Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Scurta recenzie Far Trelock 735


Eduard Motoi

Trimite mesaj
Scurta recenzie Far Trelock 735

#344017 24 mai 2015 la 15:12

Desi e vorba de un model mai vechi, aceasta recenzie e inca relevanta pentru cei care se gandesc sa-si cumpere un far de la Trelock, o companie germana care produce si antifurturi pentru bicicleta.

Am ales acest far pentru ca la vremea cand l-am cumparat eu, era cel mai puternic far pe care l-am putut gasi in Romania si era acceptabil de ieftin, eu am platit 130 de lei pe el.

Specificatii:
-Bec tip led, putere teoretica 15LUX.
-Foloseste 4 baterii sau acumulatori tip R6/AA.
-Capacitate de incarcare a acumulatorilor, incarcatorul nu e inclus.
-Doua moduri de luminare- putere maxima si modul eco.
-Led indicator cu doua pozitii pentru a indica autonomia ramasa- cand trece pe rosu, farul intra automat in modul eco(aprox 10 Lux).

Prima impresie: plastic de calitate, suport destul de solid. De asemeni, e destul de mare(10.5 cm ungime, 6 latime si 3 grosime) si greu, cu tot cu acumulatori.
Mecanismul de deschidere e simplu(doua clipuri laterale) si nu pare foarte durabil la prima vedere, dar e solid si nu a cauzat niciodata probleme.

La capitolul luminozitate, nu pot sa spun ca a dezamagit. Pe o alee intunecata, fara alte lumini, acest far bate clar circa 5 metri in lungime si curca 2 m in latime. Nu este potrivit pentru viteze de peste 13-15 km/h, dar la plimbari isi face treaba.
Pe o strada cu lumini stradale, lumina acestui far abia se mai vede pe strada, ceea ce-l face destul de inutil.

Folosit fara stativ, ca lanterna, deja devine cea mai buna lanterna pe care am folosit-o vreodata. L-am testat noaptea, de la etajul 10, si cu toate ca strada era partial luminata, lumina farului batea pana jos. Barem folosit la tara, lumineaza toata curtea, zici ca e proiector ^_^.
Singurul minus e ca forma farului nu e foarte confortabila pentru tinut, dar na, nu pentru asta a fost facut.

Autonomie: pe site scrie ca autonomia e de circa 20 de ore, dar asta e vrajeala. Niciodata nu am intalnit un aparat care sa aiba autonomia declarata de producator. In cazul de fata, folosind acumulatori de 2500-2600 de mah, am putut stoarce in jur de 7 ore de la acest far, 2/3 din timp pe faza normala si 1/3 in modul eco. Rezultatul nu ma surprinde, intrucat 15 LUX de lumeni sunt greu de produs si pentru a obtine putere trebuie sa sacrifici autonomia. In modul eco, poate ca e posibil sa tina si aproape 20 de ore, cat spune producatorul.

Un punct in plus il obtine pentru faptul ca functioneaza cu baterii standard, si nu foloseste acumulatori dedicati. Desi renteaza la inceput sa ai acumulatori inclusi, de tip li-on, peste cativa ani inlocuirea lor devine problematica. Cu acumulatorii si bateriile standard, aceasta problema dispare. 4 acumulatori Eneloop de 2000 mah tin mult, se descarca greu si costa in jur de 40-50 de lei.

Concluzii: daca as fi putut cumpara modelul cu 20 LUX(Ls740 parca) cu pana in 200 de lei, as fi fost si mai multumit, dar tinand cont ca era prea scump pe atunci(costa dublu), am fost multumit cu acest trelock ls735. S-a dovedit a fi destul de fiabil si practic, cu toate ca nu l-am folosit foarte mult.

Marius Macarie

Trimite mesaj

#344022 24 mai 2015 la 18:03

Eduard Motoi: Desi e vorba de un model mai vechi, aceasta recenzie e inca relevanta pentru cei care se gandesc sa-si cumpere un far de la Trelock, o companie germana care produce si antifurturi pentru bicicleta.

Am ales acest far pentru ca la vremea cand l-am cumparat eu, era cel mai puternic far pe care l-am putut gasi in Romania si era acceptabil de ieftin, eu am platit 130 de lei pe el.

