu o tija filetata si 2 saibe, te costa 5-10 lei "piesele astea" si le ai .. sau cum spui tu in cazul rutarii interne, pressfitul poate necesita un pic atentie.
Dar personal, dupa cateva pressfituri schimbate cred ca pot face operatiunea la fel de repede ca in cazul celor pe filet.
Problema pressfitului nu e "pressfitul" in sine care este o solutie inginereasca cel putin la fel de buna ca "filetul" dar problema apare la executia cadrului sau mai exact a bb-shellului care se face cu niste tolerante rusinoase. Aceste tolerante raman aceleasi si in cazul BB-ului pe filet.


Jon I:
Raman la ideea de SH, gasesti inclusiv cu garantie ;)


Garantia nu e valabila pentru al doilea proprietar. M-am lovit personal de chestia asta in 2 situatii.
In prima situatie cu piesa cumparata din Germania(shop online) mi-a fost inlocuita pe garantie fara probleme si discutii, desi eram al doilea proprietar.
A doua situatie, am apelat la garantie in Romania la un LBS in traducere magazin de caramida si mortar si nici macar nu am mai fost sunat sa fiu informat ca nu voi beneficia de garantie ... am sunat eu dupa 10 zile si mi s-a spus asa ... ca sunt nimeni pentru ei.
Nu as vrea sa generalizez(prea tare) dar in Romania, garantia inca nu exista, orice solicitare de garantie se transforma intr-o lupta.

ultima modificare: saptamana asta joi la 09:46

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408830 saptamana asta joi la 10:50

La filet producatorul o poate da in bara si mai rau, fiind o operatiune in plus care trebuie executata de pe ambele parti cu tarozii aliniati. Altfel stau dezaliniate cele doua parti ale rulmentului pedalier, axul pedalierului intra greu inauntru si opune rezistenta la invartire. Motiv pentru care si piesa ce conecteaza cele doua parti e fabricata din plastic - ca poata ceda. In industria auto au foarte multe repere cu press/interference fit, insa din cauza standardizarii si respectarii tolerantelor nu sunt niciun fel de probleme. In industria bicicletelor fiecare producator care vrea sa faca bani via practici anti-consumator sau sa se diferentieze de ceilalti isi inventeaza propriul standard (I'm looking at you Cannondale). Solutia e sa nu luati alta interfata pressfit inafara de BB86/BB92. Just say no. La cardele de carbon chiar nu exista solutie mai buna decat press fit.

https://wheelsmfg.com/bb-standards

Ionut, sunt curios cum demontezi BB-ul pressfit. De montat e simplu cu presa de cuvete, chiar si una improvizata, insa la cuvete ma chinui putin cu demontatul: batut cu o surubelnita de sacrificiu de jur imprejurul cuvetei.

ultima modificare: saptamana asta joi la 11:05

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 803
Subiecte: 2

#408831 saptamana asta joi la 11:07

@Gelu, deobicei nu folosesc surubelnita ci un antrenor de surubelnita ca are capul ala mai bont si nu zgarie bb shelul, dar mi-am confectionat si o scula dupa modelul Park Tool BBT-90.3 dintr-o tija interioara de la un dropperpost.
Aceasta din urma o folosesc in special daca doresc sa mai refolosesc BB-ul respectiv.
Cu antrenorul de surubelnita bat treptat BB-ul afara pentru a nu-l forta sa iasa stramb si sa risc sa deformez BB shellul.
Nu am schimbat niciodata cuvete pentru ca am avut tot integrate, insa cred ca poti improviza o scula asemanatoare cu cea de la Park Tool dintr-o teava.

ultima modificare: saptamana asta joi la 15:35

+1
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408832 saptamana asta joi la 11:30

Ionuț, îți dau dreptate in ce zici la postul anterior legat de pressfit.
Gelu, în legătură cu tipul de BB pe pressfit, nu prea cred că este ce spui tu la RR xc50. Angrenajul este Sram dub, nu mă pricep dar nu cred că este BB86/BB92.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408833 saptamana asta joi la 11:41

SRAM DUB este pentru mai multe shell-uri inclusiv BB86/BB92:

https://www.sram.com/en/sram/models/bb-dub-pf-a1

In descriere la XC50 scrie Monobloc pedalier "Press fit 92", deci e cu BB92.

https://www.decathlon.ro/bicicleta-xc-050-ltd-29-11v--id_8548144.html

Cu alte cuvinte n-ai motive de ingrijorare. Oricum DUB e ceva mai fiabil decat prostia aia de PowerSpline. Plus ca e mai fain decat GT-ul chiar daca e marca Dechatlon. Dropped chainstay, thru axles, echipare cu NX la < 4000 de lei, furca Judy cu boost si Poploc, anvelope decente. Uau! Eu doar ghidonul si saua le-as schimba pe el. Atat ca e XC pur, deci fara coborari prea tehnice.

ultima modificare: saptamana asta joi la 12:05

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 803
Subiecte: 2

#408834 saptamana asta joi la 11:46

Pressfit 92 este PF92 ca la Trek si e compatibil BB92.

+1
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408836 saptamana asta joi la 15:14

Ok, am înțeles. Noah, până la urmă, poate nu e chiar așa de rea alternativa.
Trebuie să ajung într-un Decathlon să o mai văd de aproape.
Faza bună este că la Decathlon probabil se vor reface stocurile mult mai repede și în general este mai multă stabilitate in aprovizionare. Este un magazin mare.
Să zicem că am ajuns la 70%-75% intenție de achiziție pe xc50.

Update: xc50 este cu echipare sx nu NX. Versiunea xc100 este cu NX.
Dar am impresia că anul trecut așa era, xc50 pe NX

ultima modificare: saptamana asta joi la 15:18

Calin S.

Trimite mesaj
Posturi: 6

#408838 saptamana asta joi la 18:11

XC50 LTD e cu NX
XC50 (versiunea noua) e cu SX, dar e Eagle, adica 12v

Eu am XC50 LTD si singurul lucru pe care l-am facut a fost sa tensionez rotile si sa le fac tubeless, de atunci "ride it like you stole it".

ultima modificare: saptamana asta joi la 18:12

+3
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408840 saptamana asta joi la 21:01

Corect, versiunea NX era 11s, cea noua e 12s
Dar fraților, lămuriți-ma. Acum vreun an, dacă ziceai că vrei să îți iei rockrider de la Decathlon, era că și cum fluierai in biserică. Ce s-a schimbat, că au aceleași modele, la aceleași prețuri?
Eu am mai spus-o, am mers cu rr520 de am rupt pământul, zero probleme, cu excepția BB-ului pe care l-am schimbat imediat.
Dacă rr520 avea roți de 29, nu o vindeam in veci, eventual făceam upgrade la frâne, așa de moft.

Update: se pare că discurile nu sunt centerlock la xc50. Deci tre să vând cheia și urechea de GT dacă merg pe xc50. F..ck

ultima modificare: saptamana asta joi la 21:07

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408842 saptamana asta joi la 23:38

Eu nu cunosteam modelul si nu erau epuizate stocurile, erau destule alternative. Acum efectiv nu mai sunt, iar pentru bugetul si asteptarile tale mie mi se pare foarte ok. M-am uitat acum la el si e chiar fain fata de ce este pe piata. Atat ca e XC si tu voiai mai de trail. Macar poti monta pe ea trei dimensiuni de roti, ceea ca mi se pare super.

Ce cheie? Cheie de angrenaj iti trebuie oricum. Si cea de pinioane. Urechea da.

ultima modificare: saptamana asta vineri la 10:05

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#408844 saptamana asta vineri la 00:59

Pai cheia de angrenaj ce să mai fac cu ea? XC50 e pe pressfit iar discurile sunt cu prinderi pe șurub. Nu știu unde mai merge.
Cu trail este un film de-al meu, dar cam nerealist, că din ce.merg, coborâre e 5%, deci na. E fun dar cam nejustificat. Oricum, prin.comparatie cu rr520 ar mai ajuta un pic roata pe 29 și poate geometria. Când am luat rr520, am luat XL că mărimea L mi se părea foarte mică (habar nu aveam atunci de reach). Asta a venit cu un dezavantaj, stăteam cam cocoțat pe ea, bicicleta nu era manevrabilă, mă simțeam stângaci pe ea. Pe GT mă simțeam mult mai în control.
Mărimea L de la xc50 are cam același reach cu Gt Avalanche marimea L, probabil că o să stau o idee mai aplecat, dar va fi ok, nu este un XC agresiv gen mondraker chrono. Chiar am să fac o comparație mâine pe cifre sunt îmi fac o idee.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#408845 saptamana asta vineri la 07:08

Mda ma gandeam ca nu cobori nustiuce, plus ca iti cam trebuie traseu anenajat sau montan pentru trail. Langa Cluj este unul amenajat in Faget dar n-am tupeu sa ma dau tare pe el si momentan nici bicicleta adecvata.

Pai fix de aia ziceam ca as schimba ghidonul cu unul de AM cu rise, ca stai aplecat. De cand am cursiera stau mai aplecat fara sa fie incomod. E doar chestie de obisnuinta. Daca vezi ca ti-e teapan gatul cand te trezesti dimineata dupa o tura de 25+ km, il poti schimba.

ultima modificare: saptamana asta vineri la 10:08

+1

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro