Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Vlad Fratiman


Vlad FratimanVlad Fratiman
29 aprilie 2020 la 18:06
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Mda, suna tare ciudat, un link misterios cu rezolvarea problemelor de transmisie care nu sunt din cauza transmisiei.
Adrian sa stii ca eu stau mai mult pe linux, deci no chance cu link-uri smechere.

Sa revin la problema: am primit azi urechiusa, cand m-am uitat la amândoua nu am vazut diferență între ele. Nu s-a rezolvat nimic, aceleași probleme. Am vorbit cu un băiat de la service, am incercat si ceva video live, e cam dificil sa iti dai seama, pentru ei vorbesc. Am zis ca pierdem timpul inutil si a ramas sa imi stabileasca o vizită la un service agreat din Iasi unde pot ajunge usor (50Km) și legal (am parintii acolo). Urmeaza sa imi comunice ce și cum și sa merg la service, poate un ochi avizat își să seama mai bine despre ce este vorba.
Parerea mea este că cage-ul pare răsucit, imposibil să îmi dau seama cum a ajuns așa. Băieții de la magazin spun că la livrare bicicleta era reglată ceas. Deci na, merg la un service poate îndreaptă ceva, nu știu. Va urma! :)

Evident, sunt eu tâmp, plătesc. E problemă mecanică, să sperăm că acoperă magazinul. până acum au fost foarte ok.
Vlad FratimanVlad Fratiman
28 aprilie 2020 la 15:31
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Care e problemă de fapt cu acești butuci 141 qr?
De ce nu se găsesc butuci de cumpărat?
Vlad FratimanVlad Fratiman
28 aprilie 2020 la 15:14
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Ionut Tanase: @Vlad Fratiman, bine ai venit printre noi ... astia cu eagle :)
Merci!
Deja ma gândesc cu nostalgie la lanț +casetă 100 de lei la rr520 vs 400-500 la GT.
Dar na, să fie :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
28 aprilie 2020 la 15:08
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Daniel, vă țin la curent evident că nu am deschis topic să îmi bat joc de timpul oamenilor. Dar la tine este posibil să mai fie și alte chestii, având în vedere că nu vii de pe o bicicletă nativ 1x12. Chainline-ul vezi așa ochiometric cum sta când ești pe mijlocul intervalului. Posibil și acel b-tension să îmi facă probleme (mie și ție), dacă este așa de important, poate găsesc un template pe internet să îl fac din carton.
Sincer nici nu am timp, astept să vină urechiușa și o iau de la 0 inclusiv cu b-tension.
Trebuie să se rezolve.
Vlad FratimanVlad Fratiman
27 aprilie 2020 la 14:59
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Deci, am discutat cu un reprezentant al magazinului, urmeaza sa imi trimita cate de curand o urechiusa sa o schimb pe cea actuala. Sper sa se rezolve. Se pare ca sunt destul de sensibile, cred ca am sa imi iau de rezerva vreo 2 ca bicicleta o voi pastra.

”Cat de veche e transmisia?” - e noua

Oricum e clar, la 1x12 trebuie precizie maximă, nu e ca la 8-9 hai 10. De aceea am si zis pe undeva, daca vor sa faca ceva progres cred ca trebuie sa schimbe radical lucrurile, altfel devin prea sensibile.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 22:24
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Calin Neagu: mda, ce situatie... Ce brand e bicicleta btw ?

GT Avalanche Expert.
In rest da, cam asa, nu prea au cum sa le rezolve si eventual chiar daca au o problema de gen, probabil e mai convenabil sa o trimita cleintului si mai vad ei apoi.
Am sa o rezolv pana la urma, nu e bai, dar e nasol cand ți se întâmplă chiar ție :)
Magazinul are punctaj bun, sper sa fie ok.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 21:38
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Calin Neagu: Nu as trimite bicicleta, doar daca vrei s-o returnezi !
.........................
As merge intai la un service local, isi dau seama care e treaba si daca e de la ureche aproape sigur o indreapta ieftin.

Iau în calcul varianta asta, dar mai întâi să văd ce zice magazinul. Oricum trebuie să merg la Iași pentru asta.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 21:30
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Cutia este perfectă, deraiorul nu are urme de lovire. Service local nu am, iar ca sa ma duc in alta parte cu ditamai hamul in masina, greu de justificat în momentele astea. Pot sa ajung la Iași dacă va fi nevoie, dacă îmi cere magazinul o părere de la un service agreat. Am trimis mesaj, sa vedem cum decurge. E nasol ca experiență, moment,....
Bicicleta îmi place, nu aș vrea să o returnez.

L.E. si eu înclin să cred că așa a ajuns de la producător. Dar trebuia testată mai bine la magazin de către ei. Evitam toată dandanaua,
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 19:35
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Merci!
O sa vad care e treaba, urmeaza o conversatie lunga cu magazinul, sa vad cum explic ca sa fie clar si pentru ei.
Vreau cu orice chip sa evit sa trimit bicicleta.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 15:01
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Cred ca e deraiorul. Am facut poze, am vazut comparativ la RR520 cu sram X5. Mi se pare clar aiurea cel de la SX. Eu am vazut de la inceput, dar ma gandeam ca astea noi au o geometrie mai smechera, dar cred ca este indoita cusca. Nu are urme de lovituri, probabil ca a stat altceva pe el si s-a îndoit.

Pe pinionul mic (remarcati cum cusca se sprijina pe arcul de ghidaj al cablului de la schimbator):
https://photos.app.goo.gl/WbLAyhUm5LUqpKGm6

Asta e cand incep problemele
https://photos.app.goo.gl/4ww6ymrVUUnTPqcU7
Faza e ca eu vad clar de ce face asa, tinde sa urce pe pinionul urmator. Daca slabesc tensiunea, e ok, dar face probleme la urmatoarele, iar cand ma duc pe 1, urca pe 2 abia la al treilea click, deci tensiune prea slaba.

Asta e de sus (sram sx), se vede bine ce orientare ciudata are cusca
https://photos.app.goo.gl/mRk29YwMBBcsyiZP8

Asta e de la RR520. Prin comparatie se vede clar ca cușca de la SX e sucita destul de grav
https://photos.app.goo.gl/SXXvvNjqAWkKbNLu5

Ureche de unde cumpar, desi nu mi se pare normal, dar ca idee?
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 12:58
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Fail. Nu are nici o treaba cablul, deja aveam o presimtire dupa ce am mai gandit un pic. Posibil sa fie probleme la biciclete vechi, dar la una noua exclus, doar daca nu a bagat unul hartie pe acolo.
Deci scos cablul, uns, pus si un pic de ulei pe camasa, bagat la loc, nu are nici o treaba. Aceleasi probleme.

Trebuie sa trec la nicelul urmator, dar sa vad cum se va rezolva. Parca nu as vrea sa trimit bicicleta ca imi este teama la transport sa nu se loveasca ceva. Poate reusesc sa ii conving sa trimita urechea momentan. Am sa ii contactez luni sa vedem cum se va rezolva.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 09:52
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Gelu Vlad: Are sens sa suspectezi urechea usor deformata avand in vedere ca ai scos-o recent din cutie si a fost manipulata si transportata. Am vrut sa zic si eu dar ma gandeam ca mai bine sa elimini cablul intai.

Nu prea are sens sa-l desfaci. Ajunge sa bagi WD40 ca metoda de diagnoza chiar daca curge afara. Daca nu se imbunatateste nimic, e probabil din ureche sau din schimbator. Daca totusi il desfaci unge-l cu vaselina siliconica. Cand il scoti leaga un cablu-pilot de el (cu banda izolatoare?) ca sa-l poti trage usor inapoi.


Il scot cu totul ca am timp si la cat ma enervat, ma ajuta la relaxare. Nu am vaselina siliconica, dar am wd cu silicon. Faza este ca daca se repara treaba cu vaselina si un pic de wd 40, caut vaselina siliconica pentru fixare definitiva. Daca nu contact la vanzator sa vedem pasul urmator: ureche. La asta nu m-am gandit.

L.E. treaba este ca dacă sstau sa ma gandesc bine nu are cum sa fie cablul. Ce frecari poate sa aibe ca sa nu schimbe corect, doar nu ung toti cablul. Deci am sa o fac asa de fantezie, dar de fapt e putin probabil, mai ales la o bicicleta noua.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 09:41
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Nu cred ca nu este cablu in cadru. La intrare am o chestie de cauciuc sa nu intre mizerie/apa, iar la iesire nu am nici un opritor. In cazul acesta, uleiul nu are unde sa curga, ba chiar se aduna exact unde trebuie, in partea de jos unde este curba cea mai mare si unde sunt si frecarile cele mai mari.
https://photos.app.goo.gl/M1G6e5Xw1FFkudK96
https://photos.app.goo.gl/PDmM8H7qXBEmYnsd8




Cum se pun poze pe forum ca ma termina chestia asta?

L.E. ”E posibil sa fie cablul fara camasa in cadru, eu asa am la Radon-ul meu.” - este camasa in cadru, a mers foarte usor de scos cablul si bagat la loc.
Vlad FratimanVlad Fratiman
26 aprilie 2020 la 09:03
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Cred ca il scot cu totul, il ung cu vaselina de furca si il bag la loc. Mai bag si pe camasa un pic de ulei pentru mecanica fina (masina de cusut) Sper sa il pot scoate si sa il bag la loc prin camasa ca e rutare prin cadru. Legat fir de pescuit la capat (chiar doua pentru siguranta).
O intrebare: e posibil ca in cadru si fie cablul de la schimbator fara camasa? Adica sa am camasa doar la intrarea si la iesirea din cadru?
Vlad FratimanVlad Fratiman
25 aprilie 2020 la 22:27
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Salutare!
Se da una buc transmisie SRAM SX 1x12.
Reglat dupa exemplul altora mai experimentati, toate etapele, limit screws, b-tension (15-16 mm, așa am citit ca trebuie la eagle).
Urca pe pinionul de 50T fara probleme.
Care este problema:
Fixez cablul când schimbatorul este pe pinionul mic cu foarte putina tensiune încep sa schimb. Merge perfect pana pe la pinionul 5, dupa care incepe sa faca zgomot. Slabesc tensiunea din cablu (din reglajul manetei), dispare zgomotul. Shift up, reapare, continui incepe sa sara pionioane, deci clar prea multa tensiune. mai slabesc, incep sa apara probleme la coborare. Reglez cumva sa mearga mai bine pe pinioanele mari, cand cobor la alea mici incep alea sa faca probleme, fie nu urca de pe 1 pe 2, fie nu coboara. Cum o dai nu iese. Asa ca idee generala, ba e prea multa tensiune în cablu, ba prea putina.
Dupa multa cazna, am reusit cumva sa ajung la un compromis, in care am mai mult probleme pe zona de mijloc a casetei (pinioane 6-7-8). Cel putin asa am constatat acum, la un pic de test pe drum.

Cam unde vad eu problemele posibile:
1. maneta schimbatorului imprecisa, fiind baza gamei. Maneta fiind creierul transmisiei, ar putea crea probleme. Totusi, ma gandesc ca au fost testate elementele astea, nu scoteau astia pe piata ceva care evident nu merge. O fi baza gamei, nu ai blink blink acolo (metal, carbon), dar nu înseamnă că e așa de greu să faci o pârhie să tragă un cablu cu x mm. Mai inteleg sa apara probleme in timp la componente supuse la solicitari mari, mai greu de anticipat în faza de proiectare/testare (frane, furca), dar aici nu prea cred.
2. probleme cu cablul. Merge prin camasa pana la deraior, traseu lung, daca nu e lubrefiat bine (sau deloc) atunci apar probleme la shifting din cauza frecarilor cu camasa. Asta ar fi varianta minunata si destul probabila.
3. schimbator stramb. Imi este greu sa imi dau seama, dar na, este posibil.

Deci, ce parere aveti? Ce știți despre transmisia asta, cum va merge (cine are), ce se poate face?

Multumesc anticipat!

L.E. chaineline-ul este perfect, nu este o problema cu asta
Vlad FratimanVlad Fratiman
25 aprilie 2020 la 21:45
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Revin cu un mesaj, este foarte important avand in vedere ce am afirmat anterior. Scuze Ciprian, este ultimul.
Deci, aseara eram frustrat, obosit, nu reuseam sa reglez schimbatorul, sper ca intelegeti. Nu m-am uitat bine, aveam impresia ca chainline-ul este aiurea și am conectat cu problemele la shifting.
Astazi dupa-amiaza m-am uitat din nou (mai odihnit și mai calm), chainline-ul arata foarte bine. Pe pinionul de 5 sau 6 sta lantul aliniat cu bicicleta, atat cat imi permite ochiul sa apreciez. Deci exclus problema de chainline. Si acum topic separat la transmisii.
Vlad FratimanVlad Fratiman
25 aprilie 2020 la 12:46
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Ionut Tanase: Nu umbla la chainline inca, daca e SX dela de 12, verifica b-tension. Parca era 14mm distanta intre pinionul mare si rotita schimbatorului.
Nu umblu momentan ca e pe bani buni :). La RR520 am scapat ieftin, aici e alta treaba. Am umblat si la b-tension, am mai reglat, nu zic ca schimba rau, dar nu imi place precizia, am sa deschid topic nou sa ne sfatuim acolo, am sa pun si poze, am sa fac si ceva masuratori aproximative, pana acum nu am avut timp ca am avut ceva treaba prin gospodarie. Nici dupa-amiaza nu sunt sigur ca reusesc, dar maine faco cruce mare și bag maxim.
Vlad FratimanVlad Fratiman
25 aprilie 2020 la 07:10
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Da, așa parcă scrie pe undeva, nu mai știu pe unde am citit. Dar că să nu poluam topicul lui Ciprian, am să deschid topic nou la transmisii, că de aici cred că pleacă problemă cu shifting-ul, de la chainline. E prea spre exterior. Fac astăzi poze, măsurători și fac topic nou.
E un deja vu pentru mine chestia cu chainline-ul :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
24 aprilie 2020 la 23:50
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Gelu Vlad: Nu scria Cannondale Topstone pe cutie?
Ba da, dar na. La 3800 vrei si in cutie originala? Daca o fi avut?

Acuma, primele impresii
- cadrul este cum ma asteptam adica fain, nu ma dezamageste, imi place. de asta am laut-o. Restul modelelor prin zona asta de pret mi se par banale.
- e mai scurta decat RR520 XL pe care il am, dar stau mai bine pe ea (GT-ul e marime L). Eu avand 1,82 sunt cam la granita dimensiunilor si XL imi este cam mare, acesta parca stau mai ok, dar maine dau o tura mai lunga pe langa casa de vreo 10Km si vad care e treaba
- greutatea: cat RR520 (furca RS 30 gold + cauciucuri swalbe nobby nick). Undeva pe la 13,5-14 Kg, ca nu sunt sigur ca este precis cantarul. Dar am luat ambele biciclete pe rand in brate si mi-a arata aproximativ la fel. Bine la RR520 ai roți de 27,5 vs 29, dar ai schimbator de foi+maneta iar dincoace nu, deci na. Nu cad pe spate la capitolul greutate, dar nici nu vad mare problema, nu merg la competitii.
- furca (recon RL) nu are inel ca sa faci sagul usor, la RS 30 gold am. Am pus o brida am rezolvat, cand ii fac revizie sa ii pun un inel.
- pedalele, par ok, dar mi le-am pus pe cele de la RR520. M-am obișnuit cu ele, imi plac mai mult. Astea care vin cu GT sunt cu tinte neschimbabile, par mai grosolane. Le-am pus in cutie de rezerva.
- foaia de 30T, mi se pare cam mica, dar nici nu am facut trasee serioase. Din niste calcule ale mele, comparand cu ce rapoarte folosesc pe RR520, ar trebui sa fie ok. O sa vad in timp
- imi place ca e linie competa SRAM, nu tot felul de amestecaturi.
- imi place maneta de blocaj pentru furca, este ca cea de la RS 30 gold, mai finuta, mai bine integrata in cockpit.
- rotile sunt echilibrate bine

Ce nu imi place:
- deraiorul spate mi se pare imprecis. Am stat toata dupa-amiaza sa il reglez, tot nu imi place cum schimba. In special pe zona 8-11 am probleme. Fie nu coboara pe cate un pinion, fie mai sare la urcare, fie face galagie, cel putin la proba pe stand. M-am mai jucat din relgajul fin, dar tot nu imi place. Am sa vad maine pe traseu cum sta treaba, pe distanta lunga am sansa sa inteleg mai bine cum merge, dar asa ca prima impresie, nu prea imi place. Prin comparatie X5-ul de pe RR520 schimba ceas si nu l-am mai reglat de cel putin 2 ani. E drept, 8 viteze nu e tot una cu 12, dar am sentimentul ca in actuala configuratie, 12s e cam limita tehnica. Daca vor mai mult trebuie sa schimbe ceva radical.
- patina schimbatorului, cand este pe pinionul mic (11T), se sprijina pe piesa arcuita pe care vine cablul la schimbator. Daca indepartez patina din surubul de limitare, face galagie transmisia pe pinionul mic. Cam ciudat, nu se strica nimic dar nici nu imi place. Mi se pare o proiectare cam precară..
- chainline-ul, e mai spre pinionul mic, favoritează viteza și nu urcarile grele, exact cand pui tensiune mai mare pe lant. Nu bun, eu sunt mai mult cu urcarile. Dar pentru cei care merg mai mult pe plat este perfect.
- discurile de frana, Nu au venit strambe, ceea ce este ok, prin comparatie cele de pe RR520 erau carusel. Dar ca aspect pare un aluminiu sau ceva aliaj de doi bani. Cele Hayes de pe RR520 parca imi dau mai multa incredere cand ma uit la ele. Sunt discuri shimano SM RT-10s si din ce am citit provin de pe seria tourney, adica e clar despre ce vorbim.

Deci in concluzie, bun dar mai trebuie lucrat. Discurile probabil vor fi schimbate intr-o prima faza, apoi vad daca sx-ul isi va face treaba sau ii dau foc. Sper sa se aseze dupa ceva timp si sa isi faca treaba ca nu e mare lucru treaba lui. In rest, se poate trai cu ce este.
Acuma trebuie sa vad de unde cumpar bleeding kit ca na, frane hidraulice nu mecanice si scule specifice pentru întreținere la BB.
Apropo ce fe de BB GT-ul asta si ce tip de cheie trebe sa caut la dreacii de chinezi?
Vlad FratimanVlad Fratiman
24 aprilie 2020 la 16:46
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Maximilian Munteanu: Scalpel de 2019, mărime L, negru?
Eh, dă soția divorț, nu bun.


Ionut Tanase: Daca ignoram cutia, in imagine se vede o Kia si un GT
Ionuț este marele câștigătoooooor!!!!!
Un GT Avalanche Expert 2020 (si o Kia pe acolo), luat cu reducere ca vine criza. :)

Ma duc sa il scot din cutie sa vedem ce surprize avem.
Vlad FratimanVlad Fratiman
24 aprilie 2020 la 14:15
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Deci cat Ciprian se mai gandeste, eu am comis-o :)
Ce sa fie oare?
Nu va luati dupa ce scrie pe cutie.
https://imgur.com/a/ahxubFR
Vlad FratimanVlad Fratiman
23 aprilie 2020 la 23:21
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Ups, acuma realizez că e vorba de Martyn Ashton de la GMBN. Clipul mi-a apărut pe YouTube am crezut că este mai recent dar acum m-am uitat din nou și am văzut că este din 2013.
Macar Vittorio pare ok.
Oricum, e periculos ce fac.
Vlad FratimanVlad Fratiman
23 aprilie 2020 la 21:19
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete

Tot tipul ala acum se plimba intr-un carucior cu rotile din pacate...


Nu stiam ca nu il mai dadeam exemplu. Oricum, e riscant ce face evident, era așa mai mult de funny. Dar dacă omul suferă o tragedie nu mai este funny deloc.
Vlad FratimanVlad Fratiman
23 aprilie 2020 la 13:55
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Yote ce face băietul asta cu o biclă de "XC". :)
https://youtu.be/HhabgvIIXik
Vlad FratimanVlad Fratiman
22 aprilie 2020 la 15:01
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Haoleu da ce preturi la casete de 12s.
Vlad FratimanVlad Fratiman
22 aprilie 2020 la 14:37
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Deci daca tu, Ciprian iti iei bicicleta, eu dau berea :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
22 aprilie 2020 la 08:54
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Asta cu testatul, s-a mai zis, e așa de chestie, ca sa ai tu satisfacția ca ai ales. Dar nu ai ce sa iți dai seama dacă stai pe bicicleta în magazin sau dai două pedale prin showroom. Rar o bicicletă se potrivește fără modificări ulterioare: șa, manșoane, pedale, ghidon, pipă și la fiecare e facultatea vieții: unghiuri, materiale, dimensiuni, modele, producători, .....
I-a marimea corecta și da-i bataie, apoi mai vezi tu. Fie te adaptezi la geometrie, fie mai schimbi câte ceva, fie vinzi și cauți altceva (placebo imo).

Fain si modelul ala de orbea mx, nu vad pret. Furca suntour xcr air este ok din ce am mai citit. Nici nu e scumpă, adică poți strica una la 2-3 ani dacă mergi mai țâfnos și nu ai să plângi în pumni.
Țineți cont că se poate întâmpla orice când mergi cu bicicleta, inclusiv chestii stupide: am mai povestit, eu am calcat pe un fier beton îndoit aflat în iarbă (nu se vedea), s-a dus direct în furcă, noroc că nu pe upper. Deci poți să strici o furcă bună lejer cu puțin ghinion.

Nu mai priviți lucrurile ca și cum ar fi pe viață
Vlad FratimanVlad Fratiman
21 aprilie 2020 la 21:31
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Într-un alt clip tipul își prezintă un fel de abilități. Spune că e specializat pe aerodinamică, spune că a câștigat ceva tururi de ciclism cu bb-urile lui. Interesant.
Vlad FratimanVlad Fratiman
21 aprilie 2020 la 16:43
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Am văzut și eu clipul, ce să zic. Da acolo niste diagrame care prezintă abaterile de la cote, dar e vorba de sub 0,1mm. La bicicleta sunt materiale moi, acel 0,1 MM cred că nu prea contează. Spune că ar fi și offset între găuri, nu prea îmi dau seama cum a reușit. Bănuiesc că a făcut două capace cate unul pentru fiecare parte, cu un orificiu și a trimis o rază de lumină dintr-o parte în alta perfect perpendicular. Nu e o treabă prea ușoară pentru cineva care lucrează pe o pătură roz fie el și indian.
Deci așa ca părere personală, simpatic tipul, este clar că știe multe, dar cam dramatizează. Imperfecțiunile la o bicicletă sunt normale, nu e robot de trimis pe Marte.

L.E. Ar fi fost interesant sa arate cum lucrează nu cum comenteaza de la PC. Cum a reusit sa faca un BB cu orificiile în offset ca sa compenseze offsetul de la cadru, ca bunuiesc ca foloseste un strung si la strung este cam imposibil. Iti trebuie o freza CNC de mare performanta ca sa controlezi erorile alea. Poate ca face proiectele in CAD si apoi le da undeva sa le faca, ca de unde filmeaza el pare un sopron amarat.
Vlad FratimanVlad Fratiman
21 aprilie 2020 la 13:03
Bicicleta XC/All-Around 4000-5500 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Ptiu, aveam sonorul tare la laptop cand am dat pe clipul ala Gelu. Puteai sa pui și tu un disclaimer :).
Ceva de genul "Atenție, indieni isterici!!!"

Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro