Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

KeroBike http://www.kerobike.ro/


Andrei Mihail

Trimite mesaj
KeroBike http://www.kerobike.ro/

#293803 25 iulie 2013 la 22:52

Salutare.

Am fost la acest magazin de 2 ori pana acum. Am vrut sa fac de prima data o recenzie insa am preferat la urma urmei sa le mai fac o vizita inainte de a posta aici.

Prima vizita a fost acum vreo 2 saptamani. Am trecut pe la ei dintr-un motiv simplu: sunt foarte aproape de adresa mea. Aveam nevoie de ceva consumabile pentru a-mi face un mini secvice la bicicleta. Am cumparat niste vaselina cu litiu, un lubrifiant cu teflon, o camasa de cablu de viteze si un cablu...parca. Ideea este urmatoarea, baiatul de la vanzari (nu i-am retinut numele dar este cel mai micut de statura si mai solid) este extrem de profi cu clientul.
Ca sa ma explic: i-am cerut ceea ce aveam nevoie si in loc sa imi puna pe masa produsele si sa imi ia banii direct, m-a intrebat la ce vreau sa le folosesc, i-am spus ca imi trebuie la uns rulmenti, lant, etc etc. Tipul a inceput sa imi explice la ce este buna si la ce nu este buna un anume tip de vaselina...alt tip de vaselina...etc. La fel si cu lubrifiantul cu teflon. Omul mi-a explicat la ce se recomanda, si la ce nu se recomanda. M-a impresionat faptul ca si-a luat timp sa imi explice niste chestii pe care eu nu le-am intrebat dar care mi-au prins bine.

A doua vizita a fost azi. Am mers pentru niste anvelope, pinioane, lant si un monobloc.
Again, acelasi baiat la vanzari. M-a recunoscut si m-a intrebat cum imi merge etc. I-am spus de ce am nevoie si in timp ce imi cauta marfa ma intreaba ce pinioane am pe bike, i-am spus si i-am aratat si o poza pe care o aveam pe telefon (am petrecut 3 ore cu 2 zile inainte sa curat pinioanele bucata cu bucata si aratau ca noi, motiv pt care le-am facut o poza sa arat cuiva), omul se uita la poza...si imi spune: nu ai nevoie de pinion nou, asta te mai tine mult si bine.
Din nou m-a surpins tipul, adica deloc atitudinea de vanzator la care am ajuns sa ne asteptam in romania, omul m-a scapat de o cheltuiala de 200 ron. (ideea de a schimba grupul de pinioane concomitent cu lantul venind de la alt propietar de magazin de biciclete (nu dau nume)).

Pro:

- O gama foarte variata de produse;
- Preturi destul de ok comparativ cu alte shopuri;
- Tipul de la vanzari care chiar stie ce vorbeste si are foarte bune people skills;
- Amplasarea la bulevard il face foarte vizibil si deci accesibil (nu stai sa il cauti printre blocuri);
- Stau foarte bine cu stocul, plus au un site up to date. (daca pe site scrie in store...este in store, daca scrie out of stock...asa este);

Cons:

- Sincer, momentan nu am nimic negativ de spus cu referire la ei. Am sa ii mai vizitez si daca apare ceva de raportat am sa o fac aici.


All in all... Recomand KeroBike.

+3
Romeo Begu

Trimite mesaj

#293812 25 iulie 2013 la 23:11

Sa il prinzi intr-o zi cand are multi oameni in magazin, sa vezi cum te expediaza in 2 minute. Toate magazinele au plusuri si minusuri.

+3
Florin (porcofon) Nedelcu

Trimite mesaj

#293839 26 iulie 2013 la 03:16

Remarca ta e absurdă, Romeo. Evident că timpul acordat unui client este strâns-legat de aglomeratia din magazin/service.
Dacă, într-o zi aglomerată, te-ai afla în spatele lui Andrei, iar acesta ar primi aceeași atenție ca într-un moment descris de el, ai ajunge acasă si ai deschide un topic în care te-ai plânge de faptul că ai așteptat ~20 min. până să te bage cineva în seama.
Cel puțin așa sună problema pe care o ridici.
"-" La magazin on-line pentru ca filtrele sunt rahat.

