Forum

Subiect: yeti 303 RDH pareri!

#713

Lucian Popescu
Postat de Lucian Popescu
Subiect deschis de la 30 octombrie 2009 la 13:28:00
Raporteaza
salut, ce parere aveti despre acest bike? http://www.yeticycles.com/#/bikes/303RDH/ este un bike mai bun decat trek session 88? :-/
Postat de Lucian Popescu la 30 octombrie 2009 la 13:28:00
0
0
cube_flying_jesus
[quote="ciluixi"]salut, ce parere aveti despre acest bike? http://www.yeticycles.com/#/bikes/303RDH/ este un bike mai bun decat trek session 88? :-/

la ce dotare are, crede-ma ca nu ai tu cum sa strici ceva la el :) NU dandu-te :)[/quote]
nu cred ca cere informatii despre dotare sau cat o sa-l tina bicicleta. cand iti achizitionezi un bike te intereseaza filonul principal: cadrul.
cred ca la asta se refera.
cum zicea si tommy nimeni nu o sa-ti dea un raspuns in cunostinta de cauza aici pe site, legat de Yeti pentru ca nimeni nu are asa ceva.
daca vrei informatii despre Trek poti gasi la o singura persoana care stie despre ce-i vorba: Mitzu! pt ca Geza nu-si pierde vremea pe beshinoteca asta de site.
Alte informatii utile gasesti pe ridemonkey.com pe forum sectiunea Downhill.
noroc si voie buna
http://www.ridemonkey.com/forums/showthread.php?t=224007&highlight=yeti+303
Postat de Tudor Mihai Istrate editat la 30 octombrie 2009 la 18:15:00
0
0
dap, yeti 303rdh este un produs nou..oricum arata mult mai bine ca trek-ul..cred eu...si este si mai ieftin si mai re4zistent. citeam pe pinkbike ca trekul nu prea sa prezinta bine la acest capitol (ma refer strict la rezistenta cadrului)! oricum nici trekul nu e de neglijat..cred ca este pt riderii mult mai experimentati ..care nu o trintesc! :))
Postat de Lucian Popescu editat la 2 noiembrie 2009 la 08:46:00
0
0
e foarte ieftin.pai e mai scump a line decat asta:| daor ca te mai costa transportul.se merita!
Postat de Albert Stoicescu la 2 noiembrie 2009 la 13:55:00
0
0
darius
isi permite din rom credema:)) e sub 80 de mil :)) http://www.pinkbike.com/product/yeti/303R-DH/


pretul din acest link e aiurea...bike ajunge undeva la 4500$..transp pina in Rominia mai e 300$!
Postat de Lucian Popescu la 2 noiembrie 2009 la 15:14:00
0
0
pret pt cadru si full bike http://www.sicklines.com/2009/04/13/preview-yeti-303r-dh-2009/
Postat de Lucian Popescu la 2 noiembrie 2009 la 15:17:00
0
0
mai eu sincer nu am vazut nici un yeti pe viu...nu cred ca voi vedea oricum:)) dar totusi,cum spunea si "ranger", sa nu uitam ca totusi yeti e yeti,si ....nu stiu de restu..dar eu cand ayud de yeti ma gandcesc automat la un tanc:))
...acum si trekul e ....nush....nam cuvinte:))
eu totusi zic sa merg pe yeti........sper sa nu ma injure nimeni:)) a si ...dak iti iei yeti....sper ca dai o tura cu el si pe la drop and roll sa il vad si eu:)) glm
bafta la alegere!
Postat de Matei UMM la 4 noiembrie 2009 la 20:44:00
0
0


[quote="pupetxls"]88 vs 303


- poser factor. Daca vrei sa fii cel mai tare din parcare, tu sa fii "ala", atunci cumpara Yeti. Clar vei fi singurul, si-ti vei autogadila mandria

Postat de Lucian Popescu editat la 5 noiembrie 2009 la 08:38:00
0
0

[quote="pupetxls"]88 vs 303


- poser factor. Daca vrei sa fii cel mai tare din parcare, tu sa fii "ala", atunci cumpara Yeti. Clar vei fi singurul, si-ti vei autogadila mandria

Postat de Lucian Popescu editat la 5 noiembrie 2009 la 08:39:00
0
0
sal, nu este vb de asta "cine e cel mai tare din parcare" , cel putin nu la asta ma gandesc..ci pur si simplu imi place acest bike..dar dupa cum am spus si trek0ul este o foarte posibila alegere..mai ramine sa discut cu oamneni care sunt in masura sa ma sfatuiasca!

apropo.."cel mai tare" la noi este cel care are cel mai scump bike..?
Postat de Lucian Popescu la 5 noiembrie 2009 la 08:39:00
0
0
:) varianta ta :)! glumeam..da, am vb pe mess despre bike cu tine..dc mai stii! oricum nu o sa fie prea curind o noua achizitie pt ca trebuie sa-mi vand biku meu mai intai si apoi o sa vedem ce urmeaza, dar e bine sa ma info din timp, de aia am deschis acest post!
numai bine!
Postat de Lucian Popescu editat la 5 noiembrie 2009 la 12:33:00
0
0
pupetxls
88 vs 303

303 e mai mare decat 88 nu?

Inr-adevar, nu cred ca o sa gasesti prea multi proprietari de yeti prin apropiere, ce sa mai zic persoane care sa si fie in stare sa zica ceva de asta.

Cateva sfaturi cand iti cauti un bike de DH:

- incearca-l prima data. E mult mai important sa te simti bine pe bike, decat sa-ti placa brandul, aspectul sau pretul. Daca nu te simti confortabil pe el, degeaba. Marimea si setup-ul sunt foarte importante!!!

- cauta un cadru compatibil cu stilul si necesitatile tale. Esti rider tehnic? sau ai 100kg si stai in sa de sus pana jos, si dai in toti bolovanii? Daca esti a doua varianta, nu-ti recomand cadru de race. N-o sa te tina mai mult de un sezon. Cadrele de race iti confera performanta maxima, insa au fiabilitatea mult mai scazuta. Pentru prima varianta, ai la alegere cate vrei. Pentru a doua varianta iti recomand, Specialized Demo, Santa Cruz V10, DHX etc.

- ca e bike, ca e framekit, cauta sa iei produsul de la un dealer din Romania pe cat posibil. Daca vei avea probleme cu el? (ziua de luni o au si chinezii). Nu-ti va conveni sa trimiti un colet MARE peste ocean, calculat la marime volumetrica, sa stai 6 luni dupa el etc. Pe cursa lunga, ai mai multe beneficii de la un dealer din zona, chiar daca preturile alea din U.S. sunt atat de bune. Aaa, poate ramai si fara bani si fara cadru la vreo plata :)

- servicing. Gandeste-te ca vei avea de lucru la cadrul respectiv in timp. Rulmenti, bucse, suruburi, tije etc. Ce te-ai face cu gearbox-ul de la o Honda? Sau sinele culisan te de la Yeti? sau Cannondale Fulcrum DH?

- ia in considerare si locurile in care te dai. Nu vad rostul pentru 250mm travel, pe traseele din Romania: Poiana, Sinaia, Mogosa etc. La Parang puteai veni linistit si cu travel de 100mm.

- poser factor. Daca vrei sa fii cel mai tare din parcare, tu sa fii "ala", atunci cumpara Yeti. Clar vei fi singurul, si-ti vei autogadila mandria

- vanzarile worldwide. Degeaba SUNN-urile castigau pe vremuri tot ce era de castigat in mountainbike DH, XC, in vanzari erau extrem de slabe. Daca e bun pentru Vouilloz, nu inseamna ca e bun si pentru tine. Yeti e cam pierzator pe partea aceasta comparandu-l de exemplu un Iron Horse Sunday. E de gandit si aici. Iti dai seama? DHS le rupe pe toate hahaha, 299 in Real :)

- cauta-ti si cea mai buna oferta. Criza TM (Maxipedia), s-ar putea sa-ti fie un amic de nadejde. Fiecare dealer iti va oferi un oarecare discount la o asemenea valoare. Intrebi, negociezi si vezi apoi de unde sare iepurele

- principiul sania se cumpara vara se aplica si aici. Martie - August nu prea e perioada de cumparat. La sfarsit de sezon, toti se scapa de cele vechi, asteptandu-le pe cele de anul urmator. Asta poate fi iarasi o idee buna.

De aici in colo, revin, despre Yeti nu pot spune nimic, dar despre Session as avea urmatoarele:

Daca esti mai inalt de 1.75 poti sa uiti de marimea M ca si standard build. Eu am 1.86, si am facut modificari serioase ca sa-mi fie ok bike-ul.
Setup-ul standard aduce mai mult a bike de 4x, oarecum esti pozitionat "deasupra" bike-ului. Daca esti drifter, si-ti place moto, atunci ai de schimbat multe pe bike. E pozitia "in" bike. Trebuie sa-i pui ghidon lat si sa il cobori cat mai mult. Nu stiu alte furci, insa Boxxerul pe Trek, a fost incredibil de potrivit. S-a schimbat complet tot bike-ul. A devenit moto. Desi, ca furca, poate Fox-ul e mai ok. Asta e alta discutie.

Toata lumea se sperie de cat de subtiri sunt tevile la Trek. Insa, pe directia de tensiuni si stress, don't worry, e overbuilt. E foarte rigid, si sunt sigur ca si foarte rezistent! atata vreme cat primeste tensiuni asa cum a fost gandit sa preia.
Daca il scapi insa in rockgarden pe lateral, la revedere! "asa-i in tenis"

Suspensia, e o surpriza placuta. Tot timpul ai un feel general de bike usor, sprinten de freeride. Nu te simti ca intr-o mlastina. Uneori ai impresia, ca suspensia nu iti functioneaza, sau ca e prost gandit. Insa, cand intri intr-un rockgarden, de undeva mai scoate jumatate de metru de travel. E cum au numit ei, "bottomless travel feel". Asa si este, ai senzatia de cursa mare doar acolo unde e nevoie, si oarecum, nu-i simti capatul niciodata.

Treaba aia cu franarea, nu stiu cum ii zice. Desi multe tampenii sunt worthless, si beneficiaza doar de un marketing favorabil, la Session treaba chiar functioneaza. Iti dai seama cel mai bine, dupa cateva ture pe un traseu pe care il cunosti bine. In fiecare curba, poti sa franezi muuuuuuuuuuuult mai tarziu. Noroi, bolovani, radacini, brakebumps indiferent. Cu cat mai sparta intrarea in curba, cu atat ti-e mai mare avantajul.

Minusuri Session 88

Singurul minus care l-am gasit e stabilitatea in curbe la viteza mare. Cred ca este un bike destinat traseelor foarte tehnice, abrupte. In curbe mari si largi, de viteza, trebuie sa te chinui sa-l tii sa nu plece. Oricum e un deficit pe care-l recuperezi linistit in restul traseului. Iar la cate CURBE am vazut pe traseele din Romania, Session-ul e numai bun. Daca ma gandesc bine, niciuna nicaieri, sau? Ma refer curbe gen, ultima portiune din Schladming.



Revin, cele scrise mai sus, sunt doar opinia mea, si nicidecum o generalizare!
Am sa va rog sa tineti cont de subiectivism!

As mai dori sa fac o mentiune pentru cititorii acestui mesaj. Am sa va rog sa lasati la o parte comentariile inadecvate. Acest mesaj este o simpla parere, si nu cere justificari. Scopul acestuia este acordarea de feedback personal in ideea de a-i ajuta pe altii.

Sper sa fi fost de folos,
Mitzu
"may the sky be filled with tyres"




ai dat un raspuns foarte complex si bun!:)
mai cam ajutat la cautare...
eu mam dat deja si pe demo 8 si pe santa cruz v10 dar tot nu pot sa aleg:-|
anu viitor vreau sami cumpar una din cele 2 variante..:)
si nu vreau sa mi cupar un cadru de dh bun ca sa fiu cel mai tare din parcare:)) si astept raspunsuri... dar numai de la cei care au demo 8 sau v10 nu de la copii de 10 ani!:)
hy
norbert
Postat de Norbert Marton editat la 5 noiembrie 2009 la 17:53:00
0
0
Promovarea ta aici !

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.

Google Ads