Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Rock Shox Lyric RLR sag vs bottom-out


Radu-Teodor Stoian

Trimite mesaj
Posturi: 923
Subiecte: 29

#372881 21 septembrie 2016 la 23:37

Salut, Detin furca din titlu, e furca custom pentru Scott cu cursa de 180 (140) cu dual position. Sper ca ati auzit de ea. Dar poate intrebarea are raspuns la toate furcile Lyric.
Furca e setata la presiunea optima pentru greutatea mea dar e prea tare. O fi graficele lor de vina?
Am chiar scos aer din ea pana cand distanta de Sag e spre minimul celor 30%. Ba chiar cand merg cu ea pe pozitia de 140mm prin oras raman cu doar 80mm cursa.
Cu toate cele mentionate mai sus nu ma apropiu niciodata de capatul cursei. O-ringul ramane pe la 30/35mm de capat.
Am dat dropuri, am dat in bolovani, overjump etc. niciodata sub 30mm de capat cu reglajul de compression deschis la maxim.
De asemenea greutatea mea e de 85Kg echipat,
Furca e servisata corect, cantitatile de ulei sunt ok. Daca scot aerul din ea ajunge la capat fara probleme.
Nu e ceva ingrijorator pentru mine dar pacat ca nu o pot exploata la maxim. Poate problema e super simpla.
Mai are cineva aceasta problema? sa fie defect ceva pe la cartusul de compression?

ultima modificare: 21 septembrie 2016 la 23:39

Florin Dandu

Trimite mesaj
Posturi: 902

#372886 22 septembrie 2016 la 08:07

Scoate tot aerul și vezi dacă o poți comprima; e posibil să fie defectă ( http://bb.nsmb.com/showthread.php?t=159498 )

Dan Oltean

Trimite mesaj
Posturi: 1642
Subiecte: 28

#372895 22 septembrie 2016 la 11:23

Fa cum a zis Florin. Cand ajungi la cei 30mm simti ca si cum ar da in ceva tare? ca si cum acolo ar fi capatul? Daca da si daca nici cu tot aerul scos nu se comprima pana in capat e posibil ca o garnitura care face etansarea bratului drept (cu ulei), sa fie defecta si sa se fi scurs ulei din damper in lower, caz in care efectiv acel surplus de ulei din lower nu da voie bratului sa culiseze mai mult

Adelin Preda

Trimite mesaj
Posturi: 77
Subiecte: 8

#372935 22 septembrie 2016 la 20:39

Dupa ce veifici cu aerul poti sa verifici si cate tokenuri ai in ea, este posibil sa fie 3-4 si sa devina foarte progresiva in partea de sus a cursei ( alea se afla in camera de aer )

+1
Dan Oltean

Trimite mesaj
Posturi: 1642
Subiecte: 28

#372936 22 septembrie 2016 la 20:44

Adelin Preda: Dupa ce veifici cu aerul poti sa verifici si cate tokenuri ai in ea, este posibil sa fie 3-4 si sa devina foarte progresiva in partea de sus a cursei ( alea se afla in camera de aer )
Da, si asta cu token-urile e o treaba, dar nu stiu ce model de furca e si daca e sa o iei asa cu presupunerea ca ar avea token-uri, cu tot aerul scos afara si sa aiba 3-4 token-uri instalate, tot trebuie sa o poata comprima la maxim.
Daca intr-adevra fara aer in ea o poti comprima, te asiguri de 3 ori ca nu mai e aer in ea, iei o tubulara de 24(sau22 nu mai stiu exact) si desfaci top-cap-ul cartusului cu aer. In caz ca ai token-uri sub top-cap scoti cate unul si testezi furca.

Radu-Teodor Stoian

Trimite mesaj
Posturi: 923
Subiecte: 29

#372938 22 septembrie 2016 la 21:35

yup. nu stiam de tokenuri. Voi verifica. Multumesc de raspunsuri si revin cu info

LE: Nu am tokenuri

ultima modificare: 5 octombrie 2016 la 21:42

Razvan Chirodea

Trimite mesaj
Posturi: 4

#373011 24 septembrie 2016 la 13:50

Dețin și eu o furca RLR. Initial am făcut și eu greșeala sa o dezumflu ca și tine, sa o fac sa umble mai mult în cursa. Într-adevăr merge mai mult, dar se afunda exagerat în viraje. Ce îți recomand, sa setezi presiunea la 100psi și sa faci un upgrade la damper dacă nu ai făcut-o deja. Mission control DH ar fi o alegere mai buna. Legat de token, nu cred ca are și nici nu poți adăuga, deoarece e dual position sau 2 step air.

Florin Dandu

Trimite mesaj
Posturi: 902

#373027 24 septembrie 2016 la 18:26

https://www.cyclinic.com.au/shop/rockshox-bottomless-tokens-pike-lyrik-yari-35mm-dpa/

Mihai Buhai

Trimite mesaj
Posturi: 13
Subiecte: 1

#373032 24 septembrie 2016 la 20:04

RLR-ul 2-step air. Nu are loc de token-uri. Nici nu existau pe vremea cand s-a gandit sistemul de 2-step. Si bratul stang e plin cu ulei si niste tuburi si ceva pistoane. Daca nu intelegi cum functioneaza sistemul de 2-step nu o desface. E un sistem mai complicat si nu se aseamana deloc cu dual position air sau dual air. Du-o la un service si acolo o sa vada ce are. Sunt niste o-ring-uri in bratul stang care sunt puse pe un piston. Si ala iti creeaza probleme uneori. Plus acolo sunt cantitati exacte de ulei. 2-3 ml in plus sau minus iti modifica vizibil cursa furcii. Detin si eu un Lyrik 2-step si stiu care e treaba cu ele.

+1
Radu-Teodor Stoian

Trimite mesaj
Posturi: 923
Subiecte: 29

#373129 27 septembrie 2016 la 14:49

Nu am spus ca e 2 step air. Am spus ca e dual position si nu are tokenuri. Si bratul stang are doar putin ulei pentru lubrifiere.

ultima modificare: 5 octombrie 2016 la 21:44

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro