Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

DragZone - www.dragzone.ro


Cristian Voina

Trimite mesaj
DragZone - www.dragzone.ro

#343591 19 mai 2015 la 13:49

Salutare.

Mentionez ca este prima interactiune cu acest magazin. Am inceput interactiunea acum 2 luni cand am hotarat sa cumpar 2 furci.
Am inceput documentarea cu 1 luna inainte sa dau comanda. Am verificat disponibilitatea produselor de care aveam nevoie si am facut comanda. Vezi produse mai jos:
http://dragzone.ro/furci/10878-furca-bicicleta-sr-suntour-epicon-xc-lo-r-15qlc-26.html
http://dragzone.ro/furci/10886-furca-bicicleta-sr-suntour-xcr-ds-lo-26-2014.html

ATENTIE! -> Site-ul nu este up to date. Eu am asteptat 1 luna sa imi ajunga furca. Cu telefoane repetate.
ATENTIE! -> Descrierile produselor nu sunt conforme.

Dupa ce au ajuns ambele furci la mine am fost foarte multumit cu Epicon-ul care se potrivea descrierii. Si inca sunt multumit de el.
Dar. Verificati foarte bine descrierea la XCR. Cand am primit produsul am constatat ca nu este conform descrierii(nu are rebound). Am sunat si am solutionat cu angajatul sa trimit furca inapoi, urmand sa primesc banii inapoi in cont in maximum 30 de zile. Ei bine inca astept sa imi primesc banii si de fiecare data cand sun au alta scuza.

Angajatii sunt foarte amabili si exista posibilitatea ca ei sa faca tot ce pot dar acest magazin pentru mine este o dezamagire.

Daca mai primesc ceva update de la ei sau imi primesc banii inapoi va anunt. Desi nu cred ca se va intampla.

Offtopic - XCR-ul trebuia sa fie cadou. Acum este in intarziere de 3 luni. Asta pentru ca nu am mai avut banii sa iau altul.
Multumesc Dragzone!

+5
Cristian Voina

Trimite mesaj

#344655 2 iunie 2015 la 11:23

Salut.

Dupa cum am promis revin acum cu un review la ce am scris mai sus.

Am reusit sa recuperez banii. Dupa mai mult timp si mai multe telefoane.

Am primit si explicatia cum ca este greoaie comunicarea intre magazinul din Bucuresti si magazinul(Fabrica) din Bulgaria.

Doar o atentionare: ATENTIE LA DESCRIERE!

Spor ;)

Imi pare bine ca totul s-a rezolvat cu bine!

+2
Cristi Drimar

Trimite mesaj

#348458 17 iulie 2015 la 16:42

Am cumparat de la ei un set de pedale Shimano PD-80. DIncolo de pretul foarte bun (203lei), oamenii au fost ok.
Au avut o mica sincopa in sensul ca la mesajul de confirmare vroiau sa-mi trimita un ciclocomputer in loc de pedale. Incurcasera comenzile intre ele. Dar cu un telefon din partea mea, s-a rezolvat pe loc si produsul a fost conform cu ceea ce am comandat.
Cel cu care am vorbit la telefon a fost super ok, politicos, nu am ce sa-i reprosez. Dimpotriva.

Radu-Teodor Stoian

Trimite mesaj

#349128 28 iulie 2015 la 08:48

Eu am comandat o casca Giro Feature 2015 MIPS la un pret foarte bun de la ei.
Intr-adevar descrierile nu sunt complete dar cu un telefon mi-a fost raspuns la toate intrebarile si am comandat online.

o singura mica problema am avut.
Baietii de la magazin au incurcat adresa de facturare cu adresa de livrare.
Am comandat sa vina curierul la munca stiind ca acolo voi fi in acel interval orar. dar factura as fi vrut-o pe adresa mea.
A trebuit sa traversez orasul pana la sediul FAN dar in final totul a fost OK. Transportul a fost gratuit oricum.
Casca e super ok.

Marius Schuffie

Trimite mesaj

#356806 8 decembrie 2015 la 13:41

Am comandat o casca de Black Friday, la un pret excelent intr-adevar, am fost tare entuziasmat ca nu dau banii unui magazin din afara si cumpar de la unul autohton. Surpriza astazi 8 decembrie aflu ca vor fi disponibile in PRIMAVARA (?!?!?!) dar ca vor ramane la acelasi pret.

sigur ca da ....

e prima si ultima data cand intru pe site-ul acestui magazin ! Va rog sa il evitati !

+2
Alex Tudor

Trimite mesaj

#356843 9 decembrie 2015 la 08:52

Intro situatie similara am fost si eu, acum vreo 3 saptamani. Voiam sa cumpar un angrenaj Deore M590, la Dragzone era listat in jurul a 350lei cu 5bucati disponibile. Entuziasmat, sun la ei, le spun ce vreau sa cumpar iar ei imi raspund ca nu il au in stoc, ca baza de date e la comun cu cea a magazinului de la Sofia, dar daca vreau sa.l comand va ajunge in Ro in 3 saptamani. :)
Am renuntat la comanda, am luat legatura cu HyperSport, comandat vineri, a ajuns luni la magazin(din depozitul distribuitorului).

N.as merge atat de departe incat sa nu recomand magazinul, insa nu platiti online inainte de a va asigura ca au produsul in stocul magazinului din Ro.

+1
Radu Nistor

Trimite mesaj

#356846 9 decembrie 2015 la 10:40

Am cumparat si eu de la ei. Au preturi ok. Probleme sunt cu raportarea stocului de la magazinul on-line si relationarea cu clientii pe comenzi plasate. Exemplu: am comandat o janta DT SWISS, mi s-a spus ca se asteapta de la importator. O luna intreaga am tot intrebat, mi s-a spus ca nu se stie. Dupa o luna, updateul e ca vor veni la primavara. Sfatul meu: daca vreti ceva si au pe stoc e ok, nu va bagati la "dati comanda si va aducem".

+1
Ovidiu Schintee

Trimite mesaj

#356872 10 decembrie 2015 la 10:59

La fel am patit si eu cand am comandat o janta DT Swiss. Am pus comanda pe site, am asteptat 4 zile, nu m-a contactat nimeni de la ei. I-am sunat si mi s-a spus ca "a uitat colegul sa proceseze comanda". M-au informat ca in 10 zile voi primi notificare pe mail cand ajunge janta de la stocul din Bulgaria. A trecut mai bine de o luna, nicio veste, mi-am luat janta din alta parte.

Pe de alta parte, cu alta ocazie mi-am luat un angrenaj Shimano ce-l aveau pe stoc, si in 2 zile l-am avut.

Dany C

Trimite mesaj

#392401 11 iunie 2018 la 11:41

Buna ziua, experienta mea cu acest magazin a fost una dezamagitoare.

Am fost la magazin sa caut un suport de biciclete. Nu am gasit ceva ok insa am vazut niste mansoane. Vanzatorul m-a indrumat catre alt produs, deoarece il considera mai potrivit. Mansoanele erau ambalate si nu am putut sa le testez inainte sa le cumpar. Odata ajuns acasa am constat ca nu se potrivesc mainilor mele. Intors la magazin am fost trimis acasa pe motiv ca colegul responsabil de retruri nu este la munca si sa vin luni, asta s-a intamplat vineri. Luni, ajuns la magazin, colegul tot absent insa mi-a spus acelasi angajat care mi-a recomandat mansoanele fara sa le pot proba ca nu le pot returna, deoarece au fost folosite (este vorba de mansoane lock on, pe care le-am adus inapoi in aceeasi conditie cum le-am cumparat). Explicandu-i situatia raspunsul lui a fost ca asta e, nu am ce sa mai fac.

Foarte neprofesional modul de abordare. Recomanzi un produs, clientul nu il poate proba, nu e multumit de el, nu mai are ce face.

Recunosc ca e vina mea ca le-am cumparat fara sa ma inreresez in prealabil insa sa fim seriosi, au tratat situatia cu atitudine de piețari.

Marin Popescu

Trimite mesaj

#392402 11 iunie 2018 la 12:09

Em m-am lamurit cu magazinul asta cand m-am dus sa cumpar o foaie si am stat 10 minute ca prostul in magazin sa astept sa verifice cineva stocul

Unu vorbea cu un client de un computer si 2 sa suceau prin magazin

A fost prima si singura data cand am fost la ei.

Calin Neagu

Trimite mesaj

#392403 11 iunie 2018 la 12:14

Am avut și eu o comandă la ei, produsele apăreau în stoc și au fost în stoc, am primit coletul in 2-3 zile.
Totul ok

George Andrei Marinescu

Trimite mesaj

#392442 11 iunie 2018 la 22:43

EDu m-am dus la KFC si am comandat un meniu de 5 Stryps, am primit unul mai mic, am muscat din el si era mai iute decat celelalte. M-am dus sa dau retur acel strips cu reclamatia de mai sus. Am fost informat ca am muscat din el si nu se mai poate face retur. Asa ca protestez si eu aici. Daca nu ai vrut sa il crezi pe acel angajat ca o pereche de mansoane este mai buna decat ce ai ales tu, pentru ceea ce doreai sa utilizezi acel produs, de ce protestezi ? De aceea mergi intr-un magazin de specialitate, sa primesti un produs corespunzator cerintelor tale. Ai ales altceva decat ce era recomandat. De ce protestezi? De aceea dechatlon face retururi pe banda rulanta, pentru ca nu primesti recomandari.

-4
Dany C

Trimite mesaj

#392508 13 iunie 2018 la 17:33

In urma unui mesaj privat dat domnului @George Andrei Marinescu in care i-am explicat situatia deoarece nu parea sa inteleaga ce am relatat in recenzia de mai sus, am fost contactat pe facebook de catre pagina magazinului si am fost invitat la magazin unde am efectuat returul si mi-au fost inapoiati banii. In concluzie pot spune ca s-a rezolvat situatia.

Calin Neagu

Trimite mesaj

#403619 28 noiembrie 2019 la 16:42

Dupa prima comanda care a mers fara probleme dau a 2-a comanda,... astept niste zile, nu primesc email nu nimic, intru pe site unde apare comanda anulata.
Am sunat ieri la ei, raspunde cineva care nu stia sa zica de ce a fost anulata, cica ma suna inapoi, nimic.

Deci cum va e norocul.

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj

#403672 9 decembrie 2019 la 13:08

A treia comanda iar a mers bine/ cum trebuie.
Daca se-ntreaba cineva de ce am insistat cu ei... pt 2 piese care nu le-am gasit in alta parte.. una se gaseste dar la pret mult mai mare.

Primisem un mail si la comanda anulata dar tarziu, cand BF trecuse.

Ca parere generala magazinul e ok, dar fiind din Bg comunicarea nu e puncul lor forte, daca nu au un produs e posibil sa va anuleze comanda, deci recomand sa luati doar esentiale, nu bagati 'nspe prostioare in cos.

Calin Neagu

Trimite mesaj

#413388 28 ianuarie 2021 la 14:17

Revin cu opinia finala, pt mine cel putin.

Atentie ca unele descrieri nu-s conforme.
Cateva exemple
- anvelope pliabile care de fapt sunt pe sarma (comparat cu site-ul oficial din Bg)
- au poza de valva tubeless dar de fapt cumperi doar supapa interna...
- de sarbatori aveau Transport gratuit la comanda > 199lei.. in realitate tot imi cerea transport.
Bine dupa ce am sunat mi s-a zis sa pun un mesaj la comanda ca rezolva ei la comanda mea... dar plata se face doar prin card sau transfer bancar deci tot imi lua transport... mi-ar fi returnat ei ulterior costul transportului ?
N-am incercat

Deci de evitat dpmdv, doar daca aveti nevoie de ceva special ce gasiti la ei, de ex pipa 25.4 cu lungime 60.
Dar sincer as cauta alternative.

Dany C

Trimite mesaj

#424888 19 aprilie la 13:47

Buna ziua, ma simt nevoit sa revin cu o recenzie asupra acestui shop. Am fost astazi pentru o lucrare simpla, o schimbare de camera si o umflare a anvelopei si am fost refuzat pe motiv ca "Nu fac pentru ca ai cauciucuri crazy bob si se aseaza greu". Aceasta a fost scuza mecanicului care statea pe trotuar. Colegul ce se ocupa de vanzari a avut o atitudine agresiva verbal, invocand orice fel de scuza. Precizez ca bicicleta este in stare impecabila, cu majoritatea pieselor noi noute, custom build. Magazin bun doar de vandut piese.

-1
Mihai Mihai

Trimite mesaj

#425117 2 mai la 12:28

Salut @Dany C eu eram clientul din spate care astepta sa ii fie reparata bicicleta.
Nu cred ca are relevanta ca bicicleta ta e custom si suma ei,nu exista servicii speciale pentru biciclete custom.
Nu puteam sa ma abtin vazand ce comentariu aberand conform varstei tale ai putut sa dai.
Mecanicul ti-a spus clar ca nu se poate face pe loc si ca trebuie sa lasi bicicleta.Te-ai ofticat si ai plecat.
Nici salut si nici la revedere nu ai avut in vocabular in schimb pe loc ai vrut tot.
Nu asa se tratează oamenii cu care interactionezi dupa parerea mea.
Poate data viitoare cum si eu la randul meu ii vorbesc respectuos mecanicului ,poate incerci si tu si sa nu te mai duci cu pretentii de shaormerie. Doar un sfat de batran.

Costica Paun

Trimite mesaj

#425347 25 mai la 18:10

Salut @Dany C eu eram clientul din spate care astepta sa ii fie reparata bicicleta
parerea mea este ca minti nu erai nici un client ci esti angajatul magazinului
Ai numai poze cu produse realizate in magazin.



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2023 DirtBike.ro