Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

transmisie 2x11 cu bloc de pinioane 11-46 si foi de 24/34T


Radu Gabriel R.

Trimite mesaj
Posturi: 52
Subiecte: 5
transmisie 2x11 cu bloc de pinioane 11-46 si foi de 24/34T

#407301 22 mai la 15:54

Va salut din nou.

As vrea sa ridic la fileu un subiect care nu prea a fost abordat, din cate am vazut, pe forumurile din Romania si anume posibilitatea de instalare pe un cadru si butuc spate clasic cu O.L.D. 135mm (freehub clasic shimano pt 8-9-10 randuri) si prindere deraior fata pe downtube cu inel, a combinatiei 2x11 de la Shimano si SunRace cu 24/34T pe fata si 11-46 pe spate (preferabil de la SunRace pinioanele deoarece grupul lor de pinioane are rata de crestere a numarului de dinti de la un pinion la altul, mai normala decat la Shimano, mai liniara).

Din cate am mai citit, cei de la Shimano nu recomanda pt 2x11 mai mult de 11-42 pe spate si nu am inteles de ce. Nu exista deraioare cu patina asa lunga sa acopere si combinatia foaie de 34 - pinion de 46, sa zicem?
Oricum, se poate evita treaba, neschimband niciodata in diagonala de pe foaia mare de 34 pe pinionul de 46 de dinti.
Care ar mai putea sa fie inconvenientul?

Ce alte masuri de economisire s-ar mai putea lua pentru a evita o investitie atat de mare pt a schimba tot ansamblul pt trecerea la 2x11?
Se poate pastra deraiorul spate XT de 9 randuri si folosi la lant de 11?
Se poate pastra deraiorul fata XT de 3 randuri si folosi la 2 foi si lant de 11?
Shifterele clar trebuie schimbate, angrenajul cu foi, lantul de asemenea.

A reusit careva adaptarea si functionarea pe o bicicleta a combinatiei asteia monstruoase de 2x11 cu 11-46 pe spate?

Motivul pt o asemenea investitie: abordarea urcarilor cu inclinatie mai mare de 14-15% si pt persoane care nu au antrenament - printre care ma numar si eu.

ultima modificare: 22 mai la 15:56

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#407303 22 mai la 17:17

Ai postat la recenzii...

In ce priveste 2x11, imo nu are sens cand ai 1x12 disponibil si de la Sram si de la Shimano, cu caseta 11-51 12v.

Cu 1 foaie 32/ 34 in functie de picioare si teren e perfect.
Ai angrenaj bun deja, cumperi foaie 1x (NW pt bcd-ul respectiv), maneta/ deraior/ caseta/ lant de 12 si aia e.

Ar trebui sa spui ce cauti exact din acest upgrade... exista si alte variante..

ultima modificare: 22 mai la 17:34

+1
Radu Gabriel R.

Trimite mesaj
Posturi: 52
Subiecte: 5

#407304 22 mai la 17:31

Scuze, posibil ca pe forum trebuia sa postez asta.
In fine, n-ar avea sens sa trec la 1x12 pt ca cu foaie de 32 si pinion de 51 as obtine un raport de transmisie asemanator cu foaie de 22 si pinion de 34, cum am acum, la o diferenta infima de 0,02 doar in minus.
M-ar fi avantajat mult o combinatie foaie de 24 cu pinion de 46. Obtineam un raport de 0,52, fata de 0,64 cat am acum cu 22_34.

ultima modificare: 22 mai la 17:45

+1
JDM Al Khalid

Trimite mesaj
Posturi: 2223
Subiecte: 12

#407305 22 mai la 17:36

Scuze, daca ai nevoie de 24T cu 46t, poate ar fi cazul sa te lasi de ciclism. 24T cu 42t iti ofera un raport de 0.57. Mult mai mic decit un Eagle 32T cu 50t care e 0.64. Vrei sa spui ca ai pante pe care nu le poti urca decit cu 24T cu 42t?

Problema cu 2X si pinioane de 46,50t e ca schimbatorul de lant nu poate prelua surplusul de lant cind mergi pe 24T cu pinioane intermediare. Lantul la un hardtail se scurteaza in functie de foaia mare + pinionul mic + 2 zale.In momentul in care cobori de la 43T pe 24T lantul o sa aiba o burta care nu poate fi preluata de schimbator.

Lucian Postolache

Trimite mesaj
Posturi: 292
Subiecte: 5

#407306 22 mai la 17:37

Ce alte masuri de economisire s-ar mai putea lua pentru a evita o investitie atat de mare pt a schimba tot ansamblul pt trecerea la 2x11?
---Nu prea ai, doar pe fata daca maneta actuala are selector de 2/3 viteze poti incerca sa pastrezi si schimbatorul de foi.

Se poate pastra deraiorul spate XT de 9 randuri si folosi la lant de 11?
---NU

Se poate pastra deraiorul fata XT de 3 randuri si folosi la 2 foi si lant de 11?
---Sunt sanse sa mearga, prost dar sunt sanse.

A reusit careva adaptarea si functionarea pe o bicicleta a combinatiei asteia monstruoase de 2x11 cu 11-46 pe spate?
---Am montat transmisie completa Shimano SLX 11 viteze cu 26/38 fata si 11-46 spate. Merge linistit si foarte ok.

+1
Radu Gabriel R.

Trimite mesaj
Posturi: 52
Subiecte: 5

#407308 22 mai la 17:52

Am ajuns in zone unde chiar trebuia 24 cu 46, spre exemplu urcarea de la Sultanu, Valea Fiarelor spre Sotrile, urcarea dinspre Lunca Mare spre Plaiul Campinei, urcarea din Comarnic spre Secaria, urcarea in Cornu, urcarea dinspre gara Breaza spre oras, urcarea din Cheile Gradistei de jos pana sus spre Fundatica, urcarea din Brebu spre Pietriceaua si pot continua, toate cu pante de peste 20%, in unele locuri inregistrand si 25-30%. Si simteam ca as fi avut nevoie de ceva mai mult de 22 pe fata si 34 pe spate. Clar sunt la varsta si la nivelul de antrenament sub multi de pe forumul asta, insa trebuie sa ne acceptam cu totii, altfel ne ignoram si ne uram unul pe altul in mod gratuit. Nu trebuie sa privim lucrurile cu ingamfare si emfaza mereu. Nu toti au timpul si mai ales posibilitatile de a iesi asa des in natura pentru a ramane fit mare parte a vietii. Iar eu vreau sa ma bucur de mersul pe bicicleta si mai incolo de varsta actuala, chiar daca am aproape 44 de ani. Nu inseamna ca toti trecuti de 35 de ani, sa zicem, dam cu ei la gunoi.
Lucian, iti multumesc frumos pentru raspunsuri, te voi contacta in privat daca ma hotarasc sa demarez "proiectul".

ultima modificare: 22 mai la 17:57

+2
Dragos Olteanu

Trimite mesaj
Posturi: 6
Subiecte: 2

#407339 23 mai la 22:08

Salut, poate stiti si ma puteti ajuta. In urma unei cazaturi shifter ul stg nu mai urca la primul click ci la al doilea. Stiti cum pot rezolva?

ultima modificare: 23 mai la 22:09

Tudor Capatina

Trimite mesaj
Posturi: 242
Subiecte: 2

#407341 23 mai la 22:25

de ce nu incerci niste pinioane 9v 11-36? nu e spectaculos dar poate ca e suficient si investitia e minima.

+1
Razvan Cernauteanu

Trimite mesaj
Posturi: 2

#407460 27 mai la 14:01

Am eu transmisie 2×9 cu foi de 24/34 si pinioane de 11-36, chiar sunt foarte multumit de ele... insa daca vrei sa ai un raport mai bunicel de urcare fiindca sunt portiuni foarte abrupte pe care le urc cu mai mult efort, poti lua o caseta gen SunRace de 9v cu 11-40 si eu zic ca mai mult de atat nu iti trebuie. Bagi prea multi bani daca vrei sa ti-o faci 2×11 si nu cred ca merita. Cat despre schimbatorul pe fata, eu sincer am niste manete de Acera de 3 foi si acum merg doar cu doua. Pur si simplu reglezi schimbatorul de pe fata sa nu urce mai mult de doua foi si e perfect. La mine a schimbat perfect de la primul reglaj

ultima modificare: 27 mai la 14:06

+1
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 887
Subiecte: 9

#407463 27 mai la 14:22

”24 cu pinion de 46”...lux frate :) Ăsta da raport belea, urci orice cu el. Rapoartele pe hârtie nu sunt același lucru cu ele în natură și mișcare. Sunt o grămadă de chestii care le influențează, mărimea roții, greutatea, felul cauciucurilor, riderul, greutate, fel de dat, vânt, sol și multe altele. Pe hârtie totul e...frumos. Când depășești 1000+ m elevație în tuiră, is altele discuțiile. Nu mai spun peste 2000m elevație. Încercați întâi și apoi calculați rapoartele pe internet. Foile de 22-24 sunrt sfinte pentru oamenii normali, care vor și e i să cicleze ceva. Pentru concursiști sunt altele.

+2
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#407464 27 mai la 14:29

”24 cu pinion de 46”...lux frate :)


Cum s-a zis ia caseta 11-36 si mai mult antrenament.

+3
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 887
Subiecte: 9

#407465 27 mai la 14:33

Fix așa...da urc...asta e ideea :)) Hamster time ...da ajung în vârf :)

0
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 887
Subiecte: 9

#407466 27 mai la 14:37

”Cum s-a zis ia caseta 11-36 si mai mult antrenament.”.

Daaa...și mâncare mai bună și roți mai bune și cauciucuri mai ușoare și kile mai puține la rider și somn mai mult și timp liber mai mult și ieșiri mai dese și bani mai mulți în 1x12 și cadre mai ușoare și...și...și...am uitat ceva? Ce simplu e totul...pe hârtie :) Viața bate hârtia. TOȚI suntem diferiți în viață, asta nu înțeleg unii și generalizează, ca de obicei. Mereu se ajunge la discuțiile astea aici pe forum. Ehhh...În mod normal, aici ar trebui exprimate doar puncte de vedere, dar mereu se ajunge la atacuri la persoane, că ia uite ăla ce-a spus sau ăla ce a zis. Doar vă exprimați opinia PERSONALĂ, iar cei care citesc iau sau nu în considerare, nu ESTE OBLIGATORIU să facă ca voi sau ca mine. Dar ce se aplică unuia nu se poate aplica și altuia, din zeci de motive expuse mai sus. Viața la 60 de kile nu e aceeași ca la 100 de kile. Ca și exemplu.

ultima modificare: 27 mai la 14:43

+1
JDM Al Khalid

Trimite mesaj
Posturi: 2223
Subiecte: 12

#407467 27 mai la 14:52

@Teodor... "Mereu se ajunge la discuțiile astea aici pe forum. Ehhh...".
Problema nu se pune asa.. Problema apare cind diversi oameni apar cu niste probleme imaginare si se supara cind li se spune adevarul. Sa spui ca ai nevoie de 24T cu 46t frizeaza imbecilismul. Nicaieri nu am mai vazut combinatii si cerinte din astea in afara de forumurile din Romania. Oamenii aia de la Sram si Shimano care considera o caseta de 10-50/11-51 ca acopera nevoile normale ale unui user ar trebui sa citeasca pe aici. Lume cu o conditie fizica medie urca transfagarasul cu 39T cu 25t (evident cu efort), chiar nu imi imaginez ce pante sint alea unde 24T cu 46t e o nevoie reala.

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 1815
Subiecte: 3

#407468 27 mai la 15:13

Eu cu foaie de 24 si pinion de 36 atat de incet merg incat aproape ca imi pierd echilibrul. Sub viteza aia mai bine faci pushbike. 18 gear inches e ultrasuficient pentru aproape oricine:

11-36 cu foaie mica de 24T pe MTB de 26" = 17,3 g.i.
11-46 cu foaie de 30T pe MTB de 27.5 = 17,9 g.i.
11-51 cu foaie de 30T pe MTB de 29" = 17,4 g.i.

Cea mai usoara transmisie pe care am vazut-o pe vreo bicicleta de serie a fost de 17,16 g.i. pe Surly Bridge Club editia 2019.

ultima modificare: 27 mai la 15:23

+1
Radu Gabriel R.

Trimite mesaj
Posturi: 52
Subiecte: 5

#407476 27 mai la 17:25

JDM Al Khalid sau cum naiba te cheama, vad ca mereu vii cu atacuri pe toate fronturile pe toate postarile tuturor, nu mai zic la postarile mele. Ai impresia ca esti dumnezeul bicicletelor si al tuturor oamenilor de ai atitudinea asta asa virulenta de fiecare data si cu oricine? Mai baiatule, daca te crezi asa de puternic si de destept si plin de bani, nu inseamna ca trebuie sa te iei de toti pe care ii intalnesti pe orice site si sa ataci in stanga si in dreapta. Eu nu te-am jignit si de asemenea nici altii pe care i-ai jignit in mod gratuit nu au facut-o cred. Sau ai un complex de inferioritate si vrei neaparat sa te impui in fata oricui prin limbaj si atitudine agresiva?
Cred ca esti nascut sa te iei de toata lumea de fapt. Ai grija, ca varsta nu iarta. Poti ajunge si tu in postura multora de pe aici care "ne plangem" de una si de alta, asa cum consideri matale. Mai usor cu atitudinea asta, ca n-o sa ajungi departe.
Cand o sa iti adresez direct astfel de vorbe, sau alt membru de pe acest forum, atunci sa te ridici cu pretentia sa folosesti atitudinea asta agresiva.
Sau oi fi si tu vreun pui de securist sau alt smecher cu bani care incearca sa induca intimidare in oricine, pe care il consideri tu papagalul tau?
Pentru tine toti sunt niste ageamii, niste ratati, niste papa lapte. Numai tu le cunosti pe toate, esti cel mai tare si vrei sa domini pe oricine cu replicile tale. Crezi ca obtii ceva, rezolvi vreun conflict mai vechi? Vezi ca nu toti carora li te adresezi sunt personajele din trecutul tau pe care vrei sa te razbuni. Te indrepti cu atacurile gratuite impotriva cui nu trebuie!
Sau vrei neaparat sa isti vreun scandal, ai samanta de scandal, nu te poti abtine si agati la cearta mereu? Ti se pare ca daca trece vreo secunda fara sa te certi cu careva, trece timpul degeaba?
Inteleg, ti se pare imbecil continutul cuiva, ignora-l nene si nu te baga in discutie ca sa jignesti. Vezi-ti de pedalele tale si ignora-i pe aia pe care ii consideri tu grasi, bolnavi, batrani si ratati.
Asa ca stop acum cu mizeriile, te rog! Daca mai vezi vreo postare de-a mea pe undeva, te rog, ocoleste-o mai bine. Sigur nu e ceva care sa fie pe placul tau si care sa te intereseze. Si asa, pt tine postez numai aberatii, numai tampenii, nici nu stiu ce naiba caut eu pe aici, dupa parerea ta, sau ce caut eu pe planeta. Te deranjez destul de mult, se pare. Poate ne cunoastem din alta viata si vrei cu tot dinadinsul sa iti iei revansa posibil, si nu stiu eu. Hai ca intru in metafizica cu tine si n-are rost.

ultima modificare: 27 mai la 17:45

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3143
Subiecte: 11

#407478 27 mai la 17:53

Ti-a zis mai pe direct, chill

Si eu cand am trecut la 29-er cu raport identic (22x36) ca pe 26-er credeam ca nu fac fata, dar acum vreau sa trec la 24T ca n-am atins pinionul mare anul asta.
Deci antrenament, gif-ul l-am pus ca aluzie la faptul ca vrei raport de stat pe loc
+ caseta 36 si obtii jumatate de viteza de urcare.

ultima modificare: 27 mai la 17:55

JDM Al Khalid

Trimite mesaj
Posturi: 2223
Subiecte: 12

#407479 27 mai la 17:59

Vechea poveste cu autovictimizarea, o tot aud pe aici. Problema cu oamenii ca tine e ca veniti cu o lipsa totala de cunostinte in domeniul asta, foarte multe idei preconcepute si zero dorinta de a asculta. Faptul ca nu te pricepi poate fi scuzat, de aia exista forumuri, vii, ceri sfaturi, primesti sfaturi si multumesti. Problema este ca oamenii ca tine nu vin pentru a primit sfaturi, vin doar pentru a li se confirma ca ideile lor sint cele mai bune. La fel ai facut si la faza cu cadrul ala Dartmoor, si la faza cu frinele alea cind povesteai ce de kkt sint Shimano XT si tot asa.

Am vazut de toate pe dirtbike si ciclism.ro, oameni care voiau discuri de 203mm pentru ca mergeau pe transfagarasan, oameni care aveau impresia ca au nevoie de casti full face pentru mers pe alei in parc, oameni care vor foi de 50T pe biciclete de XC pentru ca merg prin oras, oameni care vor cauciucuri slick pentru biciclete de downhill, oameni care cumpara tot felul de FS-uri desi nu au nevoie si zeci de alte exemple.

In rest.. ai dorit sa fii acid dar nu ai reusit. Poti reincerca micule Freud.

-1
Radu Gabriel R.

Trimite mesaj
Posturi: 52
Subiecte: 5

#407480 27 mai la 18:11

Cred ca cel acid tu ai fost si persisti in asta, nu eu, stimabile!
Inca odata iti repet. Nu ai unde sa iti descarci frustrarile sau provoci la scandal pt a N-a oara. Inceteaza te rog acum!
Daca nu te intereseaza subiectul poti sa te uiti in alta parte. Eu am cerut doar un sfat prietenesc. Se pare insa ca tu nu faci parte din categoria de oameni cu care ar trebui sa stau de vorba. Puteai deci sa te abtii sa intri sa comentezi pe postarea mea daca ti se parea o porcarie.
Si asa oameni ca mine nu au ce cauta in viata ta, reciproca e valabila si in cazul meu vis-a-vis de tine. Asa ca astept sfaturi din partea unora care vor a fi binevoitori, nu agresivi.
Nu te costa nimic sa nu comentezi sau sa raspunzi civilizat si intr-un stil mai diplomatic. Niciodata nu e prea tarziu sa te schimbi in atitudine.
Si nu sunt niciun Freud, sunt un simplu om care a initiat o discutie noua pe acest site si atat. Nu ma cunosti, nu te cunosc si nici vreau sa am de-aface cu tine.
Iar tu nu tii cont de o chestie. Ca nu toti suntem la fel. Nu toti suntem elite, nu toti iesim printre primii 10-20 de insi la concursuri, nu toti mergem la concursuri, nu toti iesim zilnic sau saptamanal la antrenamente, nu toti avem padurea langa botu calului, nu toti avem masina, nu toti etc, etc, etc.... Asta nu inseamna ca unu care pune o intrebare trebuie tratat ca un ratat si trebuie sa i se raspunda de sus, agresiv, respingator si flegmatic. E pur si simplu o jignire gratuita adusa unora care vor si ei sa faca miscare. E ca si cum vrei sa insinuezi ca soferii care conduc numai duminica nu au ce cauta pe strazi ca sunt niste ratati, sau ca batranii care ies din casa si fac cumparaturi, nu au ce cauta in mall-uri sau sa zboare cu avionul. E un stil de discriminare crasa.

ultima modificare: 27 mai la 18:41

Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 887
Subiecte: 9

#407481 27 mai la 19:56

Gelu Vlad...
Na, nu toți suntem campioni ca tine la ciclism, nu toți avem picioarele tale. DA, toți dorim să avem, dar de la dorință la a avea e cale lungă și nu ține numai de antrenamente. Fiecare OM, pentru că este diferit, face ce poate. Io-s mai prost așa din fire, eu, de ex am 22x36, pe roată de 26'' la 95 de kile și fac ture de MTB de minim 100 de km cu elevație de minim 1000-1500m. Și mi-aș dori din tot sufletul un pinion de 40 sau 42, tocmai pentru a urca ca melcul, cum spui tu, că de...io=NEcampion dar VREAU și am voință să urc. Tu crezi că noi, ăștia mai proști din fire, nu am încercat și alte combinații sau cum, numai voi sunteți deștepți? Dar nu merg altele, pentru mine de ex, 22 este excelentă, 24 așa și așa e la limită, mă rupe după 1500 m elevație. Ți-am mai spus că pe teren sunt nșpe zeci de situații pe care nu le poți înțelege oricâte sfaturi ai da tu, din spatele unui monitor și cu experiența și picioarele TALE de ciclist. Apropo, presupun că dacă aș spune că eu sunt mort fără foaia mare de 42, e un sacrilegiu, nu? Trebuie să fiu omorât, cum să am foaie de 42 pe MTB în 2020, când nici un producător nu recomandă darămite să mai pună pe bicicletă așa ceva, că e de ajuns una de 32 sau 34. Eh...sfaturile astea de la maeștri campioni în ciclism, care, în sublimul lor egoism, nu se gândesc decât la ei și la ce fac ei cu rapoartele că doar pe hârtie dă bine, nu? V-am mai spus că de la o vreme forumul asta e doar pentru atac la persoane din partea zeilor ciclismului către idioții care au și ei niște rapoarte învechite și nefolositoare. Ce să faci, dacă nu vrem să ne adaptăm la marketingul de rahat, tre să murim, nu? Repet, tu vorbești din punctul TĂU de vedere, care nu se poate adapta la altcineva, pentru că altcineva este diferit. Atât de simplu. Crezi că nu mi-ar plăcea 1x12? Dar 32x50 pe urcare NU este același lucru ca 22x36. Știu, hârtia spune de bine, realitatea este diferită. Nu mai spun pe plat, 32x11...hamster la pătrat. Dar pe asta nu o mai vezi. Știu, voi vă dați fix din munte în munte, dar io mai am și 30-40 de km de plat și de asfalt.ca să ajung la acel munte. Deci, oricum ai da-o, socoteala din forum nu este aceeași cu aia de pe deal. Hai să terminăm cu discuțiile sterile, că cine a avut ceva de înțeles din discuție, a înțeles. Toate rapoartele sunt bune, toți oamenii sunt diferiți. Fiecare își alege ce îi TREBUIE.

+1
vali preda

Trimite mesaj
Posturi: 523
Subiecte: 9

#407483 27 mai la 20:32

Am vazut in bazar pinion de 40 care merge pe caseta de 34si de 42 care se pune pe caseta de 36. Deci se poate.

+1
Mircea Matasaru

Trimite mesaj
Posturi: 25
Subiecte: 4

#407674 1 iunie la 23:15

Radu Gabriel R., atata timp cat exista SLX M7100 2x12-speed Group Clamp 10-45 cu angrenaj 36/26, cred ca grupul de pinioane ce il vrei de la Sunrace 11-46 ar fi sigur compatibil cu 26/36. Ai un raport pe urcare de 0.565. Incearca asa. Totusi, mi se pare scumpa investitia.

ultima modificare: 1 iunie la 23:16

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 649
Subiecte: 13

#407678 2 iunie la 00:16

Nu știu ce soluție tehnică este corectă, dat că și uzabilitate cred că soluția pe care o dorești este greșită. La un raport atât de mic vei pedala ușor, dar vei cheltui energie mult mai multă să îți ții echilibrul. Eu la 22 cu 32 (0,68) pe 27,5 plecam foarte greu de pe loc în pantă.
Dacă faci ciclism pentru a te bucura de natură și pentru a face mișcare, să împingi bicicleta nu este o rușine, eu chiar cobor de pe ea deliberat sa mă bucur de natură în zonele mai plăcute. Iar împingând bicicleta fii sigur că faci efort destul.
Eu am 46 de ani și cred că de la o vârstă, efortul fizic ar trebui să fie mai atent gândit. Deja spui că mergi pe plat 30km că să ajungi la.munte, vorbești de elevație de 1500m (enorm imo), poate nu ar trebui să împingi limitele chiar așa de mult.
Pedalatul pe o pantă de 20% nu mai este nici o plăcere, este chin, fie că ai condiție fizică și urci la viteză decentă, fie că faci hamstareala și te bălăngăni pe drum dintr-o parte în alta pierzandu-ti echilibrul cum vrei tu.
Dacă pentru un sportiv de carieră are sens, pentru tine (că și pentru mine sau 90% din cei de pe aici) este orgoliu nejustificat.
Fii atent să nu plătești scump cu sănătatea aceste ambiții! Suntem mai complicați decât bicicleta de sub noi, pot să meargă o mulțime de lucruri prost.

+1

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro