Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Probleme cu firma de curietat Nemo Express


Fredy Cristian

Trimite mesaj
Probleme cu firma de curietat Nemo Express

#395526 25 septembrie la 10:36

In data de 06.09 am expediat cu aceasta firma un plic cu acte ce trebuia sa ajunga la Baltati, jud Iasi a doua zi. Pentru aceasta localitate ei repartizeaza coletele in sediul din Pascani. Mi s-a garantat ca va ajunge, au si mentionat pe awb livrare a doua zi. Din pacate nu a ajuns, iar cand i-am apelat au spus ca isi cer scuze, plicul a fost trimis in alta localitate (respectiv orasul Iasi) din greseala angajatilor de la sortare. Mentionez ca tariful perceput pentru expedierea acelui plic a fost de 55 lei, angajatul nu a avut sa dea nici rest, deci plata finala a fost 60 lei. Pentru un plic, care pana la urma a fost livrat abia pe data de 10. In urma reclamatiilor mi s-a promis si restituirea banilor, dar ulterior s-au razgandit spunand ca si acel mail a fost o eroare. In concluzie fugiti de ei, sunt neseriosi, mincinosi si incompetenti. Mai jos mailurile primite de la ei.

1. Dintr-o sortare gresita expeditia a ajuns in Iasi vineri. S-a intors in Bucuresti sambata, iar in aceasta seara va pleca catre statia destinatara corecta. Daca expeditia va fi refuzata vom scoate costurile de transport, in caz contrar, nu putem face acest lucru.

Ne cerem scuze pentru neplacerile create atat dvs. cat si clientului dvs.


Va multumim,


Livia Pop
Departament Reclamatii

2. Veti primi banii pentru factura de transport inapoi. Asteptati, in urmatoarele zile, va veni un agent Nemo pentru a va restitui suma de bani.

Va multumim,


Livia Pop
Departament Reclamatii

3. Buna ziua,

Ne cerem scuze pentru informatii eronate pe care vi le-am transmis.

Expeditia s-a livrat in termen de 48h. Din pacate nu vi se vor mai restitui banii.

Va multumim,


Livia Pop
Departament Reclamatii

In ultimul mail mentioneaza ca s-ar fi livrat in 48 ore ceea ce este o minciuna, plicul a fost trimis pe 6 sept si livrat pe 10 septembrie. Astept si raspunsul opc si fac sesizare si la anaf pentru ca si-au insusit bani pe niste servicii pe care nu le-au oferit. Sper sa ajute review-ul pentru a nu o mai pati si altii. Mentionez de asemenea ca dorind sa las un review despre intamplare pe pagina lor de facebook au sters mesajul si m-au blocat.

Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395548 26 septembrie la 13:36

Hmmm... sa nu ajunga un colet in termenul promis... bafta la cautat un curier care-i capabil sa livreze toate coletele si de fiecare data la termen.

+1
Fredy Cristian

Trimite mesaj

#395553 27 septembrie la 09:08

Si trebuie sa ne impacam cu aceasta "normalitate" sau sa incercam sa facem ceva? De ex reclamatii la opc ca sa ii arda la buzunar.

Marius Marcus

Trimite mesaj

#395554 27 septembrie la 10:23

Reiese din acte ca au livrat in 72 de ore?

Fredy Cristian

Trimite mesaj

#395557 27 septembrie la 11:31

Am scris in postare. Predat joi, livrat luni. Pe awb mentionat "next day delivery". Evident ca se poate verifica cu acte, o livrare se face pe semnatura si e urmarita in aplicatie.

Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395562 27 septembrie la 14:22

Daca i-ai contractat ca persoana fizica, poti apela la ANPC si ulterior sa-i actionezi in judecata pentru nerespectarea contractului. Daca i-ai contractat ca si persoana juridica, atunci trebuie sa-i dai direct in judecata.

Ce vreau eu sa atrag atentia ii sa nu va bazati pe curieri rapizi ca vor livra un colet a doua zi... in special cand ii vorba si de km externi. Am lucrat cu majoritatea curierulor si mai devreme, sau mai tarziu, toti au intarziat.

... after a while life sucks, job sucks, wife doesn't...

Edward catalin Vlaicu

Trimite mesaj

#395563 27 septembrie la 14:24

eu sunt nou, si vand rulmenti, iar in toate cele 14 expeditii de pana acum fiecare colet (plic) ia costat pe clienti 23 lei, stiu este scump
rulmentii au greutati intre 0.9g si 50g asa ca plicul este deajuns. oricum ar fi, tot platesti primul kg.
timpul de epediere este astfel (cel experiemntat de mine) trimitere din bucuresti in toata tara, coletele ajung a doua zi dimnineata cam oriunde ar fi. am trimis la zalau, timisoara, arad, baneasa(jud constanta), cluj. toate coletele au ajunst a doua zi dupa preluare. trimitere din alt oras dureaza cu o zi mai mult. Pana ajunge in sediu de sortare 1 zi si inca o zi pana ajunge la centrul de destinatie
si stand de vorba cu importatorul, mi-a spus ca da,sunt mai scumpi dar mai siguri. avand cel mai mare numar de masini si angajati, angajatii au zone mai mici de acoperit, deci se pot incerca mai multe livrari si de 2 ori pe zi in acelasi loc.
buni mai sunt si DPD(mai ieftini) insa la dpd din cauza nr mai mic de angajati, nu toate coletele, maiales cele trimise in localitati mai greu accesibile, mai vad si a 2-a incercare de livrare. de aceea este de preferat fan courier.

Nagy Attila (AtiBoa)

Trimite mesaj

#395567 27 septembrie la 21:19

Vad ca aici exista o intelegere gresita a promisiunii "livrare a doua zi". Acesta este de fapt a doua zi lucratoare. Daca ai expediat joi, si a ajuns la adresa gresita vineri, coletul (plicul) in ziua aia a si fot trimis mai departe spre adresa corecta.
Cum multi (majoritatea) curieri NU lucreaza sambata, urmatoarea zi lucratoare e luni. Deci practic plicul tau a fost livrat in 48 ore (lucratoare).

Fredy Cristian

Trimite mesaj

#395577 28 septembrie la 14:52

Nu este nici o neintelegere. Next day delivery = a doua zi fata de ziua cand a fost preluat. A doua zi dupa joi este vineri. Ei si telefonic au garantat ca ajunge vineri. Ca au gresit si l-au trimis aiurea, e normal sa isi asume si sa plateasca. Doar am dat 55 lei. Ca sa ajunga a doua zi, nu a 4-a (lucratoare sau nu, nu era in calcul sa ajunga abia luni). In plus, ei lucreaza si sambata. Nu au nici o scuza. Cat despre promisiunea nr 2, ca mi se vor returna si banii, iar dupa o saptamana vin cu mail ca au gresit si aici, ce scuza le mai gasesti?

Nagy Attila (AtiBoa)

Trimite mesaj

#395578 28 septembrie la 21:28

...ce scuza le mai gasesti?
Poate era mai bine sa citesti http://www.nemoexpress.ro/curierat-intern/ inainte de a expedia plicul.
Presupun ca nu era bifat "Livrare sambata" pe AWB, fiindca trebuia sa ajunga vineri la destinatie. Asa ca ei nu au mai livrat coletul sambata, in plus, daca destinatia nu apare pe lista http://www.nemoexpress.ro/wp-content/uploads/2014/05/0kmsuplimentari.pdf , curierii NU livreaza colete sambata in aceste localitati.
Mai informeaza-te despre serviciile curierilor inainte de a trimite ceva.
DA, au gresit. Nu am zis ca sunt perfecti. Dar hai sa fim corecti, si daca nu cunoastem conditiile de livrare, sa nu aruncam cu noroi ulterior.

Fredy Cristian

Trimite mesaj

#395579 28 septembrie la 23:35

Lucrezi cumva la ei? Ca vad ca tot pagubitul e de vina. Au scris negru pe alb next day delivery. Ce vrei mai mult de atat. Observ ca ti se pare normal sa platesti 55 lei pe un plic care ajunge in 4 zile. Eu am zis ca poate fi util pentru cei care utilizeaza servicii de curierat sa ii evite. Pentru ca pe langa faptul ca sunt incompetenti, mai sunt si mincinosi. Asta daca ai avut rabdare sa citesti toata postarea initiala. Deci nu arunc cu noroi degeaba.

adrian bulls

Trimite mesaj

#395582 29 septembrie la 12:52

Sunt toti o apa si un pamant. Daca nu accepti aceste "mici" neplaceri va trebui sa renunti la serviciile tuturor firmelor de curierat.

+1
Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395583 29 septembrie la 13:22

"Observ ca ti se pare normal sa platesti 55 lei pe un plic care ajunge in 4 zile."

Din suma aia vreo 35 de lei sunt tariful pentru km externi si vreo 20 lei tariful standard la plic. Nu ai avut parte nici un serviciu special care sa-ti garanteze livrare mai rapida.
Daca vrei sa fi suparat pe finding Nemo express, fii suparat ca nu ti-au explicat in detaliu serviciile lor.

Ce ai patit cu astia, puteai sa patesti cu oricare dintre curieri.

+1
vali preda

Trimite mesaj

#395586 29 septembrie la 15:53

Sictir, omul plateste o taxa de urgenta iar tu spui ca nu a beneficiat de nici un avantaj!

-2
boris bibi

Trimite mesaj

#395593 29 septembrie la 20:23

Mi se pare ca vina apartine exclusiv celor de la Nemo pentru ca ei au gresit la sortare! Si-au cerut scuze, e drept!

Personal am fost multumit de serviciile lor, sunt singurii care mi-au adus o bicicleta in cutie pana la usa! Altii te suna si te cheama in parcare!

+1
Calin Opincariu

Trimite mesaj

#395612 1 octombrie la 08:42

Si asta e un caz fericit Boris! Nici nu voiau sa vina in cartier la mine, ci sa ma duc eu la benzinria de la un kilometru distanta, ma refer la o alta firma de curierat.

Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395616 1 octombrie la 11:56

Sictir, omul plateste o taxa de urgenta iar tu spui ca nu a beneficiat de nici un avantaj!
Intocmai, nu a platit nici o taxa de urgenta. Pretul platit este mare datorita kilometrilor externi, nu datorita vreunei taxe de urgenta.
Dar ii bine ca esti tu destept...

+2
vali preda

Trimite mesaj

#395623 1 octombrie la 18:53

Aaa, scuza.ma, deci livrarea de a doua zi e metafora, iar clientul e un nesimtit care nu a platit destul ca sa fie luat in serios. Nici nu merita sa.i livreze plicul deloc.

Alex Dorgo

Trimite mesaj

#395626 1 octombrie la 21:14

Nu e o minune si nici o calamitate , se poate intampla oricui si niciodata nu e din reacredinta (bineinteles daca nu e dovedita) . Nimeni nu a gresit niciodata la munca ? La curieri sunt doar roboti ? Nimeni nu a avut o zi proasta ?
Hai sa fim putini ingatuitori si sa recunoastem ca nu putem controla totul , indiferent cata vointa am avea

+2
Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395632 2 octombrie la 09:39

Aaa, scuza.ma, deci livrarea de a doua zi e metafora, iar clientul e un nesimtit care nu a platit destul ca sa fie luat in serios. Nici nu merita sa.i livreze plicul deloc.
Singura vina a lui Fredy ii ca nu s-a informat in detaliu despre serviciile oferite de Nemo. M-am uitat la ei pe site si scrie ca nu mai ii disponibil serviciul expres, deci nici daca dorea sa plateasca in plus ca sa-i fie garantata livrarea plicului pe a doua zi, nu putea face asta.
Iar cei de la Nemo l-au procesat pe banda rulanta fara sa-i acorde macar 2 minute si sa-i explice la ce sa se astepte. Mai pe romaneste: i-a durut in p*la.
In general firmele de curierat duc lipsa de personal, iar cel existent ii supra-aglomerat. Rezultatul ii: calitatea serviciilor ii scazuta. Nu trebuie sa ai doctorat in economie ca sa-ti dai seama de asta.
Vezi, ce bine ii ca esti tu destept!

vali preda

Trimite mesaj

#395637 2 octombrie la 12:56

Sunt suficient de destept sau de batut in cap ca sa stiu ca trebuie sa beneficiez de un lucru pe care l.am platit. Dau banul si rezolv.sau dau banul degeaba?

Mladen Numele contine caractere neacceptate

Trimite mesaj

#395678 3 octombrie la 09:35

Din mail-ul de la Nemo reiese ca termenul de livrare standard ii de 2 zile. Plicul nu a ajuns vineri (prima zi), ci luni (cea de a doua zi), deci s-au incadrat in termen.
Teoretic este si sambata, dar posibil ca cei de la Nemo sa nu faca sambata livrari (cu km externi) sau sa nu fi fost bifata optiunea "livrare sambata". Nu stiu care-i politica lor, ne poate lamuri Fredy ce-i apare pe awb.

Apropo de curieri, colet trimis acu luni prin Fan de catre o firma din Targu Mures care are contract cu ei, cu destinatia aici in Timisoara intr-o zona unde-s multe firme si trec p'aci zilnic cel putin 2-3 masini Fan. Deci conditii sa-i zicem optime pentru Fan. Coletul nu a ajuns ieri, , iar pe tracking apare doar ca a fost colectat, asa ca foarte probabil ca n-o sa ajunga nici azi...
Deci si Fan suxxx... si la fel am patit si cu cargus/urgent... dragonstar... smd... sprint...

Degeaba incerc sa-ti zic eu ca-i popa... tu nimic; betmen, betmen... :))

+2
Gabi Berceanu

Trimite mesaj

#395688 3 octombrie la 14:12

Toți curierii sunt la fel. Nu-i interesează absolut deloc relația cu clienții persoane fizice pentru că nu fac față la persoanele juridice cu care au deja contracte.



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2018 DirtBike.ro