Specificatii:
-Bec tip led, putere teoretica 1500 de lumeni(15LUX).
-Foloseste 4 baterii sau acumulatori tip R6/AA.
-Capacitate de incarcare a acumulatorilor, incarcatorul nu e inclus.
-Doua moduri de luminare- putere maxima si modul eco.
-Led indicator cu doua pozitii pentru a indica autonomia ramasa- cand trece pe rosu, farul intra automat in modul eco(aprox 1000 lumeni).

Prima impresie: plastic de calitate, suport destul de solid. De asemeni, e destul de mare(10.5 cm ungime, 6 latime si 3 grosime) si greu, cu tot cu acumulatori.
Mecanismul de deschidere e simplu(doua clipuri laterale) si nu pare foarte durabil la prima vedere, dar e solid si nu a cauzat niciodata probleme.

La capitolul luminozitate, nu pot sa spun ca a dezamagit. Pe o alee intunecata, fara alte lumini, acest far bate clar circa 5 metri in lungime si curca 2 m in latime. Nu este potrivit pentru viteze de peste 13-15 km/h, dar la plimbari isi face treaba.
Pe o strada cu lumini stradale, lumina acestui far abia se mai vede pe strada, ceea ce-l face destul de inutil.

Folosit fara stativ, ca lanterna, deja devine cea mai buna lanterna pe care am folosit-o vreodata. L-am testat noaptea, de la etajul 10, si cu toate ca strada era partial luminata, lumina farului batea pana jos. Barem folosit la tara, lumineaza toata curtea, zici ca e proiector ^_^.
Singurul minus e ca forma farului nu e foarte confortabila pentru tinut, dar na, nu pentru asta a fost facut.

Autonomie: pe site scrie ca autonomia e de circa 20 de ore, dar asta e vrajeala. Niciodata nu am intalnit un aparat care sa aiba autonomia declarata de producator. In cazul de fata, folosind acumulatori de 2500-2600 de mah, am putut stoarce in jur de 7 ore de la acest far, 2/3 din timp pe faza normala si 1/3 in modul eco. Rezultatul nu ma surprinde, intrucat 1500 de lumeni sunt greu de produs si pentru a obtine putere trebuie sa sacrifici autonomia. In modul eco, poate ca e posibil sa tina si aproape 20 de ore, cat spune producatorul.

Un punct in plus il obtine pentru faptul ca functioneaza cu baterii standard, si nu foloseste acumulatori dedicati. Desi renteaza la inceput sa ai acumulatori inclusi, de tip li-on, peste cativa ani inlocuirea lor devine problematica. Cu acumulatorii si bateriile standard, aceasta problema dispare. 4 acumulatori Eneloop de 2000 mah tin mult, se descarca greu si costa in jur de 40-50 de lei.

Concluzii: daca as fi putut cumpara modelul cu 2000 de lumeni(Ls740 parca) cu pana in 200 de lei, as fi fost si mai multumit, dar tinand cont ca era prea scump pe atunci(costa dublu), am fost multumit cu acest trelock ls735. S-a dovedit a fi destul de fiabil si practic, cu toate ca nu l-am folosit foarte mult.


nu are cum sa aiba 1500 lumeni la 15 lux are 1500 de candela care e cu totul altceva! uite asa arata un far la 1200-1800 de lumeni https://www.youtube.com/watch?v=4O573PR79YI

Eduard Motoi

Trimite mesaj

#344023 24 mai 2015 la 18:14

Da, greseala mea. Am facut o asociere gresita intre lux si lumeni. Asta se intampla cand copiezi la fizica in clasa a 7a ca sa nu ramai corigent :(

Multumesc pentru corectie.

+3
Marius Macarie

Trimite mesaj

#344025 24 mai 2015 la 18:28

Eduard Motoi: Da, greseala mea. Am facut o asociere gresita intre lux si lumeni. Asta se intampla cand copiezi la fizica in clasa a 7a ca sa nu ramai corigent :(

Multumesc pentru corectie.


cu placere! nu ai pentru ce!



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro