Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Schimb rulmenti caseta Novatec.


Andrei Lupean

Trimite mesaj
Posturi: 71
Subiecte: 23

#315279 1 mai 2014 la 12:09

Buna, eu am un butuc pe 2 rulmenti de la Novatec si caseta este tot pe rulmenti, modelul in sine este cel mai ieftin model pe rulmenti de la Nova. Am vazut cateva tutoriale de schimbat rulmentii la butuci dar nici unul despre schimbul rulmentului sau rulmentilor din caseta. daca aveti careva idee despre ce rulment este vorba, ca dimensiuni ori si mai bine daca aveti ceva linkuri despre ceva tutoriale, as aprecia mult, mersi.

Eduard Carar()

Trimite mesaj
Posturi: 85
Subiecte: 6

#315283 1 mai 2014 la 14:25

Salutare! Deci si eu am tot la fel un butuc Novatec pe 2 rulmenti insa caseta este pe bile.Eu dupa acest tutorial am desfacut caseta,cred ca este la fel si pe rulment insa nu stiu sigur.Daca chiar te intereseaza uite aici site-ul http://www.ciclism.ro/2012/01/reconditionare-caseta-tutorial-foto-2/ .Sper ca te-am ajutat si oricum mai asteapta parerea si altor useri care poate au acelasi butuc ca si tine.O zi cat mai buna !

ultima modificare: 1 mai 2014 la 14:25

Silviu Gheorghiu

Trimite mesaj
Posturi: 81
Subiecte: 4

#315313 1 mai 2014 la 22:37

Salut, iti trebuie o menghina mare in care poate incapea caseta plus cativa cm, sau un surub lung si multe saibe de diferite marimi. Daca ai tubulare o sa te ajute si mai mult.
Rulmentii sunt unul in centru mai spre butuc iar celalalt il poti vedea pe dupa garnitura aia neagra separati de un distantier de aluminiu cam de 1 cm.
Uita-te pe caseta acolo unde ating pinioanele sa vezi daca e vreun surub mic imbus. Ala e posibil sa tina rulmentul din interior astfel incat nu il poti presa afara.
Garnitura aia neagra se scoate usor (noteaza-ti pozitia in care era).
Cu surub sau menghina plus tubulare, pulite si saibe improvizezi ceva sa apese pe cursa interioara a rulmentului din interior.
Incearca sa le tii cat mai centrate. Cand ambii rulmenti vor incepe sa se miste o sa auzi o pocnitura. Dupa aia e mai usor.
Impingi cu grija si la un moment dat o sa iasa rulmentul exterior plus distantierul din aluminiu.
Va trebui sa gasesti cum sa scoti si pe cel din interior care trebuie sa treaca prin locasul celui care tocmai a iesit.

Modelul rulmentilor poti sa il vezi daca scoti garnitura neagra - e scris pe rulmentul exterior.

Cand ii montezi la loc ai grija ca distantierul dintre ei sa fie exact pe mijloc. Daca nu ai cum sa il mentii nu presa rulmentul exterior de tot decat dupa ce ai trecut cu axul principal. Aici iar va trebui sa improvizezi.

Tubulare de diferite dimensiuni ajuta mult in lipsa unei prese potrivite.

Catalin Paul

Trimite mesaj
Posturi: 24
Subiecte: 3

#315319 2 mai 2014 la 00:10

Cel mai simplu dupa ce ai dat jos caseta incalzesti rulmenti cu un feon de putere , dupa care ii impingi umpic si ies imediat.

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro