Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Butuc pedalier RR520


Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#385457 18 august 2017 la 11:09

Salut!

Ma intereseaza daca stie cineva exact ce fel de butuc pedalier este la RR520 in dotarea originala. Cand pedalez in sarcina am senzatia ca parca nu e uns cum trebuie, chiar sesizez un mic scartait. De asemenea cand sunt intr-un raport pe foaie medie sau mare cu lantul un pic mai oblic simt in pedale ca pedalarea nu se face rotund. Parca simt in pedale rostogolirea bilelor, nu stiu cum sa explic senzatia. Cu siguranta foaia este solicitata oblic, fiind foaie mare sau medie se exercita o presiune mai mare pe butuc decat atunci cand e foaia mica si singura explicatie este un butuc prost uns sau ceva de proasta calitate.
O fi butuc pe conuri sau pe rulmenti?
Daca este ceva de proasta calitate am sa il schimb cu un shimano BB-UN26 care inteleg ca e pe rulmenti.
Daca e un butuc ok atunci astept sa imi vina scula de desfacut angrenajul pedalier si am sa il ung mai bine, poate nu este uns corect.

Multumesc anticipat!

Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 907
Subiecte: 5

#385475 18 august 2017 la 19:09

Nu pare sa fie pedalierul,unge lantul si probabil ar trebui un reglaj fin la schimbatorul spate,
Sa verifici butucul da lantul jos de pe foi si invarte-l cu mana.apoi misca-l sa vezi daca are joc.

+1
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#385478 18 august 2017 la 21:13

Lanțul e uns, am umblat la reglaj fin fara succes.
Că sa dau lanțul jos, nu cred că voi observa ceva .
Oricum am să desfac pedalierul sa vad ce este pe acolo.
Mă gândeam că a desfăcut cineva și știe ce este pe acolo.

Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 907
Subiecte: 5

#385481 18 august 2017 la 22:39

Acolo e un monobloc cu rulmenti capsulat nu se umbla in el.ala se schimba,dar mai intai trebuie sa aiba joc sau sa simti ca agata cand invarti usor cu mana.
Daca vrei neaparat sa-l schimbi sa fii atent sa iei aceeasi lungime de ax cu cel vechic si vezi daca e octalink sau patrat si tot asa sa-l iei.
P.S. Scula de pedalier te ajuta sa scoti bratele pedalier+inca o scula sa desurubezi cuvetele ale din capete cu care se prinde de cadru.

ultima modificare: 18 august 2017 la 22:55

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#385487 19 august 2017 la 08:46

Este cu cap patrat, e o bicicleta de 1200 lei :)
Stiu ca trebuie doua scule. Presa ca sa scoti bratul si un fel de tubulara pentru cuvete.

Am scos lantul de pe pedalier. Vad ca se invarte usor, nu observ jocuri.
Ramane o chestie ciudata. Adica hai sa zicem ca ma astep ca lantul sa nu incalece bine pe pinioane cand e pe foaie medie si pinioane mici dar la foaie mare si pinioane mici nu ar trebui sa am problema asta ca sunt destul de aliniate.
In sfarsit, am sa mai studiez. Ma gandeam ca e ceva din butucul pedalier, dar daca e sigur cu rulmenti capsulati, ar trebui sa fie ok, cel putin o perioada, avand in vedere ca bicicleta este practic noua.

Speram sa aflu exact ce butuc pedalier este. Daca stie cineva exact astept rapsuns.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#385507 20 august 2017 la 09:55

Cred ca pana la urma am descoperit de unde ar fi problema. Ea se manifesta pe ultimele doua pinioane mici in mod special. Am dat jos roata si am constatat ca axul se misca destul de greu. Erau prea stranse conurile. Le-am slabit un pic si problema s-a redus la un nivel acceptabil.
Oricum, probabil ca de la conuri la butuc cu 4 rulmenti pe spate banuiesc ca este o diferenta si nu degeaba le-au facut cu rulmenti. Oricum si preturile sunt pe masura la butucii pe rulmenti.
Acuma as fi facut un upgrade la butuc, nu neaparat asa de competitiv, dar ceva pe rulmenti. Faza este ca nu prea gasesc butuc cu 28 de gauri. Nu as schimba roata cu totul ca ar fi costurile si mai mari. In plus, ar trebui sa ma chinui cu stickerele sa le iau de pe cea veche, cam multa bataie de cap.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391413 11 mai la 21:06

Azi m-am apucat sa desfac butucul pedalier., binenteles cu chei potrivite.
Primul soc, cuvetele care se infileteaza pe cadru sunt din plastic. Mi-a patinat de cateva ori cheia, pana la urma am reusit sa le desfac. De toata jalea.
Socul doi, rulmentii sunt gripati. Se misca greu si 99% ei sunt cauza problemelor descrise in topic.
Deci un butuc de tot rasul, fara urma de protectie la apa sau praf pentru rulmenti. Este adevarat ca acestia sunt capsulati, insa erau deja gripati.
Pe rulmenti scrie 61902-16 2RS. Sunt sanse sa ii gasesc pe la magazine de biciclete, adica sunt rulmenti relativ comuni sau sunt greu de gasit. In cazul in care nu ii gasesc, am sa cumpar un butuc, am vazut pe playbike shimano BB-UN26 sau sunrace.
Dar mai am o chestie care ma preocupa. Angrenajul este dintr-o bucata (pedale+chainring). Cand se vor uza, arunc tot si cumpar altul. Ma gandesc daca nu ar fi bine sa trec pe alt tip de monobloc si sa schimb si pedalierul cu unul la care ulterior pot demonta chainringul. Ce optiuni ar fi?
Precizez ca actualul monobloc este pe latime de 68mm, diametrul de 30mm iar axul are 118mm.

LE cred ca si BB-UN26 are capacele din plastic. :)

ultima modificare: 11 mai la 21:14

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 1929
Subiecte: 6

#391417 11 mai la 22:29

Vlad Fratiman: Angrenajul este dintr-o bucata (pedale+chainring). Vrei sa zici brate + foi, pedalele SIGUR se pot demonta.

As lua alt butuc pe patrat, DACA schimbi lantul la timp/ cand se uzeaza trec multi ani pana uzezi foile.

ultima modificare: 11 mai la 22:34

Camil Badulescu

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 6

#391418 11 mai la 22:57

N-are rost sa schimbi doar rulmentii, daca zici ca ai cupe din plastic. Daca ai buget si crezi ca merita investitia treci direct pe hollowtec / gxp. Daca nu ai buget sau consideri ca nu merita fa cum a zis Calin - un monobloc pe patrat de calitate cu aceeasi lungime de ax si n-ai dureri de cap.
Ca idee, eu am un powerspline (acelasi drac ca si alea pe patrat) de 4 ani si inca se invarte ca-n prima zi, desi recunosc cu rusine ca nu l-am curatat/gresat niciodata - deci se poate :) (am mers pe ideea ca in momentul in care se strica trec pe gxp; si al naibii nu se strica nici cu rugaciuni!).
In ideea asta poti cauta un BB-UN55.

ultima modificare: 11 mai la 23:02

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391420 12 mai la 06:24

Vrei sa zici brate + foi, pedalele SIGUR se pot demonta.
Da, m-am referit la brațe+foi.
Am să schimb momentan monoblocul. Încerc să găsesc Bb-un55 cu ax potrivit, dacă nu am să iau și UN26, nu merg așa de mult încât să îmi fac griji.
Hallowtech este o opțiune, dar nu aș vrea să am pedalier Shimano și schimbător sram. Este pedalier de la sram care să pot să îl pun pe cardul meu? Parcă la ei văd mai mult variante cu pressfit.
Probabil când va fi de aruncat pedalierul am să schimb toată transmisia și am să trec pe 1x11 sau 2x10, deoarece am trasee mai mult cu dealuri decât plat și nu am nevoie de foaie mare decât foarte rar. Mi-ar plăcea să rămân pe sram, dar să văd ce opțiuni pentru cadrul meu vor mai fi peste câțiva ani.

LE Văd că am ceva opțiuni și la sram pentru viitor. Variantă ieftină, monobloc truativ gxp team BSA pe 68mm cu pedalier nx 2x și pe spate casetă cu 10 pinioane + shifter. Astfel păstrez x5-ul de pe spate. Dacă butucul spate nu suportă casetă de 10 (nu m-aș mira la ce componente low sunt pe bicicletă) atunci trebuie schimbat mult mai mult, nu se merită pentru 10s și ar merge 11s, respitat roata spate, adică multă distracție și cheltuială. Trebuie văzut dacă suportă și cadrul un butuc spate cu 11s. Probabil că în acest caz, am să îmi încalc pe orgoliu și am să pun un crankset acera și gata. :)
Mai am timp să mă gândesc și să strâng bani.

ultima modificare: 12 mai la 06:53

Camil Badulescu

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 6

#391422 12 mai la 09:08

http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=19058

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391424 12 mai la 11:14

Da, știu produsul, dar nu au cu ax de 117-118mm. La playbike este convenabil că trimit și cu Poșta.
Am găsit și la Maros Bike dar este mai scump și trimit doar cu curier.
Am să comand la playbike bb-un26 deoarece pe viitor este posibil să fac upgrade și ar trebui să schimb butucul deoarece transmisiile mai noi nu sunt cu ax pătrat. Oricum butucul un26 are revizii bune pe situl Bikediscount.

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 1929
Subiecte: 6

#391425 12 mai la 13:57

Ia UN26 ca schimbi transmisia inainte sa-l strici.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391431 12 mai la 16:21

Categoric, Asta este și ideea. Am făcut deja comandă aștept să vină săptămâna viitoare.
Că să anticipez un pic acești butuci au un mod de montaj special stânga dreapta sau sunt simetrici.
Mulțumesc!

Camil Badulescu

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 6

#391432 12 mai la 18:18

Partea care are cuveta demontabila vine pe stanga (non-drive). Oricum, scrie si pe el care e orientarea corecta. Ideea e ca un filet e pe stanga si unul pe dreapta, deci nu intra decat intr-un singur fel.

ultima modificare: 12 mai la 18:21

+1
Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391434 12 mai la 20:31

Mda, acum realizez ca si butucul eliminat avea o parte nedemontabila. Am sa ma descurc, mai ales daca scrie si pe el cum trebuie montat.

In legatura cu problema initiala descrisa in topic, ar fi interesant daca si alti posesori de RR au aceleasi probleme. La a sotiei am observat cam aceasi problema, iar a fetei mi se pare ca e la fel, doar ca fiind noua, este mai greu de observat.
Cred ca au o problema cei de la decathlon cu furnizorul butucilor, rulmentii parca au nisip in ei.

Poate mai citeste cineva topicul (posesor de RR, modele inferioare, productie recenta). Cum testati: foaie mare, pinion mic, bicicleta cu rotile in sus. Verificati daca simtiti vibratii in pedalier cand rotiti?

Dupa ce termin cu a mea, desfac angrenajul de la bicla sotiei (RR340) sa vad cum este monoblocul. Numai cu el in mana iti dai seama cel mai bine. Daca e gripat la fel ca al meu, am sa am o discutie tehnica constructiva cu Decathlon-ul.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#391572 16 mai la 21:49

Problemă rezolvată. Am schimbat butucul original și nu mai am vibrații in pedalier.
Acum incep să înțeleg de ce unii unii producători specifica toate detaliile despre bicicletă și alții îți dau doar chestii generale care să îți ia ochii.

