Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Bike Hub- http://bikehub.ro/


Eduard Motoi

Trimite mesaj
Bike Hub- http://bikehub.ro/

#391430 12 mai la 16:04

Aveam o furca cu joc la una din bicicletele mele de ocazie si nefiind in stare sa o repar, am zis sa trec pe la un service. Ultimele doua astfel de ocazii s-au soldat cu bani irositi si servicii de proasta calitate, dar de data asta am zis ca o sa fie bine.

Am ales magazinul Bike Hub, care se afla in vecinatatea parcului Tineretului, pe o straduta paralela cu bulevardul Brancoveanu. Am explicat care e problema si baiatul de acolo mi-a oferit un set de cuvete foarte ieftine. Initial am fost multumit ca scap ieftin, dar mai apoi m-a intrebat daca am presa pentru cadru, ceea ce nu aveam. Prin urmare, bicicleta a ramas la ei. Cuvetele de fier costau 10 lei, iar montajul 25. Am cerut ca daca e posibil,sa se pastreze cuvetele de sus(capacelul, etc) de la ghidon intrucat erau de calitate mai buna decat piesele de schimb.

Reparatia a fost efectuata rapid, a doua zi era gata. Am intrat sa platesc si mi s-a cerut 50 de lei, pe motiv ca "a trebuit schimbat tot", ceea ce nu am inteles. Pe cand rumegam in minte de ce s-a schimbat pretul, deja achitasem si urcasem pe ea, cand mi-am dat seama ca nu am primit inapoi cuvetele vechi(Aheadset 1994). De asemeni frana pe fata fusese slabita pentru a avea acces la furca, dar mai apoi nu a fost stransa la loc(aveam frana, dar era slaba).

Nu m-am mai intors ca sa cer ceea ce era al meu pentru ca mi-a fost penibil si detest miscarea in reluare, dar experienta mi-a lasat un gust usor amar in gura. Cine tine biciclete vechi stie foarte bine ca nu poti merge la magazin in 2018 si sa comanzi piese din 1994, de aceea e bine e sa pastrezi toate piesele pe care le inlocuiesti sau se defecteaza pentru ca nu se stie cand vei mai avea nevoie de ele.

Furca e reparata, dar in loc de capacelul cu Aheadset ma uit la unul pe care scrie "Sync.Ro". Privind in retrospectiva, ajung din nou la concluzia ca era mai bine daca cumparam scula necesara si efectuam singur reparatia. Si as fi facut asta daca mi se cerea de prima oara 40 de lei pe manopera, in loc de 25 cat mi s-a spus initial.

Pe scurt, inca un service la care nu o sa ma mai intorc. Se pare ca calitatea serviciilor scade in fiecare an si a ajuns la punctul in care nu mai merita sa lasi bicicleta pe mana altora, in special daca ai o bicicleta veche sau rara. Stiam lucrurile astea de acum 10-15 ani, diferenta este ca acum 10 ani service-urile bune erau mai usor de gasit in Bucuresti si intotdeauna ti se ofereau piesele vechi inapoi, nu trebuia sa ceri.

Post scriptum: Un alt aspect pe care il stiu din surse personale e ca unele magazine de biciclete au inceput sa angajeze inclusiv persoane care nu au nici un fel de cunostinte sau pasiune pentru biciclete(sau macar experienta in vanzari), ceea ce e o mare problema pentru mine. Nu m-as simti bine sa merg la un service "specializat" unde tipul care ar trebui sa se ocupe de bicicleta mea stie mai putine despre biciclete decat mine, e ridicol !

+1
Sorin Ispas

Trimite mesaj

#391455 13 mai la 11:46

Salut Eduard,

In primul rand ne pare rau pentru ca te-am dezamagit si am grabit lucrurile rezolvandu-ti problema la bicicleta mai repede decat am promis.
Fiind o zi de sambata in care nu mai stii efectiv ce sa faci, ne miscam destul de repede dar eficient si facem lucrurile bine, desi intra peste 20 de persoane in magazin, iar noi nu suntem decat doi, reusim totusi sa impacam si rezolvam pe toata lumea cat se poate de bine.
Legat de bicicleta ta, nu furca avea o problema ci cuvetele cadrului care era montat din piese din 1994, dupa cum ai spus si tu si alte piese improvizate care erau pur si simplu degeaba acolo, distantieri/washere unul peste altul.
Am decis din propria initiativa, desi era full la service sa-ti rezolvam problema mai repede pentru ca era simplu, drept urmare am scos toate piesele vechi (sunt inca pe banc in aceeasi ordine) si am curatat locul, punand vaselina noua, plus un distantier nou ca sa elimine efectul de joc in timp si totul sa fie ok.
La cat de obositi eram am omis sa montam cupa veche de sus, nu este o scuza, dar pur si simplu puteai sa te intorci sa ne spui, ca am uitat sa montam piesa veche pe partea de sus a cuvetelui, nu era absolut nici o problema.
Pentru o bicicleta de cross country care are o structura solida din otel si o greutate pe masura, cupa aia de otel pe care am montat-o ca fiind din set, nu cred ca facea diferenta, avand in vedere ca bicicleta nu era una de carbon sau de competitii.
Frana a ramas usor slaba de ce? Deoarece cablul de frana era sectionat si desfacut, am reglat tensiunea cablului din maneta de frana, similar cu cea de spate, inca o data iti spun, puteai sa te intorci sa specifici..."vreau frana mai tare!".
Montajul era simplu, puteam sa iti dau cuvetele si sa-l montezi singur, fara sa--mi bat capul, asta in conditiile in care erai hotarat sa investesti intr-o presa speciala, care facea mai mult decat bicicleta in sine, dar am decis sa te ajutam si sa rezolvam problema corect, cu piese noi.

Montajul unui cuvete este cea mai banala chestie tehnica pe care o poti face la o bicicleta, daca ai sculele potrivite!
Nu poti arunca cu noroi, din moment ce service-ul a fost facut bine, problema a fost rezolvata, doar piesa veche nu a fost restituita, care repet era din cuvetele vechi si inca se afla pe bancul de lucru, nu a fost aruncata!

Cat timp ti-a luat sa scrii aceasta recenzie, jumatate din timpul si efortul pe care l-ai irosit aici ai fi putut sa te intorci si rezolvam problema, pe loc.
Este mult mai usor si confortabil sa stai sa scrii recenzii pe blog-uri si site-uri, decat sa faci un efort de 2sec, sa iei o decizie pe loc si sa rezolvi problema profesional, ca atare.

PS: Sursele personale sunt nesemnificative sau nepricepute din punct de vedere tehnic. Multi oameni vin la service dandu-si cu parerea, pentru ca au citit pe un forum si s-au informat de pe youtube sau prin alte experiente pe care le au din diferite curti si gradini unde se fac service-uri fara fisa de intrare, piese cumparate fara factura si scule improvizate din castani.
Inainte de toate te sfatuiesti cu cineva care face asta, care a montat si care are experienta destula sa iti poata da sfaturi ce sa faci si cum sa faci, fie ca e un cuvete amarat, sau o furca cu patru reglaje de compresie/rebound si brate kashima coat. ????

+2
George Andrei Marinescu

Trimite mesaj

#391573 16 mai la 22:10

Asta este ca atunci cand ai avut ca medic 100 de pacienti si pacientul 100 scrie o recenzie cum ca nu esti un medic bun pentru ca erai obosit la munca.

+3


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2018 DirtBike.ro