Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Lant Shimano XTR CN-7701(9 speed)


- Apostol.M.Alexandru -

Trimite mesaj
Lant Shimano XTR CN-7701(9 speed)

#236875 11 februarie 2012 la 12:42

Durata de folosire: 2 ani si in prezent.

Domeniul: cross country / trail

Pret: 120 de lei de la Playbike.ro

Descriere:
este un lant rezistent si durabil,pentru 9 viteze,cu 116 zale,cu o greutate de 304 grame,construit din otel zincat(antirugina).Durabilitatea acestui lant are legatura si cu pinii care opun o forta la scoatere de peste 50% mai mare fata de a altor lanturi.(pin pull out resistance).Este chiar mai rezistent ca lantul HG93(shimano xt).Pentru acest lant folosesc o cheita argintie de la SRAM(powerlink),pentru a desface lantul de pe bicicleta doar cu mainile,pentru spalare sau schimbare.SRAM produce quicklink-ul si pentru lanturi cu 7 sau 8 viteze.Pentru lantul cu 9 viteze,3 cheite(powerlink) costa 4 lire pe ChainReactionCycles.com.
Filmulet powerlink: http://www.youtube.com/watch?v=aeTmy6N_VQA

Toate bune si frumoase pana aici,dar,va spun ca mai conteaza si foarte mult lungimea lantului.Mentionez dinainte ca daca folositi un angrenaj cu 2 foi puteti folosi un deraior cu cusca medie,dar daca folositi un angrenaj cu 3 foi(gen 44-32-22) obligatoriu deraior cu cusca lunga!!!Altfel lungimea lantului va fi prea scurta si transmisia nu va functiona corect.

Shimano recomanda 2 metode prin care se determina lungimea corecta a lantului:

Prima este aceasta:

Se trece lantul peste foaia mare apoi peste pinionul mare si se adauga doua zale(fara a mai trece lantul prin deraior).

A doua metoda:

Se trece lantul prin deraiorul spate,apoi peste pinionul cel mai mic,apoi peste foaia cea mai mica,si se aduc ambele capete ale lantului sub cadru,cum arata in imagine.Deraiorul pe spate va avea o pozitie aproape orizontala cand este netensionat.In pozitia foaie mica pinion mic,lungimea corecta este cand lantul are putina tensiune il el,adica cat sa nu se atinga lantul ce intra in deraior de lantul care trece peste cea dea doua rotita a deraiorului.Adica asa:


De asemenea,recomand ca lubrifierea lantului sa fie facuta des,odata la 100 de km sa zicem,folosind uleiuri recomandate special pentru lanturile de bicicleta.

Avantaje:este un lant rezistent si durabil,pentru 9 viteze,la un pret acceptabil,ce poate fi folosit cu cheita SRAM.

Dezavantaje: niciunul.

Concluzie: este un lant de calitate superioara,inoxidabil si cu durabilitate mare.

Poze:

+6
Un fost membru

#278171 12 martie 2013 la 13:41

Durata : 1 an si in prezent;
Utilizare : oras 80% , off-road si munte 20% , cam 1000 km pana in prezent;
Pret : 35 euro - Germania ;
Descriere : desi are acea greutate stock , dupa ce il tai la dimensiunile cerute de transmie , scade greutatea . Un avantaj este ca ti se ofera un pin de conectare , DAR recomand folosirea unui Quick Link , este MULT mai bine si usor de curatat / desfacut / servisat lantul . Ramane curat MULT mai mult timp fata de altele , mai ales XT sau Deore , cred ca tratamentele metalului se simt . Eu il curat dupa fiecare iesire de obicei si il ung inainte de urmatoarea iesire . Arata ca in prima zi , fara urme de uzura .
Putea sa arate mai bine , adica la fel ca XTR-ul de 10 viteze , dar si acesta este foarte bun si am inteles ca poate fi folosit si la cursiere si la MTB f bine .
Am folosit quick link de la KMC si BBB si sunt ok ambele . Daca schimbi o data pe an quicklink-ul nu se intampla bucurii . Nou , in punga are un fel de vaselina pe el , deci e bine ca mai intai sa fie curatat cu ceva de genul WD40 , curatat bine cu o carpa , apoi imediat uns numai la oringuri cu un ulei special de genul Finish Line .

Dezavantaje : poate pretul din anumite puncte de vedere si este posibil ca in viitor sa cam alergam dupa un astfel de lant , pentru ca nu se mai produce .

Din punctul meu de vedere este cel mai bun lant pentru MTB la ora actuala si il recomand !

-2
Serban Nisipeanu

Trimite mesaj

#308910 28 februarie 2014 la 10:52

Am folosit si eu foarte multe lanturi de acest tip si sunt ok ca performante. DIn pacate durabilitatea e mai scazuta ca la XT sau SLX. In prezent am trecut pe KMC Gold si este mai OK: are zale perforate ptr o greutate mai mica, are quick release inclus, are suprafata tratata, e mai ieftin desi nu cu mult.

-1


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2022 DirtBike.ro