+2
mircea moraru

Trimite mesaj

#293849 26 iulie 2013 la 07:24

au preturi de referinta la multe chestii, fiind importatori de acor si alte branduri cinstite de scule si accesorii. cei de la sportwin(un concurent in materie de pret mic) isi afiseaza de multe ori preturile in functie de kerobike, lucru pe care l-am auzit in magazinul lor. legat de service, da oamenii devin neplacuti in momentul in care au multe lucruri de facut, chiar daca in timp le-am bagat multe milioane in buzunar, sunt chiar descurajanti, ca dealtfel marea majoritate a atelierelor din bucuresti. cu cat le calci pragul mai des, cu atat devin mai neplacuti.
altfel baietii sarguinciosi, iar capetenia lor, boti, chiar daca pricepe mai greu, e un mecanic bun. si in service preturile mi se par umpic sub nivelul altor ateliere, dar asta e un "hook" pt magazin.

dorin dumitran

Trimite mesaj

#293954 26 iulie 2013 la 22:45

Dupa experiente foarte neplacute cu cineva de la playbike (imi pare rau ca nu pot da un nume) am insistat pe lagatura cu kerobike. Ce pot spune...disponibili, cu "cei sapte ani de acasa", interesati de probleme de detaliu, la comenzi on line esti telefonat in 5 min, sunt calmi, cer detalii si asigura consiliere cu toate ca nu stiu daca asta este stipulat in fisa postului. Aceste afirmatii se refera la cei din Odorhei, pentru ca cu Bucurestiul nu am intrat inca in legatura. Felicitari Kero pentru echipa si pentru oamenii pe care ii aveti. Pastrati-i!

+2
Andrei Mihail

Trimite mesaj

#293961 27 iulie 2013 la 00:12

Dorin, te asigur ca si cei din Bucuresti sunt la fel de profesionali ca cei cu care ai interactionat tu.

-2
Mihai Vasile

Trimite mesaj

#294361 31 iulie 2013 la 02:28

KeroBike au plusuri si minusuri. Dau preturi bune, am cumparat acum ceva ani de la ei un UMF Hardy 1, un 55R, o tija de sa Truvativ, o sa UMF si un cadru Merida Matts al unei cunostinte. Dupa ce am asamblat UMF-ul toate au fost bune. Dupa 5 luni furca s-a rupt. Am mers cu furca la garantie, unde m-au tinut zile in sir. Ca au trimis-o la Odorhei, ca o sa vina, ca nu stiu nimic daca a fost acceptata sau nu garantia.

Tot ce stiu e ca furca s-a intors, cu Lower de 55 TST2. Ceea ce m-a deranjat, asta inseamna ca nu a fost trimisa la garantie.

In rest n-am avut probleme cu ei.

-2
Bogdan Zaharia

Trimite mesaj

#294372 31 iulie 2013 la 10:23

@ gigi mihai vasile .... cred ca ai uitat ca cei de la marzocchi ti-au refuzat garantia la 55 (au zis ca furca a fost forjata prea tare si nu beneficiaza de garantie ... tu pe atunci avand 130+ kile). furca trebuia sa vina inapoi cu lowerul rupt. noi am insistat macar sa repare furca .... chiar si contracost (cost care, apropos, ar fii fost suportat de magazin). furca a venit cu un alt lower ... care, da, a fost de la alta furca care a avut alte probleme. totusi furca a fost reparata si servisata gratis, cand nu trebuia.

in plus, ai primit si alta furca la schimb sa poti folosii bicicleta ... care nu a fost din partea magazinului, ci era a unui coleg de-al meu de munca.

+17
Robert Dumitru

Trimite mesaj

#294373 31 iulie 2013 la 10:54

Am facut un pic de curatenie. E topic de recenzii, ca urmare postati DOAR recenzii. Multumesc!

Viorel Cacuci

Trimite mesaj

#298526 14 septembrie 2013 la 00:03

Le multumesc celor de la kerobike ca mi-au trimis in loc de 2 maxxis minion dhf , 2 maxxis minion dhr .

+1
Florin (porcofon) Nedelcu

Trimite mesaj

#298538 14 septembrie 2013 la 04:18

Știind că am o problemă cu maneta frânei de pe spate, soția mi-a făcut o surpriză: mi-a comandat o frână nouă. Nu-i tocmai enciclopedia bicicletelor, așa că mi-a luat o Avid Code 5 cu disc de 185. Argumentat prin review-urile citite și diferența de preț prea mică între code 5 și elixir r.
Revenind la subiect, am primit frâna, însoțită de un teanc de stikere maxxis și eclat, un catalog și un disc și adaptor de 203.
M-a amuzat faptul că au sunat să confirme că au în stoc Code 5 cu disc 185.
Par un pic distrați cu lucrurile unor oameni mai mult sau mai puțin puși pe glume.

Alex Roata

Trimite mesaj

#299000 23 septembrie 2013 la 03:36

Saptamana asta am comandat o casca marcata ca fiind pe stoc si dupa trei zile in care nu am primit nici un semn am dat telefon iar raspunsul a fost ca m-au sunat de nu stiu cate ori si ca oricum produsul respectiv nu e in stoc. Vad ca e un fenomen recurent. La telefon baietii au parut a fi decenti dar degeaba vorbesti frumos daca duci lipsa totala de profesionalism.

dorin dumitran

Trimite mesaj

#300426 14 octombrie 2013 la 11:48

Fata de playbike care mi-au dat cu tifla de cate ori au avut ocazia si care au refuzat comunicarea in cazul livrarii unui produs decalibrat, de cei de la Odorheiu Secuiesc-Kerobike sunt foarte multumit. Am facut comenzi numai de la ei: raspund prompt, ofera detalii, sunt calmi, plini de solicitudine. Au fost atenti cu mine, mi-au oferit si consiliere de specialitate referitoare la montajul unor piese. In plus, am fost incantat, ca pe langa comanda, au avut grija sa mai adauge un stick-er sau doua, ceea ce este placut cand vezi. Din partea mea, au nota 10 la marketing. Sper sa nu se polueze in viitor!

+1
Radu Felecan

Trimite mesaj

#300450 14 octombrie 2013 la 21:04

Imi pare rau ca spun asta dar la mecanica sunt niste incompetenti!
O camera nu a reusit sa schimba un baiat mai mic si cret (KeroBike Domenii) fara sa imi lase o galma,i am atras atentia si a rezolvat-o.Dupa asta a mai avut si tupeul sa imi ceara 10 lei pe manopera!
Plus asta cand mi am stricat bb-setul m am dus sa imi cumpar altul(MID 19).Eu voiam Salt de 89 lei iar el tot insista sa iau Eclatul de 163 de lei,m-am scuzat si am gasit in alta parte!

catalin trif

Trimite mesaj

#300477 15 octombrie 2013 la 11:49

eu stau aproape de sediul lor, si am fost de 2 ori cu bicla la servici. o gama larga de chinezarii la pret de piese profesionale, plus oamenii sunt foarte plictisiti, iar cand te vad cu bicla mai mult ca sigur ca te injura in gand, ce dracu cauta asta aici!!! am stat jumate de ora sa astept un amarat de imbus!!!
arata bine buticul lor dar atat.

+2
Dan Paul Minea

Trimite mesaj

#310042 12 martie 2014 la 13:19

Azi le-am calcat pragul prima data pe anul acesta si am fost servit (pentru prima oara) de Boti. Cu toate ca am luat niste maruntisuri (2 cabluri de schimbator, camasa si capete de camasa,...) am fost servit rapid si bine. Mi-a raspuns la intrebarile/nedumeririle mele.
Pretul final a fost mai mult decat bun, si sigur o sa mai le calc pragul.

+1
Un fost membru

#310398 16 martie 2014 la 20:31

am fost si eu la ei anul trecut, prin vara de vreo 2 ori...cel de la casa te serveste in "sictir" si am stat ceva timp pana am intrebat una alta desi el trebuia sa ma intrebe ce doresc.... puteam sa stau mult si bine ....in plus in conversatia pe care o ai cu respectivul te face sa te simti ca un "prost" ca nu stii una alta despre biciclete.... am fost la micul service pe care-l au si tot aceeasi servire...vino peste nu stiu cate zile...nu veni tarziu ca nu mai am "chef " sa spitez o roata...etc etc. Am ajuns sa merg la un alt service in care am fost servit ca un client si nu ca un "fraier" care nu stie nimic despre biciclete si componentele acestora.

foarte dezamagit de magazin si de service . NU recomand!

Marius Mircea

Trimite mesaj

#310424 17 martie 2014 la 04:11

Mai nou au doi angajati foarte de treaba si lui Biti(seful de magazin) trebuie sa-i vorbesti tare, raspicat si frumos si te ajuta cu cea mai mare placrere((nu e limba lui nativa, e ceea ce nemtii numesc limba a doua)...

Avantaje:

- preturi mici la mai multe produse;
- magazin curat, ordonat si cu multe alte beneficii;
- service de calitate(daca te intereseaza asta);
- glume, caterinca si alte chestii mecanice(explicetii, service la cadre si furci) daca se poate...
- pozitie buna(asta cel putin pentru mine);
- muzica ambientala buna pentru toate gusturile;
- au produse pe care nu le gasesti in alte parti.


Dezavantaje:

- nu accepta comenzi;
- daca e magazinul full, nu au timp pentru toti clientii;
- stocul nu e mereu actualizat pe site.
- site-ul are greseli gramaticale grave si e prost organizat.
- trimit numai prin curier...

Cam atat, sfatul meu e sa va uitati prin magazin pana gasiti pe cineva liber sa va ajute.

alin croitoru

Trimite mesaj

#322677 23 iulie 2014 la 14:37

Am fost şi eu la magazinul lor din Bucureşti, de cîteva ori pentru revizii (din motiv de comoditate: se află pe lîngă mine), şi de alte ori pentru diverse lucruri mărunte. Îmi plac bicicletele şi mai trec cu fi-miu să ne uităm pur şi simplu.
I-am prins şi mai aglomeraţi, dar şi mai relaxaţi. Culmea, a fost şi un moment cu un client mai vocal, nemulţumit de nu ştiu ce. Au chemat pe un tip înalt, care i-a explicat ce şi cum şi a fost ok.
Ca să n-o lungesc, după mine ei sunt cam aşa:
1. Meseria: şi-o ştiu foarte bine, fără discuţie. Am o bicicletă (un Stevens Jazz) cu un sistem mai ciudat la reglarea sistemului de transmisie. Tipul care a lucrat la ea, de fiecare dată altul, s-a descurcat impecabil, cred.
2. Relaţii cu clienţii: fără cusur; nu am avut niciodată dificultăţi cu ei, deşi aş fi avut ocazia (fi-miu mai trage de cîte ceva, se suie pe toate alea pe acolo etc.); ba chiar cineva de acolo a stat acum vreun an şi ceva de fundul copilului să-şi aleagă o cască de biciclist.
3. Comunicare/empatie: poate unii dintre ei nu sunt foarte vorbăreţi, uneori (de aici impresia de neutralitate pe care am avut-o la început), dar de fiecare dată cînd am avut nevoie de lămuriri, mi-au dat; am apreciat că în general nu stau de fundul omului în magazin, nu se ţin după tine şi, de fapt, te lasă în boii tăi pînă te hotărăşti să deschizi gura şi să ceri ce ai nevoie sau pînă te văd că eşti nehotărît. Dacă magazinul e gol, în general cînd intri te invită să le zici de ce ai nevoie.
4. Fluenţa serviciului: Cînd nu erau cu un alt client, dacă le solicitam atenţia, o primeam. După mie, lucrează bine şi pe cît se poate de eficient, mai ales că sunt cazuri cînd sunt şi clienţi care nu ştiu ce vor.
A, şi o chestie pur subiectivă, dar ţin să precizez. N-am avut în nici un moment impresia că încearcă să mă ia de fraier. Cu mi s-a întîmplat, de altfel, la două dintre magazinele de biciclete din Bucureşti.
Gata, mă potolesc; după mine, ei sînt ok.

+4
Un fost membru

#325323 26 august 2014 la 08:11

se pare ca s-au mai indreptat lucrurile de la ultimul review.....am fost acum cateva zile pe la magazin si totul a mers super ok! am rezolvat problema cu schimbatorul spate care trebuia reglat in cateva minute! totul a costat 10 ron!
Am mai intrebat una alta depre niste piese si au fost foarte amabili!
Se pare ca omul se poate schimba in bine ....!

george vranceanu

Trimite mesaj

#337557 4 martie 2015 la 20:20

Poate cel mai ok magazin din Bucresti, am fost in 3 randuri si am gasit in stoc piese la un pret absolut corect.Centrare roata ok..



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro