Lucrăm să îmbunătățim DirtBike.ro. Vă mulțumim pentru răbdare!
1. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
2. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
3. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
4. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
5. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
6. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
7. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
8. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
9. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
10. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
1. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
2. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
3. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
4. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
5. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
6. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
7. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
8. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
9. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
10. Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
Oferta la Kit(set)nou-nout ptr.modificarea bicicletei in una electrica.
2,65000 lei
Curier Rapid
Descriere

Oferta la un kit electric pentru a modifica o bicicleta normala in una electrica. Oferta. Pret vechi 3 150 lei, pret de oferta 2 950 lei. In acest pret aveti inclus kit-ul complet care contine motorul central SFM de 250W/350W / 36V 4000 rotatii / minut, 80 Nm si pachetul de acumulatori (36V - 13Ah - 468 W/h) cu suport acumulator, incarcator, chei,cabluri de conectare, de 36 V /13 Ah 468 Wati/ora - W/h. Pretul NU INCLUDE cu taxa de transport !!! Vesti bune pentru cei care au o bicicleta typ "FAT BIKE", adica o bicicleta cu roti mai late 26'' X 4.00, dacat cele clasice (26' x 2.25) typ mountai bike. Este vorba despre modele de bicicleta care au dimensiunea-latimea la butucul pedalier 100 mm ( 86 mm, 92 mm) sau 120 mm. La acest model de bicicleta (FAT BIKE) se poate monta un kit de motor in locul butucului pedalier de putere mare (1 000W la 48 V cu o putere de peste 100 Nm). Pentru detalii rog sa sunati la numarul trecut mai jos. NU raspund la EMAIL,SMS, daca sunteti interesat sunati va rog la 0724-840-240.Merci. Buna celor interesati. Sunteti sau vreti sa fiti curieri pe bicicleta si circulati 3-9 ore pe zi dupa comenzi, livrari? Incercati - montati asta. Doriti sa luati si sotia la o plimbare printre munti, pe coclauri cu multe urcusuri, unde numai cei antrenati se pot duce? Incercati asta. Sunteti o domnisoara-doamna care doreste sa tina pasul cu prietenul-sotul, cand pleaca cu "gasca" in ture "serioase", si ati merge si dumneavoastra cu el, dar pana acuma n-ati putut ca nu v-au tinut picioarele, plamanii? Incercati asta. V-ati saturat sa mergeti in ture cu prietenii, si sa nu aveti conditia fizica necesara pentru a urca in ritmul lor dealul, sa tineti pasul cu viteza lor, sa ajungenti printre ultimii la locul de odihna? Incercati asta. Aveti probleme la genunchi,aveti o varsta, dar totusi va place sa pedalati distante mai lungi decat 15-25 km? Incercati asta. Umblati zilnic cu bicicleta, lucrati departe si va grabiti cu bicicleta la serviciu, nu doriti sa ajungeti ud leoarca de transpiratie? Incercati asta. Sunteti un pic mai ''durduliu"", dar va plac plimbarile lejere pe bicicleta cu familia-prieteni-colegi, dar nu va tin picioarele? Incercati asta. Va plac plimbarile in natura, dar nu va plac urcarile luuungi si interminabile? Incercati asta. Pentru detalii tehnice (nu am suficient loc sa descriu detaliat functionarea,avantajele acestui sistem, poze suplimentare) rog a suna la 0724-840-240. Acest kit se monteaza in locul butucului pedalier, si are un motor electric model pedelec. Diferenta intre motoare pedelec, si e-bike este: -E-bike (Bafang-8 fun, si alti producatori) are un sistem p.a.s. (asisitenta la pedalare), din fabrica vine setat cu 9 moduri standard de asistare, are maneta de acceleratie separata.Nu mai este chiar o bicicleta electrica, mai repede un scuter electric, se pierde senzatia de biciclit. Pedelec (ce este si in acest kit) are un sistem cu senzor de cuplu (torque) care este mult mai ingenios, si te ajuta chiar atunci cand aveti nevoie. Sesizeaza forta cu care se apasa pedala, si daca este nevoie intra in actiune sistemul electric. Din fabrica vine programat cu 4 nivele de asistare . Cu cât vei pedala mai mult, cu atât vei contribui la o durată de viață mai mare a motorului. Datorită amplasării centrale a motorului, bicicleta își păstrează design-ul unei biciclete normale, și toate componentele mecanice pot fi accesate în mod normal. Mai mult, dacă ceva se defectează la bicicletă, cum ar fi apariția unei pane, probleme tehnice la roți sau la pedale, orice reparație se poate executa fără ca amplasarea motorului să încurce în vreun fel. Nivelul 1-Eco.Acest nivel este util cand nu va grabiti, mergeti la o plimbare scurta-lunga, dar lejera, si aveti vant din fata. Asistarea nu se simte foarte tare, numai atuci observati lipsa ei cand o decuplati. Va ajuta foarte discret si la urcusuri lejere. Nivelul 2-Tour. Acest nivel se poate utiliza aproape oricand se doreste, deja se simte o asistare mai seriosa, ajuta mult la pornirile rapide la semafor, la un vant mai puternic, sau urcusuri mai lungi. Nivelul 3-Speed. La acest nivel incepe sa apara ranjetul pe obraz...:). Aici incepeti sa simtiti, "da, avem electrica putem merge, intrecem pe oricine, plecam rapid cand se face verde, Transfagaraseanul-Transalpina sunt niste dealuri mai domole". La acest nivel chiar se simte asistare serioasa a motorului electric. Nivlelul 4-Turbo. No comment. Aici se indica folosirea celor mai mici pinioane spate cand mergeti cu viteza, sau pinioane medii-mari spate in cazul in care aveti o urcare abrupta. Acest nivel va ajuta mai mult cu viteza decat cu forta. La plecare de la semafor, personal nu propun acest nivel, intra prea brusc-brutal in actiune, devine bicicleta un pic mai necontrolabila. Acest kit se poate monta pe orice bicicleta care are distanta, grosimea - latimea cadrului la butucul pedalier de 68-73 mm. Avantajul acestui sistem este, ca oricand doriti puteti deconecta motorul din display, si sa folositi ca si o bicicleta normala cu un kilometraj imens, dar cand aveti nevoie primiti o asistenta electrica considerabila . 1.-Cel mai important, este IEFTIN, fata de o bicicleta completa electrica, sau alt sistem. 2.-Este fabricata (sub licenta) dupa modelul japonez Suntsar, deci tehnica avansata, fiabila, testata. 3.-Se poate monta pe orice bicicleta pe care o aveti, nu mai trebuie sa cumparati una noua electrica ( no ) name la pret dublu-triplu, sau care incep cu 5 cifre..., deci avantaj. 4.-Greutate redusa motor 3,3 kg, acumulator aprox 2,5-4,1 kg, depinde ce putere alegeti. 5.-Montarea kit-ului se poate face acasa (home-made, d.i.y.) deoarece in pachet primiti in afara instructuinilor de montaj si o cheie speciala. 6.-Nu aveti prea multe cabluri de "ascuns" ca la modelul e-bike. 7.-Este mult mai rentabil decat un sistem Bosch-Yamaha-ShimanoStep etc.deoarece daca nu mai doriti sa utilizati,dati jos sistemul, montati la loc vechiul angrenaj, si gata bicicleta. 8.-Acumulatorul Nu este integrat in cadru, se poate schimba cu orice model, si cand doriti. 9.-Un avantaj acestui kit este ca motorul-controlerul se poate DEBLOCA din maxima de 25 km / h !!!! 10.-Aveti de urcat un deal mai abrupt, si nu doriti sa pedalati? Coboriti de pe bicicleta, tineti apasat butonul - ,si bicicleta merge de una singura cu 6 km/h ( steep mode ), pana cand tineti butonul apasat, Fain ,nu :))? Nu mai sunteti nevoiti sa mergeti numai cu 25 km/h, puteti schimba din display viteza intre 1 km/h, si maxima 45 km/h, dar acest lucru nu se poate face la biciclete electrice cumparate din magazin sau cu motoare Bosch,Brose, Yamaha, Shimano, deoarece sunt blocate din fabrica la 25 km/h cum se cere in Eu... Am fost nevoit sa comand un acumulator dedicat, deoarece n-am gaura pentru suport bidon, n-am avut unde sa prind bateria. Asa am ajuns la 20 kg cu un motor de 350 W acumulator 15 Ah, si o autonomie decenta de 180-240 km...mers in mod tour putin mod speed fara vant din fata, cu 24-32 km/h.Am testat si la urcus mai abrupt ( 8%) cu o diferenta de nivel 1200 metri aprox 70 km din 6 liniute indicator de consum am ramas cu 3 liniute utilizind numai nivelul eco-tour. Cateva EXEMPLE-PROBABILITATI de consum, dar sunt NUMAI EXEMPLE. 1.Pret vechi 3 500 lei, pret de oferta 3 250 lei. Motor SFM de 250W/350W 36V cu acumulator typ delfin/cutie de 36V 14,50Ah 522 W/h cu celule LG/SAMSUNG.Din experienta sotiei (peste 3 400 km) cu acest model de kit se pot parcurge lejer peste 120 km sau careva dintre ''trans-uri" (transfagarasean-transalpina) si mai ramaneti cu o "rezerva" consistenta pentru a ajunge acasa sau inapoi la masina-loc de cazare.Totul depinde de gestionarea corecta a resursei din acumulator. 2.Pret vechi 4 250 lei pret de oferta 3 850 lei. Motor SFM de 250W/350W 36V cu acumulator typ cutie de 36V 20Ah 720 W/h cu celule LG/SAMSUNG. Acest kit este unul ideal ptr. a putea parcurge distante luuungi 130-180 km la o viteza mai mult decat decenta 28-36 km/h chiar si mai mult. Propun acest kit celor care doresc sa parcurga distante luungi sau au multe urcusuri unde nu vor sau nu pot sa mearga cu viteza, dar este bine daca ai resurs in acumulator. 3.Pret vechi 4 450 pret de oferta 4 100. Motor SFM de 500W/750W 48V cu acumulator typ cutie 48V 20Ah 960 W/h cu celule LG/SAMSUNG. Si acest kit este ideal ptr. a putea parcurge distante luuungi 130-180 km la o viteza mai mult decat decenta 32-40 km/h chiar si mai mult .Propun acest kit mai ales curierilor pe bicicleta si celor care doresc sa mearga mai repede. MARE atentie !!!!! Distanta cu asistare depinde foarte mult de mai multe criterii !!!! Greutate biciclist(-a), modelul de motor / acumulator ales, teren (drum asfaltat sau forestier, noroi, nisip, urcare), vreme (vant, temperatura), modul de asistare eco-tour, sau numai speed-turbo. Dimensiune-latime-balonajul cauciucului, cat de tare este umflat etc. Sunt 4 tipuri de motoare.250W/350W la 36 Volti sau 500W/750W la 48 Volti. Motoarele 250W/350W cu un acumulator de 10-12 Ah 36 V au un randament - consum mai optim fata de cel 500W/750W cu 10-12 Ah, dar o viteza maxima, si accelerare mai redusa fata de 500W/750W. ''Ce face acest motor mic incredibil? 30% mai ușoară decât un motor Bafang pentru aproape aceeași putere. Senzorul de cuplu și cadență construit - rezultă o accelerație mult mai fluidă decât orice motor cu senzor de cadență Ușor de instalat. Kit-ul include toate componentele și instrumentele de instalare Motorul are un suport suplimentar de sprijin - rezultând o instalare mult mai fiabilă decât un motor Bafang BBS Fără accelerație - acest sistem este un pedelec pur; motivându-vă să pedalați mai tare și să mergeți mai departe. Momentul de cuplu de 80 Nm este aproape de două ori mai mare decât un motor și vă poate ajuta să urcați pe orice deal în calea ta''. Cateva marci pe care sunt folosite,montate aceste motoare pedelec. SFM (Germany),Schachner (Austria), Future Bike(Italia), Sartori Bike (Italia)Electron (Slovenia), IMPULS (Polonia),Zito(Norvegia), X-MAX (China), CNEBIKES (China), EUNORAU (China),poate mai sunt, atat am gasit. www.elektrofahrrad-einfach.de www.sartoribikes.com. youtube"sartori bikes easy high torque kit" Pe acest site gasiti si un filmuleti cu montarea kit-ului. Detalii tehnice. Motor 250W/350W cu acumulatori de 36 Volti. 80 Nm la 4000rp/min, 16 Ah butuc pedalier 65/73 mm o singura foaie 42 dinti aprox.3.1 kg. Din displayul iluminat (are iesire usb) puteti seta dimensiunea rotii 13"-30" inch,viteza maxima asista la max 45 km/h,etc.Din telecomada montabila pe ghidon, se poate porni/opri motorul, porni/opri asistarea,ponit/oprit lumina display,selectarea nivelului de asistare.Tinund bine de ghidon, cu un deget apasind luuung pe - porneste steep mod, adica bicicleta o ia inainte cu aprox 6 km/hla modul pas-mers. Motor 500W/750W cu acumulatori de 48 Volti. Identic cu cel sus descris, diferenta consta in puterea,viteza maxima,si consumul mai mare fata de cel 250W/350W. Acumulatorii pot fii de 3 tipuri ca si forma,cutie,ambalaj,carcasa. Tip "termos", cu o lungime de aprox 40 cm maxim si diametru/grosime 9 cm. Tip cutie,si tip portbagaj. La acest model ,primiti un portbagaj care are o sina dedesubt, unde vine pus acumulatorul, si in asa fel puteti utiliza in mod clasic portbagajul.Acest model, se propune a fii utilizat la biciclete cu frane model v-break, sau care nu au gauri suporti bidon apa. Celalalte modele se monteaza in locul suportului bidoanelor de apa. Acumulatori pot fii de 36 Volti sau 48 Volti la Amperajul dorit-ales. Pentru detalii tehnice (nu am suficient loc sa descriu detaliat functionarea,avantajele acestui sistem ingenios, poze suplimentare) rog a suna la 0724-840-240. Preturile sunt FARA taxa de transport si pot varia intre 2 650 lei (kit 250W/350W 36 V cu acumulator typ termos 10,4 Ah/36V) sau 4 050 lei (kit 500W/750W 48 V cu acumulator typ cutie 20Ah /48V 960 W/h LG/SAMSUNG) totul depinde ce configuratie de kit alegeti-doriti. Exemple de preturi cu reduceri. 1.Motor 250W/350W /36V+acumulator typ termos 10,40 Ah/36V cu celule de calitate la 2 750 lei. 2.Motor 250W/350W /36V+acumulator typ cutie 13 Ah/36V cu celule de calitate la 3 050 lei. 3.Motor 250W/350W/36V+ acumulator typ cutie 14.50 Ah/36V cu celule Lg/Samsung la 3 550 lei. 4.Motor 250W/350W /36V + acumulator typ cutie 20 Ah/36V cu celule Lg/Samsung la 3 850 lei,REDUS de la 4 350 lei. 5.Motor 500W/750W/48V + acumulator typ cutie 13Ah/48V cu celule de calitate la 3 050 lei. 6.Motor 500W/750W48V + acumulator typ cutie 15Ah/48V cu celule LG/SAMSNG 3 650 lei. 7.Motor 500W750W/48V + acumulator typ cutie 20Ah/48V cu celule LG/SAMSUNG 4 100 lei, REDUS de la 4 550 lei. Fiecare kit are inclus in acest pret si maneta de acceleratie. Continut pachet. Motorul in sine + display + senzor kilometraj + telecomanda ghidon pentru display +maneta de acceleratie + un set de cabluri pentru upgrade faruri + cheie speciala strins butuc pedalier + 2 sisteme de fixare a motorului pe cadru + 2 bride, soricei pentru fixare kilometraj + 2 suruburi pentru fixat motor + 4 adaosuri, distantiere. Acumulatori vin cu sina de prindere + chei de fixare + cablurile adecvate + incarcator adecvat. Oferte. 1. Pret vechi 3 100 lei, pret de oferta 2 850 lei. Pretul include kit-ul complet cu motor central SFM de 250W/350W / 36 volti 4000 rot/min, 80 Nm si pachetul de acumulatori typ termos(36 Volti-10.4Ah-375W/h)cu suport, incarcator, chei,cabluri de conectare, etc. 2.Motor SFM de 250W/350W 36V cu acumulator typ cutie de 36V 20Ah 720 W/h cu celule LG/SAMSUNG. Pret vechi 4 150 lei, pret de oferta 3 750 lei. Un kit ideal ptr. a putea parcurge distante luuungi 130-180 km la o viteza mai mult decat decenta 28-36 km/h chiar si mai mult. Acest kit este ideal celor care doresc sa parcurga distante luungi sau au multe urcusuri unde nu vor sau nu pot sa mearga cu viteza, dar este bine daca ai resurs in acumulator. 3.Motor SFM de 500W/750W 48V cu acumulator typ cutie 48 V20 Ah 960 W/h cu celule LG. Chiar si cu acest kit se poate parcurge distante luuungi 130-180 km la o viteza mai mult decat decenta 32-40 km/h chiar si mai mult .Propun acesta varianta mai ales curierilor pe bicicleta si celor care doresc sa mearga mai repede si cat mai departe. Va multumesc pentru rabdarea cu care ati citit anuntul. Pentru mai multe informatii, sunati la 0724 840 240 (NU raspund la EMAIL,SMS), si putem sa discutam mai multe detalii. P.S. Propunerea producatorului. ''HOW DO I KNOW IF THE MID DRIVE CONVERSION KITS WILL FIT MY BIKE? The Mid Drive Kits are designed to fit bikes with a 68mm (2.68 in.) or 73mm (2.87 in.) wide bottom bracket shell and 35mm inside diameter. This encompasses the vast majority of bikes excluding some newer high end bikes with an Integrated Bottom Bracket, and Fat tire Bikes with a 100mm wide bottom bracket shell.'' Cred ca asta inseamna in "traducerea libera":- ""Kitul Mid Drive sunt proiectate pentru a se potrivi cu bicicletele cu o carcasă inferioară de 68 mm sau 73 mm și cu diametrul interior de 33-35 mm. Acest lucru cuprinde marea majoritate a bicicletelor,cu EXCEPTIA unor biciclete de vârf,cu un braț inferior integrat Press fit și a bicicletelor pentru anvelope de grăsime cu o coajă inferioară de 100 mm Fat bike."

Postat: Actualizat: Vizualizari: 12356ID: 2411
Sharing is caring
Raporteaza
Vânzătorul
ZOLTAN BASCHANT
Membru din 4 decembrie 2014
Timișoara
Cum să te ferești de înșelătorii, citește aici

Mai multe anunțuri ale acestui vânzător

vezi tot
Promovarea ta aici !

Anunțuri similare

vezi tot
Image Furca bicicleta vintage tip Pegas Camping
12500 lei
Image Lanț KMC

Craiova

6000 lei

Alte anunțuri din acceași categorie

toate produsele din această categorie
Image Schimb trotineta electrica
12,34500 lei
Image Bicicleta electrica Fischer Cita 5.8i
5,00000 lei
Promovarea ta aici !

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.