Caseta pinioane 9 viteze FORCE


Alexandru Micul

Trimite mesaj
Posturi: 74
Subiecte: 16

#424930 22 aprilie la 23:01

Am cumpărat de la un magazin de biciclete o caseta 9 viteze FORCE 11-37. Acasă mi s.a aprins beculetul. De ce pe site are piulita ce tine caseta cu rosu și scrie FORCE și eu am piulita cu negru și scrie TK91. Am cautat pe net și am găsit pe un magazin de biciclete, din cehia, poza cu caseta. Zice ca este marca FORCE și are aceeași piulita neagra, ca a mea. Sa fie copie? Caseta de 11-32 are aceeași poza. Și aia are piulita roșie.

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5176
Subiecte: 16

#424932 23 aprilie la 09:41

Culoarea piuliței chiar avea nevoie de thread nou ...
Nu conteaza că oricum o schimbi la anul, corect ?

Daca te deranjeaza asa mult du-o inapoi.

ultima modificare: 23 aprilie la 10:06

Alexandru Micul

Trimite mesaj
Posturi: 74
Subiecte: 16

#424939 23 aprilie la 21:35

Nu este vorba de culoarea piulițe. Ma refer dacă caseta are cam aceeasi calitate ca cea vanduta în ambalaj pe care scrie FORCE.

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5176
Subiecte: 16

#424951 24 aprilie la 14:09

Produse Force am incercat gen accesorii si manusi , astea sunt ok, insa de transmisie nu stiu.
Probabil sunt ok, similare cu Sunrace ieftine ...nu cred ca e mai calitativa decat o Shimano HG400 (100lei)
Merg pe HG400 de ceva ani, a cam ruginit insa nu e uzata (schimb lantul la timp)

ultima modificare: 24 aprilie la 14:11

Alexandru Micul

Trimite mesaj
Posturi: 74
Subiecte: 16

#425326 23 mai la 07:10

Postez aici deoarece nu reușesc sa adaug un subiect nou.
Urmează sa.mi cumpăr ulei lanț pentru vreme uscata. Este diferita cu mult procedura de întreținere în comparație cu uleiul pentru vreme umeda? Avantaje și dezavantaje dry vs wet?
Folosesc bicla numai în oras.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 3911
Subiecte: 4

#425329 23 mai la 10:14

Nu, doar dai mai rar cu ulei. Daca tot iei alt lant, degreseaza-l si baga mai bine ceara. Asta daca nu iti place cumva sa te murdaresti de la lant, sa cureti ulei inchegat cu mizerie si sa-l schimbi mai des.

ultima modificare: 23 mai la 10:17

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5176
Subiecte: 16

#425330 23 mai la 10:32

Toata ideea cu uleiul dry e ca nu atrage asa mult mizeria, prin oras nu-i vad sensul.

Uleiul dry ar trebui sa fie ultima grija, problema nr 1 e folosirea mtb-ului 100% prin oras...

ultima modificare: 23 mai la 11:12

Alexandru Micul

Trimite mesaj
Posturi: 74
Subiecte: 16

#425341 23 mai la 19:15

De ce? Ca este greu? Are suspensie doar pe fata nu este full suspension.
Nu ma împac, momentan cu ideea de anvelopa îngustă,valve presta, v brake... Am avut v brake, frane mecanice pe disc. Sa tina cum voiam eu, le reglam la 2,3 zile.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 3911
Subiecte: 4

#425342 24 mai la 10:59

Aiurea, hibridele au frane hidraulice pe disc astazi si poti pune pe ele anvelope de 40 mm. Plus ca au transmisie pentru asfalt, nu pentru catarare pe dealuri abrupte sau munti.

Presta rules. Nu mai am decat Presta pe toate bicicletele. Umblu cu adaptor pentru Schrader la mine, in caz ca am nevoie. N-am avut niciodata. Cand aveam camere cu Schrader mi s-a rupt inclusiv valva si am ramas in varful dealului, fara camera de schimb. La Presta nu ti se rupe valva decat daca esti foarte neglijent si nu ii pui piulita sau daca iei cea mai ieftina camera fara piulita.

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

 
Browserul este învechit!

Actualizați browserul pentru a vizualiza corect acest site.

Actualizați browserul acum! ×