Forum

Subiect: Scott voltage 2015 fr 710 - crapatura

#11330

Muica Vlad
Postat de Muica Vlad
Subiect deschis de la 7 martie 2022 la 14:49
Raporteaza
Am un scott voltage fr 710 . Am imprumutat bicicleta unui aminc sa se duca pana acasa , iar el , fiind inalt , a ridicat saua sus de tot , tija de la sa se sprijina cumva in cadru , si acesta fiind greu , a solicitat tare seat postul si a crapat . Nu mi dau seama ce ar trebui sa fac . Daca il duc la sudat , are ce sa ii faca? Va rog ajutati-ma . Aici voi lasa 3 poze . https://imgur.com/a/Yc8HW57
Postat de Muica Vlad la 7 martie 2022 la 14:49
0
0
Salut, poti sa-l rogi pe amicul tau sa-ti cumpere un alt cadru.
Daca ma intrebi pe mine, n-o sa tina nici o reparatie pe care ai incerca s-o faci.
Postat de Vlad Sabau la 7 martie 2022 la 17:35
0
0
Oare din ce naiba e facut cadrul? plastic?
Postat de Vali Preda la 7 martie 2022 la 19:07
0
0
Fiecare tija de sa are un marcaj pe ea, insertia minima obligatorie, acum ai aflat de ce exista.
http://greenbirdbikeblog.blogspot.com/2014/07/friday-wtf-why-seat-post-insertion.html
Postat de Marius Valeanu la 8 martie 2022 la 06:56
0
0
@Muica Vlad, dai cu downvote degeaba. Improvizații se vor putea face mereu, dar luat la bani mărunți cadrul respectiv e compromis in totalitate. Amicul tău ar trebui să ți facă rost de unul nou sau ceva compatibil pe care sa muti piesele. Semne de intrare mai sunt....spre exemplu, cine naiba ridica șaua pe o bicla de genul, dar astea nu schimba situația cu nimic. Cadru tot crăpat rămâne.

Exemplu de improvizație la prima vedere: dai jos vopseaua, sudezi crăpăturile, polizezi sudurile, pui deasupra un tub de aluminiu care să îmbrace aproape ermetic seat tube ul de a lungul zonei crăpate (minus câțiva milimetri, sa poți pune un colier de strângere), sudezi tubul la ambele capete și polizezi din nou. Bineînțeles, nu mai ridici șaua vreodată și e ceva cat se poate de temporar. Soluția pe termen mediu și lung rămâne un cadru nou

Cheers
Postat de Ioachim Mihalache editat la 8 martie 2022 la 13:18
0
0
Du-l la sudat, ”că merge și așa”. Îți ia ăla 100, 150 de lei, te ține o lună, două, trei luni, apoi se rupe iar, iei alt cadru, alți bani. Doar sunt banii tăi, nu ai noștri. Nu mă prind de ce ai postat, că oricum te duci să-l sudezi, orice ți-ar spune cineva aici. În teorie ține. Dar practica ne omoară, nu teoria.
Postat de Teodor Jagate la 8 martie 2022 la 17:26
0
0
Pana la urmă cadru este din aluminiu cu elemente sudate. Un sudor bun care înțelege ce face ,poate face o treabă că de fabrică.
Postat de Ioan Radu editat la 9 martie 2022 la 20:35
0
0
La orice bicicletă, seat tubele este dintr-o singură bucată. De ce oare? Fă diferența între îmbinări și părți.
Postat de Teodor Jagate la 10 martie 2022 la 06:34
0
0
Se poate si intari sudura sau ranforsa cu alta teava mai groasa pe interior-exterior?
Postat de Vali Preda la 10 martie 2022 la 06:48
0
0
Se poate. Și cum mai intră țeava de șa, care are un diametru standard? Sau colierul de prindere, care are și el un diametru standard? Tre să găsești un maestru al sudurii să iasă ceva funcțional. De sudat, toți sudează.
Postat de Teodor Jagate editat la 10 martie 2022 la 10:55
0
0