Forum
Esti aici:
Subiect: Inlocuitor Fox Float Fluid
#10063
Postat de Sebastian Valentin
Subiect deschis de la 27 martie 2020 la 01:17
Raporteaza
Nu stiu daca s-a mai discutat, caut si eu un raspuns la un alt ulei ce ar putea inlocui Fox Float Fluid, cel albastru ce intra in camera de aer, 5 ml, oare se poate substitui cu un alt model de ulei???si cam ce vascozitate?? am tot cautat dar nu am gasit ce vascozitate are acest ulei de la Fox. Furca este Fox 32, 120mm. Va multumesc!
Postat de Sebastian Valentin la 27 martie 2020 la 01:17
0
0
George Romanescu
@Opteron
poti folosi linistit orice ulei hidrauic 5WT. din pacate nu gasesti vascozitati declarate la FOX
Postat de George Romanescu la 27 martie 2020 la 06:14
0
0
Oare are aceleasi proprietati cu uleiul de motor 5w30 w40 ce se mai foloseste la masini?
Postat de Sebastian Valentin la 27 martie 2020 la 13:16
0
0
Am de la Castrol 5W40
Postat de Sebastian Valentin la 27 martie 2020 la 13:22
0
0
Prin 2010 cand nu se gasea pe la noi, am cautat si eu pe mai multe forumuri externe. Imi trebuia pentu un Fox Talas.
Cel mai apropiat, am gasit ca este ulei de cutie de viteze cu vascozitate mare ~85wt (intre 75wt si 90wt).
Cel mai apropiat, am gasit ca este ulei de cutie de viteze cu vascozitate mare ~85wt (intre 75wt si 90wt).
Postat de Cristian Anghel editat la 27 martie 2020 la 14:29
0
0
Am inteles Cristian Anghel. Pai cred ca asa ma voi orienta spre un 85W. Nu folosesc furca foarte intens, gen paduri, trasee etc. Mai mult prin oras, doar ca ii fac cam de 2 ori revizia pe an. Acum am ramas fara fox fluid, si pana comand pana vine, asa daca iau la 1L ma tine ceva ani. Multumesc mult de ajutor.
Postat de Sebastian Valentin la 27 martie 2020 la 14:40
0
0
George Romanescu
@Opteron
Daca iti trebuie lubrifiere pentru camera de aer din bratul stang nu pune ulei de cutie..ala il bagi in celmai rau caz in lowere. Tie iti trebuie ceva care sa lubrifieze corect garnitura de cauciuc a pistonului iar ulkei de cutie este fix pentru ungere metal. Nu zic ca nu merge dar nu stim cat tine si care este usura pe termen lung.
Mai bine pui niste vaselina siliconica , aia stii sigur ca este pentru componente non-metalice si cauciuc.
Mai bine pui niste vaselina siliconica , aia stii sigur ca este pentru componente non-metalice si cauciuc.
Postat de George Romanescu la 28 martie 2020 la 09:34
0
0
Si cutia de viteze are garnituri .. chiar multe. Uleiul de cutie de viteze e ok pentru air chamber atat la furca cat si la shock.
In furci si amortizoare locul unde trebuie sa fii atent la ulei este damperul si acolo nu din prisma garniturilor ci din prisma faptului faptului ca uleiul ala trebuie sa fie mai rezistent la spumare si daca pui mai gros sau mai subtire iti va modifica compresia, reboundul etc
In furci si amortizoare locul unde trebuie sa fii atent la ulei este damperul si acolo nu din prisma garniturilor ci din prisma faptului faptului ca uleiul ala trebuie sa fie mai rezistent la spumare si daca pui mai gros sau mai subtire iti va modifica compresia, reboundul etc
Postat de Ionut Tanase la 28 martie 2020 la 09:44
0
0
Da, George are dreptate. Magura folosea vaselina siliconica - Fork Meister Grease.
Iar mai nou si Fox la Float-urile 36, 34 foloseste vaselina - Slick Honey - (cica echivalenta cu SRAM Butter) pentru gresarea garniturilor pistonului de aer + 3cc FOX 20wt Gold, in camera pozitiva. https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=987
Cu vaselina trebuie doar sa ai grija sa nu pui prea multa in camere ci doar pe garnituri/oringuri + ceva rezerva, mai ales in cea negativa, pentru a nu schimba prea mult raportul de volume de aer. Asta a fost o problema tipica la asmblarea float-urilor EVOL incepand cu 2018, cel putin seria 36.
Eu as recomanda ceva mai putina vaselina decat in tutorialul asta: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=616
Iar mai nou si Fox la Float-urile 36, 34 foloseste vaselina - Slick Honey - (cica echivalenta cu SRAM Butter) pentru gresarea garniturilor pistonului de aer + 3cc FOX 20wt Gold, in camera pozitiva. https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=987
Cu vaselina trebuie doar sa ai grija sa nu pui prea multa in camere ci doar pe garnituri/oringuri + ceva rezerva, mai ales in cea negativa, pentru a nu schimba prea mult raportul de volume de aer. Asta a fost o problema tipica la asmblarea float-urilor EVOL incepand cu 2018, cel putin seria 36.
Eu as recomanda ceva mai putina vaselina decat in tutorialul asta: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=616
Postat de Cristian Anghel editat la 28 martie 2020 la 11:54
0
0
Vaselina are mai mult rol la asamblare .. pentru ca in scurt timp ea va fii impinsa din zonele de culisare. In schimb uleiul este cel care asigura ungerea in timul functionarii. Nu inlocuiti uleiul cu vaselina!
Postat de Ionut Tanase la 28 martie 2020 la 12:07
0
0
Pentru garnituri si ringuri pun vaselina,dar nu foarte multa. Iar pentru camera de aer am comandat un ulei de transmisie de 85W. Vedem acum ce va fi. Am primit si in privat un raspuns tot pentru uleiul de transmisie. Pentru lower spring air precum si pentru damper am un 10W de la motorex, recomandat de cei de la playbike. Il folosesc de vreo 3 ani. Nu am avut nici o problema pana acuma.
Postat de Sebastian Valentin la 28 martie 2020 la 14:26
0
0
Pentru oringuri si garnituri pui vaselina cat sa le acoperi cu un strat subtire care le face alunecoase si ajuta la asmblare fara sa se deterioreze piesele din cauciuc in acest proces.
Ce ai folosit in lower leg iti mergea fara probleme si in camera de aer.
Ce ai folosit in lower leg iti mergea fara probleme si in camera de aer.
Postat de Ionut Tanase la 28 martie 2020 la 15:31
0
0
Discutate recent pe forum