Vali Munteanu

Trimite mesaj
Posturi: 5

#395894 13 octombrie la 21:49

Salut, am si eu tot un RR520 la care butucul pedalier este cu siguranta distrus. Probabil a crapat un rulment. Vreau sa schimb singur butucul si ce am citit pana acum este de ajutor. Dar am cateva intrebari:

1. Butucul asta e bun pentru RR520: https://www.marosbike.ro/butuci-pedalieri/butuc-pedalier-shimano-bb-un26-k-68-117mm-ax-patrat-cu-suruburi.html
2. Pentru defacut angrenajul pedalier este buna aceasta presa: https://www.marosbike.ro/scule/cheie-angrenaj-3-1-m-wave.html
3. Am inteles ca mai trebuie o tubulara pentru cuvetele din capete si aici chiar nu stiu ce scula trebuie. Ceva de genul: https://www.marosbike.ro/scule/cheie-monobloc-bbb-btl-20l-pullstar-extralong.html
In descriere spune ca "Compatibila cu cele pe patrat, Octalink si ISIS." dar arata ca cele doar pentru ISIS.
Asta pare mai degraba sa fie ce trebuie, dar 200 de lei pentru o cheie? https://www.marosbike.ro/scule/unior-cheie-monobloc-cu-maner-1671-3-2bi.html

Multumesc anticipat!

ultima modificare: 13 octombrie la 21:57

Marin Popescu

Trimite mesaj
Posturi: 1139
Subiecte: 39

#395896 13 octombrie la 22:04

Nu crezi că e mai ok sa mergi la un service?

Ori cauți prin bazar OLX cheile mai ieftin ori la service

Vali Munteanu

Trimite mesaj
Posturi: 5

#395897 13 octombrie la 23:37

Fara indoiala ca ar fi mai ok la service, dar vreau sa invat si sa fac cu mana mea cat mai mult.

Intradevar pe OLX e mult mai ieftin: https://www.olx.ro/oferta/presa-angrenaj-cheie-monobloc-ID8ZUQP.html#838c96b058 Cred ca asta e ce imi trebuie, right?

ultima modificare: 13 octombrie la 23:44

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#395898 14 octombrie la 08:41

Cateva chestiuni:
1. Daca esti pasionat de mestereala, da, iti recomand sa faci singur interventiile la bicicleta. Daca vrei doar sa economisesti bani, nu, pentru ca cel mai probabil te vei enerva cand ceva nu merge, iti pierzi rabdarea si ajungi sa strici ceva, sa te ranesti, e.t.c.
2. Pentru monobloc patrat eu am cumparat asta:
https://www.aliexpress.com/item/Practical-Bicycle-Bike-Crank-Wheel-Extractor-Bottom-Bracket-Cycling-Crankset-Pedal-Remover-Repair-Tool-Black-High/32792060148.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dCcYAhn
Mi s-a parut mai ok calitativ. Oricum, ce iei de pe aliexpress nu te astepta sa fie cine stie ce alternativa la parktool, dar eu mi-am facut treaba. Avand in vedere ca este o interventie pe care o faci rar, nu se merita cine stie ce scule profesionale.
Daca te grabesti, poti sa iei de pe olx, dar arata mai putin calitativ si oricum tot din china este. Faza e ca se cam termina sezonul, nu stiu daca ar tebui sa te grabesti. Daca tot comanzi pe aliexpres, iti recomand sa iti si iei si alte nimicuri care iti trebuie (spre exemplu cheie de conuri), cleste pentru desfacut za rapida (desfaci usor lantul pentru curatare sau schimb), presa de lant (ca sa iti scurtezi singur lantul cand trebuie schimbat), tubulara pentru desfacut caseta. Nu te vor ajunge foarte mult (mult mai putin decat in tara) si iti scoti banii dupa primul service. Nu vreau sa para ca trebuie sa fuga cineva de service, este vorba doar daca iti place a mesteresti. Eu tot ce am luat m-am folosit de ele. Daca as avea un service, as lua cu siguranta ceva profesional, dar pentru amarati ca noi cu 8s si bicle de 1500 de lei nu se merita :).
3. Monobloc am luat de pe playbike (de doua ori), pentru ca trimit prin posta si iesi mai ieftin. Cauti monobloc ax patrat. Problema principala este lungimea axului si aici urmeaza punctul 4.
4. Inainte de a lua monobloc verifica chainline-ul. Nu stiu daca la toate modelele de RR520 este gresit dar la mine nu era corect. Verifica mai intai vizual. La mine acum, pe foaia mica, lantul sta drept cand este pe al treilea pinion (numarat de la cel mare). Daca nu este asa, ia monobloc cu ax mai scurt. Eu am luat a doua oara cu ax de 111mm (sunrace) si sunt foarte multumit. Daca ai totusi chainline corect, ia cu ax de 117mm. Daca vrei ti-l vand pe al meu mai ieftin (BB-un26), este ca nou, l-am folosit vreo luna de zile.

Cateva recomandari la partea de interventie
1. fii atent la sensul de rotatie a suruburilor cand desfaci monoblocul. Pe partea de drive se desface in sens invers celui normal. Cauti pe youtube "square bottom bracket " si gasesti tutoriale.
2. cel mai greu este sa desfaci monoblocul de pe cadru. Vezi ca una din prinderi este din plastic, e usor sa o faci praf daca aluneca cheia. Problema este ca sunt stranse destul de stare si nu prea ai cum sa te pozitionezi cu cheia tubulara foarte solid, sau poate era de vina tubulara, fiind o chinezarie. Ce am descoperit la al doilea montaj: daca infiletezi pe axul patrat, surubul care strange bratul (dupa ce ai scos bratul evident), cand pui tubulara, vine la fix in tubulara si iti ofera suport ca sa poti roti fara riscul sa sara tubulara de pe pozitie. A mers brici. Nu incerca sa infiletezi un surub normal ca sa strangi tubulara pe pozitie, ca nu este filet normal acolo.

In rest, chestii uzuale, cureti bine, ungi cand montezi la loc, nimic special.

ultima modificare: 14 octombrie la 08:45

Vali Munteanu

Trimite mesaj
Posturi: 5

#395905 14 octombrie la 18:07

Mersi fain pentru sfaturi Vlad, foarte de ajutor.

Cu mesteritul stiu ca te enervezi si pierzi multe de ore, dar tot imi place. Eu stau toata ziua in fata calculatorului la job, asa ca vreau sa fac si ceva practic in timpul liber. Tocmai ca nu e o bicla foarte scumpa merita sa experimentez pe ea, daca stric ceva macar nu e de plans :) Deasemenea, ma gandesc sa incep intr-o buna zi o calatorile mai lunga bicla, si atunci o sa fie util sa stiu astfel de lucruri.

Am comandat tot ce mi-ai scris mai sus de pe ali express (inclusiv vre-o 4 chei de conuri). Imi lipseste doar un inbus mai mare pentru subururile de la pedalier, nu cred ca am prin casa asa mare. Te anunt cum decurge proiectul peste cateva saptamani cand vin sculele.

ultima modificare: 14 octombrie la 18:08

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 1929
Subiecte: 6

#395906 14 octombrie la 18:20

Personal nu as lua scule pt monobloc pe pătrat, de câte ori îl vei folosi ?
Probabil o singură dată, deci nu văd sensul.
As merge la service, îți montează un shimano și te tine 10 ani, minim.

În schimb presă de lanț da, a mea a costat cât îmi cereau la service pt 1 schimbare de lanț

ultima modificare: 14 octombrie la 18:25

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#395910 14 octombrie la 18:48

Pentru desfăcut șurubul că să scoți pedalele îți trebuie o cheie Allen (inbus cu cap hexagonal) de 8mm. Găsești la Dedeman toate cotele ( recomand unior că firma) și nu sunt scumpe. Mai frecvent ai să folosești de 5mm, dar îți recomand să îți iei toate cotele de la 2,5mm până la 8mm. Inbusul de 5mm îți recomand să îl iei din acela cu mâner de cauciuc/plastic. Eu am luat de la un distribuitor yato. Este un inbus des folosit să strangi șuruburi pe la manete sau frane, șuruburile de fixare a cablurilor la schimbător și este mai practică cea cu mâner, poți să strangi un pic mai bine (nu forța șuruburile, nu vrei filete rupte), ai tija mai lungă că să ajungi în poziții mai dificile. Restul sunt ok in forma lor standard.
In ce privește presa pentru monobloc, eu nu am service de biciclete în oraș, deci pentru mine este ok că am cumpărat-o, mai ales că a trebuit să schimb monoblocul de două ori într-o lună de zile. In plus, cred că este utilă o revizie de curățare anuală și la monobloc după o vară prin praf, așa ca in mod normal ar trebui să îl ai prin cutia de scule. Acolo sunt rulmenți capsulați, este adevărat, dar parcă nu ar fi ok să cocleasca mizeria in garnitura rulmenților câțiva ani.

ultima modificare: 14 octombrie la 18:53

+1
Vali Munteanu

Trimite mesaj
Posturi: 5

#395912 14 octombrie la 19:20

Daca te uiti la sculele astea doua din linkul trimis de Vlad : https://www.aliexpress.com/item/Practical-Bicycle-Bike-Crank-Wheel-Extractor-Bottom-Bracket-Cycling-Crankset-Pedal-Remover-Repair-Tool-Black-High/32792060148.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dCcYAhn

Costa 7 dolari, deci chiar nu e paguba sa le iei si sa le ai. Altfel sunt deacord cu tine Calin, mai bine sa mergi la service, dar e interesul meu particular sa fac de unul singur.

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#395913 14 octombrie la 20:58

Vali, am uitat să îți zic de bike chain wear indicator. Am scris in engleză că să îl găsești ușor. Este vorba de acel tool pentru verificat rapid cât de uzat este lanțul. Din experiența mea, lanțul original de pe RR520 este slab și de va lungi destul de repede. Nu e bine să mergi cu lanț uzat că afectează și caseta. Dacă vrei să îți schimbi lanțul, eu personal îți recomand kmc 8.93.
Poți să îți verifici lanțul și cu o riglă, găsești tutoriale pe YouTube.

Că și resursă bună de tutoriale pentru service pe YouTube îți recomand canalul celor de la GMBN Tech, dar mai sunt și alții. Ce e drept, cei de la GMBN nu folosesc biciclete cu monobloc cu ax pătrat, dar găsești multe chestii utile cu caracter general.

Camil Badulescu

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 6

#395915 14 octombrie la 21:28

Si sa nu uitam de biblia bicicletelor:
https://www.sheldonbrown.com
Gasesti acolo documente si detalii care nu mai exista nici pe site-urile producatorilor. Super util pentru piese ce folosesc standarde vechi, chestii nu foarte mainstream, scule speciale custom made sau inlocuitori pentru anumite tipuri de scule foarte scumpe si cu aplicatie limitata (de exemplu presa pentru cuvete) ... in fine, ai acolo cam tot ce vrei, doar rabdare sa ai sa cotrobai prin site.

+2
Vali Munteanu

Trimite mesaj
Posturi: 5

#395920 15 octombrie la 11:33

Haha sa stii ca am comandat si tool de masurat lantul, l-am vazut prin itemele vanzatorului. O sa caut un tutorial de masurat si scurtat lantul (am comandat si tool'ul pentru asta).

Cautand cum se desface butucul pedalier am dat peste canalul Park Tool.
Sunt geniale video'urile, de exemplu am vazut unul unde taiasera o sectiune in bratul pedalei, ca sa vezi ce se intampla inauntru cand insurubezi presa extractoare. Aici, de la secunda 30: https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_1581220027&feature=iv&src_vid=VMV-SOIhM2c&v=cPQyQnNdews

ultima modificare: 15 octombrie la 11:35

Vlad Fratiman

Trimite mesaj
Posturi: 356
Subiecte: 10

#395929 15 octombrie la 20:03

Ok, ești pe drumul cel bun. Comunitatea a mai câștigat un entuziast. :)

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 1929
Subiecte: 6

#395932 16 octombrie la 10:14

Aveți multa răbdare și nervi cu AliExpress, mie-mi e greu sa aștept și 1 săpt până vine pachetul din DE...
Plus la Ali e vama, taxe,... Or fi mai ieftine dar nu știu cu calitatea.

ultima modificare: 16 octombrie la 10:17

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2018 DirtBike.ro