Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Bicishop - www.bicishop.ro


Gabriel Sisu

Trimite mesaj

#339154 26 martie 2015 la 12:29

probabil l-a deranjat "expresia" raspunsului (modul de refuz )
putea sa raspunda negativ cu mult mai multa diplomatie

ceva de genul .. din pacate nu avem cum sa oferim asa ceva .. pentru ca avem deja preturi pune si servicii de caliate etc etc.

+2
Un fost membru

#339157 26 martie 2015 la 13:20

Gabriel are dreptate. Putina diplomatie nu strica. Imi aduc aminte de gluma aia cu.. "un bun diplomat e ala care atunci cind iti spune sa te duci dracu tu astepti cu nerabdare calatoria"

+4
Cristian Marian

Trimite mesaj

#339238 28 martie 2015 la 07:50

Ma bag si eu in seama inca o data,poate in cazul nostru cel de la magazin avea dreptate,poate ca pretul pieselor era deja mai mic decat in alta parte si per total clientul ar fi iesit in avantaj,dar.....nu trebuie bagat clientul in probleme de actionariat la firma(salariu mecanic,chirie mare pe fondul unei copilarii nefericite,un tata abuziv,etc.)Un raspuns simplu si poate cu o explicatie cu suma totala(manopera+piese)care este mai mica decta la altii ar fi fost ok
Negustorul e ala care are o atitudine prietenoasa ca si cum te-ar sti de mult,care te si lauda un pic,care te face sa pleci multumit de la el chiar daca te-a costat mai mult ,lucru pe care inca unii de pe la magazine nu-l stiu;)
ALO,SE AUDE LA BICISHOP ?!?!

+1
Dinu Bobei

Trimite mesaj

#339247 28 martie 2015 la 10:45

De cand am citit aceste review-uri am mai fost in magazin in nenumarate okazii:
1. Cumparat pantofi ciclism
2. Bike repairs
3. Comanda online x4 cu ridicare de la magazin in perioada de craciun cat magazinul era inchis.

Domnilor (si aici ma refer la cei care chiar stiu ce inseamna sa respecti munca oamenilor, adica sa nu ceri pomeni, si de asemenea sa stii cum fii respectat), eu nu am intalnit in nici un caz in care am interactionat cu personalul nici cu Cristi situatiile descrise mai sus. Cred ca ce se explica aici a fost in cateva cazuri bad mood dar in cele mai multe cazuri clar rea vointa din partea celui care face review. Indiferenta fata de client exista peste tot. Am gasit asa ceva la toate magazinele din Bucuresti. So.... respecta vanzatorul si vei fi si tu respectat. In ultimii ani am interactionat cu acest magazin de zeci de ori, am cumparat biciclete, am cumparat piese, am cerut pareri, am dat telefoane, am vorbit pe chat pe fb. Nu au existat probleme. De multe ori am primit mai mult decat am cerut, sub o forma sau alta. Bicishop e un store care incepe sa se specializeze si bravo lor. Daca o vor tine asa clar vor deveni referinta in romania. Apoi e singurul magazin care iti poate echivala pretul cu ce este in europa pentru anumite branduri. Parerea mea e ca fac o treaba exceptionala. Bravo lor.

Cristian Marian

Trimite mesaj

#339255 28 martie 2015 la 11:27

Dinu Bobei ai dreptate pe de-o parte,dar clientii unui magazin nu se numesc cersetori chiar daca intreaba de reduceri,poate asa conceptie duce si la raspunsuri arogante si bobarnace din partera vanzatorilori,poate si unii clienti au probleme cu banii,nu numai vanzatorii,nu sunt toti corporatisti si poate vor sa se dea si ei pe o bicla de aia vor reduceri.Sunt de acord insa ca si unii si altii mai trebuie sa umble la atitudine.
Am rezerve la chestia cu "respecta si vei fi respectat."..e un fel de "cine e harnic si munceste are tot ce vrea":)
Scuze pt ton daca a fost mai dur.
P.S.Repet,eu m-am inteles super cu cei de la Bicishop,si sunt si din ala fara bani si ne-corporatist.

+1
Dinu Bobei

Trimite mesaj

#339268 28 martie 2015 la 15:55

@ Cristian ai dreptate si întotdeauna depinde de context. Eu prefer sa cred ca e vorba de "sensibili" care dacă nu le spui cum vor ei sa audă, e vai si amar si au fost tratati rau. Ma amuza rau situația. Pe mine sau pe alții cum de nu i-au repezit? C'mon this is child play! Eram si eu o data la Bicishop si era un individ pe care vroiam eu sa il dau in suturi afara ca era aberant de nesimțit si oamenii aia l-au tratat cu respect si i-au rezolvat problema mult mai ieftin si mai eficient decât vroia el. Am stat după fundul lui 45 de minute pana sa hotărât.

+1
Alex Rolland

Trimite mesaj

#339275 28 martie 2015 la 16:40

Mai oameni, revin si eu cu oaresce parere.
Imi amintesc ca undeva pe aici intr-un post, Cristian Mihai facea o specificatie referitoare la persoana proprie si la stilul de relatioanare cu clientii. Zicea ceva de genul ca incearca sa acorde tot sprijinul si consultanta oricarui client care-i calca pragul avand o atitudine protocolara si fara prea multe familiarisme. Spunea si ca nu considera ca trebuie sa pupe undeva clientul atat timp cat il trateaza corect si cu respect. Incerca sa explice si ca e greu sa faci fata la n-spe chestii simultan, clienti, service, telefoane, etc.
Ca face tot ce poate ca meserias in bicle si ca vanzator, pot sa confirm. Modul in care in final se reflecta aceasta relationare in ochii clientilor cred ca e chestie de perceptie personala. Adevarat ca asta poate sa-i atraga sau sa-i alunge clienti dar e bussinesul lui si-l manageriaza cum crede de cuviinta. Pana la coada daca mie nu-mi place placinta cu dovleac, nu ma obliga nimeni sa o mananc. La fel si cu el, nu iti place atitudinea lui, nu trebuie sa mai treci pe acolo. Ca magazinul pierde, nu e treaba noastra. Stiti si voi ca de drum lung moare cainele si prostul de grija altuia.
Repet, eu personal nu m-am simtit deranjat cu nimic in shop-ul lui si sunt multumit de toate afacerile facute cu ei, service, achizitii si chiar discutiile avute cu proprietarul. IAr de lipsa de respect nu am vazut nici urma. Ba din contra eu am fost ala care m-am dat la "familiarisme" cu ei si nu m-a privit nimeni urat.
Citeam mai sus ca vanzatorul trebuie sa te faca sa pleci incantat de la el chiar daca iti vinde 'a piece of shit' la pret de delicatese. Sa avem pardon, cand am senzatia ca cineva ma ia de prost, ma evapor de acolo ca eterul. Modul ala 'Bosforian' de negustor nu imi e deloc pe plac. Tipul acesta de comert atrage si clientii care vin cu gandul sa cumpere produsul la 30% din pret. Clienti acestia vin cu prejudecata ca un seller cere pretul impatrit ca sa poata castiga cat mai mult pe seama clientului sau in cel mai rau caz sa primeasca pretul real al produsului. Prefer sa cumpar o marfa sau un serviciu de calitate la pret corect fara sa ma simt Pasa Hassan decat sa ma simt 10 minute sultan si sa inghit gunoaie care-mi golesc buzunarul.
"Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea" , e foarte adevarat dar unii merg pe ideea "care-i hot si leneveste are tot asa". Voi pe care-i preferati?

+2
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341716 28 aprilie 2015 la 12:09

Salut.......eu am cumparat de la ei o bicicleta Ideal hillmaster redusa la 2150 lei(redusa de la 3000),,,,,fiind fr experienta in domeniu si fiind si necunoscator la magazin nu am vzt ca furca pe fata functioneaza sacadat.......am cumparat bicicleta am mers cu ea cateva zile sperand ca se va remedia problema......ma gandeam ca e noua si ca trebuie rodata...ca sa zic asa.......bineinteles ca nu sa remediat nimic.....m am intors cu ea la service....le am spus despre ce e vorba....am primit si eu acelasi bilet de service......mi a tinut bicicleta 2 saptamani .....pe motiv ca o trimit la cei de la ideal sa testeze furca......bineinteles ca nu sa rezolvat nimic.....au zis ca furca atat poate si nu are ce sa i faca,ca functioneaza in parametrii normali.....m am enervat si le am spus ca ma duc la protectia consumatorului si in acel moment propietarul magazinului Cristi a luat foc si mi a zis pe un ton f scarbos "Bicicleta asta a costat 2150 lei.......la banii astia ce furca vrei sa aiba scuza ma dar...."eu pe banii aia am muncit nu am dat in cap nimanui....ma rog.....e langa toate aceste chestii .......aveam pe ghidon doi suporti de lanterne care au fost sparti....probabil de la transportul din curier sau pur si simplu depozitare de cacao pe cr o au........eu acolo numai merg chiar daca bicicleta este in garantie....Propietarul magazinului chiar este un om fr bun simt si foarte NEINTELES!!!!!!!!!!

+4
Marin Popescu

Trimite mesaj

#341738 28 aprilie 2015 la 17:07

Si ai venit tocmai din Columbia sa iti iei bicicleta din Bucuresti?
Intradevar bicicleta e echipata foarte slab, furca aia costa in jur de 250-280 lei.
La ce dotari are in nici un caz nu merita 3000 lei si nici macar 2100 lei ai platit mai mult numele ideal
Sfatul meu e sa strangi ciubucul de la job (stiu persoane care lasa si 50 lei la frizer) si iti cumperi o furca buna.

Alex Sandu

Trimite mesaj

#341751 28 aprilie 2015 la 18:58

Orice furca ieftina mai ales daca sta mult in vitrina la soare se cam usuca in ea vaselina... dureaza 5 minute sa desfaca suruburile jos si sa injecteze 10ml de ulei de motor in lowere... dar nah trebuie sa te duca si capul...

In alta ordine de idei, nemultumirile curg in valuri in continuare... probabil sunt numai clienti nesimtiti in Bucuresti :))

https://www.facebook.com/bucharestbiketraffic/posts/495412653955244

+1
Valentin Iancu

Trimite mesaj

#341752 28 aprilie 2015 la 19:01

eu am fost multumit de ei.daca suni si te programezi nu cred ca sunt probleme

+1
Dan Oltean

Trimite mesaj

#341756 28 aprilie 2015 la 19:16

https://www.youtube.com/watch?v=HsHT-wqXioY&feature=youtu.be

Romulus Boicu

Trimite mesaj

#341758 28 aprilie 2015 la 19:31

Cel mai bine pentru toata lumea ar fi sa-si transforme magazinul in magazin de nisa, sa zic asa. Sa aduca numai piese si biciclete high end si sa specifice clar pe site si in fata magazinului ca esunt dedicati acestei zone. Ca nu fac service decat cu programare si numai la anumite operatiuni sau tipuri de bicicilete (ce mai vor ei). Mi se pare cea mai buna solutie, astfel nu le mai calca nimeni pragul care sa le faca probleme si sa-i aglomereze cu cine stie ce mizilicuri, iar clientii care cauta piese si bicle entry si mid level nu mai au parte de repezeli, tonalitati aiurea si mai stiu ce probleme...

0
Cristian Marian

Trimite mesaj

#341789 29 aprilie 2015 la 07:03

Asa ar da faliment imediat :)Presupun ca a fost o ironie:)

0
Dinu Bobei

Trimite mesaj

#341795 29 aprilie 2015 la 09:22

deci .. pe bune :), e hilar ce spuneti voi aici. Eu ma amuz de fiecare data cand citesc postul asta. Pt mine bicishop este magazin demult specializat doar pe anumite servicii si produse, si fac bine ce targeteaza. Am stat de nenumarate ori cu personalul. Treaba e simpla. Oamenii sunt OK daca stii sa vorbesti cu ei. De altfel la orice alt bikeshop am vorbit, la fel am vorbit. Deci nu ii tratez special. Acum cateva zile am fost la ei in shop de am cumparat impreuna cu un prieten niste bikeshoes si pantaloni. Totul a decurs normal si fara nici un fel de probleme. Da, lucreaza cu programare exact la la un service auto. Chiar si eu le-am spus sa puna afis ca au dreptul sa refuze clienti in anumite situatii. Eu stiu ce vreau si ce caut si chiar nu am chef sa astept vanzatorul sa stea de vorba cu un habarnist timp de jumatate de ora si la sfarsit sa cumpere un bidon de apa. Ma bucur ca se specializeaza si iau treaba asta cu bicicletele in serios. Daca nu as vedea in oferta lor tot felul de janghine de biciclete ... as fi si mai fericit :)).

+2
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341796 29 aprilie 2015 la 09:32

Alex Sandu.....dp ce am cumparat bicicleta m am intors dp o luna la ei sa vb de problema furcii....in timp ce mecanicul de acolo lucra la ea....a desfacut o si a bagat vaselina si ce a mai fct el pe acolo eu m am uitat la o alta bicicleta exact la fel ca a mea.....si furca bicicletei din magazin era foarte ok......deci a mea a avut cv.....automat ca o schimb.....dar nu mi se pare normal sa vinzi bicicleta noua cu defect ascuns......si cunosc deja multe persoane care se plang de acest magazin si de cei ce se ocupa de el....si app nu e vb ca nu ma duce capul......sa pun ulei sau vasselina.....problema e ca bicicleta era in garantie si nu am voie sa umblu la ea.....asa mi sa spus.deci mai usor cu jignirile te rog.....

-2
Un fost membru

#341797 29 aprilie 2015 la 09:51

@Marin unde ai vazut tu ca te-a jignit Alex ? :)) el vorbea despre service

+1
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341799 29 aprilie 2015 la 09:55

Imi cer scuze daca am inteles gresit!!! scz alex!am citit la repezeala si poate daia scz

Un fost membru

#341800 29 aprilie 2015 la 09:58

Marin Mihai.. daca tu vorbesti precum scrii, cred si eu ca ai probleme in a interactiona cu adulti

+4
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341801 29 aprilie 2015 la 10:01

.........

mircea Radulescu

Trimite mesaj

#341804 29 aprilie 2015 la 11:00

eu am lucrat bine cu ei.am cumparat suport si un alt kit pt bare si ce i de la magazin le-au montat pe masina. am schimbat transmisia si franele si am luat bicicleta sclipind. era sa nu o recunosc. totul la timp, cu programare, exact cum discutasem.
daca porti discutiile si lamuresti tot ce ai de lamurit pe mail lucrurile merg unse.

e de apreciat totusi faptul ca magazinul acesta iti da produsele shimano la acelasi pret cu bike-discount. ii tot astept si pe altii sa faca asta....

+1
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341805 29 aprilie 2015 la 11:08

eu am cumparat si doua pliabile oyama de la ei.....pentru parintii mei si am fost super multumit de ele...si sunt si acum multumit de ele......numai ca acum m-am pacalit putin cu idealul....asta e....problema este furca...atat....in rest sunt foarte multumit de ea....

+1
Dinu Bobei

Trimite mesaj

#341807 29 aprilie 2015 la 11:16

cred ca mai intai ar trebui sa inveti sa scrii. Daca vorbesti precum scrii, sincer nu te-as baga nici macar in seama. Apoi cand aduci un lucru pe garantie exista proceduri specifice, in functie de producator. Unii le da voie sa le repare in service, altii vor sa trimita produsul la ei. Stop waining.

mircea Radulescu

Trimite mesaj

#341810 29 aprilie 2015 la 11:36

Nu toata lumea cunoaste procedurile de service. E greu de digerata situatia in care, platesti un produs nou si nu functioneaza cum trebuie. Nu trebuie sa fim asa duri, suntem colegi cu totii pe aici. ;)
Daca Ideal pune conditia ca orice problema de service sa fie rezolvata la ei in service, bicishop nu are ce face si e nevoit sa trimita piesa la ei. Daca cei din service-ul Ideal uita de piesa ta sau refuza garantia, bicishopul nu poate face nimic. Decat poate sa nu ii mai comercializeze ca marca. Totusi trebuie sa stii ca tu ca si consumator ai drepturi, iar institutia care te reprezinta se numeste OPC. Si opc-ul asta a mutat munti din loc uneori, chiar daca nu pare. Si de ce sa iti faci nervi inutil? Cine greseste trebuie sa plateasca si daca faci sesizare pe site-ul OPC-ului cel ce a gresit te va cauta cu siguranta sa incerce sa iti rezolve problema. Daca ea exista... :)

+3
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341813 29 aprilie 2015 la 11:44

nu am vrut sa fac rau.....am crezut ca se poate rezolva fara OPC......

mircea Radulescu

Trimite mesaj

#341817 29 aprilie 2015 la 11:54

cui nu ai vrut sa faci rau? unui importator care se crede zeu pe pamant si noi sclavii lui si crede ca Romania e tara nimanui? unui mecanic de service platit pentru o munca pe care nu si-a facut-o cum trebuie? unui service de importator care nu da 2 bani pe clienti? unui departament platit sa creeze proceduri, dar care traieste in alta lume decat a noastra? Aici vorbim de facut un bine, nu un rau... :)

+2
Marin Mihai

Trimite mesaj

#341819 29 aprilie 2015 la 12:04

da,ai dreptate!

Cristian Marian

Trimite mesaj

#341822 29 aprilie 2015 la 12:08

Inainte de OPC trebuie sa se incerce rezolvarea pe cale amiabila intre parti.In rest eu nu mai inteleg nimic,ori e defect ori nu e?!.....

Marin Mihai

Trimite mesaj

#341825 29 aprilie 2015 la 12:20

Au incercat ei sa rezolve problema in service-ul lor,dar nu au reusit.Si au trimis bicicleta la ideal.....undeva pe centura.....sau la rst.....cei de acolo m-au sunat dupa aprope doua saptamani sa imi spuna ca furca e ok,,,, si asa a ramas.....functioneaza sacadat.....am inteles ideea cum ca este o furca ieftina.....strang bani si o schimb:))) Ce nu am inteles eu?dc bicicleta din magazin expusa avea furca identica cu a mea si era ok?si a mea nu e ok....ma rog...

Romulus Boicu

Trimite mesaj

#341828 29 aprilie 2015 la 12:46

Dinu Bobei tu poate stii ce vrei! Dar sunt multi, foarte multi care nu stiu! De ei cine si cum se ocupa? Cand m-am dus eu la ei, baiatul de acolo avea pretentia sa stiu eu exact ce vreau si ce cod are produsul ca el nu stia sa-mi zica! Cum ar fi sa te duci tu intr-un magazin de o anumita specialitate, tu sa nu stii mare lucru si ei sa nu te bage in seama, sa te repezeasca si sa se comporte ca si cum si-ar pierde timpul degeaba cu tine? Cel mai bine ar fi sa isi faca un specific pe ce fel de clienti vor si au nevoie si prezinte acest lucru cat mai clar: Nu este un magazin pentru necunoscatori! E o mare problema in general cu acei clienti care nu se pricep, am avut probleme si in alte magazine, iar cu cat am invatat mai multe despre acest domeniu cu atat mi-a fost mai usor sa comunic cu ei si sa imi cumpar ce am nevoie si fara probleme! Dar acest lucru nu este normal! Partea lor de service mi s-a parut foarte foarte buna, chiar printre cele mai bune din ce am vazut eu, dar asta nu scuza relatiile cu clientii!



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro