Lucrăm să îmbunătățim DirtBike.ro. Vă mulțumim pentru răbdare!

Forum

Subiect: Protectie coroziune pentru cadre de otel

#8532

Camil Badulescu
Postat de Camil Badulescu
Subiect deschis de la 23 noiembrie 2017 la 06:44:00
Raporteaza
Poate cineva sa-mi recomande un inhibitor de rugina / protectie anti-coroziune pentru tratarea la interior a cadrelor de otel?
Sheldon Brown recomanda JP FrameSaver sau Boeshield T9, dar nu le-am gasit in Romania. Ideea e ca as vrea un produs care sa imi permita sa fac operatiunea o singura data si sa nu fiu nevoit sa refac tratamentul in fiecare an.
Pe piata interna singurul produs care imi inspira cat de cat incredere si care poate fi aplicat in interiorul unui cadru este o ceara sub forma de aerosol de la Nigrin. A folosit cineva produse Nigrin? Sunt bune de ceva?
Postat de Camil Badulescu editat la 23 noiembrie 2017 la 06:58:00
0
0
Ai cazut in apa cu bicla de te temi ca o ia rugina?
Postat de Vali Preda la 23 noiembrie 2017 la 18:02:00
0
0
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=13960;menu=1000,185,190
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=80703;menu=1000,185,189
Postat de Florin Dandu editat la 23 noiembrie 2017 la 18:46:00
0
0
Multam, Florin! O sa le caut pe piata de la noi.

Marcel, asa faceam la batrana Dacie... Dar, fara suparare, suntem in 2017, prefer o solutie ceva mai profi.

Vali, cu bicla asta n-am apucat sa cad in lac, e vorba de un proiect in desfasurare. Problema e ca orice cadru ia apa intr-un fel sau altul. Dupa cum se stie, Fe + H2O + O2 = FeO(OH) + H2. In timp ce H2 se elibereaza in atmosfera, FeO(OH) se "lipeste" de cadru si poate genera probleme. Motiv pentru care prefer sa inhib reactia de mai sus inca inainte de a incepe. Oricum, apreciez oricand o glumita buna ;)
Postat de Camil Badulescu editat la 23 noiembrie 2017 la 22:19:00
0
0
Cred ca te complici! Nici nu locuiesti la malul marii, nici in mlastina, nici nu scoti tija scaunului sau butucul pedalier pe ploaie!

Eu recomand sa spreyezi - din belsug daca vrei - WD40 in interior. Eu am un cadru curatat de vopsea care sta de 3 ani agatat intr-un garaj aerisit pe care l-am dat cu wd40 si in interior, si in exterior si nu are absolut nici un punct de rugina.
Postat de . Bibi la 24 noiembrie 2017 la 06:36:00
0
0
Kelfos!
Il gasesti in mai multe locuri acum. Acum ceva timp se gasea mai greu putin.
Postat de Ionut Tanase la 24 noiembrie 2017 la 07:02:00
0
0
boris bibi
Nici nu locuiesti la malul marii, nici in mlastina, nici nu scoti tija scaunului sau butucul pedalier pe ploaie!

Aici ai dreptate, desi cand eram mic (si tare prost) am incercat sa ma dau cu bicla prin lacul (plin) din parc. Rezultatul a fost previzibil :))).

M-am gandit si eu la WD40, dar oare rezista in timp in conditii de exploatare, avand in vedere cat de fluid este?

De Kelfos mi-a mai zis cineva, dar e cam greu de bagat la interior, mai ales in seat-stay-uri, care nu comunica direct cu seat-tube-ul. Singurele cai de acces in seat-stay sunt micile gauri ramase de la fabricatie, pivotii de frana si montantii pentru portbagaj, deci imi trebuie ceva sub forma de aerosol.
Postat de Camil Badulescu la 24 noiembrie 2017 la 08:01:00
0
0
Legat de WD-40
"Convair, an aerospace contractor, first used WD-40® to protect the outer skin of the Atlas Missile from rust and corrosion. The product actually worked so well that several employees snuck some WD-40® cans out of the plant to use at home." Insa nu cred ca WD-40 poate reprezenta o solutie definitiva.

Aici ar fi de ajutor Kelfos care reactioneaza si neutralizeaza rugina. Solutia e lichida si o poti plimba prin cadru rotindu-l in directiile care sa ajute trecerea dintr-un tub in altul..
Postat de Ionut Tanase la 24 noiembrie 2017 la 08:22:00
0
0
Daca e suficient de fluid as putea sa-l pulverizez cu compresorul in locurile greu accesibile.
Postat de Camil Badulescu la 24 noiembrie 2017 la 08:31:00
0
0
Are o consistenta asemanatoare cu o vopsea lavabila. Cred ca merge pulverizata.
Postat de Ionut Tanase la 24 noiembrie 2017 la 09:27:00
0
0
Am vazut ca se poate dilua cu apa la nevoie. O sa raman la Kelfos.
O alta problema ar fi ca au intrat ceva reziduuri de la sablare prin tuburi. Nu-i o cantitate mare, dar se aude cum zornaie prin cadru. Are rost sa ma chinui sa le scot cu un magnet sau se inglobeaza frumos in stratul de Kelfos?
Postat de Camil Badulescu la 24 noiembrie 2017 la 10:34:00
0
0
Asta e greu de spus! Depinde de marimea lor si probabil alti factori. Am avut un Bulls vechi ce avea ceva in cadru si zornaia, am turnat 2-3 picaturi de lipici, bison pwrca si am invlinat cadrul in zona aia, am lasat asa pana s-a lipit si asa a ramas.
Postat de Ionut Tanase la 24 noiembrie 2017 la 11:13:00
0
0
Promovarea ta aici !

Solicita acum promovarea afacerii tale pe platforma noastră. DirtBike.ro este site-ul comunităţii de cicliști și portalul numărul unu din România cu anunțuri de vânzare de biciclete, piese, accesorii si echipamente.