Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

BikeXCS - bikexcs.ro


Razvan Dan-Silion

Trimite mesaj
BikeXCS - bikexcs.ro

#304437 16 decembrie 2013 la 13:41

Interactionez cu Bikexcs din 2009 in mod constant (inclusiv de 4 ori in ultimele 12 luni) si am avut numai experiente placute din punct de vedere profesional si interuman. De aceea pot sa spun ca le sunt client fidel, traversez orasul vest-est ca sa ajung la ei, dar merita.

Am folosit mai ales magazinul din Baba Novac, acolo unde am operat diverse modificari la biciclete (upgrade, service).
Am si cumparat piese ori accesorii si nu am avut probleme cu produsele.
Personal amabil si timp de asteptare rezonabil (niciodata peste 30 min, chiar si in zile mai aglomerate). Ideal este sa-i vizitezi dimineata in zilele lucratoare, insa am rezolvat probleme chiar si sambata dimineata (au deschis pana la 14.00).
Au 2 camere de lucru, deservite de cate un mecanic. In principiu se mai afla si un al 3 lea reprezentant, la casa.

Din punctul meu de vedere (care nu-s cine stie ce mecanic), oamenii si-au facut treaba mereu bine, adica am venit cu o problema si am plecat cu ea rezolvata.

+10
Silviu Cristian Stan

Trimite mesaj

#311533 28 martie 2014 la 16:12

Salut. Am fost recent la Bikexcs, magazinul din Baba Novac. Comandasem online din alta parte niste platforme SM-PD22.

Desi aveam foarte multe imbusuri pe acasa imi lipsea unul de 3 mm pentru a putea desface spd-urile sa montez platformele.
In aceasta idee m-am dus la Bikexcs. Am ajuns si tipul de acolo foarte amabil m-a ajutat si mi-a montat chiar el platformele.
De asemenea am intrebat daca mai au niste capacele pentru final de ghidon (Imi lipsea unul si riscam sa se desprinda ghidolina). Din nou am fost tratat foarte amabil, desi nu aveau acest gen de capacele. Persoana respectiva mai avea 2 capacele, care din ce am inteles ii ramasesera lui de la bicicleta personala. Mi le-a dat mie si nu mi-a cerut, desi m-am oferit, nici un ban pentru aceste doua servicii.

Am sa revin cu placere la prima revizie/upgrade/problema la Bikexcs.

Keep up the good!

+5
andrei popescu

Trimite mesaj

#311535 28 martie 2014 la 16:20

O sa scriu cateva cuvinte despre service-ul Bikexcs de la Baba Novac, cu care am interactionat de 3 ori.

Prima data vara trecuta cand mi-am reglat franele si schimbatorul fata. Desi mi s-a parut destul de aglomerat, dupa maxim 10 minute de asteptare m-a preluat un angajat (colegii am observat ca ii spun Piticu) si a rezolvat problema rapid.

A doua oara de curand, cand am fost sa micsorez cursa furcii, de la 120 la 100mm. Desi initial am aflat la telefon ca ma va costa pretul unei revizii (60 de lei, oricum mai putin decat imi spusesera alte service-uri, cum ar fi Bikezone sau Sportwin, iar Veloteca mi-a spus ca nu se poate) iar dupa ce a vazut ca este vorba de o furca noua, acelasi angajat (Piticu) mi-a facut un pret mult mai bun, nefiind nevoie s-o desfaca complet. Operatiunea in sine a durat putin, a lucrat rapid si sigur pe el, se vede experienta. Am putut sa stau langa el si am vazut tot ce a facut.

A treia oara am venit sa-mi monteze bicicleta de la profil, intr-o sambata dimineata. Desi conform orarului sambata se deschide la 10, am ajuns la 10 fara 20 si bine am facut ca deja mai erau clienti in magazin si baietii lucrau. La 10 deja era plin. Am asteptat cam 30 de minute la service dupa care m-a preluat acelasi Piticu. Aveam nevoie de un montat cap-coada, cu rotile deja facute, cu piesele mele. M-a costat 100 de lei si am putut sa asista la tot procesul de asamblare. Dupa inca o ora si ceva de munca si explicatii la intrebarile mele, deja dadeam ture de proba in fata magazinului, fara sa mai fie nevoie de alte reglaje.
Pe mine m-au castigat de client si voi recomanda tuturor cunostintelor acest magazin si service.

+6
Simion Taman d(- -)b

Trimite mesaj

#317628 28 mai 2014 la 22:38

Am fost la ei de nenumarate ori pt a cumpara sau folosi service-ul.(locuiam aproape ) . in seara asta am vrut sa cumpar o caseta de pinioane si sa o montez, insa nu a fost timp necesar operatiuni pt ca mai aveau 20 de minute si inchideau (era de inteles) . ma uit prin vitrina si vad ca aveau si clicheti separati... problema mea cred ca pleaca de la clicheti si arcul de ii tine.. am cumparat 2 seturi sa am si dupa ce am iesit din magazin m-am mai gandit o data.. oare schimb clicheti si ma trezesc ca nu am rezolvat problema?, asa ca mai bine iau si caseta si o montez in alta parte ( nu mai stau in zona)... intru iar in magazin si il spun tipului de la vanzare ca vreau sa ii dau un set de clicheti inapoi si sa cumpar o caseta... Raspunsul lui a fost " IMI PARE RAU CLICHETI AU IESIT DIN GESTIUNE SI NU MAI AM CUM SA II BAG INAPOI, DACA VREI CUMPARA SI CASETA, TREBUIA SA TE GANDESTI INAINTE CE VREI, NU ACUM!!!. Nu am mai cumparat caseta si am plecat cam nervos.
Nu voi mai merge la ei si nici nu o sa ii recomand, mi-au aratat ca sunt smecheri si pungasi. Am schimbat la ei acum vre-o 3-4 ani schimbatoarele (shiftere+schimbatoare) si de dragul de a vinde orice mi-au montat la foi un schimbator cu prinderea sus cand mie imi trebuia cu prindere jos fara sa imi spuna nimic, ca sa nu mai zic ca tot ce am cumpatat de la ei a fost modele cu cel putin 3 ani in spate.. imi cumparasem shiftere sram x9 care aratau identic cu x7, modelul mai actualizat si care exista la alte magazine era mai frumos si mai bun.

-4
Stefan Badea

Trimite mesaj

#317661 29 mai 2014 la 10:06

Va sfatuiesc sa cititi posturile de mai sus si sa va intrebati de ce pe dumneavoastra v-am tratat altfel.Poate pentru ca ati vorbit urat si nu ati vrut sa tineti cont de parerile mecanicilor nostri ,pentru ca apoi ,cand ati realizat greseala pe un tot asa....autoritar
sa ne impuneti sa va schimbam produsele amenintandu-ne cu OPC ....etc iar la indemnul colegului sa sunati chir din magazin la ei ati plecat furios. Ca sfat daca vreti sa fiti tratat cu respect RESPECTATI SI DUMNEAVOASTRA .Daca 3-4 ani v-am tot tepuit nu inteleg de ce ati continuat sa ne vizitati? Daca puneti intrebari despre cate produse schimbam noi zilnic o sa vedeti ca intradevar dvs sunteti o exceptie si asta doar pentru ca nu ati tinut cont de sfaturile colegilor si ati vorbit urat in magazin
PS atentie la gramatica folosita si la exprimare lasa de dorit.
O zi placuta!
Echipa Bikexcs.

+5
Simion Taman d(- -)b

Trimite mesaj

#317667 29 mai 2014 la 10:51

Stefan, iti voi explica lent sa intelegi logica.
1. Acum 3-4 ani cand am fost pacalit eram mai incepator.. imi cumparasem bicicleta de aproximativ un an si abia incepusem sa schimb una alta pe ea. mi-am schimbat la voi schimbatoarele pentru ca erau la pret bun. insa nu cunosteam prea bine de ce preturile sunt mai bune..erau bune pentru ca erau modele mai vechi si eu habar nu aveam, am aflat mai tarziu si era faptul deja cosnumat. iar faptul ca voi mi-ati montat atunci un schimbator de foi cu prindere sus in locul celui pe care il aveam cu prinderea jos nu mi-ati aratat decat ca ati vrut neaparat sa imi vinteti tot. (am remarcat tarziu)
2. Pe mine m-ati tratat altfel pentru ca am cumparat in momentul respectiv 2 seturi de clicheti cu o valoare de numai 20 de lei.. (profit o inghetata). timp in care va luptati 3 oameni sa ii vindeti pe ultima suta de metri unui copil un bmx...
3. V-am spus sa imi schimbati si mie un set de clicheti cu o caseta si m-ati refuzat instant, v-am spus ca asa ceva nu se poate si ca o sa va reclam.. ati sarit pe mine ca sa sun de acolo la opc..( la ora aia suni tu la opc?)..
Posibil ca va deranjat ca nu v-am implorat sa mi-l schimbati si doar am cerut asta.( de ce sa fie ca mine)
4. Am tot revenit la voi pentru ca: pe langa voi cei cu "putere de decizie", mai aveti si oameni la service care nu va sunt frati si nici nu va seamana deloc!

-5
Bike XCS Team

Trimite mesaj

#317689 29 mai 2014 la 14:51

@ Simion

Multumim pentru intentie.

Bike XCS Team

Trimite mesaj

#317690 29 mai 2014 la 15:03

Repet ca poate nu intelegeti limba Romana. VORBITI CIVILIZAT SI RESPECTUOS in orice magazin si o sa fiti tratat bine si va puteti rezolva problemele. Noi schimbam zilnic produse cumparate gresit dar nimeni nu ne-a vorbit in asa hal.Poate si starea dvs foarte....."agitata" era de vina.
in rest multumim pentru aprecieri
PS nu va mai inteleg nici in ceea ce priveste personalul nostru pe care vad ca il apreciati dar ieri NU ATI TINUT cont de sfaturile lor.

+2
Razvan Damian

Trimite mesaj

#317745 30 mai 2014 la 00:29

Prin natura job-ului interactionez cu proprietarii si angajatii din destule magazine de biciclete din tara, nu voi exagera spunand ca poate intr-un mod sau altul am intrat in contact la un moment dat cam cu toti cei care se ocupa cu acest tip de business la noi.
Fiind nascut si...crescut in Bucuresti, normal ca am vizitat si interactionat mai des cu magazine din oras si cand spun asta ma refer la situatiile cand am avut de rezolvat diverse probleme de mecanica la bicicletele mele sau ale apropiatilor mei ori poate cand am avut de cumparat una-alta, ca mai tot omul care are o bicicleta sau mai multe.
Ideea de baza este ca desi as putea merge oriunde, am 2-3 magazine preferate din Bucuresti unde merg sa imi rezolv problemele legate de bike si unde uneori ma uita D-zeu la barfa cateva ore cu baietii de acolo atat de placuta si relaxata este atmosfera.
Unul dintre aceste magazine este Bike XCS Baba Novac, pe celelalte 2 nu le voi dezvalui aici, cred ca asa este corect, fiecare magazin cu recenzia lui.
Coincidenta sau nu, chiar si azi i-am vizitat pe baietii de la Bike XCS, impreuna cu un amic care isi monteaza o bicicleta si avea nevoie de piese si montaj cu scule specializate (presare headset, monobloc etc). Normal ca l-am dus tot acolo unde imi rezolv si eu bicicletele si stiu sigur ca baietii sunt seriosi.
Totul a decurs ca de obicei, am asteptat frumos sa ne vina randul (mecanicii aveau deja biciclete in service), atmosfera vesela dar si profi in acelasi timp...glumim dar si muncim, asa cum sta bine unui magazin care se respecta.
Personal am fost poate de zeci de ori la Bike XCS si NU am fost martorul unor povesti precum cea relatata mai sus, parerea mea este ca daca personalul unui magazin are tendinta de a trata clientii agresiv sau cu "atitudine", acest fapt apare mai des, devine obisnuinta pentru ca daca este sa fim sinceri si sa nu ne ascundem dupa cires...de clienti aberanti nu duce lipsa nici un magazin (mai ales de biciclete) din tara asta si este destul de usor ca propietar sau angajat sa faci greseala de a 'te lua cu clientul".
Probabil ca unii dintre noi intind cam mult coarda cand vine vorba despre "Clientul nostru, stapanul nostru !" si isi lasa pe presul de la intrare buna crestere, respectul, diplomatia etc si considera ca daca vin (eventual) sa lase niste bani acolo, se poate ameninta (ultima moda : bau-bau OPC) sau face mega scandal.
In incheiere tin sa precizez ca nu am nici un fel de afiliere la magazinul Bike XCS sau la celelalte pe care le mai vizitez pentru a imi rezolva problemele legate de bicicleta insa o sa continui sa recomand aceste magazine de fiecare data cand voi avea ocazia, pentru serviciile de calitate pe care le ofera.
Toate cele bune !

+2
Simion Taman d(- -)b

Trimite mesaj

#317750 30 mai 2014 la 01:11

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BikeXcs
Repet ca poate nu intelegeti limba Romana. VORBITI CIVILIZAT SI RESPECTUOS in orice magazin si o sa fiti tratat bine si va puteti rezolva problemele. Noi schimbam zilnic produse cumparate gresit dar nimeni nu ne-a vorbit in asa hal.Poate si starea dvs foarte....."agitata" era de vina.
in rest multumim pentru aprecieri
PS nu va mai inteleg nici in ceea ce priveste personalul nostru pe care vad ca il apreciati dar ieri NU ATI TINUT cont de sfaturile lor.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Se pare ca sunteti mai pungasi decat ma asteptam,
.Am vorbit cu o singura persoana, persoana de la vanzare, de cand am intrat in magazin si pana am iesit! nu am vb cu nimeni de la service, daca va aduceti aminte. terminati cu minciunile astea ca nu isi au rostul.
.Am fost foarte calm de cand am intrat, pana m-ati refuzat in stilul ala sarac! ( ma indoiesc ca intram nevos cum aberati si imi mai vindea cineva ceva.. dar eu am un bon fiscal cu multumesc, incasat cu 3 minute inaintea incidentului! Nu ati MAI binevoit sa imi fiti de folos in continuare!)
.Cand v-am spus ca meritati o reclamatie pentru ca nu vreti sa imi schimbati un produs dupa ce l-am platit ati sarit 3 insi pe mine! unu din voi a iesit si din magazin sa urle ca sa sun la opc! (mai este si prietena mea martora ca eram cu ea, ma astepta afara)

Razvan Damian,
Cred ca baieti astazi, cat ati stat la povesti biciclesti, au avut si grija sa te motiveze sa faci compunerea de mai sus.


Succes!

-4
Stefan Badea

Trimite mesaj

#317761 30 mai 2014 la 10:03

Ultima fraza imi arata ca ori nu stiti prea bine limba romana ori sunteti in aceeasi stare in care ati fost si in magazinul nostru. Nu ati raspuns la intrebarea de ce doar dvs v-am respins solicitarea si altora le-am schimbat de la suruburi pina la biciclete. Nu cumva pentru obraznicia aratata colegilor mei? Mai cititi inca o data postul de mai sus si cand intrati intr-un magazin VORBITI CIVILIZAT

+1
Adrian Daniel

Trimite mesaj

#317775 30 mai 2014 la 13:19

Simion Taman toti mai gresim suntem oameni..toti avem zile si zile.. ca te-au servit de atatea ori si ai fost multumit nu ai comentat doar ca s'a intamplat un rahat gata vii si plangi pe-aici ca la 14 ani ca te-a lasat prietena pentru altu... daca este vorba de bani si iti pare rau ne putem intalni sa-ti dau eu 30 de lei sau cat ai dat pe alea sa fii linistit si impacat. daca tot mai ai ceva de comentat mai bine te duci la magazin si stai de vorba cu oamenii aia fata in fata, mi se pare mai omenesc decat sa oracai pe-aici, totusi ai 30 de ani. sanatate!

Simion Taman d(- -)b

Trimite mesaj

#317776 30 mai 2014 la 13:35

Stefan, in primul rand te rog sa nu mai faci pe profesorul meu de romana, focuseazati inteligenta in directia care trebuie(Sunt sigur ca nu te-am chinuit prea tare cu scrisul meu).
Agitat esti tu! nu te-a bagat nimeni in seama si faci mocirla intre noi aiurea.
iti raspund pentru ultima oara la intrebarea ta idioata: Am incercat ceva absolut normal, sa va dau un produs si sa imi dati altul si v-ati facut ca nu se mai poate pentru ca nu puteti sa umbla in gestiune, iar acum ma tot jignesti. Frumos mod de a te comporta. Acum vezi raspunsul? ABIA ATUNCI M-AM ENERVAT!
Daca erati mai destepti si deschisi imi rezolvati problema in nici 2 minute, imi incasati caseta, plateam diferenta si plecam.
Plimba ursul sau repara biciclete si fi atent ce minciuni spui.

0
Daniel Nita

Trimite mesaj

#317782 30 mai 2014 la 14:13

Salut.
In legatura cu bonul fiscal:Nu mai poate fi anulat.Tehnic se pastreaza bonul,capsat de o declaratie a cumparatorului si o cerere a sefului de magazie catre contabilitate pentru a fi anulata acea suma din raportul zilnic.Daca gestiunea este tinuta cu un soft care nu permite reintroducerea produsului in magazin nu este problema clientului(offtopic gestiunea nu are legatura cu casa de marcat,daca va fura cineva produse sau le ameteste codurile de bara sau qr casa de marcat nu are nici o implicatie,softul de gestiune trebuie sa resolve aceste aspecte ).Scriu asta din perspectiva unui technician de case de marcat.Daca gasiti dumneavostra un paragraf de lege care prevede ca nu trebuie sa-i returnezi banii pe produs pentru ca e omu nervos sau negru sau nespalat sau needucat ,decontez eu produsul(sper sa nu fie scump ). Despre inlocuire eu nu i-as mai inlocui nimic...s-a vandut si urmatorii 50 de ani nu mai aducem piesa aia

Despre service numai de bine ,de fiecare data ati fost prima mea optiune deoarece sunteti aproape de mine.Am probat piese fara sa le cumpar(adica montate pe bicla si demontate),am venit si am cascat ochii si nu m-ati dat afara.Unde ati reparat si inlocuit a fost ok iar atmosfera dintre angajati si clienti tot timpul a fost familiara.In ultimele 8 luni cred ca am trecut de 10 ori pragul si am facut mai mult paguba decat vanzare.Oamenii de la service(inca nu am ajuns sa va cunosc dupa nume) au refuzat sa-mi indrepte roti care credeam ca sunt strambe,sa-mi schimbe aiurea piese care inca mai duc(adica nu sunt genul care hai sa ne facem ca muncim si sa luam banu clientului)- se pare ca sunt altii mai incapatinati ca mine.
Stima

+2
Florin Filipescu

Trimite mesaj

#332411 17 decembrie 2014 la 22:14

Stau relativ aproape de BikeXCS Baba Novac. La ei imi fac service-ul bicicletei din dotare. Am schimbat deja lant, caseta pinioane, angrenaj foi, facut revizii etc. Mai sunt piese pe care le-am luat de la ei. Mereu am gasit oameni care si-au facut treaba bine. S-a intamplat sa fiu nevoit sa ma intorc de doua ori pentru unele reglaje si sa schimbam cateva vorbe mai aprinse (e firea mea mai agresiva de fel) dar mereu au rezolvat rapid orice si au gasit solutii nu justificari. Am luat de la ei o furca de exemplu de black friday cu care am unele probleme. Sunt sigur ca vor rezolva rapid problema. Eu unul ii recomand oricui. Sunt genul care daca nu reusesc sa rezolve din prima, a doua oara isi pun orgoliul la bataie (exista pe acolo o doza mare de asa ceva) si rezolva numai sa demonstreze clientului ca pot. Nu pot sa nu admir asta.

+2
Paul Cristian

Trimite mesaj

#335119 28 ianuarie 2015 la 19:48

Anul trecum am cumparat o borseta hqbc si ajungand acasa am realizat ca nu se potrivesc prinderile pt seaua mea. Bineinteles am revenit la ei in magazin (cu bonul fiscal) si mi-au primit produsul inapoi fara nici o problema.

+2
Cristi Milco

Trimite mesaj

#336906 23 februarie 2015 la 19:17

Respect, Bikexcs! De fiecare data cind am intrat in magazin, a fost o experienta placuta: am fost tratat cu respect si amiabilitate, raspunzindu-se prompt cererilor mele. Oricind va trebui sa ma intorc acolo, o voi face cu placere!

+1
Alex Mircea

Trimite mesaj

#336947 24 februarie 2015 la 15:13

Magazin ok, n-am avut probleme cu o singura exceptie :

M-am intors la ei cu o pedala flat HQBC in garantie care la nici jumatate de an de la cumparare avea uleiul scurs si rulmentii distrusi fara sa fi abuzat de ea in vreun fel special. S-au uitat oamenii, totul ok , se schimba pe garantie doar ca surpriza : nu avem modelul. Solutie : mai avem una folosita prin magazin, o punem in locul celei defecte si va sunam noi cand vine noul stoc. A cam trecut un an de atunci. Macar un telefon cu ne pare rau nu mai comercializam. In rest, numai de bine .

+1


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro