Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

DHS bike parts


Marin Popescu

Trimite mesaj
DHS bike parts

#325041 21 august 2014 la 19:24

Va rog sa ma scuzati. DHS e cel mai ok service.
Dar nu voi mai cumpara niciodata produsele importate de dumneavoasta.

-4
Marin Popescu

Trimite mesaj

#325066 22 august 2014 la 09:49

f

Marin Popescu

Trimite mesaj

#325067 22 august 2014 la 09:52

.

dumitru dumitrescu

Trimite mesaj

#325068 22 august 2014 la 09:52

..

-2
Marin Popescu

Trimite mesaj

#325070 22 august 2014 la 09:59

.

DHS Bike Parts Srl

Trimite mesaj

#325071 22 august 2014 la 10:01

Pozitia DHS Bike Parts, in acest caz este:

Dl. Marian Popescu este un utilizator nemultumit, pe baze nefondate.
Nu are dovezi pt a isi sustine vorbele, este incoerent, nu poate sustine faptele, denatureaza realitatea obiectiva.
Suspectam ca Dl. Marian are multiple probleme de natura personala, iar, probabil ca acestea se reflecta in orice relatie sociala.

Astfel, in cazul de fata, faptele, clare, cu dovezi, sunt:

-DHS Bike Parts - este societate comerciala de distributie piese, componente, accesorii, biciclete.
Nu vindem la Persoane Fizice neautorizate. Activitatea comerciala este strict desfasurata pentru Persoane Juridice.
Responsabilitatea noastra este pentru aceste entitati cu care colaboram, sub contract, nu catre utilizatorii finali ai produselor.

-Acest utilizator de roti WTB Speed TCS - achizitionate de la un magazin Retail, tert colaborator al DHS-BP unde au fost distribuite, nu doreste sa inteleaga clar termenii de garantie. Termeni ce i'au fost prezentati in nenumarate cazuri, atat de magazin'ul vanzator, cat si de DHS-BP.
Astfel, in orice produs de folosinta pe bicicleta exista anumite sub-ansamble consumabile.
Aceste consumabile au garantie foarte limitata, sau nu au. Consumabilele sunt cu astfel de garantie limitata, datorita faptului ca in uzul lor, fie si datorita folosintei normale, se schimba, se denatureaza, se pierde calitatea produsului, se consuma. Folosinta, uzul consumabilelor nu poate fi garantat.
Un exemplu de termeni de garantie, international valabili Sram: https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/Nn2YlU-zsxTneGYqtP68m0FxJRWYfmyDavXtrh2yTRE/mtime:1379447536/sites/default/files/gen_0000000000562_sram_warranty_-_rev_f.pdf
Astfel, la roti, in special la roti pe cosuri de bile, toate partile in directa frecare - sunt consumabile: bile, cosuri, conuri, parti de rulare sau fixare, sub-componente interne, parti integrante, unele inseparabile, ale casetei.

-Dl. Marian a folosit indelungat rotile WTB, iar caseta in cauza nu mai se afla in garantie.
Compania DHS-BP a decis - in mod benevol - a ii acorda garantie de buna credinta, spre satisfactia utilizatorului.
Termenul de acordare a garantiei este cel legal stabilit, de la momentul intrarii in Service si completarii tuturor actelor necesare. Acest termen, cu prelungirile sale legal stabilite, nu a fost depasit in cazul de fata.

-Pt a remedia urgent problema, a fost oferit la schimb imediat lui Dl. Marian - un butuc tehnic identic cu al sau:
Joytech disc spate D342RCC, dar acesta a refuzat schimbul.
Butucul WTB in cauza de pe rotile Speed Tcs, fiind produs de compania Joytech pentru WTB, identic in utilizare si specificatii tehnice generale cu modelul D342RCC, doar alt logo aplicat si mici detalii diferite. Acest butuc ar fi reprezentat o remediere perfecta a problemei aparute, fiind totul gratis oferit de DHS-BP: butuc nou+ manopera.

-Dl. Marian a refuzat aceasta solutie de inlocuire, dansul dorind un troc, un schimb plus diferenta, contra butuci Sram X7-X9.
Compania DHS-BP nu face troc, nu face schimburi cu diferente de bani.
Dl. Marian s'a ofensat pentru ca i'a fost refuzata aceasta optiune, imposibila.

-Pt a remedia problema, in alt mod, prin schimb cu o caseta noua originala (ce nu se afla in stoc), compania DHS-BP a apelat la compania WTB spre a trimite o caseta noua la schimb.
Dl. Marian a fost anuntat din start ca, in acest caz, va trebui sa astepte un timp mai indelungat pana la sosirea produsului.
Dl. Marian nu a dorit sa inteleaga situatia, situatie perfect legala, si a contactat comapania WTB direct.
Compania WTB Europa, a afirmat acelasi lucru precum DHS-BP, iar pentru a urgenta actiunile, au trimis caseta direct catre Dl. Marian, nu catre DHS-BP precum era initial stabilit.
Daorita faptului ca Dl. Marian a vorbit direct cu WTB Europa, a dorit sa intervina pe firul procesului de oferire a garantiei, si nu a raspuns la mailurile date de compania WTB, in timp util ; el insusi a pierdut 4zile lucratoare din termenul scurs in service.

-Dupa primirea casetei, aceasta a fost schimbata imediat pe roata sa, de catre mecanicul specializat al companiei.
Manopera s'a desfasurat in Service autorizat. Service specializat spre a sustine garantiile oficiale pe teritoriul Romaniei pt brandurile: Sram, RockShox, Avid, Joytech, Novatec, etc .. toate brandurile distribuite de DHS-BP.
Service'ul si manopera s'au desfasurat in codintii normale. Produsul a fost readus in stare perfecta de functionare.
Nici o taxa de manopera nu a fost pretinsa, desi, repetam - caseta nu se mai afla in garantie, fiind consumabil, folosit anterior o perioada indelungata.
Dl. Marian impreuna cu produsul sau reparat, plecand fara alte mentiuni, nemultumiri la momentul respectiv.

-Dl. Marian, ulterior, acasa a dez-asamblat singur butucul & caseta.
Dl. Marian nu este mecanic autorizat si nici mecanic cu experienta indelungata.
Prin actiunile sale, suspectam ca a produs singur distrugerea unui produs ce a fost inlocuit de nou ; produs si manopera in stare perfecta de functionare in momentul iesirii din Service.
Prin interventia sa, Dl. Marian a dus la auto-anularea totala a garantiei produsului.

-Dl. Marian prin toate actiunile sale, dovedeste o clara rea intentie si o dorinta evidenta de a inventa probleme, a dez-informa, a denatura realitatea.
Dl. Marian a calomniat compania DHS-BP precum si produsele WTB, aducand injurii directe, bazate pe fapte inventate, fara dovezi, si astfel, daca va continua pe aceasta cale va fi pasibil de dat in judecata pt calomnie.

Acestea sunt faptele generale.
DHS Bike Parts isi desfasoara activitatea si toate actiunile in deplina legalitate, conform cu legile si regulile nationale si internationale.
Se vor respecta intotdeauna drepturile utilizatorilor - asa cum sunt prevazute de legi si de termenii producatorilor.

+15
Marin Popescu

Trimite mesaj

#325072 22 august 2014 la 10:20

.

-4
Un fost membru

#325073 22 august 2014 la 10:21

Marin - vad ca esti un GURA MARE care vrea neaparat sa rezolve o problema pentru care pana la urma TU esti de vina.

1. NU trebuia sa duci rotile la DHS, ci la magazinul de unde le-ai cumparat

2. NU trebuia sa vorbesti direct cu WTB. exista un termen legal de solutionare a garantiei si mi se pare ca e de o luna? Tu dupa 1-2 saptamani ai inceput sa te agiti.

3. Ai uitat sa stergi data la care a fost trimis mailul. Acel mail a fost de pe data de 25 iulie, data cand probabil a inceput acest "tam-tam". NU dupa ce ai primit coletul.

Asa ca te rog, inceteaza.

+3
dumitru dumitrescu

Trimite mesaj

#325074 22 august 2014 la 10:24

..

Marin Popescu

Trimite mesaj

#325075 22 august 2014 la 10:31

..

Un fost membru

#325076 22 august 2014 la 10:34

EXACT. deci nu DHS ti-au zis sa vii a 2-a oara cu rotile sa montezi caseta. Sau cel putin nu cu mailul cu care sustii.

Marin Popescu

Trimite mesaj

#325077 22 august 2014 la 10:37

Gata am sters tot. Domnule Bogdan intelegi gresit. Roata a ramas la ei 1 luna.
Ma duc sa imi iau un xt si termin povestea ca nu o sa stau acum sa ascult cum sunt amentinta ca da masina peste mine si alt injurii.

DHS Bike Parts Srl

Trimite mesaj

#325080 22 august 2014 la 10:55

Postarile nu trebuiau sterse.
Este o tara libera, fiecare are dreptul la libera opinie.
Chiar si daca se aduc injurii nefondate. Fiecare este responsabil pt faptele sale.

Dorim doar o informare corecta si clara pentru toti cei implicati, terti, spectatori.
Nimeni si nimic nu este perfect, dar, toti trebuie sa respectam - anumite legi, obligatoriu legile actuale in spatiul nostru de existenta, termenii si conditiile produselor achizitionate, si preferabil - legile morale, logice, si de bun-simt.

Credem si sustinem: -Libertatea de a alege !

+6
Emil Sora

Trimite mesaj

#325163 23 august 2014 la 17:14

Comportamentul "fraierului" modern!

+2


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro