Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Continental race king sau x king 27.5


Costea Horia

Trimite mesaj
Continental race king sau x king 27.5

#396701 14 noiembrie 2018 la 08:09

Salut! Vreau să-mi schimb cauciucurile la bicicleta și sunt indecis ce sa cumpăr. Merg in proporție de 60% asfalt si 40% off road(macadam, pamant uscat, pietris,).
Vreau niște cauciucuri care sa nu se uzeze repede, adica am avut un set de Schwalbe Rapid Rob si in 2 săptămâni le am topit pe asfalt. Eu m am gândit să-mi iau continental race king 27.5 x2.2 sau x king 27.5 x2.2
http://www.bikexpert.ro/anvelopa-pliabila-continental-x-king-racesport-27-5x2-2-55-584-sl-oem

http://www.bikexpert.ro/anvelopa-continental-raceking-sport-27-5x2-20-55-584

Deci mai mult merg pe asfalt dar merg si pe off road. Vreau un cauciuc gen all round. Daca aveți alte sugestii de cauciucuri, spuneti le.

Robert Stefan

Trimite mesaj

#396703 14 noiembrie 2018 la 08:20

Daca zici ca in 2 saptamani ai "topit" Rapid Rob' urile pe asfalt, probabil X King te tin cam 1 saptamana...raportat la ce zici tu.
Strict dintre cele 2 modele mentionate de tine, pentru mai mult asfalt, alege Race King
Alte recomandari: Kenda Small Block Eight (folosite 1 sezon, ~ 5000km , asfalt si off-road (padure/camp), probabil ce ai si tu prin jurul Timisoarei, si mai aveau profil).

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj

#396704 14 noiembrie 2018 la 08:46

Eu m-as orienta spre Schwalbe Smart Sam sau Marathon. Smart Sam sunt foarte bune pentru teren mixt si au raport pret/perofrmante foarte bun. Ruleaza bine pe asfalt, au rezistenta buna la pene, pe drumuri de pamant si macadam sunt super, pe iarba si prin padure la fel. Pe noroi nu-s grozave, insa anvelopele bune la noroi le faci praf pe asfalt din cauza componentei mai moi. Inafara de Smart Sam care sunt cu crampoane si banda centrala de crampoane pentru performante ok pe asfalt, ar mai fi Schwalbe Land Cruiser. Ceva mai scumpe dar sunt modelele Marathon, in special variantele Plus Tour, Tour si Marathon Plus. Marathon Mondial sunt grele, insa poti face cu ele si 20 mii km si au rezistenta excelenta la pene. Sunt pentru expeditii, e cam exagerat sa le folosesti pentru ture de sub 100 km. Marathon Plus sunt cam pentru asfalt 70%, insa eu le-am folosit cu succes si pe pamant si iarba. Merg si pe macadam, insa nu-s grozave, cel putin nu varianta de 700x35C pe care o am eu. Marathon sunt grele (>950g bucata 26x2.0), motiv pentru care prefer Smart Sam care au jumate din greutatea respectiva la aceeasi dimensiune.

De la Maxxis doar de Dth, Ikon si Ardent stiu dar nu am folosit. Dth nu prea e pentru off road, Ikon nu e pentru asfalt, iar Ardent care e cu profil mixt n-am idee cum e pe asfalt. Pare echivalent cu Smart Sam dar are alt profil care ma face sa suspectez ca are rezistenta mai mare la rulare pe asfalt. Ce imi place la ele este ca au toate trei versiune skinwall, cu lateral bej.

La Continental nu le cunosc deloc modelele.

+2
Costea Horia

Trimite mesaj

#396706 14 noiembrie 2018 la 09:38

Rocket ron 2.25 sunt ok? 100 lei pliabile.... Sau smart sam addix 2018, 95 lei

Gelu Vlad

Trimite mesaj

#396707 14 noiembrie 2018 la 09:53

Rocket Ron sunt pentru off road si pentru umed. Daca nu ai nimic impotrivia mersului cu tractorul pe asfalt, banuiesc ca sunt ok. Au componenta mai moale si alea, deci o sa le termini pe asfalt si pe macadam. Plus ca o sa faci pene cu variantele usoare, LiteSkin si Performance.

Asflat >50%, Smart Sam sau Schwalbe Marathon. No brainer. Crampoanele acelea grupate pe mijlocul anvelopei iti permit sa rulezi foarte bine pe asfalt. La inceput cand am cumparat bicicleta am vrut sa schimb Smart Sam cu anvelope cu profil mixt orientat in principal pe asfalt si drumuri de pamant (Marathon sau Marathon Plus), insa am renuntat dupa cateva ture pentru ca rulau foarte bine pe suprafetele respective si erau mai usoare decat Marathon. Am fost apoi in padure cu ele pe frunze si s-au comportat foarte bine si acolo. Singurul dezavantaj e ca nu au aderenta grozava pe iarba uda is pe noroi. Am doar varianta pe sarma, n-am folosit pliabile si nici nu cred ca vreau sa platesc cu 30% mai mult pe ele. Inca n-am facut nicio pana cu ele si le am de doi ani. Am fost atat de multumit de ele incat mi-am mai cumparat inca o pereche noi, cu banda reflectorizanta pentru o alta bicicleta.

+1
Adrian Radulescu

Trimite mesaj

#396737 15 noiembrie 2018 la 10:55

Eu am ambele modele, tot pe 27.5, varianta Racesport (pliabile si cu black chilli). Am avut si un set de x-king performance despre care pot sa iti spun ca sunt ceva mai slabe la capitolul aderenta si mai grele fata de varianta racesport. Acum, pentru intentia ta de utilizare ar fi mai potrivite Race King, dar se tocesc mai repede decat X King si au oricum inaltimea crampoanelor mai mica. Mie sincer X King nu prea imi plac, nu exceleaza la nimic, nici in offroad nici pe asfalt, sunt un fel de compromis intre Race King si Mountain King, l-as scoate din ecuatie in locul tau. Cauciucurile sunt in schimb usoare si par destul de rezistente la pana, eu nu am avut nesansa sa fac vreuna, dar poate sunt mai norocos (in ultimii 12 ani am avut doar o pana cu un Schwalbe Land Cruiser, cauciuc greu si inutil in afara soselei). Cred ca pentru tine cea mai buna varianta ar fi Schwalbe Smart Sam daca accepti faptul ca sunt mai grele Au un comportament bun pe asfalt si decent in offroad usor.

+1
Cristian Voina

Trimite mesaj

#396739 15 noiembrie 2018 la 12:05

Am mai multe remarci:
1. Cred ca nu ai postat unde trebuie. Aici ii pentru recenzii. Adica ai un produs si vrei sa spui ceva despre el.
2. Ai mers cu roata blocata timp de 2 saptamani sau cum ai reusit sa termini un cauciuc in 2 saptamani?

Costea Horia

Trimite mesaj

#396746 15 noiembrie 2018 la 16:50

Am mers pe căldură mare cu ele ( 35 grade afara) pe asfaltul ăla încins, se rupeau bucățele mici din crampoane până s-au făcut lubeniță

Lucian Nicodin

Trimite mesaj

#397643 26 ianuarie la 17:03

Am folosit eu X King vreo 3 sezoane .Am fost multumit de compromisul dintre asfalt si off road , chiar si poteci de munte .Nu exceleaza la nimic dar nici nu te fac sa-ti para rau pentru alegere .Chiar si rezistenta in timp este ok , mi se pare mai buna decat pe Schwalbe .In ultimul sezon , adica 2018 am experimentat ceva nou pentru mine , Maxis Ardent si crede-ma ca nu m-as mai intoarce la X King .M-am dat si pe Race King , foarte rapide pe teren tare si cam atat .Alegerea tu o faci pentru ca tu stii pe unde mergi si cum te dai .Din pacate , anvelopa perfecta inca nu s-a inventat , cea care sa aibe si rezistenta mica la inaintare , sa fie si foarte aderenta , si foarte usoara si cu protectie antipana , si rezistenta la mii de km .

Gelu Vlad

Trimite mesaj

#397644 26 ianuarie la 18:06

Lucian, cum ruleaza Ardent pe asfalt? Si eu le-am luat in calcul la un moment dat pentru teren mixt, dar am zis sa merg pe ceva verificat (Smart Sam). Mi-e groaza sa nu ruleze pe asfalt ca tractorul. Prin noroi nu prea ma intereseaza cum merg ca nu ma prea dau. Aici la noi tot Feleacul si dealurile din imprejurimi sunt practic nisip fin + argila din aceea galbena. Cred ca m-as putea da inclusiv cu Maxxis Dth pe potecile din padure cu putin tupeu.

Lucian Nicodin

Trimite mesaj

#397645 26 ianuarie la 19:27

Ardentul ruleaza bine inclusiv pe asfalt .Nu sunt zgomotoase , au o rezistenta mica la inaintare iar pe off road sunt chiar aderente .E cel mai bun compromis in ce priveste cauciucurile mixte pe care l-am intalnit eu pana acum .Asta nu inseamna ca sunt cele mai bune pentru ca sigur nu le-am incercat pe toate dar intre race king , x king , racing ralph smart sam sau maxxis ardent , sigur le prefer pe ultimele .Acum mai intervine o problema .Dintre cauciucurile enumerate mai sus , depinde si varianta de calitate pe care o alegi .Acelasi producator si calitatea total diferita care se reflecta si in pret .Nu poti compara un x king performance made in china cu un x king black chili hand made in Germany .
Eu am optat pentru Anvelopă MAXXIS Ardent 26x2.40 (61-559 mm) 60TPI Foldabil EXO TR de care sunt foarte multumit .
E cel mai echilibrat cauciuc pe care l-am folosit eu pana acum : viteza , aderenta , greutate , rezistenta si de ce nu....pret .

+1
Daniel Ene

Trimite mesaj

#397652 27 ianuarie la 07:00

Cu cât spațiul dintre crampoane este mai mare cu atât uzura pe asfalt crește. Continental Race King, Schwalbe Smart Sam și Kenda Smallblock probate. Sunt cea mai bună alegere atunci când vrei să împaci cât mai multe tipuri de drum. Primele două duc lejer un sezon de circa 5000 km; Kenda f aderente pe off iar pe asfalt au un sunet de viespe minunat dar sunt roase respede.
Acum mai este un aspect. Gama pro, este gândită pentru concursuri și acolo rețetele sunt mai moi deci uzura apare f repede.
Trebuie făcut un compromis între aderenta pe diferite tipuri de drum, greutatea cauciucului, adresabilitatea predominantă. Pentru a excela la toate capitolele atunci ar trebui câte un cauciuc pentru fiecare tip de drum.
Eu am ales mereu prima opțiune din variantă pliabilă. Și m-au ținut. As face un top între cele probate:
1 Continental Race King, durabile, rezistență buna la pene și aderă decent la teren umed și ciment cu nisip
2 Schwalbe Smart Sam, f durabile și rezistente la pene dar probleme la umed și la asfalt cu nisip
3 Kenda Small Block aderenta f buna in multe condiții de drum dar nu sunt durabile, rezistența la pene scăzută.
Testele făcute la diferite presiuni pentru a găsi combinația optimă.
Am vrut să testez dar nu am avut ocazia, Maxxis TT și Continental X King.

+1
Gabriel Petre

Trimite mesaj

#397663 27 ianuarie la 21:54

Continental Double Fighter II este un super cauciuc de asfalt și trasee cross pe uscat. Le folosesc de 2 ani, anul trecut am făcut cu ele traseul de prima evadare și concursul Haiduci si Domnițe standard. Pe asfalt e mult peste cele enumerate mai sus ca viteza de rulare și zgomot. Protecția antipana la nivel înalt, am 90 de kg și nu am făcut nici o pana cu ele în ~ 600km.

+1
Camil Badulescu

Trimite mesaj

#397664 27 ianuarie la 22:24

De acord cu Gabriel. Am avut si eu Double Fighter II si mi s-a parut genial pentru tot ce inseamna teren mixt de tipul dry hardpack + asfalt. Din pacate il cam trage in jos greutatea - in jur de 700-800g.
Doar ca am observat ca II-ul se gaseste destul de greu, cred ca l-au scos complet din productie. Exista DF III, dar are un profil complet diferit si nu as putea spune cum se comporta, pentru ca nu l-am testat.



Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2019 DirtBike.ro