Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Inlocuitor Fox Float Fluid


sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405373 27 martie la 03:17

Nu stiu daca s-a mai discutat, caut si eu un raspuns la un alt ulei ce ar putea inlocui Fox Float Fluid, cel albastru ce intra in camera de aer, 5 ml, oare se poate substitui cu un alt model de ulei???si cam ce vascozitate?? am tot cautat dar nu am gasit ce vascozitate are acest ulei de la Fox. Furca este Fox 32, 120mm. Va multumesc!

George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 752
Subiecte: 9

#405374 27 martie la 08:14

poti folosi linistit orice ulei hidrauic 5WT. din pacate nu gasesti vascozitati declarate la FOX

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405375 27 martie la 15:16

Oare are aceleasi proprietati cu uleiul de motor 5w30 w40 ce se mai foloseste la masini?

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405376 27 martie la 15:22

Am de la Castrol 5W40

Cristian Anghel

Trimite mesaj
Posturi: 2

#405377 27 martie la 16:28

Prin 2010 cand nu se gasea pe la noi, am cautat si eu pe mai multe forumuri externe. Imi trebuia pentu un Fox Talas.
Cel mai apropiat, am gasit ca este ulei de cutie de viteze cu vascozitate mare ~85wt (intre 75wt si 90wt).
Ar fi bine sa-l schimbi mai des, decat pe cel original. Cica aditivii suplimentari din Fox Float Fluid ar avea un rol important.

ultima modificare: 27 martie la 16:29

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405378 27 martie la 16:40

Am inteles Cristian Anghel. Pai cred ca asa ma voi orienta spre un 85W. Nu folosesc furca foarte intens, gen paduri, trasee etc. Mai mult prin oras, doar ca ii fac cam de 2 ori revizia pe an. Acum am ramas fara fox fluid, si pana comand pana vine, asa daca iau la 1L ma tine ceva ani. Multumesc mult de ajutor.

George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 752
Subiecte: 9

#405384 28 martie la 11:34

Daca iti trebuie lubrifiere pentru camera de aer din bratul stang nu pune ulei de cutie..ala il bagi in celmai rau caz in lowere. Tie iti trebuie ceva care sa lubrifieze corect garnitura de cauciuc a pistonului iar ulkei de cutie este fix pentru ungere metal. Nu zic ca nu merge dar nu stim cat tine si care este usura pe termen lung.
Mai bine pui niste vaselina siliconica , aia stii sigur ca este pentru componente non-metalice si cauciuc.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405385 28 martie la 11:44

Si cutia de viteze are garnituri .. chiar multe. Uleiul de cutie de viteze e ok pentru air chamber atat la furca cat si la shock.
In furci si amortizoare locul unde trebuie sa fii atent la ulei este damperul si acolo nu din prisma garniturilor ci din prisma faptului faptului ca uleiul ala trebuie sa fie mai rezistent la spumare si daca pui mai gros sau mai subtire iti va modifica compresia, reboundul etc

Cristian Anghel

Trimite mesaj
Posturi: 2

#405387 28 martie la 13:50

Da, George are dreptate. Magura folosea vaselina siliconica - Fork Meister Grease.
Iar mai nou si Fox la Float-urile 36, 34, 32 foloseste vaselina - Slick Honey - (cica echivalenta cu SRAM Butter) pentru gresarea garniturilor pistonului de aer + 3cc FOX 20wt Gold, in camera pozitiva. https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=987
Cu vaselina trebuie doar sa ai grija sa nu pui prea multa in camere, mai ales in cea negativa, ci doar pe garnituri/oringuri si pe tije, pentru a nu schimba prea mult raportul de volume de aer. Asta a fost o problema tipica la asmblarea float-urilor EVOL incepand cu 2018, cel putin la seria 36.
Eu as recomanda ceva mai putina vaselina decat in tutorialul asta: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=616

ultima modificare: 28 martie la 13:54

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405388 28 martie la 14:07

Vaselina are mai mult rol la asamblare .. pentru ca in scurt timp ea va fii impinsa din zonele de culisare. In schimb uleiul este cel care asigura ungerea in timul functionarii. Nu inlocuiti uleiul cu vaselina!

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405389 28 martie la 16:26

Pentru garnituri si ringuri pun vaselina,dar nu foarte multa. Iar pentru camera de aer am comandat un ulei de transmisie de 85W. Vedem acum ce va fi. Am primit si in privat un raspuns tot pentru uleiul de transmisie. Pentru lower spring air precum si pentru damper am un 10W de la motorex, recomandat de cei de la playbike. Il folosesc de vreo 3 ani. Nu am avut nici o problema pana acuma.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405391 28 martie la 17:31

Pentru oringuri si garnituri pui vaselina cat sa le acoperi cu un strat subtire care le face alunecoase si ajuta la asmblare fara sa se deterioreze piesele din cauciuc in acest proces.
Ce ai folosit in lower leg iti mergea fara probleme si in camera de aer.

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405394 28 martie la 17:43

Nu era oare subtire? Fata de fox fluid asta 10W ii destul de subtirel

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405396 28 martie la 18:19

Da e mai subtire dar nu creeaza probleme. In teorie Fox Fluid e mai vascos si "sta" mai bine pe peretii air pistonului.

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405401 28 martie la 22:22

Va multumesc mult pentru sfaturi, aduc in discutie o alta intrebare poate ati intalnit-o sau cunoasteti, stiti cumva daca se pot schimba bucsele de teflon din interiorul lowerului?

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405402 28 martie la 22:23

Da, se pot dar mai bine mergi in service pentru asa ceva.
Au joc?

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405403 28 martie la 22:27

Nu am joc...am avut lower ul la vopsit. si nu mi dau seama cum, dar vopsitorul cred, cum a agatat furca sa o vopseasca o ciupit prima bucsa de sus...si astazi cum am desfacut furca sa ii fac service...am vazut ca o lasat urma pe teflon...pe brate...urma nu ii adanca...ii mai mult asa ca o umbra...si vad ca si in josul bratelor tot asa sunt ceva urme pe teflon...si nu mi dau seama de la ce or aparut...incerc sa pun niste poze pentru a se vedea mai bine.

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405404 28 martie la 22:45

https://imgur.com/a/SPz1u5D
aici sunt imaginiile cum am putut face poza la ora asta...ciupitura este pe lower partea de sus dreapta...si pe bratul drept e o stersatura asa o umbra...care se vede doar in lumina zile...nu am putut-o prinde in poza.
iar strafurile acelea de pe brate in partea de jos chiar nu imi dau seama de la ce ar putea aparea. si doar in partea dreapta...
toate aceste linii nu sunt adanci nici nu se simt la mana.

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405405 28 martie la 22:46

sper cu timpul sa nu se inrautateasca situatia...cel putin in zona ciupiturii...chestia ii ca si ciupitura aia nu se simte la deget...nu taie nu zgaraie...

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 677
Subiecte: 2

#405410 29 martie la 09:26

Din pacate raul este facut. In prima faza as fi zis sa testezi la montare cu furca fara aer in ea sa culisezi incet sa simti daca agata. Daca zgarietura este in dreptul ciupiturii ... te va costa toata treaba cat nu face furca. Asa sunt specialistii astia(ma refer la vopsitor) isi dau de lucru intre ei.

sebastian Valentin

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 11

#405421 29 martie la 18:22

Mda, cu privire la vopsitor ai dreptate. Asta e...din fericire nu agata in dreptul ciupiturii. Probabil dupa ce trece nebunia asta o sa caut un service sa schimb bucsa respectiva.

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro