Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Butuc pedalier Sram DUB BB30


Marian Mocanu

Trimite mesaj
Posturi: 19
Subiecte: 3

#418320 9 septembrie la 20:45

Salutare tuturor, am o problema un pic ciudata, am achzitionat un butuc pedalier (monobloc) Sram DUB pe care este inscriptionat "BB30" cum ca ar fi compatibil cu pedaliere avand aceasta interfata. Am un angrenaj care zace de mult prin dulap, si voiam sa-l folosesc intr-un proiect nou. Problema este ca monoblocul imprimat BB30, are de fapt diametru interior, pe unde ar trebui sa intre axul angrenajului de numai 29 mm, in loc de 30mm, si angrenajul meu Sram BB30 nu o sa treaca in veci prin acel monobloc...
S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Care este diametrul interior al unui butuc pedalier Sram DUB, ce nu ar purta inscriptia "BB30"?
Acesta este monoblocul in cauza:
https://afisport.ro/monobloc-pedalier-sram-dub-road-mtb-interfata-bb30-l-68-73-mm?gclid=Cj0KCQjw4eaJBhDMARIsANhrQADsZiRAQ_3Knsl9y2FU_4dGOXuGx2CSSzOat-wGSBFjgM4jasjaEe0aAhE1EALw_wcB

Multumesc anticipat.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1117
Subiecte: 3

#418322 10 septembrie la 12:00

DUB are diametrul de 28.9mm. Toate vin asa, la fel cum Shimano foloseste un spindle de 24mm pentru PF92 de exemplu.

BB30 se refera la standardul BB shelului ... "The BB30 bottom bracket shell is typically 68mm (road) or 73mm (mtb) wide with an inside diameter of 42mm. Originally the BB30 system was designed to use 30mm diameter crank spindles. However, frame's with BB30 shells can be used many other sized crank spindles. "

+1
Marian Mocanu

Trimite mesaj
Posturi: 19
Subiecte: 3

#418326 10 septembrie la 17:02

Da Ionut, ai dreptate este 28,9mm, ca are 2 oringuri/garnituri albaste pe capete, iar eu cand am masurat cu sublerul, acestea au picat fix in adancitura falcilor acestuia. Am vazut, pe YouTube, dar asta dupa ce am postat aici, m-am apucat de sapat mai serios, si am gasit un filmulet unde ii erau scosese acele "cochilii" de plastic ce protejeaza rulmentii, si intra la fix pe angrenajul BB30, dar rulmentii ramaneau total expusi la praf si mizerie, asta ducand inevitabil la o viata mai scurta a rulmentilor butucului. Nu as face chestia asta, pentru ca ar insemna sa schimb un monobloc pe sezon, sau mai repede...

ultima modificare: 10 septembrie la 17:02

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro