Bicicletele „fat bikes” s-au născut în Alaska şi New Mexico pe la sfârşitul anilor ’90 şi şi-au croit drum spre nordul central şi de est al Americii, acolo unde terenul dificil şi senzaţional necesita soluţii creative pentru ca ciclistul să fie în măsură a pedala întreg anul.
Bicicletele grase dispun de anvelope extra late care oferă practic flotabilitate şi aderenţă excelentă reuşind astfel să se deplaseze fără mari probleme pe zăpada, nisip şi pietriş afânat.
Întrucât bicicletele grase câştigă popularitate în unele regiuni din lume, Sram a decis să intre pe piaţa acestei nişe cu două angrenaje pedaliere dedicate. Sram X9 şi X5 au fost regândite pentru a se potrivi cu anvelopele speciale şi cadrele cu factor Q mai mare. Dispunând de un ax de 100mm şi foi special gândite pentru transmisia 2x10, Sram a reuşit să elimine acea frecare a lanţului de roată care apărea la aceste biciclete.
Sram X9
- Braţe hollow din aluminiu forjat
- Tehnologie 2x10, 22-36T
- Rulment pedalier GXP cu tehnologie Gutter Seal
- Ax 100mm
Sram X5
- Braţe asimetrice din aluminiu forjat 6061
- Tehnologie 2x10, 22-36T
- Rulment pedalier GXP cu tehnologie Gutter Seal
- Ax 100mm
În România nu cred ca vor apare prea curând însă de dragul informaţiei iată preţurile recomandate de fabricant:
Sram X9 (brat 170/175, culoare negru sau gri) 280 euro
Sram X5 (brat 170/175, culoare negru sau gri) 151 euro
Reprezentant SRAM în România – DHS Bike Parts
Bicicletele grase dispun de anvelope extra late care oferă practic flotabilitate şi aderenţă excelentă reuşind astfel să se deplaseze fără mari probleme pe zăpada, nisip şi pietriş afânat.
Dacă nu ştiaţi cum arată un "fat bike", iată despre ce vorbim. Sursa foto: thelazyrando.wordpress.com |
Întrucât bicicletele grase câştigă popularitate în unele regiuni din lume, Sram a decis să intre pe piaţa acestei nişe cu două angrenaje pedaliere dedicate. Sram X9 şi X5 au fost regândite pentru a se potrivi cu anvelopele speciale şi cadrele cu factor Q mai mare. Dispunând de un ax de 100mm şi foi special gândite pentru transmisia 2x10, Sram a reuşit să elimine acea frecare a lanţului de roată care apărea la aceste biciclete.
Sram X9 şi X5 |
Sram X9
- Braţe hollow din aluminiu forjat
- Tehnologie 2x10, 22-36T
- Rulment pedalier GXP cu tehnologie Gutter Seal
- Ax 100mm
Sram X5
- Braţe asimetrice din aluminiu forjat 6061
- Tehnologie 2x10, 22-36T
- Rulment pedalier GXP cu tehnologie Gutter Seal
- Ax 100mm
În România nu cred ca vor apare prea curând însă de dragul informaţiei iată preţurile recomandate de fabricant:
Sram X9 (brat 170/175, culoare negru sau gri) 280 euro
Sram X5 (brat 170/175, culoare negru sau gri) 151 euro
Reprezentant SRAM în România – DHS Bike Parts
Raporteaza
11 Comentarii
21 februarie 2013 la 18:10
Asa e, la furci e adevarat, dar in rest....
0
0
21 februarie 2013 la 18:13
Doar daca ai furca cu suspensie. Daca ai rigida poti. Si sunt cativa care ies si iarna, chiar daca crapa cadrul de la "socul termic". :))
0
0
21 februarie 2013 la 20:29
www.fatbikes.com Puteti sa va uitati cum arata acum Mountainbike-urile pt iarna .
0
0
22 februarie 2013 la 11:45 (editat)
Dane, buna asta cu '+5 grade' :))
0
0
22 februarie 2013 la 15:29
fiti seriosi.cum sa crape?eu am umblat cu bike-ul toata iarna si la -20 si nu a crapat nimic.am avut furci doar de la marzocchi,iar cadru bighit 2004.am mers zi de zi cu bike-ul la lucru plus ca ieseam si duminica pe pirtie.ce stiu eu cum ar putea sa crape?dar nu zic ca e imposibil
1 Cornel Pruteanu
0
Scrie un comentariu
Promovarea ta aici!
Promovarea ta aici!