Forum
Esti aici:
Subiect: Ghidon aplecat sau normal?
#112255
Postat de Catalin Brindas
Subiect deschis de la 29 iunie 2015 la 19:46
Raporteaza
Salut. Am avzut la multe biciclete , in special la concursuri , ghidonul este aplecat , adica nu este sus ceea ce pare a oferi lejeriate pe bicicleta , ci ca si cum ai sta si tu aplecat.
De ce? , care sunt avantajele ca ghidonul este lasat in jos? Este mai agila bicicleta sau , pedalezi mai usor?
De ce? , care sunt avantajele ca ghidonul este lasat in jos? Este mai agila bicicleta sau , pedalezi mai usor?
Postat de Catalin Brindas la 29 iunie 2015 la 19:46
0
0
Salut. Am avzut la multe biciclete , in special la concursuri , ghidonul este aplecat , adica nu este sus ceea ce pare a oferi lejeriate pe bicicleta , ci ca si cum ai sta si tu aplecat.
De ce? , care sunt avantajele ca ghidonul este lasat in jos? Este mai agila bicicleta sau , pedalezi mai usor?
De ce? , care sunt avantajele ca ghidonul este lasat in jos? Este mai agila bicicleta sau , pedalezi mai usor?
Postat de Catalin Brindas la 29 iunie 2015 la 19:46
0
0
Te referi la ghidonul cu rise?
Postat de Vlad Pintea la 29 iunie 2015 la 20:06
0
0
Eu iti recomand un ghidon flat de 620;680 mm
Postat de Vlad Pintea la 29 iunie 2015 la 20:42
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o poti suporta.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o poti suporta.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o poti suporta.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o poti suporta.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
http://tinypic.com/r/r0qzo8/8
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
http://tinypic.com/r/r0qzo8/8
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/I
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/I
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia chinuirii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia torturarii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia torturarii ciclistilor a inceput inca de la inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase".
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Inginerii isi storc de mult timp creierii ca sa poata inventa o pozitie mai inconfortabila pe bicicleta. Ca rezultat al eforturilor lor a aparut acum un secol ghidonul lasat, folosit si astazi pe cursiere. Ca supliciu aditional, ei au adaugat si pipa care se lasa in jos, astfel incat sa ai o pozitie mai aerodinamica si sa castigi o secunda in cazul in care participi la concursuri.
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia torturarii ciclistilor a inceput odata cu inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase". De atunci, inginerii au pastrat traditia vie, cu toate ca au existat unii profani care au incercat sa schimbe lucrurile, cum ar fi veterinarul Dunlop, care la un moment dat s-a saturat sa-l vada chinuindu-se pe fisu si a inventat anvelopa pneumatica.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Ceea ce marea majoritate a ciclistilor nu fac oricum. Dar cum spuneam, scopul lor principal e sa te chinuiasca. O alta lovitura pentru ciclistii din toata lumea a fost aparitia seii Selle Flite, aclamata de o gramada de profesionisti sadici. Saua aia e inconfortabila si dupa ce mergi 10 ani pe ea. De ce? Pai de-asta au facut-o, ca sa fie inconfortabila pe vecie si sa ai nevoie de pantalonii aia ridicoli cu burete la deriere ca sa o faci suportabila
Traditia torturarii ciclistilor a inceput odata cu inventia primei versiuni a bicicletei, velocipedul, poreclit cu afectiune "scuturatorul de oase". De atunci, inginerii au pastrat traditia vie, cu toate ca au existat unii profani care au incercat sa schimbe lucrurile, cum ar fi veterinarul Dunlop, care la un moment dat s-a saturat sa-l vada chinuindu-se pe fisu si a inventat anvelopa pneumatica.
[IMG]http://i57.tinypic.com/21d21s5.jpg[/IMG]
[IMG]http://i57.tinypic.com/r0qzo8.jpg[/IMG]
Postat de Eduard Motoi editat la 30 iunie 2015 la 01:09
0
0
Discutate recent pe forum